abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37578310
Bij ons is de E1 al redelijk compleet, en wij hebben altijd als "regel" om de selecties voor ons eigen toernooi bekend te maken(=20mei). En met ons toernooi bedoel ik het Gerritstoernooi dat elk jaar door ons georganiseerd wordt.
En wij hebben dan nog het voordeel dat we kunstgras hebben. Dat heeft genoeg nadelen, maar in dit geval ook meer dan genoeg voordelen!
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
pi_37579128

[ Bericht 100% gewijzigd door -Petor- op 05-05-2006 16:11:50 ]
pi_37579869
ah oke.. Iedere vereniging doet dat op een zijn eigen manier.. Wij willen het gewoon zo snel mogelijk duidelijk maken.. En kinderen geen valse hoop gaan geven enzo. Ook zeggen we er bij zitten in welke selectie ze zitten dus de E1. Niet de E1/E2 selectie hier schieten ze namelijk ook niets mee op!
pi_37611914
Vandaag met 6-1 DVS '33 E1 verslagen
Eindelijk weer een GOEDE wedstrijd en zij waren ook nog eens de enige concurrent voor de 5e plaats! We zijn nu sowieso (en waarschijnlijk) 5e maar kunnen heel misschien nog 4e worden

Wat hebben jullie gedaan?
pi_37619804
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 20:46 schreef PAA-053 het volgende:
Vandaag met 6-1 DVS '33 E1 verslagen
Eindelijk weer een GOEDE wedstrijd en zij waren ook nog eens de enige concurrent voor de 5e plaats! We zijn nu sowieso (en waarschijnlijk) 5e maar kunnen heel misschien nog 4e worden

Wat hebben jullie gedaan?
Uitgesteld naar maandag in onderling overleg.

De directe concurrent heeft met 2-1 verloren zo is mij verteld door de telefoon, wat zou betekenen dat we aan één punt in drie wedstrijden genoeg hebben voor het kampioenschap.
pi_37621654
quote:
Op zondag 7 mei 2006 01:26 schreef Merson het volgende:

[..]

Uitgesteld naar maandag in onderling overleg.

De directe concurrent heeft met 2-1 verloren zo is mij verteld door de telefoon, wat zou betekenen dat we aan één punt in drie wedstrijden genoeg hebben voor het kampioenschap.
Leuk man! Laat de platte kar maar komen!
pi_37623614
Wij hebben het gister verpest in de race om het kampioenschap..

Het breekt toch op als je maar 6 eigenspelers hebt. en een andere speler en geen wissels. terwijl de tegenstander er wel 3 heeft. en dan wordt het ook lastig tegen de nummer laatst!?!?!?

We stonden gewoon met 3-0 voor, gewoon binnen 10 minuten verprutst...! er telleur stellend
pi_37624350
quote:
Op zondag 7 mei 2006 08:57 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Leuk man! Laat de platte kar maar komen!

De kinderchampagne is gekocht en mijn mede-leider heeft de tondeuse al gepakt.
pi_37630996
Wij hebben met 8-2verloren, maar op een verlies had ik van te voren al gerekend. Ik had van m'n eigen team maar 4 spelers, en dat aangevuld met 4 spelers van de E3, die na hun eigen wedstrijd meteen bij onze wedstrijd meteen mee konden doen. Dus die jongens waren al hartstikke moe, zijn met alle respect al wat mindere voetballers, dus ik kon ze niks verwijten.
Van te voren had ik ook iedereen gezegd dat we konden en mochten verliezen, of fouten mochten maken, maar dat ze in ieder geval hun best moesten doen, en dat hebben ze allemaal in ieder geval wel gedaan.
Aanstaande woensdag hebben we onze laatste wedstrijd, uit naar VIOD in Doetinchem. En dan mis ik weer een hele rits spelers in verband met schoolkampen. En die wedstrijd begint waarschijnlijk om 19.00 pas, dus zijn de jongens ook extreem laat thuis.

En die kinderchampagne is ook heel leuk, dat hebben wij vorig jaar gedaan toen we kampioen werden. Alleen het pikt wel ontiegelijk aan je handen!
pi_37674900
De warmte, moe na gymen op school en de spanning voor het kampioenschap bij winst zorgden voor een belabberd slechte wedstrijd. Van te voren hadden we alles klaargezet en geregeld. Kinderchampagne (bier voor ons en de (vaste) scheids) en chips stonden al klaar. En genoeg water flessen en bidons in de waterzak.

Vooraf duidelijk gemaakt dat ze bij winst kampioen konden worden, omdat de directe tegenstander zaterdag verloren had. Toch wel spannend allemaal. Ook nog spelen op het hoofdveld met (voor een maandagavond) heel veel toeschouwers.

15 minuten lang een evenwichtige wedstrijd met weinig tot geen kansen en alleen maar jongens die geblesseerd waren en even wilden rusten, want het was toch wel warm om heel fanatiek te voetballen.

Slecht instappen en de keeper was 1 op 1 kansloos. 1-0 achter.

Bij de aftrap meteen de bal naar onze pingel koning gegeven die 5 man passeert en daarna in drie keer de bal in de goal krijgt. 1-1.

Bijna rust en we 'domineren' zowaar. De scheids 'leest' de wedstrijd goed en speelt een paar minuten langer door, zodat wij de 2-1 kunnen maken. Gelukkig gebeurt dat ook.

2e helft begint van allebei de kanten slecht. Iedereen staat stil en lijkt het warm te hebben. Na een klein kwartier en een aantal goeie kansen voor ons komt onze spits vrij voor de goal na een solo langs de rechterkant. Een niet te missen kans, zo'n 2 meter voor de goal. Over.

Aanval erna scoort de tegenstander (na weer slecht meeverdedigen) de 2-2.

De meest ergste scenario's spelen door m'n hoofd. Maar vanaf de aftrap nemen wij het heft weer in handen. Ze hebben het nu in de gaten: ze moeten het zelf doen. Na enkele kansen komt daar dan het verlossende afstand schot. Zeker 15 meter en onhoudbaar voor de keeper. 3-2!

Nog 2 minuten uitvoetballen en zelfs de 4-2 is mogelijk, maar dan wordt er (eerder dan verwacht) al afgefloten!

Het kampioenschap is binnen!

Snel naar binnen de champagne halen. Maar de WC-deur die we vanaf de buitenkant op slot hadden gedraaid, zodat ze het nog niet konden vinden konden we niet meer open krijgen. Gelukkig was er een ouder die spekkies had. En werd de waterzak 'goed' gebruikt (ja, ik was kleddernat).

Ondertussen dat ze aan t douchen waren werd er hard geprobeerd de deur open te krijgen (en was ik bijna het wedstrijdformulier vergeten). En toen net de eerste weg wilden gaan, ging de deur open. Snel iedereen naar binnen en iedereen was weer vies en plakkerig.

De laatste thuiswedstrijd op zaterdag gaan we patat eten en op de platte wagen door de stad.
  † In Memoriam † dinsdag 9 mei 2006 @ 07:48:56 #161
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_37681330
gefeliciteerd

Gisterenavond naar de 1/2 finale bekerwedstrijd geweest van onze D1; die moest tegen VVSB.; er werd niet gescoord maar met pingels gewonnen

Zaterdag moeten ze naar de finale in Vleuten, komt een beetje ontzettend beroerd uit omdat we dan ons eigen internationaal toernooi hebben! Gelukkig hebben we een schaduwprogramma gemaakt en onze mannen kunnen eerst naar Vleuten en daarna terug naar Delft.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_37685006
Gefeliciteerd met het kampioenschap!

Vandaag de laatste "selectie" wedstrijd voor de Etjes! Tegen het altijd lastige Nunspeet E1/E2
pi_37716976
Van harte Merson!

Hey Dennis ben je ook actief op TS.nl?
pi_37719484
Ja! dat ben ik
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:24:10 #165
142793 SlodderJos
Bekem is lekkem!
pi_37730032
RKHVV stampt jullie allemaal de grond in.
"Schijten? 5e verdieping!"
pi_37735420
Nou das dan heel goed van RKHVV! Wil je nu een taart?
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:42:57 #167
142793 SlodderJos
Bekem is lekkem!
pi_37736696
Liever 2 frikandellen een mexicano en een frietje oorlog.
"Schijten? 5e verdieping!"
pi_37739636
Wij hebben gisteravond met de B2 getraind en tijdens de training kreeg ik van mijn medebegeleider te horen dat de concurrent gelijk had gespeeld (hij was op reportage voor ons). Dit betekent dat we in de laatste wedstrijd bij winst kampioen zijn. De jongens helemaal gek van vreugde, want na eerder verlies tegen de concurrent hadden ze hier niet meer op gerekend. Volgende week is het dan zover
pi_37814917
bij ons (diepenveen) kon de B2 vorige week ook kampioen worden. hadden kampioen wedstrijd tegen de nummer 2.
verliezen ze met 1-0!:S nu kunnen ze dondedag kampioen worden in Apeldoorn!
B1 is bij ons al kampioen en staat in de finale van de beker. net als de F1 en D1

SlodderJos: welk team train je dan? mss keer oefenwedstrijdje?:P
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_37843561
Hey, voor het eerst dat ik dit topic zie. Ik ga zelf waarschijnlijk volgend jaar ook een elftal trainen bij de E-tjes van mijn vereniging, het is nog niet bekend welke. Maar trainen jullie allemaal al lang, en heeft iemand misschien nog wat tips voor een beginnende trainer? Groetjes Rik/Solstice
pi_37845611
Ik train nu samen met Jarno (hannowannabe) nu 2 jaar de E'tjes. Vorig jaar zijn we begonnen met de E2 waar we 2 keer kampioen zijn geworden, en dit jaar spelen we hoofdklasse met de E1.

Zorg ervoor als beginnende trainer voor dat je veel dingen herhaalt. Doe niet elke keer een andere oefening, maar laat bepaalde oefeningen vaker terugkomen. Wij beginnen standaard met een warming-up, en daarna een rondo'tje.

De KNVB heeft ook introductie bijeenkomsten waar ze beginnende trainers tips geven. Zelf ben ik er nog nooit geweest (toen het was, kon ik niet), maar een tip is bijvoorbeeld om (wanneer je iets uitlegt) dat jij tegen de zon inkijkt, en spelers juist niet. Op die bijeenkomsten krijg je van dat soort tips.

Vertel nog wel ff bij welke club je gaat trainen. Succes in ieder geval!
pi_37856324
Ik weet nog steeds niet welk team ik komend seizoen ga trainen, wel is het zeker dat ik naar Be Quick 1887 uit Groningen (of eigenlijk Haren) zal gaan.

Dit zijn mijn opties:

1:
E3. Eerstejaars spelertjes, 1e klasse. Daarna wordt dat E1.

2:
E2. Tweedejaars spelertjes. Hoofdklasse. Daarna gaan ze naar de D.

3:
D2. Mix van 1e- en 2ejaars spelers. 1e klasse.

4:
Meelopen met een 1e team olv een ervaren trainer.

Wat zouden jullie doen?
pi_37860050
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:00 schreef PAA-053 het volgende:

4:
Meelopen met een 1e team olv een ervaren trainer.
Je gaat toch studeren daar? Dus er zullen ook wel zuipfeestjes aankomen en dan is t wel handig als je iemand hebt die er wel kan zijn.
pi_37860248
Pointtaking
pi_37861839
Lastige keuze. Kan je niet bijvoorbeeld, de E2 trainen en dan meelopen met de D1 ofde E2 trainen en dan 1 keer in de week de E3 en dan volgend jaar bij de E1?

Ik heb volgende week mijn intake voor TC3 Jeugd. Ben benieuwd!

Verder hier iemand die deze papieren heeft?
pi_37876400
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:09 schreef maikelsp het volgende:
Dank je wel voor de tips, zal er zeker wat mee doen, als er iemand nog meer tips heeft, hoor ik ze graag. Voorwaarts Westerhaar is m'n club trouwens.

Ik zat zelf ook te denken om wat met de Coerver methode te gaan doen trouwens, heb er al wat DVD's van en ben bezig om zelf de oefeningen onder de knie te krijgen, zodat ik ze zelf voor kan doen. Als er iemand nog meer tips heeft, hoor ik ze graag trouwens. Ik las trouwens ook ergens dat E en F - Junioren niet langer dan tien minuten achter elkaar dezelfde soort oefening moesten doen, omdat ze dan de aandacht er niet meer bij kunnen houden. Iemand daar ervaring mee?
pi_37876908
Informeer anders naar de Pupillen cursus op doe een E module cursus van de KNVB
pi_37926418
Da's ook een idee, ik zal is bij m'n club informeren of dat via hun kan, of dat ik daar zelf achteraan moet. Veel succes met je intake trouwens.
pi_37932398
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:00 schreef PAA-053 het volgende:
De opties...
Ik zou als ik voor de keuze gestaan zou hebben voor de E3 gaan, en daarna de E1. Maar waarom kan je niet gewoon bij de E1 blijven dan? Of was het van te voren al bekend dat er iemand anders op de E1 komt?

Wij hebben vanavond onze laatste wedstrijd gespeeld bij Viod in Doetinchem. Het veld was extreem dramatisch. Grote gaten, te veel zand er op, en vreselijk hobbelig. En dan hoor je ook nog dat die middag Jong-Oranje er nog had gespeeld (wat dus ook een drama uitslag was tegen Duitsland).
De wedstrijd eindigde in 1-1. We hadden veel pech, zoals 3x lat, en meerdere keren net naast. Maar toch hadden 2 jochies van de E2 het ook goed gedaan, en zijn we nu dus ook officieel 5e geëindigd in de hoofdklasse.
pi_37953279
Wij ook Goed gedaan Maikel

Ik ga naar een nieuwe club in mijn studentenstad Groningen Ik blijf zeker actief bij mijn echte cluppie als leider en ws. ook nog bij het clubblad, maar doordeweeks woon ik daar en ga ik daar dus ook training geven.

@ Dennis, ja dat kan wel, maar dan krijg ik het erg druk. En dat is eigenlijk waar ik een beetje bang voor ben, ik wil niet in tijdsnood komen met ook nog een nieuwe stad, nieuwe studie met een zwaar eerste jaar, eigen huis(houden), enz.
Het zou wel de optie zijn waarbij ik veel kan combineren, verantwoordelijkheid en op eigen benen staan, en aan de andere kant meelopen met en veel leren van een ervaren trainer.
pi_37970171
Ach wat is druk.. Ik ben ook 6 dagen in de week op de voetballen.

ik doe o.a de website, toernooi commissie E2 trainen en nog een aantal dingen
pi_37985067
Eindelijk staat het erop.

Morgen laatste thuiswedstrijd (lees: 'kampioenswedstrijd'). Zou eerst niet doorgaan, toen om 9 uur gespeeld worden nu uiteindelijk toch gewoon om 11:00 uur. Maar daardoor hebben we nog steeds geen platte wagen kunnen regelen. Ondertussen al wel fakkels en rookpotten gescoord. Al paar spandoeken en een heel mooi stukje in de krant.

Hopen dat de platte wagen vandaag nog lukt en dan is 't feest bijna compleet. Alleen nog winnen...
pi_37987655
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:48 schreef Dennus-F het volgende:

ik doe o.a de website, toernooi commissie E2 trainen en nog een aantal dingen
Ik nu ook en dat vind ik heerlijk, maar met nieuwe studie/huis/stad/leven wil ik toch een slag om de arm houden...
  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2006 @ 14:14:23 #184
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_37988472
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:48 schreef Dennus-F het volgende:
en de 7e dag is een rustdag
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_37991722
7e dag tjah dannuh uitslapen en zooi maken voor school/cursus en btje trainingen voorbereiden!

PAA, kom je morgen nog naar Harderwijk?

Ik heb een wijziging in het programma gedaan. Namelijk de E2 van jullie bij de E1 poule in gezet omdat we door een afzegging helaas btje in de knoop kwamen

Dat betekend dus ook dat de E2 er eerder moet zijn 11:15 eerste wedstrijd dacht ik!
pi_37992935
Weten ze dat al?

Ja, ik ben erbij! Heb mijn leerwerk anders verdeeld dus ik zie je morgen
pi_37995505
Gisteravond in de laatste competitiewedstrijd kampioen geworden met de B2! Tsjongejonge wat een feest na afloop...
pi_38022378
Gefeli Petor
Veel kampioenen hier!

Wij hadden vandaag toernooi bij Dennus-F!
Ondanks het weer een leuke dag gehad, en .... gewonnen! Na penalties in de finale, nadat het 2-2 was geworden in de reguliere speeltijd tegen Zwart-Wit, de thuisclub.
Ongemeen spannend was het, zij hadden de winnende op de schoen maar die pakte onze keeper, en toen konden wij het afmaken Mooi 3 wedstrijdballen gewonnen, en wat ik persoonlik leuk vond was dat ik het grootste gedeelte hoofdtrainer was, en dat dat erg goed ging.

Overigens liep het wel erg uit Dennis, en misschien is een aanwijzing voor de volgende keer om het iets duidelijker te laten verlopen allemaal. De scheidsrechters bijv. kenden de ploegen niet, en dan moet je dus onderling gaan checken of je het goede team voor je hebt (het is misgegaan!). Een afgevaardigde van de toernooiorganisatie op het veld bijv. zou handig zijn.
pi_38039228
wij hadden gister bij diepenveen ook toernooi
is uitstekend verlopen, op het slechte weer na dan, alleen 2 of 3 teams die niet kwamen opdagen, maar ja daar kan je niks aan doen, ze hadden namelijk al wat afmeldingen gehad, en daarvoor al nieuwe teams geregeld
we zijn wel 3e geworden van de 7 in onze poule, nog wel redelijk gedaan
toernooi loopt vandaag en volgend week nog verder voor D/C/B/A hopelijk volgende week beter weer

@PAA: gefeliciteerd met de overwinning;)
Every monkey liked to be
pi_38041430
Ja, Bas je hebt helemaal gelijk.

Wel raar dat onze E1 in de finale stond. Dit als bijna enige eerste klasser..!

Overigens toen ik er nog rond liep (had nacompetitie) was de uitloop nog niet zo groot.
pi_38126177
Nog leuke ideeen voor de laatste training?
pi_38130634
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:03 schreef Merson het volgende:
Nog leuke ideeen voor de laatste training?
partij, latje schieten en winnaar krijgt wat drinken ofzo, rugby, afvalrace
Every monkey liked to be
pi_38131217
Voetbal slagbal!:D
pi_38295938
Ik ben gisteravond terug gekomen van een toernooi in Belgie met de E1. Geweldige tijd gehad (natuurlijk) maar jammer genoeg de finale verloren van nota bene onze buren in de accomodatie....en dat hebben we geweten ook

Het toernooi was internationaal, en we zijn dan ook 2 Duitse teams en een Parijs' team tegengekomen. Ook troffen we een spelertje dat we over 10 jaar in 'Die Mannschaft' tegen gaan komen, wat een onwaarschijnlijk talent...
Ook leuk was het contact met de andere teams. We verbleven in een jeugdherberg waar de jongens natuurlijk kussengevechten hebben gehouden met de andere teams, en waar de begeleiding dan een biertje zat te drinken met de betreffende begeleiders

Als jullie het leuk vinden zal ik wel meer schrijven over het toernooi en de dagen e.d.. Nu ga ik een verslagje schrijven van het Zwart-Wit toernooi
pi_38306161
En trouwens Maikel, zullen we nog een keer een wedstrijdje doen?
Lijkt me toch nog mooi om op jullie kunstgras eens te spelen, maar bij ons zou ook kunnen. Laat maar weten of je geinteresseerd bent, misschien een seizoensafsluitingswedstrijd ofzo?
pi_38316663
Een internationaal toernooi is helemaal geweldig! hebben wij ook gehad kijk hier voor het verslag:

http://www.voetbal-clubs.(...)_detail.asp?id=38568
pi_38573525
Is voor jullie het seizoen nu helemaal over?
pi_38573845
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef PAA-053 het volgende:
Is voor jullie het seizoen nu helemaal over?
Alleen nog als afsluiting van het seizoen de eerste wedstrijd van NL kijken. Verder mogen we niet meer op de velden.
pi_38915159
he wat leuk een topic voor amatuer trainers

ik heb afgelopen seizoen de d4 getraind van ASV Dronten is me harstikke goed bevallen..en wil na me afstuderen verder gaan om de jeugd te gaan trainen.

samen met een vriend hebben we een site gemaakt voor voetbal trainingen zodat de vele voetbal trainers hun oefenstof op kunnen halen

ik zal dit topic in de gaten houden
pi_39247524
Hallo,

mijn vraag is wanneer beginnen jullie weer met trainen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')