1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Yeahinho OJC D8 Dennus-F Zwart-Wit Harderwijk E1 Zjakkie Leider SEOLTO F3 Kaputwiehund ? Damzkieee NEO C4 Solstice ? - E3 Maikelsp v.v. Diepenveen E-selectie en D3 TerroRobbie Leider FC Den Bosch D1 Sethje Leider A2 FritsFluitketel Leider Veluwse Boys D1 Merson ? - F1 SupaMario VVAC F4 -Petor- ? - B2 Hannowannabe v.v. Diepenveen E1 Keijz v.v. Lyra D3 VarvesteR S.C. Espel E1/E2 Sethje Leider Nemelaer B2 Karrel_Laaglawaai SDZZ E2 donn WSV 1930 E-pupillen + Fortuna Wormerveer D4 nr11 S.V. ARC E-top PAA-053 GSV Be Quick 1887 D2 |
Dennis ik heb je gemaild op je @e1 adres. Zou je die ff willen bekijken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef Dennus-F het volgende:
6-1 verloren helaas, beetje geflatteerd maar we hebben ook wel 3 of 4 goede kansen gehad en nog een penalty op de paal geschoten
Zaterdag als het doorgaat tegen vvog
Vandaag lag er een brief van de KNVB in ons elftal postvak.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:13 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat een geouwehoer zeg die spelerspassen. We moesten gister met de B1 tegen de B1 van Excelsior Zetten voetballen. Hun de formulieren ingevuld, dus de scheids (Een leider van de thuisspelende club) wil de spelerspassen zien. Dus hij checkt de namen die met de namen die er op de lijst staan, en het klopte allemaal. Alleen had hij niet naar de leeftijd gekeken. Dus ik vraag aan de leider van Excelsior Zetten of ik het formulier mag zien dat die speler een dispensatie speler is. Hun kwamen met het antwoord dat ze die waren vergeten. Dat heb ik dus op het formulier gezet.
In de eerste helft een hoop geouwehoer, en er word door onze trainer vermoed dat hun met meer A spelers aan het spelen zijn. Ik in de rust even naar de competitie indeling van de KNVB gesurft, en wat blijkt? Dat team blijkt helemaal geen dispensatie team te zijn. Op het formulier staat nu dat die speler geen papieren bij zich had, dus niet speelgerechtig was.
Doet de KNVB hier wat mee?
Bij mij is het inmiddels Nemelaer A2quote:Op maandag 26 februari 2007 14:31 schreef PAA-053 het volgende:
Opm. 4: Het lijstje is ws. verouderd. Ook staan er users in die we hier al lang niet meer hebben gezien. Geef fouten even door, dan wijzig ik het.
Game on!
Vandaag de terugwedstrijd met 3-5 verlorenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:50 schreef Yeahinho het volgende:
Toffe OP, topic helemaal gemist.
Vandaag 0-1 gewonnen bij de nummer 2, ben echt supertrots op onze mannen.
Voor de winterstop 1 gewonnen en de rest (dik) verloren.
Nu al twee gewonnen, een gelijk en een verloren, een stuk leuker om zo de competitie te spelen.
4-1 is toch wel erg, dat is niet eens nog maar netquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
4-1 verloren van de onderste, die nog puntloos waren.
Echt een drama, schande, en eigenlijk best lachwekkend allemaal.
Die derby's zijn altijd het hoogtepunt van het jaar jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef Zjakkie het volgende:
Onze spelertjes konden weer moeilijk scoren... Bij rust was het nog 0-0 en onze gelegenheidskeeper liep nog te klagen dat ze zo weinig te doen kreeg. Nu wisselen we in de rust van keeper zolang een van onze 2 vaste keepers er niet is. Dat was maar goed ook, want onze enige vrouwelijke speler kreeg de bal, stak drie kwart van het hele halve veld over en scoorde. Dit gebeurde allemaal nadat we op 0-1 achter waren gekomen na wat verdedigingsprutswerk. Vlak voor tijd zette een andere speler ook goed door, kwam 3 man plus een keeper voorbij, en stelde zo 3 punten veilig.
En het mooiste van allemaal: Dit gebeurde tegen buurman Virtus!!!
Moet je nagaan hoe slecht we speelden, niemand uitgezonderdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
4-1 is toch wel erg, dat is niet eens nog maar net
Wij van D2 niet, D1 wel. Ik zou mee als begeleider maar moet mijn vader dit weekend helpen met het bouwen van een dakquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:21 schreef just me het volgende:
*schop*
PAA-053 kom jij toevallig met je D mannen naar het Concordia internationaal toernooi ?
Heb je nog mensen gesproken over de toestand van die scheidsrechter? Is hij al weer thuis?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:30 schreef PAA-053 het volgende:
Vandaag met 1-4 gewonnen van ZFC Zuidlaren D2. Die club van die scheidsrechter enzo![]()
Stanley kan je daar misschien ook wel wat over vertellen, qua club dan![]()
We speelden goed, lekker snel en veel acties. Erg leuk om te zien. De spelertjes zijn erg fanatiek maar ook een hecht team aan het worden. We misten 4 spelers, waarvan er 1 met D1 mee 'moest' doen. Vond 'ie niet leuk![]()
Er deden wel 2 E1-spelers mee, waarvan er een nog gescoord heeft ook! Geweldig!
Het is nu weer woensdag 5/9 geworden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef PAA-053 het volgende:
Nee stond idd zaterdag a.s. in het mailtje, had al teruggemaild.
De kans is wel aanwezig dat ik er dan ben ja
De kans is aanwezig dat ik er dan benquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het is nu weer woensdag 5/9 geworden.
Zeker weten, erg tof. Ik kom nog door met antwoord.quote:Op maandag 17 september 2007 20:38 schreef PAA-053 het volgende:
Hey Stanley heb je mn mailtje niet gehad over jullie wedstrijd tegen BQ E1?
Ja het probleem was vooral dat het jeugdbestuur erop bleef hameren dat we 7v7 speelden. Omdat dat van de knvb moest en omdat je altijd een wisselspeler moet hebben en omdat dat beter zou zijn voor de ontwikkeling omdat ze dan vaker aan de bal komen. In een KNVB blad had ik dit ook gelezen. En volgens mij hebben we daarover hier ook wel eens een discussietje gehad.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:49 schreef PAA-053 het volgende:
Trouwens Zjakkie, 8v8 natuurlijk. Je traint toch F-jes? Die moet je niet stil laten staan! Ffies kunnen ook nog wel prima 8v8 spelen qua veldindeling, ze zijn nog zo klein.
Lichaam en geest komen even tot rust, de verworven kwaliteiten roesten vast.quote:Op zondag 30 december 2007 17:05 schreef PAA-053 het volgende:
Waarom geloof je daar niet in? Je denkt dat de 'power' beter zal zijn als de druk even van de ketel is geweest?
Zo ja, dat ben ik met je eens
Das mooi!!!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:48 schreef Dennus-F het volgende:
Ik heb mijn TC3 toets gehaald ik had een 6,6
Je moet idd een 7 hebben om door te gaan voor TC2 (mijn vriend heeft hetzelfde probleem, maar de KNVB zei dat hij zich "gewoon" moet inschrijven)quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:24 schreef PAA-053 het volgende:
Volgens mij moet je een 7 voor die toets halen, wil je door kunnen gaan met TC2 toch?
Ik baal, mn docent mailde dat ik 60 van de 100 punten heb. Cijfer is nog even afwachten ivm norm en eventueel 2e x nakijken. Ben ik niet tevreden mee moet ik zeggen.
Ik heb juist het tegenovergestelde. Na twee jaar E-ers (fantastisch) vind ik toch dat het echte voetbal gespeeld wordt op een groot veld. Ik zal dus sowieso niet de E-ers blijven doen.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:37 schreef PAA-053 het volgende:
Momenteel denk ik erover na wat ik wil, na 2 jaar D-ers. Ik denk toch dat ik weer terug wil naar de E-ers. Klein veld, dat wel, maar ook wel erg leuk om weer met iets jongere kinderen te 'werken'. Enorm leuke leeftijdscategorie natuurlijk, dat weten jullie ookLekker veel met de techniek bezig zijn, swingend voetballen, prachtig
Ik heb wat contacten gelegd met clubs in Enschede en Leiden, omdat ik daar volgend jaar ga studeren. Waar precies weet ik nog niet, maar het wordt 1 van die 2. SC Enschede was erg enthousiast, mailde al terug dat ze me in gaan plannen voor een gesprek mbt trainer van E1. Ben benieuwd
Weet jij het al Stanley?
Hmm, nouja sowieso had ik gerekend op een 7. Aan de andere kant wist ik wel dat ik iets te weinig tijd aan het leren begonnen was. Die vragen over de 4 taken van een linksback bij BBT, weet daar maar eens het juiste antwoord op te geven. Juist = wat de KNVB wil horen. Ik had gewoon die rijtjes in mn kop moeten stampen in plaats van na te denkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:32 schreef just me het volgende:
[..]
Je moet idd een 7 hebben om door te gaan voor TC2 (mijn vriend heeft hetzelfde probleem, maar de KNVB zei dat hij zich "gewoon" moet inschrijven)
Je had zelf je eigen cijfer hoger ingeschat?
Ik heb het nog niet écht gelezen wel even doorgekeken en het kwam bij mij eigenlijk heel natuurlijk over!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat vind je er zelf van dan?
De belevenissen van Alliance F2.
Haha, de trainer van onze E2 heeft 'm nu. Als ik 'm terugkrijg dan mag je 'm lenen. Jij vreet dat boek in anderhalf uur op.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:43 schreef PAA-053 het volgende:
Waar te krijgen? Of te lenen, Stanley? (hint, hint)
quote:Omschrijving boek
Gaan kinderen echt beter voetballen van onophoudelijke kritiek? Erwin van Baarle denkt van niet. Sinds hij enkele jaren geleden besloot pupillencoach te worden, paste hij de werkwijze en opvattingen die hij in zijn professionele bestaan heeft ontwikkeld met groot succes toe op het coachen van de jeugdvoetballers. Zijn teams werden winning teams zonder het presteren als uitgangspunt te hebben. In dit boek legt Van Baarle uit dat voetballende kinderen allereerst plezier moeten hebben en zich verbeteren door juist hun sterke punten te benadrukken. Pingelen en spelvreugde staan voorop in zijn technische en tactische lessen. Presteren met plezier volgt de verrichtingen van een door de auteur gecoacht jeugdvoetbalteam en bevat tal van praktische en onmisbare tips voor alle jeugdvoetbalcoaches van spelertjes tot en met twaalf jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |