Onderrug, hamstrings, kont.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:56 schreef Questular het volgende:
SInds kort maar eens begonnen met deadliften, jammer dat niemand anders in de gym dat doet en ik dus vooral van filmpjes op internet moet halen of ik het allemaal goed doeWaar kun je normaal spierpijn verwachten als je pas begint met die oefening? Niet dat ik dadelijk denk dat ik het goed doe en met spierpijn in mn rug denk te lopen terwijl het gewoon komt door een verkeerde vorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik zei het je tochquote:Op maandag 25 februari 2013 17:12 schreef SunTzu het volgende:
Godverdomme wat heb ik een hekel aan mensen die te pussy zijn om te gaan trainen.
Zit geen broekzak in dus kut als je met muziek op lift (ik kan zelf niet zonder)quote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net weer een bestelling bij B&F geplaatst en in plaats van goodies sturen ze mij die nieuwe trainingsbroek op.Muts, trainingsbroek en nu alleen nog een jas en dan is de set compleet, lol.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die eigenaar zit er wel lekker bij denk ik, ongelooflijk.Zit ook zo'n vestiging in Zwolle en ze zijn daar echt relaxed. Had een keer 70 euro aan supps gekocht dat ik met pin wou betalen. Toen ik later op mijn rekening keek bleek dat er 0 euro was afgeschreven. Ik gelijk bellen en omdat ik zo eerlijk was mocht ik de supps houden en ik mocht een pot whey voor de helft van de prijs afhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1000 UI per 25 kg lichaamsgewicht. Als je meer supplementeert zorg er voor dat je A (retinol, niet beta carotene) en K2 (m4-m7) goed zijn om oververkalking te voorkomen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef Levolution het volgende:
Hoeveel doseren jullie vitamine D?
ADH is een tijdje terug bijgesteld naar 800 IU, dus 1000 UI supplementeren lijkt me meer dan voldoende (zeker als je nog wat uit voeding haalt), of hebben BB'ers er baat bij om toch 5000 UI te supplementeren?
Maakt niet uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zit geen broekzak in dus kut als je met muziek op lift (ik kan zelf niet zonder)
[..]
Zit ook zo'n vestiging in Zwolle en ze zijn daar echt relaxed. Had een keer 70 euro aan supps gekocht dat ik met pin wou betalen. Toen ik later op mijn rekening keek bleek dat er 0 euro was afgeschreven. Ik gelijk bellen en omdat ik zo eerlijk was mocht ik de supps houden en ik mocht een pot whey voor de helft van de prijs afhalen
XXL is veel te beperkt en heeft volgens mij zelfs nog verzendskosten en die cadeaus die je kan uitzoeken heb je niks aan of zijn bij een veel te hoog bedrag.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Nice.B&F is echt goed ja. Ondanks dat ze een beetje dom overkomen, doen ze het erg goed. Kan XXL nog wat van leren.
Ik was eerder pro-XXL, maar sinds ze één ding niet op voorraad hadden ben ik naar B&F gegaan waar ik inmiddels een boel geld heb uitgegeven die XXL 'mist'. Best zonde imo. De site van XXL moet ook nodig vernieuwd worden.
Het is oplosbaar in vet en kan dus beter met een maaltijd genuttigd worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vitamine D wordt toch ook beter opgenomen rondom vetzuren.
Gewoon een paar blokjes pure chocola. Serieus ik houd van pure chocola. Moet je wel van goede kwaliteit kopen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Chocola is voor mij een verleiding die moeilijk te weerstaan is. Zaken als friet/chips etc. kan ik allemaal wel nee tegen zeggen maar chocola vind ik echt moeilijk...en de cut is weer begonnen.
[dagboek[Net lekkere work-out gehad trouwens, binnen 40 min. klaar met rug-biceps[/dagboek].
Jep.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
XXL is veel te beperkt en heeft volgens mij zelfs nog verzendskosten en die cadeaus die je kan uitzoeken heb je niks aan of zijn bij een veel te hoog bedrag.
Ben alleen bang dat als B&F straks geen echte concurrentie meer heeft dat het de prijs weer omhoog gaat gooien zoals ze nu al best vaak subtiel doen.
Wat B&F ook heel goed doet is klantenservice en communicatie. Ze zijn dagelijks op de grootste fitness en bodybuilding forums actief waar ze binnen een half uur op je vraag reageren en zelfs op facebook reageren ze op alle vragen. Ook klachten of problemen met een bestelling lossen ze altijd heel goed op dus ik vind dat ze succes wel verdienen. Vooral als ik die facebookpagina van hun lees dan heb ik respect voor ze. Ik zou na een dag al gek worden van al die domme vragen van die kampsjakenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jep.
Naast XXL en B&F heb je ook nog Bodylab.nl die het erg goed doet. Ze hebben de afgelopen maanden ontzettend veel followers gekregen door hun 25kg whey actie (ik hoop dat ik win). Maarja, naar mijn mening moet XXL de boel gewoon even een opfrisser geven.
Dat zeker ja, en dat is ook nog eens het belangrijkste aspect van een goede webshop: klantenservice.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat B&F ook heel goed doet is klantenservice en communicatie. Ze zijn dagelijks op de grootste fitness en bodybuilding forums actief waar ze binnen een half uur op je vraag reageren en zelfs op facebook reageren ze op alle vragen. Ook klachten of problemen met een bestelling lossen ze altijd heel goed op dus ik vind dat ze succes wel verdienen. Vooral als ik die facebookpagina van hun lees dan heb ik respect voor ze. Ik zou na een dag al gek worden van al die domme vragen van die kampsjaken
but who was lats? and who was legs?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
kut youtube waarom staat dat bij suggested videos
Dat geluid erbijquote:Op maandag 25 februari 2013 21:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
The fuck heb ik net gekekenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waar heb je dit in gemaakt?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef banaliteit het volgende:
Ik ben de laatste anderhalve maand heel erg gaan letten op mijn voeding. Mijn doel was om in spiermassa aan te komen met zo min mogelijk vet. Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
Ik ben 1m73, eet rond de 2300kcal en train 3x per week. Ik neem aan dat dit onmogelijk alleen spiermassa kan zijn, toch? Ik ben recentelijk weer begonnen met trainen en volg SS.
Nopequote:
Als je SS doet moet je veel meer eten dan 2,3K kcal, en de helft van t gewicht is gewoon extra vocht lijkt mij.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef banaliteit het volgende:
Ik ben de laatste anderhalve maand heel erg gaan letten op mijn voeding. Mijn doel was om in spiermassa aan te komen met zo min mogelijk vet. Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
Ik ben 1m73, eet rond de 2300kcal en train 3x per week. Ik neem aan dat dit onmogelijk alleen spiermassa kan zijn, toch? Ik ben recentelijk weer begonnen met trainen en volg SS.
Volgens dit artikel kan je per week maximaal 200gram aan droge spiermassa kweken.
Als je net begint is een hoop gewicht extra vocht. Verder is 2300 kcal wel wat weinig.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef banaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens dit artikel kan je per week maximaal 200gram aan droge spiermassa kweken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |