Inderdaad! En de foto lijkt echt en niet geshopt! En de bron is ook altijd betrouwbaar. Dan moet het wel waar zijn!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:00 schreef BB-King het volgende:
Jezus onbegrijpelijk. Waarom in hemelsnaam???
Het moet wel waar zijn want het is geen 1 april meer toch?
Mooi ook dat hij zoveel vertrouwen heeft in Vitesse en gewoon al met 2 sterren boven het logo speelt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:04 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Inderdaad! En de foto lijkt echt en niet geshopt! En de bron is ook altijd betrouwbaar. Dan moet het wel waar zijn!
Haha prachtigquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:13 schreef BB-King het volgende:
Zojuist een update!
Het schijnt dat de transfer van Götze naar Bayern ook is afgeketst.
3x raden waar hij nu gaat spelen volgend seizoen.
[ afbeelding ]
Vitesse is goed bezig!
Ja je denkt toch niet dat je zomaar een plekje krijgt bij Vitesse?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:15 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Haha prachtig
Hij heeft wel bruine armen gekregen zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop