Jij hebt toch ook geen weerwoord op mijn buitenspelverhaal, cliniclownquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:46 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Het mongooltje heeft geen weerwoord. Wat een verrassing.
Dat slaat echt totaal nergens opquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je posts deden mij net anders vermoeden. Maar goed, succes in deze discussie verder.
Dat mag jij vinden. Prettig weekend.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:57 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dat slaat echt totaal nergens op
Alsof die shit rullevant is, sukkel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook geen weerwoord op mijn buitenspelverhaal, cliniclown
Waarom begin jij dan over PSV - Ajax als dat niet relevant is? Goddomme wat ben jij achterlijk zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Alsof die shit rullevant is, sukkel.________! Wat relevant is, is dat gelijkspel gister. Tegen PSV wonnen ze gewoon.
OK, ik had er niet over moeten beginnen. Mijn fout.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom begin jij dan over PSV - Ajax als dat niet relevant is? Goddomme wat ben jij achterlijk zeg
Mooi, ga nu maar weer naar je begeleider, want je internetuurtje is voorbij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
OK, ik had er niet over moeten beginnen. Mijn fout.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mooi, ga nu maar weer naar je begeleider, want je internetuurtje is voorbij.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:13 schreef mymoodfentje het volgende:
Ajax weer kampioen, dat is zeker. Feyenoord is al eeuwen niet in de buurt geweest van een kampioenschap, psv durft het niet en de rest, ach ...lachwekkend "teams" gewoon.
Nee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:16 schreef Scorpie het volgende:
PSV speelt gelijk tegen AZ, net zoals Vitesse tegen Feyenoord. Niks aan de hand dus.
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:16 schreef Scorpie het volgende:
PSV speelt gelijk tegen AZ, net zoals Vitesse tegen Feyenoord. Niks aan de hand dus.
Gebeurt ook wel. Of Feyenoord wint van Vitesse en PSV verliest punten tegen AZ, heb je 4 punten voorsprong, winnen van NAC en je kan het thuis afmaken tegen Willem II. Eitje, komt goed.quote:
Is niks idioots aan. Ik zie een gelijkspel gewoon niet gebeuren bij die wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HMF, ben jij dat? Je post op dezelfde idiote manier.
Je bent echt HMF hè.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:41 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Is niks idioots aan. Ik zie een gelijkspel gewoon niet gebeuren bij die wedstrijd.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Tof dat hier het niveau altijd zo hoog ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |