quote:Stand:
GVAV-Rapiditas D6 2 2 0 0 6 22-3
Oosterparkers D1 2 2 0 0 6 19-1
Lycurgus D2 2 2 0 0 6 9-3
Hoogezand D2 2 1 0 1 3 8-8
Groninger Boys D1 2 1 0 1 3 5-11
Oranje Nassau D1 2 1 0 1 3 8-15
De Vogels D2 2 1 0 1 3 3-14
Gruno D1 2 0 0 2 0 2-8
HS'88 D2 2 0 0 2 0 2-8
FC Lewenborg D2 2 0 0 2 0 6-13
Netjes hoor! Keurig, 6 uit 2. Volhouden zo en je wordt gegarandeerd kampioenquote:
Ik merkt het!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
4-0 gewonnen van Oranje Nassau Groningen D1. We zijn dodelijk effectief!
Verdomd, een nieuw gezicht!quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:25 schreef VarsesteR het volgende:
Ik ben sinds kort ook trainer van de E1 en E2. In het begin hadden ze nogal een grote mond maar nadat ze mij hadden zien hooghouden was der diep respect tegenover mij.![]()
Die kleine ventjes hebben geweldige humor, een paar voorbeeldjes:
ik zeg "we gaan wat anders doen"
ventje: "wattan"
ik zeg "we gaan afwerken"
ventje:"aftrekkendat snap ik niet"
![]()
tijdens het overspelen staan 2 jongetjes de hele tijd met een meisje te praten van het dameselftal, zeg ik "heej stop is met dat rare meisje te praten" gevolg meisje gaat met mij praten![]()
Komt der een ventje het hele veld over rennen naar mij toe en zegt: "je vindt haar leuk he"![]()
een ventje die aan mij vraagt of die mij meneer mag noemen, ik zeg zo "ik ben nog niet eens 16" de teleurstelling is van zijn gezicht af te lezen en hij zegt zo "pff dan is zelfs mijn zus ouder"...
En je denkt daar dan nog tijd voor (en zin in) te hebben?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:07 schreef PAA-053 het volgende:
Ff tussendoor, als ik volgend jaar in Groningen ga studeren (en dat zit er wel aan te komen) dan moet ik natuurlijk wel een leuke club hebben om bij te trainen! Dus ben ik begonnen met emailen naar o.a GVAV-RAPIDITAS en Be Quick 1887
Lijkt me geweldig om bij zo'n grote en bekende club een team te trainen
Dat hoop ik toch wel ja! Zin: altijd, en tijd mag ik hopen. Het is toch niet zo dat je 100% van je tijd in je studie steekt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef Merson het volgende:
[..]
En je denkt daar dan nog tijd voor (en zin in) te hebben?
Tsja, dat is een bekend probleem. Geen vaste keeper?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef Merson het volgende:
Pech hebben met keepers kan je zo enkele punten schelen trouwens. Eerste helft 'win' je met 2-1 en goed voetbal. 2e helft wil er maar 1 keepen en die krijgt 11 schoten op doel, waarvan er 9 ingaan. Dat is zuur verliezen.![]()
PAA, ik heb connecties bij GVAV en bij vele andere clubs in Groningen. Laat het me weten als ik je kan helpen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:07 schreef PAA-053 het volgende:
Ff tussendoor, als ik volgend jaar in Groningen ga studeren (en dat zit er wel aan te komen) dan moet ik natuurlijk wel een leuke club hebben om bij te trainen! Dus ben ik begonnen met emailen naar o.a GVAV-RAPIDITAS en Be Quick 1887
Lijkt me geweldig om bij zo'n grote en bekende club een team te trainen
Ligt aan je studie of je tijd overhebt natuurlijk. Ik zelf zit maar 1,5 uur per week op school (mede omdat ik hoorcollege behoor te hebben wanneer ik training geef), maar als je op kamers woont is de kans heel erg groot aanwezig dat je meer zin hebt om bier te drinken en je moet voor jezelf zorgen en dat training geven er dan bij in schiet, maar dat is mijn idee.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:02 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel ja! Zin: altijd, en tijd mag ik hopen. Het is toch niet zo dat je 100% van je tijd in je studie steekt?
Nopes. Z'n tweelingbroertje bleek in de wedstrijd erna (ze deden eerst met F1 mee, daarna F2) overigens wél over een redelijk portie keepers talent te beschikken.quote:[..]
Tsja, dat is een bekend probleem. Geen vaste keeper?
Hey Stanley, long time no seequote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
PAA, ik heb connecties bij GVAV en bij vele andere clubs in Groningen. Laat het me weten als ik je kan helpen.
Het is belangrijk dat je eerst een kamer hebt. Je wilt niet twee koude avonden per week de halve stad doorkruisen, geloof me. Mijn punt is: je komt dan bij een club uit die bij je in de buurt zit.
Je moet niet zo 'geil' zijn op de naam van de club. Deze clubs en ook GRC en Helpman hebben veelal betaalde trainers in dienst voor de jeugd. Bij een 'mindere' club krijg je zelf veel meer ruimte, daar moet je ook naar kijken.
Nou mijn hobbies zijn altijd belangrijk voor me geweest, die doe ik niet zomaar overboord.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:37 schreef Merson het volgende:
[..]
Ligt aan je studie of je tijd overhebt natuurlijk. Ik zelf zit maar 1,5 uur per week op school (mede omdat ik hoorcollege behoor te hebben wanneer ik training geef), maar als je op kamers woont is de kans heel erg groot aanwezig dat je meer zin hebt om bier te drinken en je moet voor jezelf zorgen en dat training geven er dan bij in schiet, maar dat is mijn idee.
En je kent daar nog niemand (dat komt natuurlijk wel, maar zij weten ook dat je over 4 jaar weer weg bent). Ik neem aan dat je bij je eigen club toch wel trainer bent geworden, omdat je veel mensen kende.
Kan je beter op zaterdag gaan vlaggen bij de D1 ofzo. Ben je toch nog met kinderen bezig.
Dan scout je hem toch ? Aantrekkelijke transfersom erbij, moet lukkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:37 schreef Merson het volgende:
[..]
Nopes. Z'n tweelingbroertje bleek in de wedstrijd erna (ze deden eerst met F1 mee, daarna F2) overigens wél over een redelijk portie keepers talent te beschikken.![]()
ben nu al 4 weken de E1 + E2 van Sc Espel aan het trainen. Speel zelf ook maar dan in de B1 van Espel. Geen idee welk niveau ze spelen. Ik ben gaan trainen geven omdat ik daar gewoon zin in had en omdat school dat heel leuk vond en ik dan minder uren hoefde te blijven op school.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:20 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Verdomd, een nieuw gezicht!![]()
Bij welke club train je? En speel je zelf ook? En wat voor niveau spelen je teams? Waarom ben je gaan trainen?
Maw: vertel eens wat meer over jezelf als je wilt
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:04 schreef VarsesteR het volgende:
[..]
ben nu al 4 weken de E1 + E2 van Sc Espel aan het trainen. Speel zelf ook maar dan in de B1 van Espel. Geen idee welk niveau ze spelen. Ik ben gaan trainen geven omdat ik daar gewoon zin in had en omdat school dat heel leuk vond en ik dan minder uren hoefde te blijven op school.
Nou, wat je moet doen is ze voorhouden dat ze niet zoveel moeten gaan rennen en lopen als op een klein veld. Dat halen ze namelijk nooit, en geloof me, ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:04 schreef VarsesteR het volgende:
Zaterdag ben ik ook nog eens de leider van de E2 tegen de D-meisjes die dit seizoen voor het eerst trainen... nog tips??
Harry Sipsma. Een bekende?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met wie heb je contact, PAA?
Ja, is mooi he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:58 schreef JPM01 het volgende:
vorige week was ik een tijdelijke hulptrainer van F3 moest iemand mee helpen. Het was best leuk![]()
ja precies, maar er wordt ook al wel wat techniek bij gebracht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:19 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ja, is mooi he?
Vooral bij die F-ies ben je nog lekker ongecompliceerd bezig, gewoon met zijn alleen tegen een bal aantrappen. Dat heeft ook zeker zijn charme![]()
Ik ben ook trainer bij de F4, en bovenstaande is de reden dat ik dat geworden ben. Niks geen niveau, gewoon mooi ballen met die jochies![]()
Voor alles is tijd te maken, doe ik ook, soms tegen beter weten inquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:49 schreef JPM01 het volgende:
hoewel het mij wel leuk lijkt om de Fjes te trainen, heb ik er jammer genoeg niet superveel tijd voor. Ik zit namelijk ook al in de redactie van ons clubblad.
DESZ uit zwartsluis, maar ik het lijkt me zeker leuk om de Fjes te trainen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
JPM, welke club?
Apeldoornse Boys.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van welke club kwam dat joch?
Desz... die hebben onze D's vandaag uitgeschakeld in de beker!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:04 schreef JPM01 het volgende:
[..]
DESZ uit zwartsluis, maar ik het lijkt me zeker leuk om de Fjes te trainen.
enne ik studeer ja.., maar loop momenteel stage. verder ben ik met iemand bezig een eigen zaakje aan het opzetten.
Hoe ging het met jouw E1 en E2 vandaag dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:32 schreef VarsesteR het volgende:
[..]
Desz... die hebben onze D's vandaag uitgeschakeld in de beker!![]()
mooiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:32 schreef VarsesteR het volgende:
[..]
Desz... die hebben onze D's vandaag uitgeschakeld in de beker!![]()
volgens mij begrijp je het verkeerd... Wij hebben Jullie uitgeschakeldquote:
Welkom Maikelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:51 schreef maikelsp het volgende:
Nog een nieuw gezicht. Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben Maikel, 19 jaar, trainer van Diepenveen E1 en E2 (dat ligt bij Deventer), en daarbij ook leider van de E1. Met de E1 spelen we hoofdklasse, en draaien we redelijk mee. We staan nu in de middenmoot, maar we hebben de top-3 nu gehad (helaas wel alle 3 verloren:S).
Vorig jaar ben ik samen met 2 andere jongens begonnen met alleen de E2. Daar speelden we in de 2e klasse, en zijn we ook 2 keer ongeslagen kampioen geworden.
Het bestuur had vertrouwen in ons, en ik ben met 1 van die anderen doorgegaan, en hebben we dit jaar de E1 gekregen (de ander ging ergens anders studeren, en had dus geen tijd meer).
5 van de 8 jongens die ik vorig jaar in de E2 had, zijn meegegaan naar de E1, en er zijn nog een paar goede er bij gekomen.
Ook wil ik nog even een oproepje doen: heeft iemand nog oefeningen ofzo, of GRATIS sites waar je oefeningen kan vinden. Ik heb wel wat mappen voor E-trainingen hier liggen, maar die vind ik veel te veel gericht op kinderen van 6 jaar, en de E'tjes "gedragen" zich veel ouders, en die kan je nix meer leren met bijvoorbeeld zo'n stedenspel o.i.d. Heeft iemand nog tips of sites?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |