Het laatste.. Ik ben zelf nog junior (ga dit jaar vervroegd over naar senioren), maar heb wel eens de f-jes/e-tjes getraind en dat zal dit jaar sporadisch ook wel gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hein, waar train je? Of vind je het gewoon interessant?
Dat is dan alweer twee seizoenen geleden.. Vorig jaar had ONR geen damesteam meer (ook geen meisjesteam). Slecht geregeld door het bestuur.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Leuk damesteam bij ONR!
Vind ik juist altijd wel wat hebben, maakt de wedstrijden wat specialer, als je verder weg moet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jeetje, wat een mooie indeling PAA!
Ik ben ook erg blij met de onze. Naast twee tegenstanders in Hoogezand komen de overige zeven allemaal uit de stad, dus dat is ideaal qua vervoer. Met m'n eigen team reizen we de hele provincie door, dus dat is een stuk minder.
Maar werken met doelstellingen is wel leuk! Dat geeft wel aan dat je op niveau bezig bent! En ik neem aan dat je wel de ruimte zult krijgen om zelf je team te leiden en trainen, toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
We beginnen pas in september met trainen. Het wordt echt weer heel anders dan vorig jaar. Ik krijg een vaste 'assistent' alleen de coordinator komt vaker kijken om dat er echt sprake is van doelstellingen en dergelijke. Ik houd er op zich niet zo van als ze me op de vingers kijken, maar goed..
Oh, da's jammer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
PAA, als je jezelf serieus neemt, doen anderen dat ook. Mooi dat je het naar je zin hebt.
Hoe oud zijn jouw mannetjes?
Wij beginnen nog sowieso twee weken niet.
Hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:21 schreef Merson het volgende:
Hoe leer je 6 jarige jongetjes om over te spelen en dat ze als ze verdediger zijn dat ze dan achterin moeten blijven om te verdedigen ipv in de laatste 8 minuten de hele tijd te gaan aanvallen.![]()
![]()
Tegen wie moest je? En sta je nu ook 1e?quote:Op zondag 11 september 2005 12:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gisteren de eerste competitiewedstrijd met 5-0 gewonnen. Ze speelden goed over en hebben bepaalde dingen erg snel opgepikt. Ik was trots!
Komt me bekend voor. Gistermiddag ging ik even een kijke nemen bij onze C5, voor ons clubblad (Ik zit in de redactie).quote:Op zondag 11 september 2005 13:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geen idee of we eerste staan. We speelden tegen HS '88 D2 uit Hoogezand, waar de beschaving het wat heeft laten afweten. Je wilt niet weten hoe opgefokt het er bij die mensen aan toe ging op zaterdagochtend. Hoogst irritant.
Dat gaat ook steeds langzamer.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
We staan voorlopig eerste, maar nog niet alle uitslagen zijn verwerkt.
Nouja, ik heb er vrede mee. Kon. UD komt ws. verder in de beker dan wij, ze zijn de betere ploeg. Toch is het wel rot om zo te "verliezen" ....quote:Op donderdag 15 september 2005 01:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik hoop niet dat dit seizoen iedere keer het gevoel gaat overheersen dat ouders en leiders een negatieve invloed hebben op het jeugdvoetbal. Toch gefeliciteerd met deze goede prestatie!
Ik neem aan dat je op zoek bent naar een trainingsvorm. Die lijkt me echter heel lastig te vinden. Dit is meer mentaal, denk ik! Prent je spelers gewoon altijd, voor elke wedstrijd, in dat ze het kunnen, vergelijk het met de training, laat je meest harde speler voorop gaan in de strijd, pep ze op!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:51 schreef Merson het volgende:
Wat is een goeie manier om ze in de wedstrijd net zo het duel op te zoeken als op de training?
Het lijkt er een beetje op alsof ze bang zijn voor de tegenstander die ze niet kennen.
Waar ik het zelf meestal andersom heb.
Maar dan moet de 'meest harde speler' dat ook doen, op de training durft die, maar in de wedstrijd nog niet altijd.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:23 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op zoek bent naar een trainingsvorm. Die lijkt me echter heel lastig te vinden. Dit is meer mentaal, denk ik! Prent je spelers gewoon altijd, voor elke wedstrijd, in dat ze het kunnen, vergelijk het met de training, laat je meest harde speler voorop gaan in de strijd, pep ze op!
Ja, ik wilde een leuke oefenvorm ofzo, dat ze een soort van stoeien. Maar het zal grotendeels wel tussen de oortjes zitten idd.quote:Natuurlijk zul je dit allang gedaan hebben, maar toch. Hier echt op oefenen is gewoon verschrikkelijk lastig, laat ze wel (afhankelijk van de leeftijd) zoveel mogelijk duels oefenen. Zo worden ze zeker van zichzelf, en natuurlijk ook gewoon beter!
Ik (18) ben leider/trainer/coach van een in de 2e klasse Oost voetballende F1. En heb hiervoor 2 jaar de welpen/mini's getraind. En met een eigen team is t véél leuker.quote:Succes ermee in ieder geval, en misschien wil je eens wat vertellen over waar en wie je coacht/traint??
Mersonquote:PAA
Ik zit ook in Oost, welke club zit je?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef Merson het volgende:
[..]
Maar dan moet de 'meest harde speler' dat ook doen, op de training durft die, maar in de wedstrijd nog niet altijd.
[..]
Ja, ik wilde een leuke oefenvorm ofzo, dat ze een soort van stoeien. Maar het zal grotendeels wel tussen de oortjes zitten idd.
[..]
Ik (18) ben leider/trainer/coach van een in de 2e klasse Oost voetballende F1. En heb hiervoor 2 jaar de welpen/mini's getraind. En met een eigen team is t véél leuker.![]()
[..]
Merson
Lekker hoor! Wordt wel een hoge klassering dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
4-3 gewonnen in en tegen Hoogezand. 6 uit 2! Ben benieuwd naar de nieuwe stand.
Doe dat!quote:Op zondag 18 september 2005 19:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zal de stand wel even posten als hij bijgewerkt is.
quote:Stand:
GVAV-Rapiditas D6 2 2 0 0 6 22-3
Oosterparkers D1 2 2 0 0 6 19-1
Lycurgus D2 2 2 0 0 6 9-3
Hoogezand D2 2 1 0 1 3 8-8
Groninger Boys D1 2 1 0 1 3 5-11
Oranje Nassau D1 2 1 0 1 3 8-15
De Vogels D2 2 1 0 1 3 3-14
Gruno D1 2 0 0 2 0 2-8
HS'88 D2 2 0 0 2 0 2-8
FC Lewenborg D2 2 0 0 2 0 6-13
Netjes hoor! Keurig, 6 uit 2. Volhouden zo en je wordt gegarandeerd kampioenquote:
Ik merkt het!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
4-0 gewonnen van Oranje Nassau Groningen D1. We zijn dodelijk effectief!
Verdomd, een nieuw gezicht!quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:25 schreef VarsesteR het volgende:
Ik ben sinds kort ook trainer van de E1 en E2. In het begin hadden ze nogal een grote mond maar nadat ze mij hadden zien hooghouden was der diep respect tegenover mij.![]()
Die kleine ventjes hebben geweldige humor, een paar voorbeeldjes:
ik zeg "we gaan wat anders doen"
ventje: "wattan"
ik zeg "we gaan afwerken"
ventje:"aftrekkendat snap ik niet"
![]()
tijdens het overspelen staan 2 jongetjes de hele tijd met een meisje te praten van het dameselftal, zeg ik "heej stop is met dat rare meisje te praten" gevolg meisje gaat met mij praten![]()
Komt der een ventje het hele veld over rennen naar mij toe en zegt: "je vindt haar leuk he"![]()
een ventje die aan mij vraagt of die mij meneer mag noemen, ik zeg zo "ik ben nog niet eens 16" de teleurstelling is van zijn gezicht af te lezen en hij zegt zo "pff dan is zelfs mijn zus ouder"...
En je denkt daar dan nog tijd voor (en zin in) te hebben?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:07 schreef PAA-053 het volgende:
Ff tussendoor, als ik volgend jaar in Groningen ga studeren (en dat zit er wel aan te komen) dan moet ik natuurlijk wel een leuke club hebben om bij te trainen! Dus ben ik begonnen met emailen naar o.a GVAV-RAPIDITAS en Be Quick 1887
Lijkt me geweldig om bij zo'n grote en bekende club een team te trainen
Dat hoop ik toch wel ja! Zin: altijd, en tijd mag ik hopen. Het is toch niet zo dat je 100% van je tijd in je studie steekt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef Merson het volgende:
[..]
En je denkt daar dan nog tijd voor (en zin in) te hebben?
Tsja, dat is een bekend probleem. Geen vaste keeper?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef Merson het volgende:
Pech hebben met keepers kan je zo enkele punten schelen trouwens. Eerste helft 'win' je met 2-1 en goed voetbal. 2e helft wil er maar 1 keepen en die krijgt 11 schoten op doel, waarvan er 9 ingaan. Dat is zuur verliezen.![]()
PAA, ik heb connecties bij GVAV en bij vele andere clubs in Groningen. Laat het me weten als ik je kan helpen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:07 schreef PAA-053 het volgende:
Ff tussendoor, als ik volgend jaar in Groningen ga studeren (en dat zit er wel aan te komen) dan moet ik natuurlijk wel een leuke club hebben om bij te trainen! Dus ben ik begonnen met emailen naar o.a GVAV-RAPIDITAS en Be Quick 1887
Lijkt me geweldig om bij zo'n grote en bekende club een team te trainen
Ligt aan je studie of je tijd overhebt natuurlijk. Ik zelf zit maar 1,5 uur per week op school (mede omdat ik hoorcollege behoor te hebben wanneer ik training geef), maar als je op kamers woont is de kans heel erg groot aanwezig dat je meer zin hebt om bier te drinken en je moet voor jezelf zorgen en dat training geven er dan bij in schiet, maar dat is mijn idee.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:02 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel ja! Zin: altijd, en tijd mag ik hopen. Het is toch niet zo dat je 100% van je tijd in je studie steekt?
Nopes. Z'n tweelingbroertje bleek in de wedstrijd erna (ze deden eerst met F1 mee, daarna F2) overigens wél over een redelijk portie keepers talent te beschikken.quote:[..]
Tsja, dat is een bekend probleem. Geen vaste keeper?
Hey Stanley, long time no seequote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
PAA, ik heb connecties bij GVAV en bij vele andere clubs in Groningen. Laat het me weten als ik je kan helpen.
Het is belangrijk dat je eerst een kamer hebt. Je wilt niet twee koude avonden per week de halve stad doorkruisen, geloof me. Mijn punt is: je komt dan bij een club uit die bij je in de buurt zit.
Je moet niet zo 'geil' zijn op de naam van de club. Deze clubs en ook GRC en Helpman hebben veelal betaalde trainers in dienst voor de jeugd. Bij een 'mindere' club krijg je zelf veel meer ruimte, daar moet je ook naar kijken.
Nou mijn hobbies zijn altijd belangrijk voor me geweest, die doe ik niet zomaar overboord.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:37 schreef Merson het volgende:
[..]
Ligt aan je studie of je tijd overhebt natuurlijk. Ik zelf zit maar 1,5 uur per week op school (mede omdat ik hoorcollege behoor te hebben wanneer ik training geef), maar als je op kamers woont is de kans heel erg groot aanwezig dat je meer zin hebt om bier te drinken en je moet voor jezelf zorgen en dat training geven er dan bij in schiet, maar dat is mijn idee.
En je kent daar nog niemand (dat komt natuurlijk wel, maar zij weten ook dat je over 4 jaar weer weg bent). Ik neem aan dat je bij je eigen club toch wel trainer bent geworden, omdat je veel mensen kende.
Kan je beter op zaterdag gaan vlaggen bij de D1 ofzo. Ben je toch nog met kinderen bezig.
Dan scout je hem toch ? Aantrekkelijke transfersom erbij, moet lukkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:37 schreef Merson het volgende:
[..]
Nopes. Z'n tweelingbroertje bleek in de wedstrijd erna (ze deden eerst met F1 mee, daarna F2) overigens wél over een redelijk portie keepers talent te beschikken.![]()
ben nu al 4 weken de E1 + E2 van Sc Espel aan het trainen. Speel zelf ook maar dan in de B1 van Espel. Geen idee welk niveau ze spelen. Ik ben gaan trainen geven omdat ik daar gewoon zin in had en omdat school dat heel leuk vond en ik dan minder uren hoefde te blijven op school.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:20 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Verdomd, een nieuw gezicht!![]()
Bij welke club train je? En speel je zelf ook? En wat voor niveau spelen je teams? Waarom ben je gaan trainen?
Maw: vertel eens wat meer over jezelf als je wilt
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:04 schreef VarsesteR het volgende:
[..]
ben nu al 4 weken de E1 + E2 van Sc Espel aan het trainen. Speel zelf ook maar dan in de B1 van Espel. Geen idee welk niveau ze spelen. Ik ben gaan trainen geven omdat ik daar gewoon zin in had en omdat school dat heel leuk vond en ik dan minder uren hoefde te blijven op school.
Nou, wat je moet doen is ze voorhouden dat ze niet zoveel moeten gaan rennen en lopen als op een klein veld. Dat halen ze namelijk nooit, en geloof me, ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:04 schreef VarsesteR het volgende:
Zaterdag ben ik ook nog eens de leider van de E2 tegen de D-meisjes die dit seizoen voor het eerst trainen... nog tips??
Harry Sipsma. Een bekende?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met wie heb je contact, PAA?
Ja, is mooi he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:58 schreef JPM01 het volgende:
vorige week was ik een tijdelijke hulptrainer van F3 moest iemand mee helpen. Het was best leuk![]()
ja precies, maar er wordt ook al wel wat techniek bij gebracht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:19 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ja, is mooi he?
Vooral bij die F-ies ben je nog lekker ongecompliceerd bezig, gewoon met zijn alleen tegen een bal aantrappen. Dat heeft ook zeker zijn charme![]()
Ik ben ook trainer bij de F4, en bovenstaande is de reden dat ik dat geworden ben. Niks geen niveau, gewoon mooi ballen met die jochies![]()
Voor alles is tijd te maken, doe ik ook, soms tegen beter weten inquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:49 schreef JPM01 het volgende:
hoewel het mij wel leuk lijkt om de Fjes te trainen, heb ik er jammer genoeg niet superveel tijd voor. Ik zit namelijk ook al in de redactie van ons clubblad.
DESZ uit zwartsluis, maar ik het lijkt me zeker leuk om de Fjes te trainen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
JPM, welke club?
Apeldoornse Boys.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van welke club kwam dat joch?
Desz... die hebben onze D's vandaag uitgeschakeld in de beker!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:04 schreef JPM01 het volgende:
[..]
DESZ uit zwartsluis, maar ik het lijkt me zeker leuk om de Fjes te trainen.
enne ik studeer ja.., maar loop momenteel stage. verder ben ik met iemand bezig een eigen zaakje aan het opzetten.
Hoe ging het met jouw E1 en E2 vandaag dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:32 schreef VarsesteR het volgende:
[..]
Desz... die hebben onze D's vandaag uitgeschakeld in de beker!![]()
mooiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:32 schreef VarsesteR het volgende:
[..]
Desz... die hebben onze D's vandaag uitgeschakeld in de beker!![]()
volgens mij begrijp je het verkeerd... Wij hebben Jullie uitgeschakeldquote:
Welkom Maikelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:51 schreef maikelsp het volgende:
Nog een nieuw gezicht. Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben Maikel, 19 jaar, trainer van Diepenveen E1 en E2 (dat ligt bij Deventer), en daarbij ook leider van de E1. Met de E1 spelen we hoofdklasse, en draaien we redelijk mee. We staan nu in de middenmoot, maar we hebben de top-3 nu gehad (helaas wel alle 3 verloren:S).
Vorig jaar ben ik samen met 2 andere jongens begonnen met alleen de E2. Daar speelden we in de 2e klasse, en zijn we ook 2 keer ongeslagen kampioen geworden.
Het bestuur had vertrouwen in ons, en ik ben met 1 van die anderen doorgegaan, en hebben we dit jaar de E1 gekregen (de ander ging ergens anders studeren, en had dus geen tijd meer).
5 van de 8 jongens die ik vorig jaar in de E2 had, zijn meegegaan naar de E1, en er zijn nog een paar goede er bij gekomen.
Ook wil ik nog even een oproepje doen: heeft iemand nog oefeningen ofzo, of GRATIS sites waar je oefeningen kan vinden. Ik heb wel wat mappen voor E-trainingen hier liggen, maar die vind ik veel te veel gericht op kinderen van 6 jaar, en de E'tjes "gedragen" zich veel ouders, en die kan je nix meer leren met bijvoorbeeld zo'n stedenspel o.i.d. Heeft iemand nog tips of sites?
Da's wel toevallig, die hebben wij in de beker gehad. Zij wonnen alles, wij ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:26 schreef maikelsp het volgende:
Nee, wij zitten meer ingedeeld richting Zutphen/Doetinchem. We zitten o.a. bij WHCZ, DZC'68, Brummen, Pax enzo. Ook zitten we bij een paar clubs uit de omgeving Deventer in, waarvan Kon. UD zeer, zeer sterk is.
Balen man! Heb je een leider erbij lopen (vader) die ze ook een beetje in toom kan houden?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wij hebben, nadat we de eerste drie wedstrijden hadden gewonnen, de volgende vier verloren. Het gaat niet goed. Met voetbal kan ik me nog niet eens zo zeer bezig houden, maar qua gedrag valt de puzzel niet in elkaar. Ze hebben veel te veel commentaar op elkaar en daar houd ik niet van, het komt de sfeer ook niet ten goede.
De cursus op vrijdagavonden is erg leerzaam. Veel nieuwe oefenstof en leuke gesprekken met collega-trainers.
Ik begrijp dat je je goed klote voelt hierover, maar looptraining bij E-tjes? Laat ze dan nog iets opbouwends doen, dat, naast dat het geschikt is als straf, zin heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 17:12 schreef maikelsp het volgende:
Wij hebben gister met 4-1 verloren van Schalkhaar. Het was gewoon meer dan slecht, en dan met name de verdediging. Omdat we tijdens het Zwaluwentournooi ook al tegen ze hadden gespeeld, wist ik precies hoe Schalkhaar speelde, en had iedereen dus ook een taak gegeven. Daar deden ze totaal niets mee.
Maar waar ik het meest pissig om was, was dat er niet geluisterd werd naar mij en mijn mede-leider. Ze deden maar wat. Ook heb ik nu 2 jongens die "gevolgd" worden (1 door KNVB/Twente en 1 door GAE), en die 2 luisteren al helemaal niet meer. En terwijl ze zelf iets verkeerd doen, gaan ze het maar af reageren op de keeper, terwijl geen enkel doelpunt zijn fout was. Daar ga ik dus zeker tegen optreden morgen bij de training.
Maar ja, morgen gaan we dus maar een looptraining doen, en dan woensdag weer bezig met de wedstrijd.
Dat is dan al beter, vind ik. Het echte loopwerk moet je tot de C-tjes vermijden.quote:Op maandag 7 november 2005 11:51 schreef maikelsp het volgende:
Met looptraining bedoel ik niet alleen rondjes lopen maar o.a. sprintwerk, veel dribbelen met de bal enzo. Eigenlijk dingen die ze dus niet zo heel leuk vinden (ze gaan veel liever afwerken), maar dat is eigenlijk ook een beetje hun eigen schuld.
Ook bij de senioren zouden ze dat niet mogen doen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:28 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Dat is dan al beter, vind ik. Het echte loopwerk moet je tot de C-tjes vermijden.
Dit is tenminste nog opbouwend he, het voegt wat toe.
Drie keer is wel veel...quote:Hoe denk jij trouwens over het 3 keer in de week trainen voor E-tjes? (Dat doen wij)
Ik vind 3 keer in de week wel erg veel voor E'tjes. Dat betekent dat ze dus 4 keer per week bij de voetbal zijn. Vaak doen ze ook nog aan andere sporten of zitten ze op muziekles of iets dergelijks. En dan ook nog 3 keer in de week trainen is misschien weer wat te veel van het goede.quote:Op maandag 7 november 2005 14:28 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Hoe denk jij trouwens over het 3 keer in de week trainen voor E-tjes? (Dat doen wij)
Ja, ik wordt betaald, maar dat houdt niet over hoor. Het is absoluut niet zo dat ik daarvan mijn bijbaantje kan compenseren. Mijn collega kan dat ws. wel, die is ouder en is gediplomeerd. Toch ben ik er net zoveel als hij mee bezig...quote:Op maandag 7 november 2005 ??? schreef Merson het volgende:
[..]
Drie keer is wel veel...
Dan krijg je er wel voor betaald als trainer zijnde neem ik aan? Want een bijbaantje is dan vrijwel onmogelijk lijkt mij...
Dan moet je iedereen evenveel laten trainen en valt dus het hele idee van selecteren en opbouwen weg. Dan kun je ook niet twee keer in de week gaan trainen, zoals jij ws. doet, denk ik.quote:Op maandag 7 november 2005 16:05 schreef maikelsp het volgende:
[..]
Ik vind 3 keer in de week wel erg veel voor E'tjes. Dat betekent dat ze dus 4 keer per week bij de voetbal zijn. Vaak doen ze ook nog aan andere sporten of zitten ze op muziekles of iets dergelijks. En dan ook nog 3 keer in de week trainen is misschien weer wat te veel van het goede.
Maar aan de andere kant, wat is het beleid van de club. Willen ze dat alle selectieteams vanaf de E elk jaar hoofdklasse spelen. Want als je maar 1 team in de hoofdklasse hebt spelen, heeft het geen zin voor de doorstroming.
De 3de opmerking: is het wel rechtvaardig tegenover bijvoorbeeld spelers uit de E6 die maar 1 keer in de week trainen. Ze betalen allemaal evenveel contributie, en dan is het het beetje cru dat de 1 wel meerdere keren per week traint, en de ander niet.
Als je gaat voor resultaten niet. En als je gaat voor opleiding ook niet, met een E1-speler is immers resultaat te behalen. Als je gaat voor een goed basisniveau bij je club wel. Er zijn echter maar weinig clubs die dat als doelstelling hebben, en dat begrijp ik wel. Met 1 goed team valt meer te behalen dan met 5 subtoppers.quote:Op maandag 7 november 2005 17:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is toch logischer om de E6 vaker te laten trainen dan de E1? Dat zijn mindere voetballers, dus zij hebben meer training nodig.
Bij ons speelt de F1 ook hoofdklasse, de D1, C1 en B1 1e klasse en A1 2e klasse. Dus dat ligt idd wat anders.quote:Op maandag 7 november 2005 17:11 schreef maikelsp het volgende:
Dat bedoelde ik dus met selecteren. De E1 bij ons is het enige team dat hoofdklasse speelt, en het ziet er niet naar uit dat het de komende jaren heel veel meer worden. (Diepenveen heeft geen beleidsplan en toekomstvisie, dus dan wordt het ook moeilijk). Volgend jaar is mijn verwachting dat de E1 geen hoofdklasse speelt, maar heel misschien de D1 wel weer.
Maar als elk selectieteam, of in ieder geval meerdere teams van een vereniging hoofdklasse speelt, dan heeft het misschien wel zin om 3 keer in de week te trainen.
Bij ons trainen alleen de keepers 3x in de week. Op maandag en woensdag train ik ze, en doen ze gewoon mee met de groep, en op dinsdag (of soms een andere dag) hebben ze specifieke keeperstraining van een echte keeperstrainer.
Het doel moet niet zijn om 'iets te behalen'. Je wilt zo veel mogelijk kinderen zo goed mogelijk laten voetballen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Als je gaat voor resultaten niet. En als je gaat voor opleiding ook niet, met een E1-speler is immers resultaat te behalen. Als je gaat voor een goed basisniveau bij je club wel. Er zijn echter maar weinig clubs die dat als doelstelling hebben, en dat begrijp ik wel. Met 1 goed team valt meer te behalen dan met 5 subtoppers.
Dat klopt en dat vind ik ook, maar ik kan de denkwijze van clubs wel begrijpen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het doel moet niet zijn om 'iets te behalen'. Je wilt zo veel mogelijk kinderen zo goed mogelijk laten voetballen.
Ben ik nog geweest!quote:Op maandag 14 november 2005 13:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, door die Open Dag was het lekker druk op Zernike. Daar liggen de velden van Knickerbockers, PAA, waar ik zelf voetbal.
Ach ja, dat gedoe met scheidsrechters is van alle tijden. Je kunt echter niets anders dan accepteren, en ik probeer me er dan ook altijd niet te veel over op te winden. Wat heeft het voor zin?quote:Op maandag 14 november 2005 22:02 schreef maikelsp het volgende:
...
We staan nu 7e, en we moeten zaterdag tegen de nummer 5, Brummen. Hopen dat we dan eindelijk weer punten pakken.
Ja jonge kerel he, hij schijnt trainer te zijn van Columbia (en dus niet GA Deventerquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Marcel Geestman, ken ik wel. Jonge vent nog. Leuk dat je die cursus gaat doen. Is het een module of echt een volwaardige cursus?
PAA, wat vind je van de docu/film 'Daar hoorden zijn engelen zingen'?
Klopt! Na Voorwaarts 2 is hij assistent geworden bij 1, en nu dus hoofdtrainer. Hij speelde zelf bij V&K maar is ook bij GA Eagles geweest, paar wedstrijden in het 1e.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geestman was trainer van Voorwaarts 2 een paar jaar terug volgens mij, daar ken ik hem van. Mijn pa kent zijn pa ook goed via V&K, een andere vereniging uit Twello. De vader van Marcel, Ruud Geestman, was een stoere grote verdediger van de Eagles.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Morgen de laatste wedstrijd in de herfstvakantie. GVAV D6 uit, altijd lastig. Weer op smerig kunstgras waarschijnlijk.
Ik heb wel van Wiel Coerver gehoord, maar wat het precíes inhoudt zou ik ook niet weten eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:48 schreef PAA-053 het volgende:
Nou, eerste cursusavond zit erop
Ik vond het erg makkelijk eigenlijk!
Ik heb geen nieuwe dingen gehoord, en er zaten ook trainers waarvan ik me afvroeg waarom en hoe die trainer geworden zijn. (Vb.: Wiel Coerver niet kennen)
Als je pupillen leidt had je dit (Sinterklaas)weekend toch sowieso al geen voetbal of alleen de F-jes niet?quote:Volgende keer gaan we met een team het veld op, ik hoop en denk dat het dan allemaal wat pittiger wordt.
Verder alweer geen voetbal dit weekend, ga nooit in Oost wonen als je van voetbal houdt![]()
Als je het leuk vindt met kinderen om te gaan kun je prima pupillen trainen, als je echter een diploma wilt gaan behalen moet je wel een iets hoger niveau hebben (nog steeds niet echt hoog). Wiel Coerver is gewoon een begrip, als je dit diploma wilt halen moet je wel iets meer dan normaal met training bezig zijn denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:25 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik heb wel van Wiel Coerver gehoord, maar wat het precíes inhoudt zou ik ook niet weten eigenlijk.
Allemaal technische/tactische oefeningen zonder goal?
En trainer bij de pupillen word je toch vooral omdat je het leuk vindt om met kinderen bezig te zijn?
[..]
Als je pupillen leidt had je dit (Sinterklaas)weekend toch sowieso al geen voetbal of alleen de F-jes niet?
Het gaat om goed voetbal, dus wil je alle spelers betere voetballers maken, niet betere linkermiddenvelders of rechterverdedigers. Ze moeten op elke positie kunnen spelen.quote:Op maandag 19 december 2005 12:16 schreef PAA-053 het volgende:
Geeft altijd een leuk effect, fantasie-opstellingen, en niet eens altijd negatief zoals je ziet
Toch moet je het niet te vaak doen, meer als bij uitzondering. Een keer op een toernooi, of idd tijdens een oefenwedstrijd. Het gaat wel om goed voetbal natuurlijk, dit soort dingen zijn meer voor de training vind ik, of dus bij hoge uitzondering.
Niet meer in de B's vind ik. Dit is bij pupillen het uitgangspunt. Maar op hogere leeftijd zijn veel spelers toch al erg gespecialiseerd, en dan heb ik dan ook liever een echte laatste man op de laatste man positie, dan een vleugelverdediger.quote:Op maandag 19 december 2005 12:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het gaat om goed voetbal, dus wil je alle spelers betere voetballers maken, niet betere linkermiddenvelders of rechterverdedigers. Ze moeten op elke positie kunnen spelen.
Wat beperkt zeg.quote:Op maandag 19 december 2005 15:58 schreef Sethje het volgende:
Ja hoe ik het zeg, vanaf de C jeugd, vaak al de D jeugd. Heeft elke speler zijn vaste positie, in elk geval een "vaste" linie waarin hij staat opgesteld.
Bij ons heeft de D1 trainer ook zoiets gedaan. Hij liet alle spelers in een kamer zitten, en discussieren over 5 punten. Dit omdat de sfeer en prestaties maar matig waren.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vandaag maak ik mooie brieven voor de tweede seizoenshelft.. een kleine evaluatie en wat ze in 2006 kunnen verwachten..
Toevallig vanmiddag nog gedaan:quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat zijn leuke oefeningen om te doen in de zaal?
Beginnen met paaltjes/pionnen voetbal (individueel of in teams), daarna afrondings rondje en afsluiten met partijtje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat zijn leuke oefeningen om te doen in de zaal?
Hoe doe je dat dan, afronden in de zaal?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:51 schreef Merson het volgende:
[..]
Beginnen met paaltjes/pionnen voetbal (individueel of in teams), daarna afrondings rondje en afsluiten met partijtje.![]()
Goaltjes neerzetten, keeper erop (of kast ervoor) en dan gewoon om de beurt laten slalommen of met inspelen af laten ronden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:29 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, afronden in de zaal?
Hoe kom je aan goaltjes in de zaal dan? Die kunnen toch niet groot genoeg zijn voor een keeper?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef Merson het volgende:
[..]
Goaltjes neerzetten, keeper erop (of kast ervoor) en dan gewoon om de beurt laten slalommen of met inspelen af laten ronden.
In een beetje zaal staan toch gewoon handbalgoaltjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan goaltjes in de zaal dan? Die kunnen toch niet groot genoeg zijn voor een keeper?
Wij voetballen nooit in 'n beetje zaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:39 schreef Merson het volgende:
[..]
In een beetje zaal staan toch gewoon handbalgoaltjes?
Ook niet geschikt voor junioren denk ik, maar voor pupillen voldoet dit wel.
Ik begrijp wel dat je dat denkt. Dat is ook een beetje het beeld dat je van me krijgt als je leest wat ik hier post. Je moet echter ambitie als trainer niet verwarren met 'het doen om het niveau'.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
PAA, ik krijg de indruk dat je alleen geilt op het hoge niveau van die spelertjes en dat je niet daadwerkelijk een trainer bent in de zin dat je jonge voetballers beter wil maken. Verder niet persoonlijk of zo.
Ok, tof dat je vollediger bent als je een beetje uitgedaagd wordt.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je dat denkt. Dat is ook een beetje het beeld dat je van me krijgt als je leest wat ik hier post. Je moet echter ambitie als trainer niet verwarren met 'het doen om het niveau'.
Ik wil graag hogerop, vind het leuk om op hoog niveau te trainen. Daar ligt dan ook mijn ambitie.
Wat je echter niet weet, is dat ik ook de F4 train, vaste invaller ben bij E7 (laatst nog gedaan met net zoveel plezier), E4 en andere elftallen.
Ik combineer het. Aan de ene kant vind ik het leuk om met goede voetballertjes te 'werken', aan de andere kant vind ik het ook heel leuk om mindere spelertjes lekker te leren voetballen. Dat doe ik dan ook allebei.
Overigens begrijp ik niet waarom jij schijnt te denken dat je op hoog niveau niet jonge voetballers beter kunt maken, en waarom dat daar je doel niet kan zijn. Zijn alle trainers die op hoog niveau werken dan geen trainers volgens de door jou gegeven definitie?
Als je ambities hebt als je 40 bent is het te laat in het trainersvakquote:Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ambitie vind ik trouwens een heel eng woord. Als je 18 bent en je doet het niet puur omdat je het leuk vindt, dan zet ik daar mijn vraagtekens bij.
Je kunt wel ergens naar streven, maar in deze Idolscultuur moeten we allemaal naar de 'top' en wel zo snel mogelijk. Het gaat uiteindelijk dus alleen om jezelf. Ik zie het trainen als teruggeven aan de sport die mij zo veel moois gebracht heeft. Je moet geen stappen overslaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:00 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zeg ook 'schijn'
Dat beeld kreeg ik uit jouw post, zoals jij een beeld kreeg uit mijn posts.
En over ambitie: ik streef ergens naar. Vind je dat raar?
Ik neem trouwens aan dat de 1e alinea van jouw 1e post niet sarcastiosch is? Dat is mijn post ook niet, nog wel eens lastig te zien op een forum.
Ja, maar je moet ook realistisch zijn naar jezelf. Als je zelf al niet kunt voetballen, dan moet je wel een bijzondere personlijkheid of heel veel doorzettingsvermogen hebben om het te redden. Ik voorzie teleurstelling bij de jongeman uit Apeldorp.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef nr11 het volgende:
[..]
Als je ambities hebt als je 40 bent is het te laat in het trainersvak
Neerbuigend is niet mijn bedoeling. Ik geef gewoon aan welke bijsmaak bij mij ontstond.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:49 schreef PAA-053 het volgende:
Nou niet neerbuigend gaan worden Stanley. Bedenk ook dat anderen ergens anders over kunnen denken dan jij.
Overigens heb jij mij nooit horen zeggen dat ik naar een BVO wil ofzo. Hoog niveau betekent niet het hoogste niveau.
Je lijkt nog steeds te denken dat als je op hoger niveau traint, je het dan alleen maar voor jezelf doet. Daar zijn het nog steeds kinderen hoor.
En inderdaad, ik ben geen stervoetballer. Maar wat dat betreft sluit ik me helemaal bij nr11 aan.
Maar wat wil je nu zeggen? Dat ik realistisch moet zijn en 'het' (wat versta je daaronder?) toch niet haal? Of dat ambitie slecht is omdat je het dan niet voor je plezier doet?
Die beide opvattingen heb ik uit jouw posts opgemaakt.
Leuk!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef nr11 het volgende:
Goed nieuws van mijn kant, na de voorwedstrijd die we hebben mogen spelen tegen Feyenoord E3, aangevuld met een paar spelers van de E1, werd ik net gebeld door Wlodi Smolarek of we tegen hun E1 wilden voetballen, bij ARC gewoon.
13 Februari 7 tegen 7 op half veld, en 22 Februari 11 tegen 11 op heel veld.
Laat maar komen
Okquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Neerbuigend is niet mijn bedoeling. Ik geef gewoon aan welke bijsmaak bij mij ontstond.
Zoooo, mooi man! Weer een prachtige ervaring voor die mannetjes erbijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef nr11 het volgende:
Goed nieuws van mijn kant, na de voorwedstrijd die we hebben mogen spelen tegen Feyenoord E3, aangevuld met een paar spelers van de E1, werd ik net gebeld door Wlodi Smolarek of we tegen hun E1 wilden voetballen, bij ARC gewoon.
13 Februari 7 tegen 7 op half veld, en 22 Februari 11 tegen 11 op heel veld.
Laat maar komen
Je overschat de impact van mijn woorden. Je lijkt me wel een aardige jongen, hoor, zeker geen klootzak.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:17 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ok![]()
Toch 'baal' ik er een beetje van dat ik wordt 'afgeschilderd' als een soort klootzak die alleen maar trainer is om te koop te lopen met het niveau van zijn spelertjes. Ik vind het gewoon verdomd leuk met kinderen om te gaan en bezig te zijn, daar doe ik het voor. Laat dat alsjeblieft duidelijk zijn.
[..]
Wlodzimierz. Klopt. International (wk '86) en speler van Frankfurt, Utrecht en Feyenoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:17 schreef PAA-053 het volgende:
Zoooo, mooi man! Weer een prachtige ervaring voor die mannetjes erbijWij eisen een verslag
En Wlodi, dat is toch de vader van Ebi, die vroeger stervoetballer was bij o.a. Feyenoord?
Hoe bedoel je dat laatste? Qua tijd die je aan het trainen kunt besteden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoezo heb ik je aan het denken gezet dan? Ik ben ook steeds allerlei dingen aan het afwegen. Je hebt maar zo veel tijd om te besteden natuurlijk.
Yep.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef PAA-053 het volgende:
Blijkbaar
Wel mooi dat zo iemand je opbelt! Is hij trainer van Feyenoord E1?
Dat zal je ook waarschijnlijk niet lukken als je zelf niet op hoog niveau gevoetbalt hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:49 schreef PAA-053 het volgende:
Overigens heb jij mij nooit horen zeggen dat ik naar een BVO wil ofzo. Hoog niveau betekent niet het hoogste niveau.
Klopt. Bij alle BVO's is dat zo. Vandaar dat ik het ook zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zal je ook waarschijnlijk niet lukken als je zelf niet op hoog niveau gevoetbalt hebt.
Bij ons niet in ieder geval.
Ik denk dat je per week een uur of 3 kwijt bent als je alleen training geeft; als je ook mee wilt naar evt. wedstrijden worden dat er ongeveer 6, uitgaande van 1 training per week.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb dit topic even niet gevolgd, maar moet zeggen dat m'n interesse wel gewekt is en dat ik er steeds vaker over nadenk om me aan te melden bij m'n club. Het probleem is de tijd, als ik eraan begin wil ik er wel zeker van zijn dat ik m'n verplichtingen na kan komen.
Dan komen er nog 'verplichtingen' bij zoals Jeugdkadervergaderingen en uitstapjes met het team op een zaterdagavond (quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:48 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik denk dat je per week een uur of 3 kwijt bent als je alleen training geeft; als je ook mee wilt naar evt. wedstrijden worden dat er ongeveer 6, uitgaande van 1 training per week.
Het lijkt mij dat je met een D team ofzo niet gaat stappen 's avondsquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:54 schreef Merson het volgende:
[..]
Dan komen er nog 'verplichtingen' bij zoals Jeugdkadervergaderingen en uitstapjes met het team op een zaterdagavond () of andere activiteiten op zaterdagmorgen veel te vroeg na een feest van de voetbal (
) en ligt er ook aan wát voor team je traint en hoevaak per week.
Op vrijdag werk ik normaal ook, maar er zou een groot feest bij de voetbal zijn en daar wordt redelijk wat bier genuttigd. En de zaterdag erna is dan meestal wat lastiger.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:09 schreef nr11 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je met een D team ofzo niet gaat stappen 's avondsEn het lijkt mij al helemaal dom dat je gaat stappen vrijdgavond... Dat heb ik als speler nooit gedaan, en als trainer ook niet. Ik zou het erg stom vinden als een andere trainer dat wel doet, je drinkt op zaterdagavond maar wat meer.
Uiteraard, maar hoe vaak komt het voor dat je op vrijdagavond een feest hebt bij de voetbal? Dan begrijpen die ouders ook dat je als 19-jarige jongen de dag erna wat minder goed te pas bent. Die kinderen merken alleen dat je wat rustiger bent en zullen echt niet denken van "jeej, die Merson heeft flink zitten zuipen".quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef nr11 het volgende:
Dan nog heb je een voorbeeldfunctie, en kan je het niet maken om met een lichaam te verschijnen waar nog meer alcohol in zit dan bloed. Maargoed hierover verschillen de meningen kennelijk.
Uiteraard is die verantwoordelijkheid er. Maar wát zou er nou voor speciaals kunnen gebeuren wat extra slecht afloopt als je brak bent? En als er écht iets érgs gebeurt zijn er altijd ouders die meer ervaring hebben met kinderen die ik altijd om hulp kan vragen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef PAA-053 het volgende:
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, en ook niet verschillen per team.
Je bent gewoon verantwoordelijk voor die gastjes, en dat moet je op een juiste manier uitdragen. Stel dat er iets gebeurt en je niet helemaal bij de les bent?
Daar is de maandag voor.quote:Merson, dat wordt dan helemaal niet meer drinken![]()
![]()
Tuurlijk, hoort erbij.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Vette hap uit de kantine mogen de spelers dat bij jullie?
Je bedoelt de jeugdspelers van de BVO?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij ons niet, maargoed dat is ook een iets ander nivo.
Jep, ik ben teambegeleider bij bij FC Den Bosch D1.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je bedoelt de jeugdspelers van de BVO?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
PAA, we zijn het eens.
Nee, bij Ajax doen ze het nou eenmaal zo, omdat ze pretenderen de allerbeste te zijn. Den Bosch heeft ook een zeer goede opleiding, maar niet met die grote druk van de naam Ajax.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou.....misschien niet helemaal:
"Bij Ajax mogen ze mensonterend bezig zijn"
Waarom daar wel dan? Is hetzelfde niveau.
Nee dat is de teamcoordinator. Ik als teambegeleider zorg vooral voor de kleedkamer, de kleding van de jongens, de sfeer in de groep, als wij ergens komen zal het altijd netjes achter gelaten worden daar ziet de teambegeleider op toe etc. Verder ben ik tijdens de wedstrijd grensrechter.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:38 schreef PAA-053 het volgende:
Wat houd jouw taak trouwens in als teambegeleider? Is dat hetzelfde als leider bij een amateurteam?
Haha, dat is irrelevant.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:29 schreef PAA-053 het volgende:
Welk team van de Knickerbockers speel je nu?
Ik speel nu reserve 4e klasse. Kan ik weer eens kampioen worden, het is te lang geleden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:20 schreef PAA-053 het volgende:
Oe, moet je ons iets vertellen?![]()
Leuk, 1e team spelen. 3e Klas he?
Hoe combineer je dat trouwens, wedstrijden met je team en zelf spelen op zat.?
PAA, waarom vindt je dat logisch? Ik vind dat namelijk totaal niet logisch, en het is m.i. een oorzaak van te slap trainen en de jongens niet goed op scherp zetten.quote:Rommelig voetbal, onrustig. Ook wel logisch voor een 1e wedstrijd na de winterstop natuurlijk.
Toch 7-1 winst
Normaal gesproken volgens mij gewoon op het trainingscomplex in Hengelo, maar daar traint FC Twente zelf nu niet, omdat de velden bevroren zijn. Maar als het daar gewoon is (waar de gewone jeugd wel traint) dan is het achter het FBK stadion.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef maikelsp het volgende:
Verder nog een vraagje: weet iemand op welk sportcomplex de jeugd van de combinatie Heracles Almelo/FC Twente traint. Want morgen heeft een jochie bij mij uit het team daar een testwedstrijd, en ik wil graag daar gaan kijken, maar ik weet niet waar het is, en ik kan het ook nergens op internet vinden.
Ik ben er voor je.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef PAA-053 het volgende:
En Stanley, ja ik heb nog wel nagedacht
Wil er wel een keertje met je over praten eigenlijk.
Nee, m'n email is m'n email. Laat maar horen, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:39 schreef PAA-053 het volgende:
Ok, leuk
Stanley: je email is je MSN?
Dat moet een goed gevoel zijn geweest. De volgende stap is een training met jongens die je niet kent. Veel succes! Wat zei Marcel ervan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:38 schreef PAA-053 het volgende:
Gisteren de training op opleiding moeten doen. Vooraf zenuwachtig, zo ben ik, maar 't ging lekker. Mijn eigen jongens waren erbij, en ze deden het super. De trainers en leraar waren helemaal onder de indruk!
Ook leuke feedback en 'steun' van de ouders gehad, helemaal goed
Leg is uit? Training op opleiding? Snap er niks vanquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:38 schreef PAA-053 het volgende:
Gisteren de training op opleiding moeten doen. Vooraf zenuwachtig, zo ben ik, maar 't ging lekker. Mijn eigen jongens waren erbij, en ze deden het super. De trainers en leraar waren helemaal onder de indruk!
Ook leuke feedback en 'steun' van de ouders gehad, helemaal goed
Het doel is toch altijd hetzelfde?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:45 schreef PAA-053 het volgende:
Ben ik grotendeels met je eens. Het kan echter nooit verkeerd zijn te weten wat je doel is. Dat is zelfs noodzakelijk.
Maar dat je dat telkens aan moet geven is misschien wat overbodig inderdaad. Aan de andere kant moeten zij weten dat het goed zit. Dat maakt het wel weer begrijpelijk.
Plezier is niet het enige doel, misschien is het zelfs meer middel dan doel. Doel is de ontwikkeling van de spelers in het beheersen van de verschillende onderdelen van het voetballen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef Merson het volgende:
[..]
Het doel is toch altijd hetzelfde?
Zorgen dat je spelers met plezier trainen?
Weet jij de oplossing?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zeker weten.
Ik heb het topic nog niet kunnen vinden. Dit weekend ga ik eens kijken.quote:
Gemaild. Topic over spelregels nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb het topic nog niet kunnen vinden. Dit weekend ga ik eens kijken.
PAA, ik mail je dit weekend terug!
Nu op weg naar... trainerscursus..
Het lag vast aan t weer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:34 schreef PAA-053 het volgende:
Bedankt voor je mail Stanley. Antwoord is onderweg
Tevens subtiele kick, met de mededeling dat ik maandag de F2 heb overgenomen. Was toch wel weer even wennen aan die kleine mannetjes met veeel te grote monden, en teveel energie
Is goed, maar het duurt nog tot 4 maart voor we tegen ze spelen. Ik mail je snel terug.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef PAA-053 het volgende:
Zul je voor me scouten?
Het gesprek dat ik zaterdag a.s. zou hebben met BQ is uitgesteld, ze konden me te weinig info geven. Ik hoop nog steeds op assistentschap bij de D1, maar het zal afhangen van de hoofdtrainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |