Das mooi!!!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:48 schreef Dennus-F het volgende:
Ik heb mijn TC3 toets gehaald ik had een 6,6
Je moet idd een 7 hebben om door te gaan voor TC2 (mijn vriend heeft hetzelfde probleem, maar de KNVB zei dat hij zich "gewoon" moet inschrijven)quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:24 schreef PAA-053 het volgende:
Volgens mij moet je een 7 voor die toets halen, wil je door kunnen gaan met TC2 toch?
Ik baal, mn docent mailde dat ik 60 van de 100 punten heb. Cijfer is nog even afwachten ivm norm en eventueel 2e x nakijken. Ben ik niet tevreden mee moet ik zeggen.
Ik heb juist het tegenovergestelde. Na twee jaar E-ers (fantastisch) vind ik toch dat het echte voetbal gespeeld wordt op een groot veld. Ik zal dus sowieso niet de E-ers blijven doen.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:37 schreef PAA-053 het volgende:
Momenteel denk ik erover na wat ik wil, na 2 jaar D-ers. Ik denk toch dat ik weer terug wil naar de E-ers. Klein veld, dat wel, maar ook wel erg leuk om weer met iets jongere kinderen te 'werken'. Enorm leuke leeftijdscategorie natuurlijk, dat weten jullie ookLekker veel met de techniek bezig zijn, swingend voetballen, prachtig
Ik heb wat contacten gelegd met clubs in Enschede en Leiden, omdat ik daar volgend jaar ga studeren. Waar precies weet ik nog niet, maar het wordt 1 van die 2. SC Enschede was erg enthousiast, mailde al terug dat ze me in gaan plannen voor een gesprek mbt trainer van E1. Ben benieuwd
Weet jij het al Stanley?
Hmm, nouja sowieso had ik gerekend op een 7. Aan de andere kant wist ik wel dat ik iets te weinig tijd aan het leren begonnen was. Die vragen over de 4 taken van een linksback bij BBT, weet daar maar eens het juiste antwoord op te geven. Juist = wat de KNVB wil horen. Ik had gewoon die rijtjes in mn kop moeten stampen in plaats van na te denkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:32 schreef just me het volgende:
[..]
Je moet idd een 7 hebben om door te gaan voor TC2 (mijn vriend heeft hetzelfde probleem, maar de KNVB zei dat hij zich "gewoon" moet inschrijven)
Je had zelf je eigen cijfer hoger ingeschat?
Ik heb het nog niet écht gelezen wel even doorgekeken en het kwam bij mij eigenlijk heel natuurlijk over!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat vind je er zelf van dan?
De belevenissen van Alliance F2.
Haha, de trainer van onze E2 heeft 'm nu. Als ik 'm terugkrijg dan mag je 'm lenen. Jij vreet dat boek in anderhalf uur op.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:43 schreef PAA-053 het volgende:
Waar te krijgen? Of te lenen, Stanley? (hint, hint)
quote:Omschrijving boek
Gaan kinderen echt beter voetballen van onophoudelijke kritiek? Erwin van Baarle denkt van niet. Sinds hij enkele jaren geleden besloot pupillencoach te worden, paste hij de werkwijze en opvattingen die hij in zijn professionele bestaan heeft ontwikkeld met groot succes toe op het coachen van de jeugdvoetballers. Zijn teams werden winning teams zonder het presteren als uitgangspunt te hebben. In dit boek legt Van Baarle uit dat voetballende kinderen allereerst plezier moeten hebben en zich verbeteren door juist hun sterke punten te benadrukken. Pingelen en spelvreugde staan voorop in zijn technische en tactische lessen. Presteren met plezier volgt de verrichtingen van een door de auteur gecoacht jeugdvoetbalteam en bevat tal van praktische en onmisbare tips voor alle jeugdvoetbalcoaches van spelertjes tot en met twaalf jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |