Game on!quote:Oost en Zuid liggen er al uit dit weekend
Gelukkig gaan wij zondagochtend het Oranjehal / Manegetoernooi spelen. Dat is een traditie hier in de regio, doen altijd 5 verenigingen met hun F1, E1 en D1 aan mee. De beste overall club kan 5 wedstrijdballen winnen. Dit toernooi wordt gespeeld op zand, in een manege!
De laatste 4 jaar wonnen wij....
Ik denk dat alles er dan ook uitligt, want de voorspellingen zijn alles behalve goed. Probeer het alsjeblieft te regelen, lijkt me hartstikke leuk!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:55 schreef maikelsp het volgende:
Nee, helaas.
Het grote probleem is dat het veld niet van ons (de club) is, maar van de gemeente. Dit houdt in dat elke club in de gemeente Deventer op ons kunstgras mag (mits wijzelf geen activiteiten hebben). En voor zaterdag zit alles al vol, omdat clubs al in december hebben moeten reserveren voor het kunstgras.
De week erna kan heel misschien wel, als de competitie dan niet doorgaat. Ik zal in ieder geval proberen het veld vast te leggen.
En heeft jullie E2 dan misschien ook interesse in een oefenwedstrijdje. Want bij dat team ben ik ook betrokken, en het is dan wel leuk om met 2 teams tegen elkaar te spelen?
Ik kijk meestal wat rond op dat forum.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:55 schreef PAA-053 het volgende:
Feli Maikel. Nee, was een wat oudere, beetje kalende man met een boers gezicht en een rood windjackAardige man, trouwens.
Nou Pekel, ik kan het je van harte aanraden![]()
Meelopen met die jonge topper lijkt me geen slecht plan, zo lang hij je ruimte geeft voor wat eigen inbreng en goed meewerkt.....en zit je ook op ts.nl?
Fijne discussies idd. Ik laat mijn stemmetje er ook wel eens horenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik kijk meestal wat rond op dat forum..
Ja, alle 4 'mijn' jongetjes zijn ook doorquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:38 schreef maikelsp het volgende:
@PAA-053 1: Het grote nadeel is dat geen enkel ander team (in de E en de F) Hoofdklasse of 1ste klasse speelt. Bijkomend dat er een compleet nieuw team komt, en er van de E1 en E2 maar 2 uit de E2 blijven in de E, leek het ons het verstandigste om gewoon rustig in de 2e klasse te beginnen. We kunnen dan altijd de tweede helft (of tussentijds) naar een andere competitie of 1ste klasse gaan.
@PAA-053 2: Leuk zo'n clinic. Bij ons heeft Marco Waslander (oud voetballer GAE, tegenwoordig trainer GAE D1) een keer de C1 getraind, maar dat vond ik allemaal nog al matigjes.
Trouwens: het jochie van mijn team die selectiewedstrijden bij GAE heeft gespeeld, is voorlopig door. Ik (en zelfs z'n vader) vonden hem juist tegenvallen die dag, maar Marco Waslander had ze deze week gebeld dat hij voorlopig door was.
Dat heb ik één keer niet gedaan (7 tegen 7 spelen). Toen hebben we verloren, terwijl we veel beter waren. Eerste helft alleen maar druk van ons, maar het was te vol om vaker te scoren. Tweede helft was klote, want het was nog steeds extreem druk en zij scoorden toevallig.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:48 schreef hannowannabe het volgende:de leider van Voorwaarts wilde absoluut 7 tegen 7 spelen ondanks dat hij dan 2 en wij 4 wissels zouden hebben!:s
Wat kan en mag je dan? En wat moet je precies doen? En wat heb je eraan?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef PAA-053 het volgende:
Ik ben vanaf vanavond in het bezit van het KNVB diploma Pupillentrainer
Geslaagd met de maximale score, voor elk onderdeel een 'Goed'![]()
in de hoofdklasse bij E1 is het trouwens toch wel gewoon toegestaan om 2 a 3 meter in het veld te staan om je spelers te coachen? (en op het moment dat de bal er aan komt uit het veld te gaan?)quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:50 schreef maikelsp het volgende:
Begin mei moeten we nog uit naar hun, en dat gaat heel lastig worden. De leider van hun was continu op de scheidsrechter aan het mekkeren, en zelfs die jochies waren aan het zeuren. En waarschijnlijk is die leider dan de scheidsrechter, dus eigenlijk zijn we gedoemd te verliezen. Want we hebben van meerdere tegenstanders gehoord dat het geen pretje is om bij VIOD te spelen, mede door die scheidsrechter.
Als je in het veld gaat staan denk ik niet dat hij dan meer naar buiten gaat spelen, toch? Je houdt voor hem dan alleen maar het spel/veld kleinquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:42 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
in de hoofdklasse bij E1 is het trouwens toch wel gewoon toegestaan om 2 a 3 meter in het veld te staan om je spelers te coachen? (en op het moment dat de bal er aan komt uit het veld te gaan?)
dat is namelijk wat ik vrijwel altijd doe, en nog nooit commentaar gehad, behalve dus ook van die kerel van VIOD! :S (de reden trouwens dat ik dat doe is omdat onze linksback de minste speler is van het team en dus eigenlijk altijd te ver naar binnen loopt en mij dus nauwelijks hoort)
op die manier weet ik hem wel te bereiken, maar het is ook niet de bedoeling dat die aan de zijlijn gaat spelenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:55 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Als je in het veld gaat staan denk ik niet dat hij dan meer naar buiten gaat spelen, toch? Je houdt voor hem dan alleen maar het spel/veld klein
En ja, volgens mij mag dat bij voetbal op een klein veld. Ik ben er alleen geen voorstander van. Blijf vanaf de lijn coachen, dat kan net zo goed. Bij F-jes zie je vaak dat er 3 (!) leiders een soort driehoek vormen, die het hele veld afbakenen. Zo houden ze het veld extra klein, erg dom gedrag vind ik dat.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:25 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
en ik neem aan dat bij jou ook geen enkele speler dat doet?!
aan de zijlijn spelenquote:
Uitgesteld naar maandag in onderling overleg.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:46 schreef PAA-053 het volgende:
Vandaag met 6-1 DVS '33 E1 verslagen
Eindelijk weer een GOEDE wedstrijd en zij waren ook nog eens de enige concurrent voor de 5e plaats! We zijn nu sowieso (en waarschijnlijk) 5e maar kunnen heel misschien nog 4e worden
Wat hebben jullie gedaan?
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:26 schreef Merson het volgende:
[..]
Uitgesteld naar maandag in onderling overleg.
De directe concurrent heeft met 2-1 verloren zo is mij verteld door de telefoon, wat zou betekenen dat we aan één punt in drie wedstrijden genoeg hebben voor het kampioenschap.
quote:Op zondag 7 mei 2006 08:57 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Leuk man! Laat de platte kar maar komen!
![]()
Je gaat toch studeren daar? Dus er zullen ook wel zuipfeestjes aankomen en dan is t wel handig als je iemand hebt die er wel kan zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:00 schreef PAA-053 het volgende:
4:
Meelopen met een 1e team olv een ervaren trainer.
Dank je wel voor de tips, zal er zeker wat mee doen, als er iemand nog meer tips heeft, hoor ik ze graag. Voorwaarts Westerhaar is m'n club trouwens.quote:
Ik zou als ik voor de keuze gestaan zou hebben voor de E3 gaan, en daarna de E1. Maar waarom kan je niet gewoon bij de E1 blijven dan? Of was het van te voren al bekend dat er iemand anders op de E1 komt?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:00 schreef PAA-053 het volgende:
De opties...
Ik nu ook en dat vind ik heerlijk, maar met nieuwe studie/huis/stad/leven wil ik toch een slag om de arm houden...quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:48 schreef Dennus-F het volgende:
Ach wat is druk.. Ik ben ook 6 dagen in de week op de voetballen.
ik doe o.a de website, toernooi commissie E2 trainen en nog een aantal dingen
en de 7e dag is een rustdagquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:48 schreef Dennus-F het volgende:
Ach wat is druk.. Ik ben ook 6 dagen in de week op de voetballen.
partij, latje schieten en winnaar krijgt wat drinken ofzo, rugby, afvalracequote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:03 schreef Merson het volgende:
Nog leuke ideeen voor de laatste training?
Alleen nog als afsluiting van het seizoen de eerste wedstrijd van NL kijken. Verder mogen we niet meer op de velden.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef PAA-053 het volgende:
Is voor jullie het seizoen nu helemaal over?
uhuh..quote:Op zondag 9 juli 2006 18:04 schreef PAA-053 het volgende:
Ligt het aan mij of staat er nog niet zoveel op?
idd ..in goed overleg met vvon gedaan natuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2006 23:07 schreef PAA-053 het volgende:
Beste site! Heb me meteen aangemeld, Basvanbaar.
Staan ook goede trainingen op van het VVON, dat is gegarandeerd prima. Wel jammer dat je niet een plaatje kan zien via de site, maar dat je een Office werkblad moet openen.
ik ga geen team trainen komend seizoen, zal druk zij met school helaasquote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef PAA-053 het volgende:
Ga je na de vakantie nog iets trainen of ben je dan nog te druk met je studie?
Wat?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef PAA-053 het volgende:
Mooi is dat he!
Heb ik vroeger ook gedaan, maar dan als deelnemer. Was erg leuk!
Klarenbeek toevallig?
Ik ben begonnen aan de voorbereiding van het komende seizoen. Ik heb voor mezelf regels opgesteld, de eerste twee trainingen incl. introductie, voorstelrondje, enz. zijn klaar en ik heb wat algemene zaken voor mezelf opgesteld.
Nu nog te doen: jaarplanning, wedstrijden regelen, zorgen dat iedereen er is en ongeveer 80 trainingen
Nee, ik heb wel in m'n hoofd welke ik wil doen. Moet het nog op papier zetten. Trouwens een goed idee overal 10 trainingen van klaarhebben. Ik ga dat ook is doen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:52 schreef PAA-053 het volgende:
Heb je een lijstje van de coerver-bewegingen die je wilt aan gaan bieden, Solstice?
Ik heb ook eens een DVD van onze Wiel Coerver gezien, schitterend !!quote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef Dennus-F het volgende:
Ik heb wat oude DVD's van Coerver, hierop staat nog de jonge kees van wonderen enzo op. Op dat voetbalkamp werden er ook coerver trainingen gegeven. Best leerzaam, en zeker als er een goede begeleider op staat die alle oefening in de juiste volgorde kan geven/voordoen is het zeker een voordeel voor de jongens!
Ja, ik ben ook abonnee. Ik zal je toevoegen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:19 schreef Dennus-F het volgende:
Eigenlijk bedoel ik of je ook bij de oefenstof kan?(betalend lid)
Mijn msn is dennis_foppen@hotmail.com
Teveel voor een hoge klassering misschienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:35 schreef Dennus-F het volgende:
Bij ons is welke team/plaats?
Ik train de E1 van v.v. Zwart Wit '63 uit Harderwijk! Met dit jaar te veel eerste jaars helaas. namelijk 5. Ik denk dat dit er te veel zijn voor in de hoofdklasse!
Onze indeling zou ik ook wel willen weten, hopen dat het nou een keertje wat dichterbij is, en niet 3x Doetinchem en een keertje Arnhem.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:37 schreef PAA-053 het volgende:
Is vrijdag voor het hele land trouwens?
Voorwaarts Westerhaar. Klein clubje vergeleken met wat jullie allemaal trainen geloof ik. Hoogste wat we hier spelen in de e-tjes is 2e klasse dacht ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:35 schreef Dennus-F het volgende:
Bij ons is welke team/plaats?
Ik train de E1 van v.v. Zwart Wit '63 uit Harderwijk! Met dit jaar te veel eerste jaars helaas. namelijk 5. Ik denk dat dit er te veel zijn voor in de hoofdklasse!
Oh neeeeeeeeequote:Op woensdag 19 juli 2006 09:58 schreef Dennus-F het volgende:
De indeling is bekend voor de teams onze indeling:
1. AGOVV E1 0 0 0 0 0 0 0
2. DVS '33 E1 0 0 0 0 0 0 0
3. Hoevelaken E1 0 0 0 0 0 0 0
4. SDC Putten E1 0 0 0 0 0 0 0
5. SDV Barneveld E1 0 0 0 0 0 0 0
6. Sparta Nijkerk E1 0 0 0 0 0 0 0
7. VVOG E1 0 0 0 0 0 0 0
8. VVOP E1 0 0 0 0 0 0 0
9. Veensche Boys E1 0 0 0 0 0 0 0
10. WSV E1 0 0 0 0 0 0 0
11. Zwart Wit '63 E1 0 0 0 0 0 0 0
12. csv Apeldoorn E1 0 0 0 0 0 0 0
Omg. Den Haag zeker?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:40 schreef just me het volgende:
Ik heb besloten om dit jaar geen leider meer te zijn dus ik ga genieten van het elftal D1 van mijn![]()
1. 's-Gravenz. SV D1
2. Berkel D1
3. Concordia D1
4. DHC D1
5. Den Hoorn D1
6. Haaglandia/Sir Winston Leisure D3
7. Quintus D1
8. Sparta (AV) D1
9. VELO D2
10. Verburch D1
11. Vitesse Delft D1
12. Wippolder D1
veel derby's
Leukquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:43 schreef just me het volgende:
PAA-053 mijnvolgt Be Quick Groningen nog steeds
Volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:42 schreef Dennus-F het volgende:
Volgens mij is het niet de bedoeling om in een forum reclame te maken voor je eigen forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |