abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30704262
Hahaha.. dat ben ik man!!
pi_30704328
Ik doe hier net de bespreking. Ik zeg alleen maar: je bent verantwoordelijk voor je mannetje, maar lekker vrijuit voetballen. Dit vind ik wel heel geinig, PAA.

Je ziet, een mooi exotisch gezelschap bij elkaar. Dit is voor de thuiswedstrijd van vorige week, die we met 5-0 wonnen tegen HS '88 D2. Het blonde langharige spelertje is gewoon een jongen. We noemen hem Nedved. Supermooi gastje.
pi_30707643
Ja ik dacht al

Heb je die hele site al bekeken? Je staat er nog vaker op
Gesproken over toeval he
pi_30760902
quote:
Stand:

GVAV-Rapiditas D6 2 2 0 0 6 22-3
Oosterparkers D1 2 2 0 0 6 19-1
Lycurgus D2 2 2 0 0 6 9-3
Hoogezand D2 2 1 0 1 3 8-8
Groninger Boys D1 2 1 0 1 3 5-11
Oranje Nassau D1 2 1 0 1 3 8-15
De Vogels D2 2 1 0 1 3 3-14
Gruno D1 2 0 0 2 0 2-8
HS'88 D2 2 0 0 2 0 2-8
FC Lewenborg D2 2 0 0 2 0 6-13

pi_30762977
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Netjes hoor! Keurig, 6 uit 2. Volhouden zo en je wordt gegarandeerd kampioen

Waar ik wel een beetje van schrik is het doelsaldo van de nummers 1 en 2!
Hoe komt dat zo hoog? De twee zwakste tegenstanders al gehad ofzo?
pi_30779699
Gewoon grote onderlinge verschillen denk ik.
pi_30840862
Gisteravond met het hele team naar Vitesse - AGOVV geweest

Geweldige avond gehad! Voor die jochies natuurlijk een prachtervaring, in zo'n mooi stadion als het Gelredome een wedstrijd kijken, maar ook het voetbal was top! Zo spannend! (En de goeien wonnen natuurlijk, vind ik als Apeldoorner )
De sfeer was top, nog fotootje gemaakt voor het stadion, kan ik misschien wel plaatsen over een paar dagen.

Hartstikke mooi dat dit soort dingen kunnen met dit team, ik heb wel door dat ik de goede keuze heb gemaakt, al gaat de samenwerking met de andere trainer nog niet optimaal, vind ik. Moet nog wel wat wennen!
pi_30891440
Balen!

Vandaag de eerste wedstrijd van het seizoen verloren.....van WSV E1. Dat was een concurrent, die hadden we direct af kunnen schudden. We moesten op kunstgras spelen, en dat bleek voor de jongens erg lastig. De bal schiet door, gaat heel snel, en controle is lastig. We waren zeker de betere ploeg, kwamen ook met 0-1 voor, maar door een stomme niet zo slimme wissel van mijn collegatrainer en het niet benutten van de vele kansen kwamen we met 1-4 achter te staan.

We hadden in de 2e helft wel een stuk of 6 echte goede kansen,. maar gewoon 0 gescoord. Tegen de paal, tegen de lat, net naast, de keeper.....heel jammer, het was niet nodig geweest! Slecht afwerken was de belangrijkste reden voor het verlies.

Thuis, ben ik van overtuigd, winnen we, we waren beter! Ook al is het kunstgras een slecht excuus, daar lag het wel aan..... (natuurlijk was het ook gewoon een sterke ploeg hoor )

Nu hebben we uit 3 wedstrijden 6 punten, we zijn ws. een subtopper nu.
pi_30895073
4-0 gewonnen van Oranje Nassau Groningen D1. We zijn dodelijk effectief!
pi_30896982
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
4-0 gewonnen van Oranje Nassau Groningen D1. We zijn dodelijk effectief!
Ik merkt het!
Vertel es wat meer over de wedstrijd als je wilt?
pi_30920855
Als ik tijd heb, ga ik zeker meer vertellen. Alleen uitslagen posten is ook een beetje zinloos. Afgelopen vrijdag begonnen met cursus TCIII Jeugd. Ook daar zal ik t.z.t. over berichten. Voorlopig genieten van de ranglijst en maandag weer lekker trainen.
pi_30930151
Ok dan, ik vraag me af hoe die cursus is!
pi_31090235
Zo, weer een update!

Vandaag met 5-1 SDC Putten E1 verslagen. We kwamen met 0-1 achter door een fout van onze keeper, maar daarna speelden we echt goed! We drukten ze helemaal terug, en na het eerste kwartier (waarin zij beter waren) waren wij de betere ploeg.

De tweede helft kwamen ze helemaal niet meer uit de verdediging, zelfs. Echt lekker, want het was een spannende pot, ook al geeft de uitslag dit niet aan. Ook was het een concurrent....iedereen was erg opgetogen en we hebben vele felicitaties gehad

Ik zal binnenkort de stand even updaten
pi_31302807
Wederom een update...

Gisteren Groen-Wit E1 met 3-13 verslagen. Niet echt een spannende wedstrijd dus, het is ook een van de zwakkere teams uit de poule. We kwamen echter wel op achterstand! Dit gebeurt ons eigenlijk veel te vaak....tegen betere teams kun je zo'n fout niet meer goedmaken.

's Avonds voetbal gekeken op de club, met de vaders (en weinig moeders ) en de spelertjes. Was erg gezellig
pi_31465847
Vanochtend met 5-0 gewonnen van de nummer eennalaatst, SDV Barneveld. Niet echt lastig, wel een moeilijke tegenstander. Ze waren erg stug namelijk, maar doordat ze geen scorend vermogen hadden was het een probleemloze wedstrijd.

We staan nu 2e, op doelsadlo ,en de nummer 1 heeft nog geen moeilijke tegenstander gehad!
Dat biedt dus perspectief!
pi_31515249
Ik ben sinds kort ook trainer van de E1 en E2. In het begin hadden ze nogal een grote mond maar nadat ze mij hadden zien hooghouden was der diep respect tegenover mij.
Die kleine ventjes hebben geweldige humor, een paar voorbeeldjes:

ik zeg "we gaan wat anders doen"
ventje: "wattan"
ik zeg "we gaan afwerken"
ventje:"aftrekken dat snap ik niet"

tijdens het overspelen staan 2 jongetjes de hele tijd met een meisje te praten van het dameselftal, zeg ik "heej stop is met dat rare meisje te praten" gevolg meisje gaat met mij praten
Komt der een ventje het hele veld over rennen naar mij toe en zegt: "je vindt haar leuk he"

een ventje die aan mij vraagt of die mij meneer mag noemen, ik zeg zo "ik ben nog niet eens 16" de teleurstelling is van zijn gezicht af te lezen en hij zegt zo "pff dan is zelfs mijn zus ouder"...
VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.
pi_31523610
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:25 schreef VarsesteR het volgende:
Ik ben sinds kort ook trainer van de E1 en E2. In het begin hadden ze nogal een grote mond maar nadat ze mij hadden zien hooghouden was der diep respect tegenover mij.
Die kleine ventjes hebben geweldige humor, een paar voorbeeldjes:

ik zeg "we gaan wat anders doen"
ventje: "wattan"
ik zeg "we gaan afwerken"
ventje:"aftrekken dat snap ik niet"

tijdens het overspelen staan 2 jongetjes de hele tijd met een meisje te praten van het dameselftal, zeg ik "heej stop is met dat rare meisje te praten" gevolg meisje gaat met mij praten
Komt der een ventje het hele veld over rennen naar mij toe en zegt: "je vindt haar leuk he"

een ventje die aan mij vraagt of die mij meneer mag noemen, ik zeg zo "ik ben nog niet eens 16" de teleurstelling is van zijn gezicht af te lezen en hij zegt zo "pff dan is zelfs mijn zus ouder"...
Verdomd, een nieuw gezicht!

Bij welke club train je? En speel je zelf ook? En wat voor niveau spelen je teams? Waarom ben je gaan trainen?
Maw: vertel eens wat meer over jezelf als je wilt
pi_31536720
Ff tussendoor, als ik volgend jaar in Groningen ga studeren (en dat zit er wel aan te komen) dan moet ik natuurlijk wel een leuke club hebben om bij te trainen! Dus ben ik begonnen met emailen naar o.a GVAV-RAPIDITAS en Be Quick 1887

Lijkt me geweldig om bij zo'n grote en bekende club een team te trainen
pi_31545703
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:07 schreef PAA-053 het volgende:
Ff tussendoor, als ik volgend jaar in Groningen ga studeren (en dat zit er wel aan te komen) dan moet ik natuurlijk wel een leuke club hebben om bij te trainen! Dus ben ik begonnen met emailen naar o.a GVAV-RAPIDITAS en Be Quick 1887

En je denkt daar dan nog tijd voor (en zin in) te hebben?

Pech hebben met keepers kan je zo enkele punten schelen trouwens. Eerste helft 'win' je met 2-1 en goed voetbal. 2e helft wil er maar 1 keepen en die krijgt 11 schoten op doel, waarvan er 9 ingaan. Dat is zuur verliezen.
pi_31550385
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef Merson het volgende:

[..]

En je denkt daar dan nog tijd voor (en zin in) te hebben?
Dat hoop ik toch wel ja! Zin: altijd, en tijd mag ik hopen. Het is toch niet zo dat je 100% van je tijd in je studie steekt?
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef Merson het volgende:
Pech hebben met keepers kan je zo enkele punten schelen trouwens. Eerste helft 'win' je met 2-1 en goed voetbal. 2e helft wil er maar 1 keepen en die krijgt 11 schoten op doel, waarvan er 9 ingaan. Dat is zuur verliezen.
Tsja, dat is een bekend probleem. Geen vaste keeper?
pi_31554257
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:07 schreef PAA-053 het volgende:

PAA, ik heb connecties bij GVAV en bij vele andere clubs in Groningen. Laat het me weten als ik je kan helpen.

Het is belangrijk dat je eerst een kamer hebt. Je wilt niet twee koude avonden per week de halve stad doorkruisen, geloof me. Mijn punt is: je komt dan bij een club uit die bij je in de buurt zit.

Je moet niet zo 'geil' zijn op de naam van de club. Deze clubs en ook GRC en Helpman hebben veelal betaalde trainers in dienst voor de jeugd. Bij een 'mindere' club krijg je zelf veel meer ruimte, daar moet je ook naar kijken.
pi_31554846
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 01:02 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Dat hoop ik toch wel ja! Zin: altijd, en tijd mag ik hopen. Het is toch niet zo dat je 100% van je tijd in je studie steekt?
Ligt aan je studie of je tijd overhebt natuurlijk. Ik zelf zit maar 1,5 uur per week op school (mede omdat ik hoorcollege behoor te hebben wanneer ik training geef), maar als je op kamers woont is de kans heel erg groot aanwezig dat je meer zin hebt om bier te drinken en je moet voor jezelf zorgen en dat training geven er dan bij in schiet, maar dat is mijn idee.

En je kent daar nog niemand (dat komt natuurlijk wel, maar zij weten ook dat je over 4 jaar weer weg bent). Ik neem aan dat je bij je eigen club toch wel trainer bent geworden, omdat je veel mensen kende.

Kan je beter op zaterdag gaan vlaggen bij de D1 ofzo. Ben je toch nog met kinderen bezig.
quote:
[..]

Tsja, dat is een bekend probleem. Geen vaste keeper?
Nopes. Z'n tweelingbroertje bleek in de wedstrijd erna (ze deden eerst met F1 mee, daarna F2) overigens wél over een redelijk portie keepers talent te beschikken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Merson op 19-10-2005 10:38:48 (Toevoeging.) ]
pi_31555236
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

PAA, ik heb connecties bij GVAV en bij vele andere clubs in Groningen. Laat het me weten als ik je kan helpen.

Het is belangrijk dat je eerst een kamer hebt. Je wilt niet twee koude avonden per week de halve stad doorkruisen, geloof me. Mijn punt is: je komt dan bij een club uit die bij je in de buurt zit.

Je moet niet zo 'geil' zijn op de naam van de club. Deze clubs en ook GRC en Helpman hebben veelal betaalde trainers in dienst voor de jeugd. Bij een 'mindere' club krijg je zelf veel meer ruimte, daar moet je ook naar kijken.
Hey Stanley, long time no see

Kijk het is ook nog niet zeker dat ik naar Groningen ga, maar ligt wel voor de hand. Hangt een beetje af van welke studie ik kies, daar zit ik nog erg mee. Maar als ik naar Groningen ga, dan kan ik in een kamer bij een vriend van me, zijn vader gaat een huis kopen/een groot huis huren.

Je hebt goed gezien dat ik natuurlijk op clubnaam afga; ik heb ook weinig andersw om op af te gaan. Ik heb bij een toernooi op mijn club ooit eens de D1 van Be Quick zien spelen, dat was heel indrukwekkend. Schitterende begeleiding, mooie uitstraling, en geweldig voetbal (ze wonnen). Daarnaast wil ik graag een 'hoog' selectieteam trainen. En bij grote clubs spelen de teams gewoon hoog, vandaar.

Natuurlijk is afstand wel een factor die meespeelt. Als er meer dingen zeker zijn laat ik het weten, bedankt voor je aanbod alvast

Hoe gaat het met TCIII? En met je team?
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:37 schreef Merson het volgende:

[..]

Ligt aan je studie of je tijd overhebt natuurlijk. Ik zelf zit maar 1,5 uur per week op school (mede omdat ik hoorcollege behoor te hebben wanneer ik training geef), maar als je op kamers woont is de kans heel erg groot aanwezig dat je meer zin hebt om bier te drinken en je moet voor jezelf zorgen en dat training geven er dan bij in schiet, maar dat is mijn idee.

En je kent daar nog niemand (dat komt natuurlijk wel, maar zij weten ook dat je over 4 jaar weer weg bent). Ik neem aan dat je bij je eigen club toch wel trainer bent geworden, omdat je veel mensen kende.

Kan je beter op zaterdag gaan vlaggen bij de D1 ofzo. Ben je toch nog met kinderen bezig.
Nou mijn hobbies zijn altijd belangrijk voor me geweest, die doe ik niet zomaar overboord.
Dat met die bekendheid is een goed punt. Waarom zouden ze zomaar iemand aannemen? In ieder geval ken ik Stanley daar nu

Het is nog absoluut niet zeker dat ik naar Grunn' ga, dus dit is allemaal nog slechts speculatie, maar ik ben me gewoon wat aan het orienteren. Als ik naar Groningen ga ben ik wel redelijk vastbesloten bij een dergelijke club aan het werk te gaan, als assistent-trainer bijv.
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:37 schreef Merson het volgende:
[..]

Nopes. Z'n tweelingbroertje bleek in de wedstrijd erna (ze deden eerst met F1 mee, daarna F2) overigens wél over een redelijk portie keepers talent te beschikken.
Dan scout je hem toch ? Aantrekkelijke transfersom erbij, moet lukken
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:10:32 #75
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31580688
tvp
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31584185
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 01:20 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Verdomd, een nieuw gezicht!

Bij welke club train je? En speel je zelf ook? En wat voor niveau spelen je teams? Waarom ben je gaan trainen?
Maw: vertel eens wat meer over jezelf als je wilt
ben nu al 4 weken de E1 + E2 van Sc Espel aan het trainen. Speel zelf ook maar dan in de B1 van Espel. Geen idee welk niveau ze spelen. Ik ben gaan trainen geven omdat ik daar gewoon zin in had en omdat school dat heel leuk vond en ik dan minder uren hoefde te blijven op school.
Zaterdag ben ik ook nog eens de leider van de E2 tegen de D-meisjes die dit seizoen voor het eerst trainen... nog tips??
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
pi_31589304
Tips: zorg dat iedereen de hele tijd met een bal bezig is. Geen warming up, niet lopen en geen oefeningen waarbij ze 10 minuten moeten wachten tot ze aan de beurt zijn.
pi_31591851
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:04 schreef VarsesteR het volgende:

[..]

ben nu al 4 weken de E1 + E2 van Sc Espel aan het trainen. Speel zelf ook maar dan in de B1 van Espel. Geen idee welk niveau ze spelen. Ik ben gaan trainen geven omdat ik daar gewoon zin in had en omdat school dat heel leuk vond en ik dan minder uren hoefde te blijven op school.
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:04 schreef VarsesteR het volgende:
Zaterdag ben ik ook nog eens de leider van de E2 tegen de D-meisjes die dit seizoen voor het eerst trainen... nog tips??
Nou, wat je moet doen is ze voorhouden dat ze niet zoveel moeten gaan rennen en lopen als op een klein veld. Dat halen ze namelijk nooit, en geloof me, ik spreek uit ervaring
Verder gewoon voetballen zoals ze normaal doen, alleen kunnen ze de lange bal gaan gebruiken. Sommige goede spelers zijn daar al aan toe, die hebben de kracht al.
Succes in ieder geval!

Ik heb ondertussen al enige tijd contact met GVAV, en dat ziet er goed uit
pi_31592227
Met wie heb je contact, PAA?
pi_31592255
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met wie heb je contact, PAA?
Harry Sipsma. Een bekende?
pi_31592320
Nee, ik ken de trainer van D3 erg goed. Hij heet Henk. Veel succes!
pi_31592371
Ja, dank je

Het klinkt allemaal heel positief, ze willen me best graag hebben blijkt uit het contact, en ook een hoog team behoord tot de mogelijkheden. Jammer dat ik nog maar weinig ideeen heb over mijn studie
pi_31592460
Wel mooi dat je dit eerst regelt en dan pas je studie.

'Da' bint de echt'n'
pi_31592638
Nou daar ben ik ook druk mee bezig hoor, maar dat is gewoon wat lastiger eigenlijk. Er is zoveel aanbod, en ik weet zo erg niet wat ik wil
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:58:17 #85
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31599092
vorige week was ik een tijdelijke hulptrainer van F3 moest iemand mee helpen. Het was best leuk
AFC Ajax 4 ever
pi_31599467
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:58 schreef JPM01 het volgende:
vorige week was ik een tijdelijke hulptrainer van F3 moest iemand mee helpen. Het was best leuk
Ja, is mooi he?

Vooral bij die F-ies ben je nog lekker ongecompliceerd bezig, gewoon met zijn alleen tegen een bal aantrappen. Dat heeft ook zeker zijn charme
Ik ben ook trainer bij de F4, en bovenstaande is de reden dat ik dat geworden ben. Niks geen niveau, gewoon mooi ballen met die jochies
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:47:59 #87
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31600008
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:19 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Ja, is mooi he?

Vooral bij die F-ies ben je nog lekker ongecompliceerd bezig, gewoon met zijn alleen tegen een bal aantrappen. Dat heeft ook zeker zijn charme
Ik ben ook trainer bij de F4, en bovenstaande is de reden dat ik dat geworden ben. Niks geen niveau, gewoon mooi ballen met die jochies
ja precies, maar er wordt ook al wel wat techniek bij gebracht.
AFC Ajax 4 ever
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:49:53 #88
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31600050
hoewel het mij wel leuk lijkt om de Fjes te trainen, heb ik er jammer genoeg niet superveel tijd voor. Ik zit namelijk ook al in de redactie van ons clubblad.
AFC Ajax 4 ever
pi_31600580
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:49 schreef JPM01 het volgende:
hoewel het mij wel leuk lijkt om de Fjes te trainen, heb ik er jammer genoeg niet superveel tijd voor. Ik zit namelijk ook al in de redactie van ons clubblad.
Voor alles is tijd te maken, doe ik ook, soms tegen beter weten in
Maar ws. studeer jij, en dat doe ik dus nog niet. Nu valt het allemaal nog te combineren
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:37:38 #90
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31617297

Wat er nou weer gebeurd is zeg!
Onze spits, een jochie dat dit seizoen nieuw is bij ons (hij kwam naar ons omdat wij hoger speelden) vertrekt PER DIRECT weer terug naar zijn oude club!
M.a.w., wij verliezen een hartstikke leuk ventje, en een spits midden in het seizoen...

Ik vind het gewoon jammer dat we hem kwijt zijn, het was een leuk jochie en een goede voetballer, en we hebben eigenlijk allemaal het idee dat het meer van zijn ouders afkwam. Natuurlijk moeilijk in te schatten, maar toch is het dan nog iets meer klote om afscheid te moeten nemen.
Ik begrijp het ook helemaal niet, ze zijn net 3 maanden bij de club en dan was het belangrijkste argument dat ze hier niemand kennen. Zoiets moet toch groeien, denk ik dan?

However, hartstikke jammer, en ook niet helemaal netjes.....
Nu moeten wij dus gaan selecteren voor een nieuwe spits, dat wordt nog knap lastig
pi_31624436
Van welke club kwam dat joch?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:04:59 #93
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31625109
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
JPM, welke club?
DESZ uit zwartsluis, maar ik het lijkt me zeker leuk om de Fjes te trainen.

enne ik studeer ja.., maar loop momenteel stage. verder ben ik met iemand bezig een eigen zaakje aan het opzetten.
AFC Ajax 4 ever
pi_31631180
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van welke club kwam dat joch?
Apeldoornse Boys.

Vandaag ook even met de ouders het besproken, hun mening liep van woedend tot berustend. In ieder geval begrijpt helemaal niemand dit, het komt als een donderslag bij heldere hemel....
pi_31632775
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:04 schreef JPM01 het volgende:

[..]

DESZ uit zwartsluis, maar ik het lijkt me zeker leuk om de Fjes te trainen.

enne ik studeer ja.., maar loop momenteel stage. verder ben ik met iemand bezig een eigen zaakje aan het opzetten.
Desz... die hebben onze D's vandaag uitgeschakeld in de beker!
pi_31634782
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:32 schreef VarsesteR het volgende:

[..]

Hoe ging het met jouw E1 en E2 vandaag dan?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:38:40 #97
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31640902
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:32 schreef VarsesteR het volgende:

[..]

mooi DESZ 4 ever
AFC Ajax 4 ever
pi_31683852
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:38 schreef JPM01 het volgende:

[..]

mooi DESZ 4 ever
volgens mij begrijp je het verkeerd... Wij hebben Jullie uitgeschakeld

Mijn E2 moest tegen de D-meisjes. 2-0 gewonnen. 15 man tegen 7 waarvan 1 al een wedstrijd had gespeel bij de E1... die hadden trouwens wel verloren
pi_31687318
Nog een nieuw gezicht. Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben Maikel, 19 jaar, trainer van Diepenveen E1 en E2 (dat ligt bij Deventer), en daarbij ook leider van de E1. Met de E1 spelen we hoofdklasse, en draaien we redelijk mee. We staan nu in de middenmoot, maar we hebben de top-3 nu gehad (helaas wel alle 3 verloren:S).

Vorig jaar ben ik samen met 2 andere jongens begonnen met alleen de E2. Daar speelden we in de 2e klasse, en zijn we ook 2 keer ongeslagen kampioen geworden.

Het bestuur had vertrouwen in ons, en ik ben met 1 van die anderen doorgegaan, en hebben we dit jaar de E1 gekregen (de ander ging ergens anders studeren, en had dus geen tijd meer).
5 van de 8 jongens die ik vorig jaar in de E2 had, zijn meegegaan naar de E1, en er zijn nog een paar goede er bij gekomen.

Ook wil ik nog even een oproepje doen: heeft iemand nog oefeningen ofzo, of GRATIS sites waar je oefeningen kan vinden. Ik heb wel wat mappen voor E-trainingen hier liggen, maar die vind ik veel te veel gericht op kinderen van 6 jaar, en de E'tjes "gedragen" zich veel ouders, en die kan je nix meer leren met bijvoorbeeld zo'n stedenspel o.i.d. Heeft iemand nog tips of sites?
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
pi_31688432
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:51 schreef maikelsp het volgende:
Nog een nieuw gezicht. Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben Maikel, 19 jaar, trainer van Diepenveen E1 en E2 (dat ligt bij Deventer), en daarbij ook leider van de E1. Met de E1 spelen we hoofdklasse, en draaien we redelijk mee. We staan nu in de middenmoot, maar we hebben de top-3 nu gehad (helaas wel alle 3 verloren:S).

Vorig jaar ben ik samen met 2 andere jongens begonnen met alleen de E2. Daar speelden we in de 2e klasse, en zijn we ook 2 keer ongeslagen kampioen geworden.

Het bestuur had vertrouwen in ons, en ik ben met 1 van die anderen doorgegaan, en hebben we dit jaar de E1 gekregen (de ander ging ergens anders studeren, en had dus geen tijd meer).
5 van de 8 jongens die ik vorig jaar in de E2 had, zijn meegegaan naar de E1, en er zijn nog een paar goede er bij gekomen.

Ook wil ik nog even een oproepje doen: heeft iemand nog oefeningen ofzo, of GRATIS sites waar je oefeningen kan vinden. Ik heb wel wat mappen voor E-trainingen hier liggen, maar die vind ik veel te veel gericht op kinderen van 6 jaar, en de E'tjes "gedragen" zich veel ouders, en die kan je nix meer leren met bijvoorbeeld zo'n stedenspel o.i.d. Heeft iemand nog tips of sites?
Welkom Maikel

Misschien had je het al gelezen, maar ik ben dus ook trainer van een Hoofdklasse E1: Robur et Velocitas. Vroeger heb ik zelf nog wel eens tegen jullie B1 gespeeld, wij komen uit Apeldoorn.
Leuk om een vergelijkbare trainer tegen te komen Wat zijn jouw tegenstanders, zitten jullie bijv. bij Voorwaarts T. in de competitie, of zitten jullie al bij Heino?

Ik heb daarnaast best wat oefeningen voor je, ik voeg je toe op MSN, ok?
Edit: Dat wil dus niet, probeer het anders even zelf op basvanbaar@hotmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')