Als je in het veld gaat staan denk ik niet dat hij dan meer naar buiten gaat spelen, toch? Je houdt voor hem dan alleen maar het spel/veld kleinquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:42 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
in de hoofdklasse bij E1 is het trouwens toch wel gewoon toegestaan om 2 a 3 meter in het veld te staan om je spelers te coachen? (en op het moment dat de bal er aan komt uit het veld te gaan?)
dat is namelijk wat ik vrijwel altijd doe, en nog nooit commentaar gehad, behalve dus ook van die kerel van VIOD! :S (de reden trouwens dat ik dat doe is omdat onze linksback de minste speler is van het team en dus eigenlijk altijd te ver naar binnen loopt en mij dus nauwelijks hoort)
op die manier weet ik hem wel te bereiken, maar het is ook niet de bedoeling dat die aan de zijlijn gaat spelenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:55 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Als je in het veld gaat staan denk ik niet dat hij dan meer naar buiten gaat spelen, toch? Je houdt voor hem dan alleen maar het spel/veld klein
En ja, volgens mij mag dat bij voetbal op een klein veld. Ik ben er alleen geen voorstander van. Blijf vanaf de lijn coachen, dat kan net zo goed. Bij F-jes zie je vaak dat er 3 (!) leiders een soort driehoek vormen, die het hele veld afbakenen. Zo houden ze het veld extra klein, erg dom gedrag vind ik dat.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:25 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
en ik neem aan dat bij jou ook geen enkele speler dat doet?!
aan de zijlijn spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |