abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53883800
Dennis heb iemand die over de toernooien gaat gevonden
Heb haar gemaild, reactie gehad. Ik stuur hem je ff door, wat is je mail?
pi_53898367
check je mail bij de trainerssite
pi_53963340
Nou Dennis ook mailtje naar andere club gedaan
pi_54040799
Gisteren een leuk toernooi bij Zwolsche Boys gehad. Resultaten bleven helaas wat achter: 3e in de poule van 5, en dat was dan de zwakkere poule.
Nog een leuk compliment gehad van een scheidsrechter (die er wél verstand van had ) dat we vooral zo moesten doorgaan: niet op het resultaat gericht zijn maar willen voetballen, met plezier. Geen laatste man dus die alles wegramt, enz. Leuk om te horen

Morgen oefenen tegen GRC D2, ook 1e klasse. Volgende week begint de competitie dan weer.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:48:40 #155
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_54051888
Dennus, reken niet op ons voor je toernooi in Harderwijk. De mensen willen gewoon leuke toernooitjes dicht bij huis spelen en ik kan dat eigenlijk ook wel begrijpen. Zo blind fanatiek als wij/ik is (gelukkig) niet iedereen.

Mijn spelers krijgen deze week een nieuw trainingspak van de sponsor. Overigens in Apeldoorn laten maken. Ik ben zeer benieuwd hoe ze eruit komen te zien.
pi_54054326
Kan niet slecht wezen hè

Vandaag weer genoten van de mannen trouwens 2-7 gewonnen van een team uit de parallel eerste klasse, GRC D2. Er zat echt fel en snel voetbal in, was prima. Zaterdag a.s. begint de competitie weer, thuis tegen de Pelikanen.
  maandag 22 oktober 2007 @ 23:27:24 #157
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_54099904
www.eurotechsoccer.com doorgekregen van collega-trainer.

Zo'n zomer in de VS training geven zou misschien wel heel tof zijn, maar ik meen dat ik vorig jaar vrij een andere site aantrekkelijker vond. Ik weet alleen niet meer welke.
pi_54120399
midwestsoccer?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:03:14 #159
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_54120538
Nee, ook niet. Maar goed, maakt ook niet uit.

Ik zit nu niet meer in de levensfase waar ik even een hele zomer weg ga. Althans niet alleen.
pi_54133913
Lijkt mij absoluut geweldig, zo'n zomervakantie. Komende zomer ga ik ws. 3 weken naar Tanzania dus dan zal het er niet inzitten, maar voor de jaren daarna ben ik zeker gemotiveerd zoiets te gaan doen

Trouwens, Stanley, ik ga ws. weg uit Grunn na dit collegejaar. Reden hiervoor is de abominabele Pabo hier en het feit dat die elders gewoon veel beter zijn. We mailen anders wel even wat uitgebreider hierover
pi_54137781
Ik zat hier ook al is aan te denken. Maar dan anderhalf jaar!
pi_54212007
Tijdens dit inhaalweekend hebben wij tegen de hekkensluiter met 7-1 verloren. Nu misten wij 2 van onze beste spelers, maar dan nog vond ik de tegenstander wel erg goed voor een team dat alleen nog maar punten heeft gehaald tegen de koploper, wat ook al in een inhaalwedstrijd gebeurde.
pi_54213335
Wij 4-0 gewonnen tegen directe concurrent SV Lelystad E1. Werkelijk een wedstrijd waar alles mee zit/zat en waar alles gewoon is lukte!

Zaterdag tegen Spakenburg E1.

Hieronder de stand, met de kanttekening dat wij tegen SDCP moeten zaterdag..

# Elftal G W GL V P DPV DPT DG
1 Zeewolde E1 8 7 1 0 22 59 11 48
2 SDC Putten E1 8 7 1 0 22 41 7 34
3 SDV Barneveld E1 9 6 1 2 19 40 24 16
4 Zwart Wit '63 E1 8 5 0 3 15 27 12 15
5 Lelystad '67 E1 9 5 0 4 15 25 26 -1
6 Hoevelaken E1 8 5 0 3 15 21 25 -4
7 Sparta Nijkerk E1 8 4 0 4 12 20 23 -3
8 VVOG E1 8 4 0 4 12 23 36 -13
9 DVS '33 E1 8 3 0 5 9 17 22 -5
10 VVOP E1 8 1 1 6 4 16 41 -25
11 Hierden E1 8 0 0 8 0 10 41 -31
12 Unicum E1 8 0 0 8 0 6 37 -
pi_54219210
Jullie hebben m.i. de mooiste competitie mogelijk Alleen Vitesse/AGOVV had er nog bij gekunt!
Allemaal mooie, grote, Veluwse verenigingen. Mooie wedstrijden altijd!

Wij hebben met 0-3 verloren. De 1e helft was bar en bar slecht. Na een flinke donderspeech van mij in de rust toonden we in de 2e helft eindelijk de benodigde inzet. De 0-2 achterstand van de rust konden we echter niet meer goedmaken. Wel zetten we de tegenstander (De Pelikanen D1) met de rug tegen de muur.
Ik heb de jongens na de wedstrijd gezegd dat we tevreden mogen zijn over de 2e helft. We hebben de dramatische 1e helft daarmee goed gemaakt. Op deze manier is verliezen niet erg, het gaat om ontwikkeling en dat hebben we zeker geboekt gisteren.
Zoals de coach van de tegenstander zei: met een geweldige inzet kun je ook van kwalitatief betere tegenstanders winnen.

Trouwens, het is geen excuus maar het speelt wel mee natuurlijk: we misten 5 spelers incl. de keeper, waardoor we begonnen met E-tjes in de basis. Die deden het trouwens super, was erg leuk om te zien
  zondag 28 oktober 2007 @ 13:37:17 #165
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_54221508
Dennus, als ik 'eens' zeg, wat zeg jij dan?

Mijn team heeft gisterochtend 7-3 gewonnen van een tegenstander die een plek boven ons stond. We zijn met iets moois bezig.
pi_54223238
Wat bedoel je met eens? Snap het niet helemaal

Ook aardig wedstrijd verslag van onze tegenstander:

SVl E1 verliest aansluiting op bovenste zes
Dit weekend mocht de E1 zich opmaken voor een derby tegen Zwart-Wit '63. Zwartwit met een wedstrijd minder gespeelt kon zich geen verliespunten voorspellen. Dus was onze E1 gewaarschuwd. En dat klopte de E1 werd op alle vlakken techniek, combinatie voetbal weggetikt. Alles stond stil. Het leek net of het allemaal teveel was, te vroeg opstaan niet alert geen explosie geenaktie alles stond op passief. Helaas mocht onze jongens met 4-0 naar huis gaan en werd het een zwaar weekend voor ze.
pi_54228184
Wat een taalgebruik in dat verslag
pi_54536972
1-0 gewonnen van de tot nu toe ongeslagen koploper en 3 jongens gescout door de KNVB. Ben erg trots, fantastisch
pi_54842531
Leven we nog?

In de afgelopen 2 weken 2x gewonnen van sterke tegenstanders, afgelopen zaterdag de nieuwe koploper met 0-1 verslagen.
We staan nu met de eerste 4 teams binnen 3 punten!
pi_54865562
Afgelopen zaterdag een redelijke oefenwedstrijd gespeeld. Vooral voor rust ging het aardig, maar de 2e helft willen ook verdedigers wat meer gaan aanvallen, waardoor de tegenstander er makkelijker doorheen komt en scoort, das elke week zo bij ons.

En nog een discussie met een vader gehad die vond dat we 8 tegen 8 moesten spelen omdat het zo koud was. Wat doen jullie in zo'n geval, met 8 of 9 spelers en lage temperaturen? 8 tegen 8 zodat ze niet langs de kant kou staan te lijden, of 7 tegen 7 omdat dat beter is voor het voetbal?
pi_54900718
Afgelopen zaterdag 1-5 gewonnen na een 1-0 achterstand.. wel m'n watertas vergeten..

Aankomende zaterdag uitwedstrijd bij een van de twee koplopers, een mooi zgn. meetmoment.

Maar eerst morgenavond tactische bespreking op hoog niveau onder het genot van bier.
pi_54901452
Ik baal er de laatste weken gruwelijk van .

Inzet is er niet bij mijn mannen, afleiding des te meer. Ze letten totaal niet op, doen niet fanatiek genoeg mee, hebben steeds meer praatjes (brugklas he...). Kortom, ik heb er totaal geen zin meer in momenteel .

Vrijdag surprise-avond .
pi_54903467
Wij haken een beetje af op het moment, door een onterechte nederlaag in de blessure tijd van de 2e helft. Helaas scheidsrechter was de tijd vergeten.
pi_54920095
Ach ja, teleurstellingen zijn normaal in het voetbal. Zo had ik me buitengewoon goed voorbereid op de tactische bespreking van vanavond onder het genot van bier, gaat-ie plotseling niet door!

Trouwens Zjakkie, 8v8 natuurlijk. Je traint toch F-jes? Die moet je niet stil laten staan! Ffies kunnen ook nog wel prima 8v8 spelen qua veldindeling, ze zijn nog zo klein.
pi_54947000
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:49 schreef PAA-053 het volgende:
Trouwens Zjakkie, 8v8 natuurlijk. Je traint toch F-jes? Die moet je niet stil laten staan! Ffies kunnen ook nog wel prima 8v8 spelen qua veldindeling, ze zijn nog zo klein.
Ja het probleem was vooral dat het jeugdbestuur erop bleef hameren dat we 7v7 speelden. Omdat dat van de knvb moest en omdat je altijd een wisselspeler moet hebben en omdat dat beter zou zijn voor de ontwikkeling omdat ze dan vaker aan de bal komen. In een KNVB blad had ik dit ook gelezen. En volgens mij hebben we daarover hier ook wel eens een discussietje gehad.

Maar je hebt wel gelijk ja, het is een F team en nog een erg recreativiteitsteam ook. Is inderdaad beter om die gewoon te laten spelen. En na een ouderavond heeft het bestuur ons dat ook verteld, dus dat gaan we gewoon doen volgende keer
  zondag 2 december 2007 @ 13:58:02 #176
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_54989092
Gisterochtend het hoogtepunt in vele opzichten van mijn 'trainersloopbaan', tijdens mijn vierde seizoen als trainer.

Durf, agressie, geloof in eigen kunnen, geluk, slimheid, samenwerken.. het kwam allemaal samen.

De woorden die passen zijn geloof ik: "dit is waar je het voor doet".

Nu volgende week weer zo doorgaan, dat is de uitdaging.
pi_54991258
gister van de nummer 3 SDVB gewonnen met 2-1! Geen Wissels, en 2 scouts van Ajax aan de kant.

tevens mijn andere team de E2 gister kampioen in de 1e klasse geworden!
  zondag 2 december 2007 @ 21:27:33 #178
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_55000285
Gefeliciteerd, Dennus. Knap werk!
pi_55010230
Stanley, Dennis, gefeliciteerd hoor! Mooie dingen, allebei

Wij 2-2 gespeeld tegen de concurrent. Niet erg tevreden want we stonden met 0-2 voor en vertoonden niet geweldig spel, wel tevreden aangezien ze toch boven ons stonden en we de laatste weken ongeslagen afwerken.
Zaterdag 3 punten pakken en dan gaan we heel relaxed de winterstop in!
pi_55058536
Vanavond dan toch, tactische bespreking op hoog niveau inclusief pils!
  zondag 9 december 2007 @ 22:27:12 #181
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_55156267
Tactische bespreking was goed.. jammer dat het allemaal afgelast is dit weekend.

Volgend weekend nog een ingelaste wedstrijd met m'n E-pupillen. Hopelijk kan het doorgaan!

Na de wedstrijd samen met de tegenstander broodjes worst eten.
pi_55158160
Stanley jij bent veel te lief voor dit vak!
  zondag 9 december 2007 @ 23:31:20 #183
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_55158202
Bedankt. Ik hoop dat het allemaal door kan gaan.

Heb jij al winterstop?
pi_55162326
Nope, zaterdag nog een oefenwedstrijd. Wel winterstop van de competitie dus. We trainen nog tot en met vrijdag, daarna breekt bij BQ de traditionele week met de kerstdiners aan
Helaas mis ik die van D1/D2 wegens die toets van TCIII
pi_55174815
die's de 17e toch?

Wij moeten nog 2 competitie wedstrijden!
pi_55205226
Ja, die is de 17e. Zwaar klote, jongens ook teleurgesteld. Maarja, het is niet anders.

Morgen training geven voor TC3. Probleem is: de voorzet vanaf de zijkant is wel goed, maar de positiekeuze van de spitsen niet. Klinkt simpel maar er een training op maken is nog wel pittig. We trainen trouwens een B1-team, voor mij ook voor het eerst!

Stanley, jij hebt ervaring met die toets he? Wat houdt dat in?
pi_55241598
Um.. ik probeer het me te herinneren. Het is een makkelijke toets waarin een aantal theorie-vragen (meerkeuze volgens mij) wordt aangevuld met twee 'teken-vragen' waarin je een bepaalde oefening moet uittekenen die volgens jou bij een bepaald voetbalprobleem zinvol zou zijn.

Hoe ging het woensdag? Welke B1 had je?
pi_55247960
Wildervank. Mooi team!
Ik was nogal teleurgesteld in mezelf. Vooraf goed voorbereid maar als je daar dan eenmaal staat gaat het natuurlijk toch helemaal anders. Ik had de tijd verkeerd ingeschat waardoor ik te laat ingreep. Ik dacht namelijk dat we nog wel 10 min. ofzo zouden hebben voor mijn vorm (orientatiefase) maar dat bleken er 3 te zijn. Erg stom.
Wel redelijk positieve feedback gehad, maar als negatief punt inderdaad het te laat ingrijpen. Baal ik toch van.

Aanstaande woensdag zitten we bij de KNVB E-pupillen, een trainingsgroep van geselecteerde jongetjes, en daar mogen 3 cursisten assisteren. Ik heb gevraagd of ik daar 1 van mocht zijn omdat ik gisteravond graag over wil doen. Dat mocht, dus da's mooi
pi_55275003
E pupillen behandelen wij helemaal niet :S

Maandag de toets, ik heb een proeftoets gehad 4 vragen met a,b,c,d vragen
pi_55279471
Ja, wel te doen volgens mij.
pi_55283389
Waar ga je die E-pupillen trainen dan, in de stad?

Ik kan niet slapen voor de wedstrijd van morgen. Het moet een wervelende show worden, waarin alle Coerver-acties, schaarbewegingen en het opgedane zelfvertrouwen van het afgelopen half jaar samen moeten leiden tot een flitsende teamprestatie en hopelijk daarbij ook een klinkende uitslag, iets zoals 12-0. Mijn voorgevoel is wat ambigu, ik weet niet welke kant het op gaat.

Morgen ga ik de jongens ook een papier laten invullen waarop ze kunnen aangeven wat ze leuk vinden, wat ze zouden willen veranderen, wat ze zelf willen verbeteren na de winter en hoe de opstelling er uit zou zien als ze hem zelf mochten maken. Dat levert weer leuk leesvoer op voor tijdens de winterstop.
pi_55290157
6-0 gewonnen. Eten na de wedstrijd was erg leuk. Zelfs nog een verjaardagscadeau gekregen van de leider van de tegenstander.

Eerste helft was wervelend, in de tweede helft kregen de toeschouwers het wat vaker koud.

Eerste seizoenshelft was prima. Na de winter gaan we er weer tegen aan. Nu een maand bezinning en nagenieten. Ik ga rustig de ingevulde papieren bestuderen. De jongens waren er zo'n 10 minuten mooi zoet mee.
pi_55295118
Wij belangrijke punten gepakt met zowel de E1 als de A1 beide 3-2!
  zondag 16 december 2007 @ 20:40:41 #194
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_55320558
Lekker hoor.

Winterstop. Ik ga me bezig houden met een structuur voor de jeugdopleiding en met de indeling en selectieprocedure voor volgend seizoen.

Ik twijfel heel sterk of ik volgend jaar D1 wil doen of een jaar helemaal niets. Lastig.
pi_55329726
Natuurlijk wil je in ieder geval niet een jaar lang helemaal niets doen!

Die E-tjes zijn in Assen, bij Achilles. Jans Deenen, onze docent, geeft daar elke week training aan die mannetjes.
Tegen welk team moest je dan Stanley?

Ik doe trouwens iets soortgelijks als die papieren. Ik heb met iedere speler zo'n 10 minuutjes een gesprekje over de eerste seizoenshelft. Eerst komt mijn mening over hem aan bod, positieve punten en verbeterpunten en ook op welke koers voor 2008/2009 hij ligt (D1, C2, C3, enz.). Daarna wil ik graag van hem horen wat hij goed en minder goed aan zichzelf vindt, wat hij van het team vindt, de trainingen, de trainer, de sfeer, enzovoorts. Bij sommigen neem ik ook de thuissituatie nog even mee.

Ik ben zelf ook voorstander van zo'n papier en twijfel nog of ik dat voor een oefenwedstrijd in januari ook nog even doe. Is maar weinig werk maar levert een hoop op, denk ik.
  maandag 17 december 2007 @ 17:54:39 #196
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_55341183
Tegen Leek Rodenburg.

Als bijna alle spelertjes aangeven dat ze niets willen veranderen behalve zaken die met hun eigen spel te maken hebben, dan heb ik er nog niet veel aan natuurlijk.

Ik heb nu ook een tweedejaars F-er bij E1. Hij maakte afgelopen zaterdag zijn debuut. Bijzonder talent.

PAA, een oefenwedstrijd tegen mijn E1 om ze op groot veld te laten wennen vind je zeker niet cool? Wij winnen van onze D2!
pi_55346179
Zo toets gemaakt! Was wel redelijk te doen!
pi_55362634
Stanley, bedankt voor het aanbod maar ik denk dat dat voor allebei onze teams niet echt top zou zijn. Ik heb 8 spelers die vorig jaar hoofdklasse voetbalden, en nu dus al een half jaar ervaring hebben op behoorlijk niveau op groot veld. Eerlijk gezegd denk ik dat de krachtsverschillen te groot zouden zijn.
Zal ik voor je informeren bij onze E1/E2?

Ja Dennus, ging bij mij ook wel aardig. Hing sowieso een lekker sfeertje dus was gewoon leuk om te doen. Natuurlijk kun je altijd wel de mist in bij die opsomvragen (noem de 4 taken van ... enz.) maar ik ga ervan uit dat ik een voldoende heb

Welke trainingen moest je ontwerpen, en welke heb je gemaakt?
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:22:29 #199
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_55365689
Geen probleem.

Ja, je mag die trainer van jullie E1 wel eens warm maken voor een oefenwedstrijd tegen ons. Gewoon 8 tegen 8, half veld, bedoel ik dan.

We spelen nog twee keer tegen jullie E2 trouwens. Altijd lastig, vooral uit op dat vieze kunstgras.
pi_55371619
Mochten we zaterdag winnen/spelen dan staan we gewoon 3e!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')