Maar dat licht natuurlijk anders als je een selectie team traint (zoals ik), wij spelen zeker wel op tactiek hoor, eerlijk gezegd: anders zou het niet veel soeps zijn!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat het om trainers van amateurclubs ging.
Maar goed, bij de F-jes moet je niks aan tactiek en conditie doen. Die moet je laten ballen. Dat is juist de charme.
Hoe raad je hetquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
Nee geen trainer, wel zelf gevoetbald en te jong naar de senioren gegaan. Maar leukl dat je een trainer bent. Volgens mij ben je zelf ook nog jong en vind je het hartstikke leuk om te doen. En laat ze in hemelsnaam geen rondjes lopen.
Tegenwoordig zijn er velen die het niet met je eens zouden zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar ik dacht dat hier stukjes over amateurtrainers kwamen. Mannen als Aandewiel, Van den Berg, Lee en Leushuis.
Maar ik vind het altijd zo sneu om met F-jes over systemen en overspelen te beginnen. Zelfs niet met de F1. Lol maken moet de basis zijn. 10 ventjes bij de bal, 2 keepertjes, 1 die bloemetjes plukt en 1 die naar zijn moeder zwaait.
Zou ik zeker doen!! Het is echt geweldig en in een paar maanden uitgegroeid tot zo ongeveer mijn grootste hobby!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er al wel over gedacht om de jeugd te gaan trainen met een kameraad van me, maar concrete plannen zijn er nog niet. ( en de tijd ook nog niet)
Die bestaat niet. Excelsior heeft een eigen (onderlinge) F-jes competitie met teams als Ajax, Feyenoord, Heracles en FC Twente.Alleen de F1 speelt tegen teams uit andere plaatsen. Ieder team heeft zijn eigen shirtjes. (zie foto hieronder) Ik zou dus zomaar trainer kunnen worden van Ajax.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Excelsior heeft een eigen (onderlinge) F-jes competitie met teams als Ajax, Feyenoord, Heracles en FC Twente.Alleen de F1 speelt tegen teams uit andere plaatsen. Ieder team heeft zijn eigen shirtjes. (zie foto hieronder) Ik zou dus zomaar trainer kunnen worden van Ajax.
[]afbeelding]
Ik voetbalde tot m'n 40ste bij NIVO-sparta. Na m'n eerste jaar in de B-1 kwam ik al als spits in het eerste tot m'n 26ste in het eerste gespeeld tot ik moesty stoppen wegens een blessure.Was 2de klas KNVB./ Na m'n dertigste weeer bij de veteranen gespeeld. Dus ik ben een ouwe zakquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:19 schreef PAA-053 het volgende:
Ja klopt ja, op 3 na dacht ik.
Nou, ik speelde in de B2, maar ben nu half jaartje gestopt, heel druk met school, 5 VWO, en misschien een beetje faalangst....![]()
Jij dan?
Ook niet verwachtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik voetbalde tot m'n 40ste bij NIVO-sparta. Na m'n eerste jaar in de B-1 kwam ik al als spits in het eerste tot m'n 26ste in het eerste gespeeld tot ik moesty stoppen wegens een blessure.Was 2de klas KNVB./ Na m'n dertigste weeer bij de veteranen gespeeld. Dus ik ben een ouwe zak
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Clubs uit de omgeving zijn er niet zo blij mij, Excelsior zou de hofleverancier van de omgeving zijn met het aantal teams. Hoe die jochies verdeeld worden weet ik niet, maar iedereen loopt er in ieder geval trots bij.
Maar je hebt er nooit aan gedacht een team te gaan trainen?quote:
De besten van de onderlinge competities vormen samen het F1 team. Dit team speelt niet mee in de onderlinge competitie die uit allemaal Excelsior spelertjes bestaat. Vervolgens gaan ze allemaal naar de E, daar hebben we er 11 van.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:27 schreef PAA-053 het volgende:
[..]Daar gaat het om toch, dat het voor de spelertjes leuk is?
Ik kan me wel voorstellen dat de clubs er niet blij mee zijn....maargoed er is dus nog 1 team over, de F1? Dat zorgt er wel voor dat alleen de allerbeste naar jullie toe kunnen, en dat doet de kwaliteit van de amateurteams weer goed, dus dat is toch ook wel positief?
Ja, het zal allemaal best moeten, maar toch... Ik vind eigenlijk dat je pas vanaf de D'tjes serieus met systemen en tactiek moet beginnen. F1 en E1 kan je misschien alleen een beetje leren af en toe over te spelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:08 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er velen die het niet met je eens zouden zijn
Je hebt wel een beetje gelijk vind ik, maar als je hoog speelt, zoals onze F1, hoogste landelijke amateur niveau, dan moet je toch wel!? Bovendien, het is wel goed voor de ontwikkeling van die jochies!
Leuk idee voor een topicquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar ik dacht dat hier stukjes over amateurtrainers kwamen. Mannen als Aandewiel, Van den Berg, Lee en Leushuis.
Maar als je een goese groep hebt, die hoog speelt, leren ze zo niet echt goed voetballen voor de D. Vele clubs hebben grote belangen met D teams, dus is ook de voorbereiding op ht spelen in de D en hoger erg belangrijk.....zeker BVO'smoeten hun E en F teams wel heel compleet leren voetballen, omdat dat nu eenmaal nodig is, om ook een goede D lichting te hebben!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, het zal allemaal best moeten, maar toch... Ik vind eigenlijk dat je pas vanaf de D'tjes serieus met systemen en tactiek moet beginnen. F1 en E1 kan je misschien alleen een beetje leren af en toe over te spelen.
* Opschrijft *quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |