Wat een superwedstrijd heb ik gezien vanochtend
![]()
We verloren met 1-0, waardoor het kampioenschap en de 2e plek ineens heel ver weg zijn. Maar wat maakt het uit, als je een wedstrijd ziet op topniveau voor E-tjes, met enorm veel inzet, beleving, mooie acties en strijd? Als je een wedstrijd ziet tussen 2 getalenteerde teams die aan elkaar gewaagd zijn? Die ieder heel weinig foutjes maken, en heel mooi voetballen?
Ik ben echt heel enthousiast over de wedstrijd van vanochtend. De tegenstander was net ff iets grover (geen pre bij E-tjes vind ik), en wij maakten net even iets meer foutjes. Daar kon de tegenstander (Sparta Nijkerk E1) van profiteren.
Maar zo'n uitslag bij E-tjes geeft wel aan dat het een aparte wedstrijd was. Zelden een wedstrijd van E-tjes gezien waarbij de teams zo aan elkaar gewaagd waren. Erg leuk
![]()
Ben ook trots op mijn mannetjes. Iets meer foutjes, maar heel veel inzet en beleving. Super!
Na afloop moesten er een paar huilen, van het verlies, van de spanning die van ze afviel maar ook van de kou. Zo zielig...
![]()
Mooie zaterdag gehad dus. Ik baalde wel even van het verlies, maar wat maakt het uit.......we voetballen echt best goed (al zeg ik het zelf
![]()
)
Maar bij jullie dus afgelast? In de regio Apeldoorn ook bijna alles......bij ons waren er 3 teams die konden spelen. Ik wordt er onderhand gek van, je kunt nauwelijks iets doen!
Slecht trainingsveld ook nog eens............dit wordt competitie spelen op woensdagavonden, bah!