De eindstand (1-1) staat gewoon op de site van de KNVB. Blijkbaar doen ze er niets mee???quote:Op zondag 11 februari 2007 20:13 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat een geouwehoer zeg die spelerspassen. We moesten gister met de B1 tegen de B1 van Excelsior Zetten voetballen. Hun de formulieren ingevuld, dus de scheids (Een leider van de thuisspelende club) wil de spelerspassen zien. Dus hij checkt de namen die met de namen die er op de lijst staan, en het klopte allemaal. Alleen had hij niet naar de leeftijd gekeken. Dus ik vraag aan de leider van Excelsior Zetten of ik het formulier mag zien dat die speler een dispensatie speler is. Hun kwamen met het antwoord dat ze die waren vergeten. Dat heb ik dus op het formulier gezet.
In de eerste helft een hoop geouwehoer, en er word door onze trainer vermoed dat hun met meer A spelers aan het spelen zijn. Ik in de rust even naar de competitie indeling van de KNVB gesurft, en wat blijkt? Dat team blijkt helemaal geen dispensatie team te zijn. Op het formulier staat nu dat die speler geen papieren bij zich had, dus niet speelgerechtig was.
Doet de KNVB hier wat mee?
Kan voorlopig zijn. Loopt er nog een protest of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
De eindstand (1-1) staat gewoon op de site van de KNVB. Blijkbaar doen ze er niets mee???
Nee, er is alleen melding van gemaakt op het wedstrijd formulier. Hun trainer gaf aan dat hij de dispensatiepapieren was vergeten. Maar achteraf bleek dat ze geen dispensatie hebben voor hun elftal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kan voorlopig zijn. Loopt er nog een protest of iets dergelijks?
Vakantie is ook training. Na een week niets doen zie je bij de herstart het nieuwe basisniveau. Daarna knallen tot aan de zomer!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:46 schreef PAA-053 het volgende:
Gelukkig maar
Ik heb de mannetjes de hele week vrij gegeven. Ben zelf ook bij mijn ouders deze week. We beginnen weer op maandag 5 maart.
Ja, gewoon even 4 x 300 posts doorlezen, simpel tochquote:Op zondag 25 februari 2007 19:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gewoon dit topic doorlezen en eventueel vorige, zo moeilijk is het niet.
Je kunt toch snel zien wie regelmatig post. Je formuleert het wat ongelukkig.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja, gewoon even 4 x 300 posts doorlezen, simpel toch.
Doe jij het even?
Dat wel, maar ik weet niet van welk team en welke club iedere Fokker precies trainer is.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je kunt toch snel zien wie regelmatig post. Je formuleert het wat ongelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |