Het laatste.. Ik ben zelf nog junior (ga dit jaar vervroegd over naar senioren), maar heb wel eens de f-jes/e-tjes getraind en dat zal dit jaar sporadisch ook wel gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hein, waar train je? Of vind je het gewoon interessant?
Dat is dan alweer twee seizoenen geleden.. Vorig jaar had ONR geen damesteam meer (ook geen meisjesteam). Slecht geregeld door het bestuur.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Leuk damesteam bij ONR!
Vind ik juist altijd wel wat hebben, maakt de wedstrijden wat specialer, als je verder weg moet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jeetje, wat een mooie indeling PAA!
Ik ben ook erg blij met de onze. Naast twee tegenstanders in Hoogezand komen de overige zeven allemaal uit de stad, dus dat is ideaal qua vervoer. Met m'n eigen team reizen we de hele provincie door, dus dat is een stuk minder.
Maar werken met doelstellingen is wel leuk! Dat geeft wel aan dat je op niveau bezig bent! En ik neem aan dat je wel de ruimte zult krijgen om zelf je team te leiden en trainen, toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
We beginnen pas in september met trainen. Het wordt echt weer heel anders dan vorig jaar. Ik krijg een vaste 'assistent' alleen de coordinator komt vaker kijken om dat er echt sprake is van doelstellingen en dergelijke. Ik houd er op zich niet zo van als ze me op de vingers kijken, maar goed..
Oh, da's jammer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
PAA, als je jezelf serieus neemt, doen anderen dat ook. Mooi dat je het naar je zin hebt.
Hoe oud zijn jouw mannetjes?
Wij beginnen nog sowieso twee weken niet.
Hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:21 schreef Merson het volgende:
Hoe leer je 6 jarige jongetjes om over te spelen en dat ze als ze verdediger zijn dat ze dan achterin moeten blijven om te verdedigen ipv in de laatste 8 minuten de hele tijd te gaan aanvallen.![]()
![]()
Tegen wie moest je? En sta je nu ook 1e?quote:Op zondag 11 september 2005 12:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gisteren de eerste competitiewedstrijd met 5-0 gewonnen. Ze speelden goed over en hebben bepaalde dingen erg snel opgepikt. Ik was trots!
Komt me bekend voor. Gistermiddag ging ik even een kijke nemen bij onze C5, voor ons clubblad (Ik zit in de redactie).quote:Op zondag 11 september 2005 13:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geen idee of we eerste staan. We speelden tegen HS '88 D2 uit Hoogezand, waar de beschaving het wat heeft laten afweten. Je wilt niet weten hoe opgefokt het er bij die mensen aan toe ging op zaterdagochtend. Hoogst irritant.
Dat gaat ook steeds langzamer.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
We staan voorlopig eerste, maar nog niet alle uitslagen zijn verwerkt.
Nouja, ik heb er vrede mee. Kon. UD komt ws. verder in de beker dan wij, ze zijn de betere ploeg. Toch is het wel rot om zo te "verliezen" ....quote:Op donderdag 15 september 2005 01:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik hoop niet dat dit seizoen iedere keer het gevoel gaat overheersen dat ouders en leiders een negatieve invloed hebben op het jeugdvoetbal. Toch gefeliciteerd met deze goede prestatie!
Ik neem aan dat je op zoek bent naar een trainingsvorm. Die lijkt me echter heel lastig te vinden. Dit is meer mentaal, denk ik! Prent je spelers gewoon altijd, voor elke wedstrijd, in dat ze het kunnen, vergelijk het met de training, laat je meest harde speler voorop gaan in de strijd, pep ze op!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:51 schreef Merson het volgende:
Wat is een goeie manier om ze in de wedstrijd net zo het duel op te zoeken als op de training?
Het lijkt er een beetje op alsof ze bang zijn voor de tegenstander die ze niet kennen.
Waar ik het zelf meestal andersom heb.
Maar dan moet de 'meest harde speler' dat ook doen, op de training durft die, maar in de wedstrijd nog niet altijd.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:23 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op zoek bent naar een trainingsvorm. Die lijkt me echter heel lastig te vinden. Dit is meer mentaal, denk ik! Prent je spelers gewoon altijd, voor elke wedstrijd, in dat ze het kunnen, vergelijk het met de training, laat je meest harde speler voorop gaan in de strijd, pep ze op!
Ja, ik wilde een leuke oefenvorm ofzo, dat ze een soort van stoeien. Maar het zal grotendeels wel tussen de oortjes zitten idd.quote:Natuurlijk zul je dit allang gedaan hebben, maar toch. Hier echt op oefenen is gewoon verschrikkelijk lastig, laat ze wel (afhankelijk van de leeftijd) zoveel mogelijk duels oefenen. Zo worden ze zeker van zichzelf, en natuurlijk ook gewoon beter!
Ik (18) ben leider/trainer/coach van een in de 2e klasse Oost voetballende F1. En heb hiervoor 2 jaar de welpen/mini's getraind. En met een eigen team is t véél leuker.quote:Succes ermee in ieder geval, en misschien wil je eens wat vertellen over waar en wie je coacht/traint??
Mersonquote:PAA
Ik zit ook in Oost, welke club zit je?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef Merson het volgende:
[..]
Maar dan moet de 'meest harde speler' dat ook doen, op de training durft die, maar in de wedstrijd nog niet altijd.
[..]
Ja, ik wilde een leuke oefenvorm ofzo, dat ze een soort van stoeien. Maar het zal grotendeels wel tussen de oortjes zitten idd.
[..]
Ik (18) ben leider/trainer/coach van een in de 2e klasse Oost voetballende F1. En heb hiervoor 2 jaar de welpen/mini's getraind. En met een eigen team is t véél leuker.![]()
[..]
Merson
Lekker hoor! Wordt wel een hoge klassering dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
4-3 gewonnen in en tegen Hoogezand. 6 uit 2! Ben benieuwd naar de nieuwe stand.
Doe dat!quote:Op zondag 18 september 2005 19:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zal de stand wel even posten als hij bijgewerkt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |