Ik ben er voor je.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef PAA-053 het volgende:
En Stanley, ja ik heb nog wel nagedacht
Wil er wel een keertje met je over praten eigenlijk.
Nee, m'n email is m'n email. Laat maar horen, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:39 schreef PAA-053 het volgende:
Ok, leuk
Stanley: je email is je MSN?
Dat moet een goed gevoel zijn geweest. De volgende stap is een training met jongens die je niet kent. Veel succes! Wat zei Marcel ervan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:38 schreef PAA-053 het volgende:
Gisteren de training op opleiding moeten doen. Vooraf zenuwachtig, zo ben ik, maar 't ging lekker. Mijn eigen jongens waren erbij, en ze deden het super. De trainers en leraar waren helemaal onder de indruk!
Ook leuke feedback en 'steun' van de ouders gehad, helemaal goed
Leg is uit? Training op opleiding? Snap er niks vanquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:38 schreef PAA-053 het volgende:
Gisteren de training op opleiding moeten doen. Vooraf zenuwachtig, zo ben ik, maar 't ging lekker. Mijn eigen jongens waren erbij, en ze deden het super. De trainers en leraar waren helemaal onder de indruk!
Ook leuke feedback en 'steun' van de ouders gehad, helemaal goed
Het doel is toch altijd hetzelfde?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:45 schreef PAA-053 het volgende:
Ben ik grotendeels met je eens. Het kan echter nooit verkeerd zijn te weten wat je doel is. Dat is zelfs noodzakelijk.
Maar dat je dat telkens aan moet geven is misschien wat overbodig inderdaad. Aan de andere kant moeten zij weten dat het goed zit. Dat maakt het wel weer begrijpelijk.
Plezier is niet het enige doel, misschien is het zelfs meer middel dan doel. Doel is de ontwikkeling van de spelers in het beheersen van de verschillende onderdelen van het voetballen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef Merson het volgende:
[..]
Het doel is toch altijd hetzelfde?
Zorgen dat je spelers met plezier trainen?
Weet jij de oplossing?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zeker weten.
Ik heb het topic nog niet kunnen vinden. Dit weekend ga ik eens kijken.quote:
Gemaild. Topic over spelregels nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb het topic nog niet kunnen vinden. Dit weekend ga ik eens kijken.
PAA, ik mail je dit weekend terug!
Nu op weg naar... trainerscursus..
Het lag vast aan t weer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:34 schreef PAA-053 het volgende:
Bedankt voor je mail Stanley. Antwoord is onderweg
Tevens subtiele kick, met de mededeling dat ik maandag de F2 heb overgenomen. Was toch wel weer even wennen aan die kleine mannetjes met veeel te grote monden, en teveel energie
Is goed, maar het duurt nog tot 4 maart voor we tegen ze spelen. Ik mail je snel terug.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef PAA-053 het volgende:
Zul je voor me scouten?
Het gesprek dat ik zaterdag a.s. zou hebben met BQ is uitgesteld, ze konden me te weinig info geven. Ik hoop nog steeds op assistentschap bij de D1, maar het zal afhangen van de hoofdtrainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |