PSV topic. En check ff al zijn post daar en je ziet dat het gewoon een mongool is.quote:
Ik zie niks, maar ik zal het in de gaten houden.quote:Op zondag 14 april 2013 18:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV topic. En check ff al zijn post daar en je ziet dat het gewoon een mongool is.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie niks, maar ik zal het in de gaten houden.
Gewoon maar gesloten.quote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef Mark het volgende:
Kan VBL / Frank de Boer grote vriendjes met Jan Smit naar ONZ?
Ik had het net naar mijn zin.quote:Op maandag 15 april 2013 13:07 schreef DonRaja het volgende:
Ok kappen hier. Bewaar commentaar op elkaar maar voor DM/PM.
Topic is dicht op aanvraag van TS.
Naar je zin hier, of in dat topic?quote:Op maandag 15 april 2013 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het net naar mijn zin.
Is mooi geweest.
Hier lurk ik. Topic was Komisch. Hadden de Feyenoorders maar meer op de man aangevallen.quote:
Hij zei verder via PMquote:Op maandag 15 april 2013 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier lurk ik. Topic was Komisch. Hadden de Feyenoorders maar meer op de man aangevallen.
Is geregeld.quote:Op maandag 15 april 2013 15:29 schreef inZanity het volgende:
Als je zo laf bent om te vragen of je eigen geopende topic gesloten mag worden moet je ook niet vervolgens heel kinderachtig een nieuw topic gaan openen.
Er is een topic in VBL voor trainers/leiders oid maar kan 'm niet vinden.quote:
VBL / Het Grote Amateur-jeugd Voetbaltrainers Topic Deel VIquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:24 schreef Olep het volgende:
[..]
Er is een topic in VBL voor trainers/leiders oid maar kan 'm niet vinden.
Volgens mij het is een reeks.
Ik had de eerste link aangepast, deze is het meest actueel:quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
Topicreeks: De Grote amateur-jeugd voetbaltrainers Reeks
Thnx, gewijzigd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik had de eerste link aangepast, deze is het meest actueel:
VBL / Het Grote Amateur-jeugd Voetbaltrainers Topic Deel VII
Done.quote:Op maandag 22 april 2013 17:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik vroeg het al 2x in het topic, ook al aan een andere mod maar beiden keren werd mijn post niet gezien..
Maar kan een mod dit in de OP zetten/wijzigen?
Sorry kon het niet laten.quote:
Kut voor jequote:Op maandag 22 april 2013 18:22 schreef tong80 het volgende:
Eén of andere nietszeggende en nietstoevoegende user genaamd Cara kickt mijn topics omhoog en DonRanja sluit ze vervolgens.
No hard feelings.
Done.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:33 schreef Grifte het volgende:
VBL / [RTL7] Fenerbahce - Benfica #1 Hup toeterturken
Sluit maar, ik gun Johannes het topic
En nog zelf geschreven ook. Neem er een voorbeeld aan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:40 schreef tong80 het volgende:
Zo hoort het......
VBL / Eindelijk duidelijkheid over 'droomtransfer' Lewandowski
*Zuchtquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En nog zelf geschreven ook. Neem er een voorbeeld aan.
Kan toch prima hier. Feedback.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:43 schreef DonRaja het volgende:
Ik snap niet dat jij niet ook al meer dan 500.000 posts hebt Callie, je reageert zo ongeveer op elk bericht van Tong...
Maar goed, geen slowchat hier. Hou elkaar maar bezig via PM/DM
Ga in de horeca van Bommel azijn drinken en pissen.quote:
Nou nou wat een taal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga in de horeca van Bommel azijn drinken en pissen.
CUL / Tong's culinaire recensies horeca Zaltbommel. # 2
Kom maar op DM of PMquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:55 schreef Doublepain het volgende:
Heb je ook een VBLtopic zelf geschreven?
Scherp hoor. Aangepast.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:25 schreef mrstylo het volgende:
2x 1911
Topicreeks: VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
Ty.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |