abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34449540
Kijk, daar heb je wat aan!
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:34:36 #277
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34456935
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef PAA-053 het volgende:
En Stanley, ja ik heb nog wel nagedacht
Wil er wel een keertje met je over praten eigenlijk.
Ik ben er voor je.
pi_34456958
Stan, jij als arbiter in de dop, wil je even kijken naar dat topic met spelregelvragen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:51:22 #279
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34458022
Thnx voor de reactie, ik kon vanmiddag nog niet reageren, omdat ik een beetje laat was.

Vanmiddag dus naar Hengelo geweest voor de selectie wedstrijden (ijs en ijskoud 2x een wedstrijdje kijken). Het jochie uit mijn team was niet super, maar ook niet slecht. Ik vond hem alleen een beetje te passief, maar volgende week ga ik het allemaal nog een keer met hem bespreken, over wat hij de volgende keer beter kan gaan doen. Ook was het voor hem wennen aan het grote veld. Ik wist niet dat het op een groot veld was (als ik misschien wat verder had nagedacht had ik dat eigenlijk moeten weten), anders had ik er wel op getraind. Dat stond op de planning voor over 3 weken, wanneer we tegen de D4 een oefenwedstrijdje hebben. Maar al met al was ik toch wel tevreden, en ik heb er goede hoop op dat ie volgende week bij de 2e ronde nog een keer mag.

Wat betreft de oefenwedstrijd: ja, wij hebben kunstgras. Maar het komt me de komende weken even niet goed uit, volgende week heb ik tentamenweek, volgende week zaterdag een zaaltoernooi, en de week daarna hebben we een brunch bij de voetbal (= kids tegen de ouders voetballen). Daarnaast hebben we ook nog het probleem dat wij in de winterstop het veld ook moeten "reserveren", omdat er ook veel wedstrijden en trainingen zijn van o.a. GA Eagles en de jeugd daarvan. Ik zal eerdaags even kijken wanneer we een zaterdag vrij zijn, want ik heb wel interesse in een oefenwedstrijdje.

[ Bericht 0% gewijzigd door maikelsp op 25-01-2006 21:07:08 ]
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
pi_34464208
Ok, leuk

Stanley: je email is je MSN?
pi_34491578
Gisteren de training op opleiding moeten doen. Vooraf zenuwachtig, zo ben ik, maar 't ging lekker. Mijn eigen jongens waren erbij, en ze deden het super. De trainers en leraar waren helemaal onder de indruk!

Ook leuke feedback en 'steun' van de ouders gehad, helemaal goed
pi_34493867
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:39 schreef PAA-053 het volgende:
Ok, leuk

Stanley: je email is je MSN?
Nee, m'n email is m'n email. Laat maar horen, ik ben benieuwd.
pi_34493902
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:38 schreef PAA-053 het volgende:
Gisteren de training op opleiding moeten doen. Vooraf zenuwachtig, zo ben ik, maar 't ging lekker. Mijn eigen jongens waren erbij, en ze deden het super. De trainers en leraar waren helemaal onder de indruk!

Dat moet een goed gevoel zijn geweest. De volgende stap is een training met jongens die je niet kent. Veel succes! Wat zei Marcel ervan?
pi_34504129
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:38 schreef PAA-053 het volgende:

Leg is uit? Training op opleiding? Snap er niks van
"The will to win means nothing if you haven't the will to prepare" - Juma Ikangaa, 1989 NUC Marathon winner
pi_34508984
Ik doe momenteel de KNVB cursus pupillentrainer. Afgelopen woensdag moest ik een training verzorgen, die na afloop besproken en dus ook beoordeeld zou worden
pi_34515931
Ow oke, leuk
Is goed te doen hoor, heb hem zelf net gedaan maar vind het alleen zo'n onzin bij die trainingen die je zelf maakt dat ze erbij willen hebben wat je doel is etc etc etc, grootste onzin die er is, dat heb ik nog nooit gedaan en gaf dat ook aan dus ik deed het op me eigen manier omdat me docent wist dat het wel goed zat, maar daar stoorde ik me nog het meeste aan

ps: Nou moet ik zeggen toch een hekel te hebben aan trainerscursussen, maar dat het helaas noodzakelijk kwaad is tegenwoordig, anders had ik er nooit aan begonnen die cursussen.

[ Bericht 16% gewijzigd door nr11 op 27-01-2006 14:09:48 ]
"The will to win means nothing if you haven't the will to prepare" - Juma Ikangaa, 1989 NUC Marathon winner
pi_34517516
Ben ik grotendeels met je eens. Het kan echter nooit verkeerd zijn te weten wat je doel is. Dat is zelfs noodzakelijk.
Maar dat je dat telkens aan moet geven is misschien wat overbodig inderdaad. Aan de andere kant moeten zij weten dat het goed zit. Dat maakt het wel weer begrijpelijk.
pi_34521314
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:45 schreef PAA-053 het volgende:
Ben ik grotendeels met je eens. Het kan echter nooit verkeerd zijn te weten wat je doel is. Dat is zelfs noodzakelijk.
Maar dat je dat telkens aan moet geven is misschien wat overbodig inderdaad. Aan de andere kant moeten zij weten dat het goed zit. Dat maakt het wel weer begrijpelijk.
Het doel is toch altijd hetzelfde?

Zorgen dat je spelers met plezier trainen?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:42:14 #290
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34521821
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef Merson het volgende:

[..]

Het doel is toch altijd hetzelfde?

Zorgen dat je spelers met plezier trainen?
Plezier is niet het enige doel, misschien is het zelfs meer middel dan doel. Doel is de ontwikkeling van de spelers in het beheersen van de verschillende onderdelen van het voetballen.
pi_34523112
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zeker weten.
Weet jij de oplossing?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:24:56 #292
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34523453
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Weet jij de oplossing?
Ik heb het topic nog niet kunnen vinden. Dit weekend ga ik eens kijken.

PAA, ik mail je dit weekend terug!

Nu op weg naar... trainerscursus..
pi_34528661
Leuk Stan

Succes gewenst en have fun op de cursus!
pi_34560276
Ik heb vrijdag de training alleen gedaan, maar je kon niks door het steenharde veld. Eerder gestopt en de mannetjes alles over de cursus verteld, ze vroegen de oren van mijn hoofd

Vanochtend in een ijskoud Nijkerk naar de D1 gekeken, en maandag ipv de E1 de F2 een keertje trainen. Leuk!
  maandag 30 januari 2006 @ 14:27:20 #295
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34612893
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik heb het topic nog niet kunnen vinden. Dit weekend ga ik eens kijken.

PAA, ik mail je dit weekend terug!

Nu op weg naar... trainerscursus..
Gemaild. Topic over spelregels nog niet gevonden.
pi_34674590
Bedankt voor je mail Stanley. Antwoord is onderweg

Tevens subtiele kick, met de mededeling dat ik maandag de F2 heb overgenomen. Was toch wel weer even wennen aan die kleine mannetjes met veeel te grote monden, en teveel energie
pi_34678627
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:34 schreef PAA-053 het volgende:
Bedankt voor je mail Stanley. Antwoord is onderweg

Tevens subtiele kick, met de mededeling dat ik maandag de F2 heb overgenomen. Was toch wel weer even wennen aan die kleine mannetjes met veeel te grote monden, en teveel energie
Het lag vast aan t weer.

Ik had ze dinsdag ook niet helemaal onder controle in t begin en ze waren wat luidruchtig.
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:26:57 #298
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34694681
Bij mij haken ze snel af door de kou. Ik hoor morgenavond pas of ik zaterdag m'n oefenwedstrijd mag spelen of dat we op moeten draven op een toernooi. Lekker geregeld weer. Hele maand februari volgepland met leuke oefenwedstrijden. De competitie begint op 4 maart.

Ik zit bij Be Quick D3 ingedeeld in de voorjaarscompetitie, PAA. Daar zitten vast wat spelertjes in die volgend jaar in D1 spelen.
pi_34697880
Zul je voor me scouten?

Het gesprek dat ik zaterdag a.s. zou hebben met BQ is uitgesteld, ze konden me te weinig info geven. Ik hoop nog steeds op assistentschap bij de D1, maar het zal afhangen van de hoofdtrainer.
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:48:23 #300
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34698255
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef PAA-053 het volgende:
Zul je voor me scouten?

Het gesprek dat ik zaterdag a.s. zou hebben met BQ is uitgesteld, ze konden me te weinig info geven. Ik hoop nog steeds op assistentschap bij de D1, maar het zal afhangen van de hoofdtrainer.
Is goed, maar het duurt nog tot 4 maart voor we tegen ze spelen. Ik mail je snel terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')