abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50009932
Ongeveer een week anderhalve misschien
pi_50083224
Ik had het binnen 2 dagen binnen: voldoende gehaald en ben dus toegelaten tot de cursus
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 09:46:58 #53
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_50083377
Hé super!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_50084507
heb jij het in groningen gedaan of ergens anders??
pi_50090741
Groningen ja. Test bij CVVB in Bedum gehad. Slecht veld, maar goed te doen. Het is nu afwachten waar de cursus wordt gegeven en op welke weekdag....
pi_50098046
Bij ons sowiezo op vrijdag
pi_50821718
Waren de E indelingen maar al bekend:P
pi_51455420
Sjezus nu zijn de indelingen bekend, heeft de KNVB website weer een fout!!
pi_51455744
Ik dacht eigenlijk dat alleen de standaardteams beker speelden, train zelf de E-3 bij onze vereniging maar daar staat ook al een bekerpoule bij, als ik op mijn team klik krijg ik trouwens ook een fout.
pi_51463403
je club kan je inschrijven voor de beker. Wij hebben mede door vakanties alleen onze 1e teams ingeschreven
pi_51483778
Ow, ok. Heb vorig jaar geen beker gespeeld dus vond het een beetje vreemd, maar kan wel kloppen, d'r zijn wat veranderingen geweest in het jeugdbestuur, misschien dat de nieuwe coördinators ons ingeschreven hebben.

Ik heb gisteren trouwens de DVD van Cock van Dijk binnengekregen. Echt handig voor trainers die willen beginnen met Coerver. Ik vind zelf dat de uitleg en de beelden een stuk duidelijker zijn dan de DVD's van Coerver zelf.
pi_51490032
Die DVD heb ik ok ja! Leuke dvd!

Inmiddels de poule indeling gezien voor de competitie! ik zeg laten we mar beginnen!
pi_51493047
Hij doet het bij jou wel? D'r staat bij mij wel welke poule we met de beker inzitten, omdat ik het team bij favorieten heb staan. Maar ik kan nog steeds niet kijken wie er verder in de poule of competitie zitten.
pi_51493365
als ik bij www.knvb.nl/oost kijk dan kan ik een document downloaden waarbij alle indelingen instaan!
pi_51494051
Heb het gevonden, dank je. Nu nog even m'n eigen team vinden.
pi_51835151
Snap nu ook waarom ik het niet kon vinden. We zijn ingedeeld in de 3e klasse in plaats van de 4e. En dat met een team dat het in de 4e klasse al moeilijk genoeg zou hebben... Ze zijn sowieso een beetje raar bezig bij die club van me, met m'n seniorenteam ben ik gepromoveerd en we willen daarmee wel graag een klasse hoger, en die hebben ze dan weer in dezelfde klasse gelaten.
pi_51991761
Zo ik ben hier een hele tijd weggeweest zeg

Ben benieuwd naar jullie indelingen! De onze:

1e klasse I
1 Heracliden De D1 10:30 Uithuizen
2 Pelikanen De D1 9:00 Appingedam
3 Neptunia D1 13:00 Delfzijl
4 Be Quick 1887 D2 9:00 Haren
5 -
6 HS'88 D1 10:30 Hoogezand
7 ZFC Zuidlaren D2 11:30 Zuidlaren
8 Omlandia D1 10:30 Ten Boer
9 Siddeburen D1 10:30 Siddeburen
10 Loppersum SC D1 11:00 Loppersum
11 VAKO D1 9:00 Vries
12 CVVB D1 9:00 Bedum

Oftewel: we zitten bij vrijwel allemaal boerenclubs. En daar ben ik niet blij mee, gezien die brave, verwende spelertjes van mijn team
Serieus: de reistijden zijn gigantisch en het zijn vaak behoorlijk forse tegenstander. Wij zijn dit jaar erg klein maar wel technisch, er ligt dus een mooie uitdaging Het is alleen zo jammer dat je je tegen die tegenstanders moet gaan wapenen, los van het voetbal.

Wij beginnen ws. zaterdag 11 aug. of dinsdag 14 aug. Heb er zin in
Ben nu bezig met een jaarplanning of iig een poging daartoe.
Daarom een oproep: wie heeft er een jaarplanning liggen, of een jeugdplan van zijn club? Ook links zijn welkom!
pi_52481965
Vandaag met 1-4 gewonnen van ZFC Zuidlaren D2. Die club van die scheidsrechter enzo
Stanley kan je daar misschien ook wel wat over vertellen, qua club dan

We speelden goed, lekker snel en veel acties. Erg leuk om te zien. De spelertjes zijn erg fanatiek maar ook een hecht team aan het worden. We misten 4 spelers, waarvan er 1 met D1 mee 'moest' doen. Vond 'ie niet leuk
Er deden wel 2 E1-spelers mee, waarvan er een nog gescoord heeft ook! Geweldig!
pi_52482725
Crosspost. OJC D6 is het seizoen lekker begonnen .

Staan we daar vanmorgen met 14 hongerige jongens die eindelijk weer eens een lekker potje willen voetballen op sportpark van NIVO Sparta.... krijg je doodleuk te horen: "maar wij hebben helemaal geen D5" .

Wat een knurften zeg... We hebben nog voorgesteld om dan samen met de D4 en Emplina D6 (ofzoiets) die op dezelfde tijd aftrapten een soort mini-toernooitje te houden, maar dat wilde een of andere kale die in het jeugdbestuur zat absoluut niet. "We hebben niet genoeg velden" bleef ie maar continu herhalen, terwijl we voor zoiets toch echt maar 1 veld nodig hebben en het evenveel tijd in beslag neemt.... Maar goed, toen die wedstrijd gisteravond afgelast bleek te zijn, was dat idee dus ook van de baan.

Aangezien de D1 om vijf voor 10 nog steeds in haar eentje warmliep op het hoofdveld was het alsnog opgelost: we gingen gewoon tegen NIVO Sparta D1 spelen! Terwijl we ons in de kleedkamer snel aankleedden, kwam die kale van het jeugdbestuur echter naar binnen lopen "Boxtel D1 is er tóch..." . Maar wij waren uiteraard niet voor 1 gat te vangen: ondanks de inmiddels flippende kale van het jeugdbestuur werd met o.a. D1 en 1e elftal-trainer Bert Ruijsch afgesproken dat we een minitoernooi zouden houden, samen met NIVO Sparta D1 en Boxtel D1 dus .

Onze jongens knepen em al, want die ploegen trainen 4x per week, en wij hebben nog niet een noemenswaardige training achter de rug. Maar goed, na een goede tien minuten kwamen we zelfs op een 1-0 voorsprong tegen Boxtel D1! Uiteraard verloren we wel, met 1-3 in 25 minuten. Helemaal niet slecht voor onze ploeg. Meteen daarna de helft tegen NIVO Sparta. De pijp was bij ons uiteraard helemaal leeg, en we gingen wat uitproberen met spelers op vreemde posities. Dat het 5-0 werd was dan ook niet vreemd.
pi_52496007
Mooie oplossing zo'n mini-toernooi. Ik was zelf waarschijnlijk gewoon naar huis gegaan, zonder om op zoiets te komen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:22:57 #71
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_52501338
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:30 schreef PAA-053 het volgende:
Vandaag met 1-4 gewonnen van ZFC Zuidlaren D2. Die club van die scheidsrechter enzo
Stanley kan je daar misschien ook wel wat over vertellen, qua club dan

We speelden goed, lekker snel en veel acties. Erg leuk om te zien. De spelertjes zijn erg fanatiek maar ook een hecht team aan het worden. We misten 4 spelers, waarvan er 1 met D1 mee 'moest' doen. Vond 'ie niet leuk
Er deden wel 2 E1-spelers mee, waarvan er een nog gescoord heeft ook! Geweldig!
Heb je nog mensen gesproken over de toestand van die scheidsrechter? Is hij al weer thuis?

Bij ons wordt er eigenlijk niet over gesproken meer. Ik ben alleen met de pupillen bezig en het staat allemaal zo ver af van de belevingswereld van iedereen.

Hele rare week achter de rug.
pi_52533984
Letterlijk elk gesprek in de kantine of langs het veld gaat erover. Erg vreemd om te horen, zoiets past niet bij een voetbalclub. Over zijn toestand weet ik niets, heb er daar ook niet naar gevraagd moet ik zeggen.

Overigens had ik niet het idee dat scheidsrechters bang waren of iets dergelijks. Ik hoorde er een paar over praten en die hadden het over een incident van een idioot. Hopelijk hadden ze gelijk!
pi_52537330
Ik zag net ons voltallige bestuur vertrekken richting Zuidlaren. Niemand weet alleen hoe het met die man is nu.

Wij spelen trouwens woensdag 29/8 bij jullie volgens mij, weet niet of ik dat duidelijk had gezegd.
pi_52538438
Nee stond idd zaterdag a.s. in het mailtje, had al teruggemaild.
De kans is wel aanwezig dat ik er dan ben ja
pi_52538528
He joehoe! wij zijn ook weer begonnen..! Bas jij krijgt nog antwoord van mij op je mail! beetje trage trainer!
pi_52635441
Vandaag E1 en D2 tegelijkertijd getraind. 25 jongens. Niet tegen elkaar, wel bij sommige oefeningen door elkaar heen, dat is alleen maar leuk.

Gisteravond eerste training E6 moeten afbreken na 35 minuten wegens onweer.

Tof om zowel het hoogste als het laagste E-team te trainen. Allemaal eerstejaars in E6.
pi_52683332
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef PAA-053 het volgende:
Nee stond idd zaterdag a.s. in het mailtje, had al teruggemaild.
De kans is wel aanwezig dat ik er dan ben ja
Het is nu weer woensdag 5/9 geworden.
pi_52687289
Wij hebben vandaag het Zwaluwen toernooi gehad... De conclusie die getrokken kan worden is dat we een zwaar jaar tegemoet gaan
  zondag 26 augustus 2007 @ 09:41:23 #79
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_52692737
Wij beginnen met E1 met drie gigantisch zware bekerwedstrijden en de eerste competitiewedstrijd ook meteen tegen de beste ploeg. Pas de tweede competitiewedstrijd reken ik op drie punten.

Dat is dan wel om 9.00u 's ochtends ergens diep in Friesland.
pi_52693526
Wij hebben er al 2 beker wedstrijden op zitten... en maandag de 3e.. met wisselende uitslagen namelijk 7-1 verlies en 13-0 winst. Helaas begint de competitie zaterdag al. Dan zijn we pas compleet.
pi_52694060
Voor de OP, het is Seolto F1 geworden dit jaar (meer F teams hebben we niet in kunnen schrijven)
pi_52695081
Gisteren met 3-6 verloren van Gorecht D1. We speelden prima, stonden nog met 3-2 voor, dus ben gewoon erg tevreden

Die jongens spelen een klasse hoger dan wij en dat was aan de individuele kwaliteiten van vooral de asspelers te zien.

Dinsdag 4 sept. tegen buurman Helpman D1. Zij wonnen met 7-1 van dit Gorecht, wordt dus een lekkere pot

Zaterdag begint de competitie, gelijk tegen de m.i. lastigste tegenstander!
pi_52695138
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Het is nu weer woensdag 5/9 geworden.
De kans is aanwezig dat ik er dan ben
pi_52761599
1-10 verloren zaterdag, maar we zijn ook een klasse te hoog ingedeeld. Het is jammer genoeg niet alleen ons team, de E2 had ook al met 15-0 verloren, en de F3 zelfs met 31-0. Dan komt dat team van mij d'r nog redelijk vanaf. Het viel me eigenlijk niks tegen zaterdag, de tegenstander scoorde wat gemakkelijker, en had ook wel iets overwicht. Maar we werden niet compleet weggespeeld, totdat we door een blessure met 6 man verder moesten. Onze keeper heeft ook jammer genoeg nog wat moeite met hoge ballen, waardoor we soms wat onnodige goals tegenkrijgen. Helaas vorig jaar geen keepertraining gehad, en het zal er dit jaar ook wel weer niet in zitten. Dus dan zelf maar wat oefeningen opzoeken, zodat hij toch wat training daarin krijgt.

Vandaag trouwens de derde training gehad, en ik merk wel weer dat ik wat te aardig ben geweest in het begin. D'r werd erg slecht geluisterd, vanaf de volgende training toch maar weer wat strenger worden dan.
pi_52762879
Maandag voor de beker 3-3 gespeeld tegen een competitie genoot. Helaas we begonnen slecht, daarna ging het beter en met 2-2 de rust in. De tegenstander scoorde de enige kans van de 2e helft. Hierna speelde we de tegenstander van de mat. Helaas scoorde we de winnende treffer niet maar schoten we een aantal keer op de lat van het te kleine doel.

Vandaag voor de 7e keer getraint. Helaas nog steeds niet compleet.

Morgen een wedstrijd, ik verwacht dat het een zware wedstrijd wordt.

Donderdag weer trainen

Zaterdag competitie!
pi_52797790
Definitieve indeling maken deze week. Werkelijk een beproeving.
pi_52865584
25-0 van Mariënberg E-1 verloren, gelukkig wel tot het eind blijven vechten, en geen vuile overtredingen ofzo.
pi_52873680
Oei. Dat zet onze wedstrijd weer in een heel ander licht
0-5 verloren van Siddeburen D1. Het was niet slecht, na 8 min. 0-1 achter en dat duurde tot de 50e minuut. In de tussentijd waren we gelijkwaardig, paar goede kansen gehad. In de 50e minuut valt de 0-2, iedereen denkt dat het hopeloos is, laten de koppies hangen, vergeet te voetballen en hoppa: 0-5. We spelen btw 60 minuten.

Het is weer een mooi team dit jaar. Leuke kinderen, allemaal heel verschillend. Dinsdag laatste bekerwedstrijd, tegen een sterker team. We gaan lekker voetballen, bravoure erin, en ik ga heel positief coachen.
We zijn al uitgeschakeld, dit soort wedstrijden gebruik ik nu voor andere doeleinden (zelfvertrouwen, teamsfeer, kleine verbeteringen, enz.).

En jij Stanley? Ik had je nummer niet meer (telefoon gejat) anders had ik je ff gesmst...
pi_52880992
2-0 verloren in een gelijk opgaande wedstrijd. Eerste competitie wedstrijd dus verloren..!
pi_53044789
Gister 9-1 gewonnen tegen VVOP, prima wedstrijd. Dus ook de eerste winst binnen dit jaar voor de competitie!

Afgelopen woensdag al 7-2 gewonnen van een 1e klasser. Had ook wel 16-2 kunnen zijn

En jullie?
pi_53046046
Afgelopen maandag wonnen we met 5-3 van DIVO Daar moet wel bij gezegd worden dat zij in de rust een mannetje moesten missen die ziek geworden was en na rust viel er nog iemand uit. Maar bij rust stond het al 4-2.

Gisteren verloren we met 1-9 (of was het 10?) van onze grote rivaal Virtus F2 Het zat er gewoon niet in...
  zondag 9 september 2007 @ 13:19:27 #92
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_53047741
Gisteren eerste punten in de hoofdklasse behaald dit seizoen, door een 5-4 overwinning helemaal in Friesland om 9.00u 's ochtends.

Het is erg leuk om te zien hoe het nieuwe en jonge team met sprongen vooruit gaat. We zullen doorgaan!
pi_53213739
Gisterochtend 4-1 gewonnen, in een degelijke thuiswedstrijd. Ik vond niet eens dat we echt goed speelden, maar een aantal individuele klasseflitsen waren te veel voor de tegenstander uit Zuidhorn.

Volgende week de derby tegen De Held E1. Mooi om naar toe te werken!
pi_53213942
Wij ook gewonnen met 5-0 van de plaatsgenoot VVOG.
pi_53253681
Hey Stanley heb je mn mailtje niet gehad over jullie wedstrijd tegen BQ E1?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 september 2007 @ 21:01:58 #96
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53254640
Nu m. op voetbal zit zal ik me er ook wat meer tegenaan bemoeien en ook wat dingetjes voor hun team (een E7) doen (begeleiden, niet trainen)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_53256551
hebben hier nog mensen interesse om met ons toernooi op 17 mei mee te doen? Dit is voor F1/F2/E1/E2/D1/D2 teams liefst hoofdklasse
pi_53258210
Wij kwamen zaterdag met 2-0 voor, 2-5 achter, en uiteindelijk verloren we met 4-5. Bij rust was het overigens 2-1, en in de eerste 5 tot 10 minuten van de 2e helft kregen we er 4 om onze oren, in de laatste 10 minuten er zelf nog een paar bij te leggen. Als die spelertjes nou gewoon over leren spelen voorin dan hadden we zeker gewonnen, maar ze zien alleen het goal maar
pi_53259704
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:38 schreef PAA-053 het volgende:
Hey Stanley heb je mn mailtje niet gehad over jullie wedstrijd tegen BQ E1?
Zeker weten, erg tof. Ik kom nog door met antwoord.
pi_53282219
Net met zowel de E1 en E2 tegen t harde gespeelt. e1 met 12-0 en e2 met 14-0 gewonnen. Beide teams van de tegenstander speelde met een man meer de 2e helft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')