abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34123682
What the fuck is er grappig? Ken ik jou?
Ik zie niet in wat er te lachen valt

Oh, Bas Bakker van trainerssite zeker daar?
Ik schrok me al kapot wat ik nu weer verkeerd had gezegd
"The will to win means nothing if you haven't the will to prepare" - Juma Ikangaa, 1989 NUC Marathon winner
pi_34123928
Nou niet Bas Bakker, met Bas zit je goed
pi_34123966
Ow ja Bas van Baar, hoe kom ik nou weer bij Bakker
"The will to win means nothing if you haven't the will to prepare" - Juma Ikangaa, 1989 NUC Marathon winner
pi_34124113
Lijkt erop he Geeft niks.

Hoe ben je eigenlijk bij Alphense Boys terecht gekomen?
Ik ben nu in gesprek met Be Quick 1887, heb ze gewoon opgebeld
Maar jij bent waarschijnlijk 'gescout'?
pi_34140294
Ik ben nu hoofdtrainer en ik wilde assistent worden.
Ik ken de trainer van AB C1 goed en die komt af en toe bij ARC en daar zei ik dus ook van ik zou liever assistent zijn 1 of 2 jaar om veel te leren e.d. en toen zei hij van als je echt veel wilt leren moet je naar ons komen en bij de D1 met Jorg v/d Breggen meelopen want die heb Oefenmeester 3, bijna oefenmeester 2 en mag Wiel Coerver doceren (hij heeft 3 daagse cursus gedaan bij Meulensteen) etc. Dus ik zei van oh dat is wel wat inderdaad, als je is wil informeren.

Nou toen is het balletje gaan rollen en AB had alleen maar positieve verhalen over me gehoord en zodoende.
  maandag 16 januari 2006 @ 22:36:03 #206
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34140504
PAA, ik krijg de indruk dat je alleen geilt op het hoge niveau van die spelertjes en dat je niet daadwerkelijk een trainer bent in de zin dat je jonge voetballers beter wil maken. Verder niet persoonlijk of zo.
pi_34141334
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
PAA, ik krijg de indruk dat je alleen geilt op het hoge niveau van die spelertjes en dat je niet daadwerkelijk een trainer bent in de zin dat je jonge voetballers beter wil maken. Verder niet persoonlijk of zo.
Ik begrijp wel dat je dat denkt. Dat is ook een beetje het beeld dat je van me krijgt als je leest wat ik hier post. Je moet echter ambitie als trainer niet verwarren met 'het doen om het niveau'.
Ik wil graag hogerop, vind het leuk om op hoog niveau te trainen. Daar ligt dan ook mijn ambitie.

Wat je echter niet weet, is dat ik ook de F4 train, vaste invaller ben bij E7 (laatst nog gedaan met net zoveel plezier), E4 en andere elftallen.

Ik combineer het. Aan de ene kant vind ik het leuk om met goede voetballertjes te 'werken', aan de andere kant vind ik het ook heel leuk om mindere spelertjes lekker te leren voetballen. Dat doe ik dan ook allebei.

Overigens begrijp ik niet waarom jij schijnt te denken dat je op hoog niveau niet jonge voetballers beter kunt maken, en waarom dat daar je doel niet kan zijn. Zijn alle trainers die op hoog niveau werken dan geen trainers volgens de door jou gegeven definitie?
  maandag 16 januari 2006 @ 22:55:51 #208
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34141511
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Ik begrijp wel dat je dat denkt. Dat is ook een beetje het beeld dat je van me krijgt als je leest wat ik hier post. Je moet echter ambitie als trainer niet verwarren met 'het doen om het niveau'.
Ik wil graag hogerop, vind het leuk om op hoog niveau te trainen. Daar ligt dan ook mijn ambitie.

Wat je echter niet weet, is dat ik ook de F4 train, vaste invaller ben bij E7 (laatst nog gedaan met net zoveel plezier), E4 en andere elftallen.

Ik combineer het. Aan de ene kant vind ik het leuk om met goede voetballertjes te 'werken', aan de andere kant vind ik het ook heel leuk om mindere spelertjes lekker te leren voetballen. Dat doe ik dan ook allebei.

Overigens begrijp ik niet waarom jij schijnt te denken dat je op hoog niveau niet jonge voetballers beter kunt maken, en waarom dat daar je doel niet kan zijn. Zijn alle trainers die op hoog niveau werken dan geen trainers volgens de door jou gegeven definitie?
Ok, tof dat je vollediger bent als je een beetje uitgedaagd wordt.

Je laatste alinea kun je niet baseren op hetgeen ik zeg. Ik benoem slechts het merkwaardig overheersende karakter van je posts over wat je zelf ook al zegt.
  maandag 16 januari 2006 @ 22:56:27 #209
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34141536
Ambitie vind ik trouwens een heel eng woord. Als je 18 bent en je doet het niet puur omdat je het leuk vindt, dan zet ik daar mijn vraagtekens bij.
pi_34141727
Ik zeg ook 'schijn'
Dat beeld kreeg ik uit jouw post, zoals jij een beeld kreeg uit mijn posts.

En over ambitie: ik streef ergens naar. Vind je dat raar?

Ik neem trouwens aan dat de 1e alinea van jouw 1e post niet sarcastiosch is? Dat is mijn post ook niet, nog wel eens lastig te zien op een forum.
pi_34142386
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ambitie vind ik trouwens een heel eng woord. Als je 18 bent en je doet het niet puur omdat je het leuk vindt, dan zet ik daar mijn vraagtekens bij.
Als je ambities hebt als je 40 bent is het te laat in het trainersvak
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:10:04 #212
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34144809
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:00 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zeg ook 'schijn'
Dat beeld kreeg ik uit jouw post, zoals jij een beeld kreeg uit mijn posts.

En over ambitie: ik streef ergens naar. Vind je dat raar?

Ik neem trouwens aan dat de 1e alinea van jouw 1e post niet sarcastiosch is? Dat is mijn post ook niet, nog wel eens lastig te zien op een forum.
Je kunt wel ergens naar streven, maar in deze Idolscultuur moeten we allemaal naar de 'top' en wel zo snel mogelijk. Het gaat uiteindelijk dus alleen om jezelf. Ik zie het trainen als teruggeven aan de sport die mij zo veel moois gebracht heeft. Je moet geen stappen overslaan.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:11:28 #213
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34144879
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef nr11 het volgende:

[..]

Als je ambities hebt als je 40 bent is het te laat in het trainersvak
Ja, maar je moet ook realistisch zijn naar jezelf. Als je zelf al niet kunt voetballen, dan moet je wel een bijzondere personlijkheid of heel veel doorzettingsvermogen hebben om het te redden. Ik voorzie teleurstelling bij de jongeman uit Apeldorp.
pi_34145145
Hoe zou jij moeten weten dat hij zelf niet kan voetballen?

Geloof me, een goede trainer is niet altijd een goede voetballer (en andersom).
Het gaat bij trainen om didactiek en pedagogiek, als je dat beheerst en combineert met een eigen vaardigheid en basis tot goed is, kan je het ver schoppen.
pi_34146042

Hierdoor doet hij waarschijnlijk die aanname.

Ik werd vandaag gevraagd door de leider van D1 of ik samen met hem leider wil worden, maar ik denk dat ik F1 veel leuker vind met de jongen met wie ik t nu doe.

En een cursus staat nog steeds op t programma, maar ik maak er maar geen tijd voor.
pi_34149887
Nou niet neerbuigend gaan worden Stanley. Bedenk ook dat anderen ergens anders over kunnen denken dan jij.

Overigens heb jij mij nooit horen zeggen dat ik naar een BVO wil ofzo. Hoog niveau betekent niet het hoogste niveau.
Je lijkt nog steeds te denken dat als je op hoger niveau traint, je het dan alleen maar voor jezelf doet. Daar zijn het nog steeds kinderen hoor.

En inderdaad, ik ben geen stervoetballer. Maar wat dat betreft sluit ik me helemaal bij nr11 aan.

Maar wat wil je nu zeggen? Dat ik realistisch moet zijn en 'het' (wat versta je daaronder?) toch niet haal? Of dat ambitie slecht is omdat je het dan niet voor je plezier doet?
Die beide opvattingen heb ik uit jouw posts opgemaakt.
pi_34177635
Goed nieuws van mijn kant, na de voorwedstrijd die we hebben mogen spelen tegen Feyenoord E3, aangevuld met een paar spelers van de E1, werd ik net gebeld door Wlodi Smolarek of we tegen hun E1 wilden voetballen, bij ARC gewoon.

13 Februari 7 tegen 7 op half veld, en 22 Februari 11 tegen 11 op heel veld.
Laat maar komen
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:05:21 #218
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34181067
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 08:49 schreef PAA-053 het volgende:
Nou niet neerbuigend gaan worden Stanley. Bedenk ook dat anderen ergens anders over kunnen denken dan jij.

Overigens heb jij mij nooit horen zeggen dat ik naar een BVO wil ofzo. Hoog niveau betekent niet het hoogste niveau.
Je lijkt nog steeds te denken dat als je op hoger niveau traint, je het dan alleen maar voor jezelf doet. Daar zijn het nog steeds kinderen hoor.

En inderdaad, ik ben geen stervoetballer. Maar wat dat betreft sluit ik me helemaal bij nr11 aan.

Maar wat wil je nu zeggen? Dat ik realistisch moet zijn en 'het' (wat versta je daaronder?) toch niet haal? Of dat ambitie slecht is omdat je het dan niet voor je plezier doet?
Die beide opvattingen heb ik uit jouw posts opgemaakt.
Neerbuigend is niet mijn bedoeling. Ik geef gewoon aan welke bijsmaak bij mij ontstond.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:05:53 #219
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34181095
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef nr11 het volgende:
Goed nieuws van mijn kant, na de voorwedstrijd die we hebben mogen spelen tegen Feyenoord E3, aangevuld met een paar spelers van de E1, werd ik net gebeld door Wlodi Smolarek of we tegen hun E1 wilden voetballen, bij ARC gewoon.

Laat maar komen
Leuk!!
pi_34181650
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Neerbuigend is niet mijn bedoeling. Ik geef gewoon aan welke bijsmaak bij mij ontstond.
Ok
Toch 'baal' ik er een beetje van dat ik wordt 'afgeschilderd' als een soort klootzak die alleen maar trainer is om te koop te lopen met het niveau van zijn spelertjes. Ik vind het gewoon verdomd leuk met kinderen om te gaan en bezig te zijn, daar doe ik het voor. Laat dat alsjeblieft duidelijk zijn.

Je hebt me overigens wel aan het denken gezet
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef nr11 het volgende:

Laat maar komen
Zoooo, mooi man! Weer een prachtige ervaring voor die mannetjes erbij Wij eisen een verslag
En Wlodi, dat is toch de vader van Ebi, die vroeger stervoetballer was bij o.a. Feyenoord?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:20:52 #221
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34181813
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:17 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Ok
Toch 'baal' ik er een beetje van dat ik wordt 'afgeschilderd' als een soort klootzak die alleen maar trainer is om te koop te lopen met het niveau van zijn spelertjes. Ik vind het gewoon verdomd leuk met kinderen om te gaan en bezig te zijn, daar doe ik het voor. Laat dat alsjeblieft duidelijk zijn.
[..]
Je overschat de impact van mijn woorden. Je lijkt me wel een aardige jongen, hoor, zeker geen klootzak.
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:17 schreef PAA-053 het volgende:

Zoooo, mooi man! Weer een prachtige ervaring voor die mannetjes erbij Wij eisen een verslag
En Wlodi, dat is toch de vader van Ebi, die vroeger stervoetballer was bij o.a. Feyenoord?
Wlodzimierz. Klopt. International (wk '86) en speler van Frankfurt, Utrecht en Feyenoord.
pi_34181994
Blij dat te horen. Maar ik trek me jouw mening zeker wel aan inderdaad. Zie ook toevoeginkje.

Stukje voetbalkennis
Daar heb ik nog een Panini-plaatje van
pi_34182123
Wlodi heeft zelf ook bij Feyenoord een Utrecht gevoetbald geloof ik.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:27:54 #224
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34182155
Hoezo heb ik je aan het denken gezet dan? Ik ben ook steeds allerlei dingen aan het afwegen. Je hebt maar zo veel tijd om te besteden natuurlijk.
pi_34182164
Blijkbaar
Wel mooi dat zo iemand je opbelt! Is hij trainer van Feyenoord E1?
pi_34182285
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoezo heb ik je aan het denken gezet dan? Ik ben ook steeds allerlei dingen aan het afwegen. Je hebt maar zo veel tijd om te besteden natuurlijk.
Hoe bedoel je dat laatste? Qua tijd die je aan het trainen kunt besteden?

Ik ben na gaan denken over hoe het komt dat ik hier zo overkom. Naar mijn idee ben ik zelf namelijk helemaal niet zoals jij noemt. Ik ben me ook af gaan vragen waarom ik eigenlijk ambitie heb, en waarom ik graag met een hoger elftal werk.
pi_34182651
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef PAA-053 het volgende:
Blijkbaar
Wel mooi dat zo iemand je opbelt! Is hij trainer van Feyenoord E1?
Yep.

Verslag komt niet trouwens hoor, hek nooit zin in
pi_34182709
Was maar een geintje hoor
Overigens vond ik je 'verslag' op TS erg leuk.
pi_34182803
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 08:49 schreef PAA-053 het volgende:
Dat zal je ook waarschijnlijk niet lukken als je zelf niet op hoog niveau gevoetbalt hebt.
Bij ons niet in ieder geval.
pi_34182807
Dat kan, maar kost weer tijd en foto's enzo, houd me liever met andere dingen bezig
pi_34184362
Heb dit topic even niet gevolgd, maar moet zeggen dat m'n interesse wel gewekt is en dat ik er steeds vaker over nadenk om me aan te melden bij m'n club. Het probleem is de tijd, als ik eraan begin wil ik er wel zeker van zijn dat ik m'n verplichtingen na kan komen.
That's all folks!
pi_34189820
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat zal je ook waarschijnlijk niet lukken als je zelf niet op hoog niveau gevoetbalt hebt.
Bij ons niet in ieder geval.
Klopt. Bij alle BVO's is dat zo. Vandaar dat ik het ook zeg
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb dit topic even niet gevolgd, maar moet zeggen dat m'n interesse wel gewekt is en dat ik er steeds vaker over nadenk om me aan te melden bij m'n club. Het probleem is de tijd, als ik eraan begin wil ik er wel zeker van zijn dat ik m'n verplichtingen na kan komen.
Ik denk dat je per week een uur of 3 kwijt bent als je alleen training geeft; als je ook mee wilt naar evt. wedstrijden worden dat er ongeveer 6, uitgaande van 1 training per week.
pi_34190493
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 07:48 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Ik denk dat je per week een uur of 3 kwijt bent als je alleen training geeft; als je ook mee wilt naar evt. wedstrijden worden dat er ongeveer 6, uitgaande van 1 training per week.
Dan komen er nog 'verplichtingen' bij zoals Jeugdkadervergaderingen en uitstapjes met het team op een zaterdagavond ( ) of andere activiteiten op zaterdagmorgen veel te vroeg na een feest van de voetbal ( ) en ligt er ook aan wát voor team je traint en hoevaak per week.
pi_34195114
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:54 schreef Merson het volgende:

[..]

Dan komen er nog 'verplichtingen' bij zoals Jeugdkadervergaderingen en uitstapjes met het team op een zaterdagavond ( ) of andere activiteiten op zaterdagmorgen veel te vroeg na een feest van de voetbal ( ) en ligt er ook aan wát voor team je traint en hoevaak per week.
Het lijkt mij dat je met een D team ofzo niet gaat stappen 's avonds En het lijkt mij al helemaal dom dat je gaat stappen vrijdgavond... Dat heb ik als speler nooit gedaan, en als trainer ook niet. Ik zou het erg stom vinden als een andere trainer dat wel doet, je drinkt op zaterdagavond maar wat meer.

Verder kost het inderdaad veel tijd, ik ben ongeveer 15 uur per week kwijt, daarbij train ik sinds deze week de A2 tot het einde van het seizoen, wat ook weer 2x trainen per week is, maargoed ik vind het leuk om te doen
pi_34195315
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:09 schreef nr11 het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat je met een D team ofzo niet gaat stappen 's avonds En het lijkt mij al helemaal dom dat je gaat stappen vrijdgavond... Dat heb ik als speler nooit gedaan, en als trainer ook niet. Ik zou het erg stom vinden als een andere trainer dat wel doet, je drinkt op zaterdagavond maar wat meer.
Op vrijdag werk ik normaal ook, maar er zou een groot feest bij de voetbal zijn en daar wordt redelijk wat bier genuttigd. En de zaterdag erna is dan meestal wat lastiger.

Op zaterdagavond meer drinken vind mijn trainer denk ik niet leuk, want dan ben ik slecht te pas op zondagmorgen.
pi_34195646
Dan wordt het keuzes maken... Maar als je zaterdagochtend een team moet begeleiden, vind ik dat je niet moet gaan zuipen de avond ervoor.
pi_34198750
Ligt er ook wel aan welk team. Kijk als jij leider bent bij de F of de E valt er niet heel veel te coachen en hoeft er ook niet zoveel geregeld te worden.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_34200403
Dan nog heb je een voorbeeldfunctie, en kan je het niet maken om met een lichaam te verschijnen waar nog meer alcohol in zit dan bloed. Maargoed hierover verschillen de meningen kennelijk.
pi_34202704
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, en ook niet verschillen per team.
Je bent gewoon verantwoordelijk voor die gastjes, en dat moet je op een juiste manier uitdragen. Stel dat er iets gebeurt en je niet helemaal bij de les bent?

Merson, dat wordt dan helemaal niet meer drinken
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:12:59 #240
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_34204873
Gelukkig heb ik dat "gezeik" niet, ben leider bij een B-Team, en die kom ik vaak tegen in de kroeg dusja, bij ons is de derde helft ook een belangrijk deel van het sociale aspect rond het spelletje, óók belangrijk vind ik, er lopen nou eenmaal niet alleen maar potentiele Maradonna's rond.

Al hoewel ik natuurlijk wel het beste uit elk individu probeer te halen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_34206035
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef nr11 het volgende:
Dan nog heb je een voorbeeldfunctie, en kan je het niet maken om met een lichaam te verschijnen waar nog meer alcohol in zit dan bloed. Maargoed hierover verschillen de meningen kennelijk.
Uiteraard, maar hoe vaak komt het voor dat je op vrijdagavond een feest hebt bij de voetbal? Dan begrijpen die ouders ook dat je als 19-jarige jongen de dag erna wat minder goed te pas bent. Die kinderen merken alleen dat je wat rustiger bent en zullen echt niet denken van "jeej, die Merson heeft flink zitten zuipen".
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef PAA-053 het volgende:
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, en ook niet verschillen per team.
Je bent gewoon verantwoordelijk voor die gastjes, en dat moet je op een juiste manier uitdragen. Stel dat er iets gebeurt en je niet helemaal bij de les bent?
Uiteraard is die verantwoordelijkheid er. Maar wát zou er nou voor speciaals kunnen gebeuren wat extra slecht afloopt als je brak bent? En als er écht iets érgs gebeurt zijn er altijd ouders die meer ervaring hebben met kinderen die ik altijd om hulp kan vragen.
quote:
Merson, dat wordt dan helemaal niet meer drinken
Daar is de maandag voor.
pi_34206502
Het betekend ook niet dat ik volkomen laveloos op het veld sta, maar dat heeft te maken met je stapgedrag. Ik drink nooit zoveel dat ik volkomen lam ben. Ik kan dus nog perfect functioneren. Ik mag ook weer rijden en dergelijke, maar jullie doen nou net of je niet uit mag gaan omdat je de volgende dag de jeugd moet leiden. Ik heb er nog nooit een biertje minder om gedronken en eerlijk gezegd denk ik dat de ouders van de kinderen mij voor gek verklaren als ik het wel zou doen.
Voorbeeldje:
Ik ben kampioen geworden met de e2 op het feest sta ik aan de bar met m'n cola te ouwehoeren met een vader. Die zegt tegen mij jij viert het kampioenschap ook bescheiden... Je mag heus wel een biertje nemen hoor....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:46:50 #243
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34213075
Ik drink sowieso al weinig, dus heb er nooit last van.
pi_34213377
Vette hap uit de kantine mogen de spelers dat bij jullie?
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:57:21 #245
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34213503
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Vette hap uit de kantine mogen de spelers dat bij jullie?
Tuurlijk, hoort erbij.
pi_34213613
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Tuurlijk, hoort erbij.
Bij ons niet, maargoed dat is ook een iets ander nivo.
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:09:18 #247
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34214005
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bij ons niet, maargoed dat is ook een iets ander nivo.
Je bedoelt de jeugdspelers van de BVO?
pi_34215626
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Je bedoelt de jeugdspelers van de BVO?
Jep, ik ben teambegeleider bij bij FC Den Bosch D1.
pi_34218429
D-tjes mogen dat al niet ?
Vind je dat niet overdreven?
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:37:53 #250
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34218540
PAA, we zijn het eens. Van die D-tjes halen er misschien twee het betaalde voetbal. Die gastjes moeten FRIETEN eten, zeker bij Den Bosch. Bij Ajax mogen ze mensonterend bezig zijn, maar bij Den Bosch toch niet? Brabantse warmte en gemoedelijkheid, wie is er niet groot mee geworden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')