haha das wel jammer.. heb zelf niets gehoord eigelijk dat er nu al oefenwedstrijden bij asvd zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:23 schreef Dennus-F het volgende:
tjooo,
eindelijk weer een nieuw trainerstopic, wij zouden gister tegen ASV Dronten spelen maar toen wij aankwamenwas er niemand vn de E1 van ASV Dronten. Niks bekend bij hun. Dus helaas een 3-0 winst zonder te spelen.
Toch nog even getraint helaas was de motivatie minder door dat ze veel liever een wedstrijd hadden gespeeld.
Zou mooi zijn, dank jequote:Op maandag 21 augustus 2006 03:22 schreef PAA-053 het volgende:
Frits ik heb hier een mooi boek liggen, ik antwoord morgen even uitgebreider met info uit dat boek.
En tijdens de wedstrijd bloemetjes plukken enzo.. echt prachtigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:05 schreef Zjakkie het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst een jeugdteam (F3) coachen, samen met een vriend van me. Hij wordt trainer en ik moet zaterdag die kindertjes begeleiden. Gisteren de eerste training gehad... Ik begin een beetje te begrijpen waar ik aan begonnen ben... Wat zijn ze nog druk op die leeftijd!
Een klein jongetje begrijpt nog niet helemaal wat voetbal is. Ik heb hem moeten uitleggen wat het veld is en dat hij de bal alleen van de tegenstander af moet pakken. Ik boog even door mn knieën en die kindertjes gingen in mn haar kijken of ik geen vlooien heb. Als je zegt wat ze moeten doen, dan doen ze dat ook wel, maar ze luisteren niet altijd als je iets aan het vertellen bent.... En zo was er nog veel meer. Het zal een leuk jaartje worden.
Ik heb een paar jaar geleden de E11 en een seizoen later de D3 (eigenlijk de E1 op een groot veld tegen BVO's) getraind, dus wist ongeveer wel waar ik aan begonquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:27 schreef PAA-053 het volgende:
Hehe, je bent aan het mooiste vak ter wereld begonnen Yeahinho
Dat klinkt heel bekend ja, dat je wat aan het uitleggen bent en midden in je uitleg staan d'r 2 te kijken naar iets wat in de bosjes beweegt. Maar het is wel leuk om te doen. Jammer genoeg zijn we maandag al na een half uurtje gestopt omdat het maar bleef onweren. Vanavond is het gelukkig beter weer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:05 schreef Zjakkie het volgende:
Als je zegt wat ze moeten doen, dan doen ze dat ook wel, maar ze luisteren niet altijd als je iets aan het vertellen bent.... En zo was er nog veel meer. Het zal een leuk jaartje worden.
Nou, ik zou het als jeugdbestuur toch wel belangrijk vinden bij die teams ook. Hoe beter ze leren voetballen, hoe leuker ze het toch vinden, en hoe langer ze ook bij je vereniging blijven. Als je trouwens in de breedte sterker bent lijkt me alleen maar goed voor een vereniging.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
Wat heeft het trainen van de D8 met het jeugdplan te maken?
Er komt wel eens een D-coördinator kijken, die we om hulp en tips kunnen vragen als we dat willen, maar we doen gewoon wat leuke oefeningen, en zolang die mannen een uur beziggehouden worden vindt iedereen het wel best. Het zullen toch geen nieuwe Huntelaars worden.
Kijk, dat wist ik dan weer niet. Heb de afgelopen trainingen eerst gezorgd dat ze me eerst aankeken voordat ik wat ging uitleggen. Daar gaat weer tijd inzitten, en dat is alleen maar slecht voor de concentratie heb ik gemerkt. En sommige spelertjes raken er een beetje geïrriteerd door.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef nickybol het volgende:
Even nog een opmerking. Het lijkt alsof kinderen tijdens een uitleg niet luisteren: de andere kant opkijken, aan hun veters zitten te pulken, etc. maar vaak letten ze dan toch wel op. Dat ze je niet met open mond aankijken betekent niet dat ze niet opletten. Aan de andere kant heb je ook kinderen die je overmatig aanstaren.
Ik bedoel dus dingen als kappen en draaien etc. Denk aan Wiel Coerver. Overigens is dat bij veel amateurclubs zo hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:31 schreef PAA-053 het volgende:
"Train vooral niet op techniek, we willen niet dat onze spelers met een bal om leren gaan. Ze moeten wel hard kunnen lopen!"Flauw natuurlijk, maar hoe moet ik die vraag wel interpreteren? Was dat echt zo?
Onbegrijpelijk, toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dingen als kappen en draaien etc. Denk aan Wiel Coerver. Overigens is dat bij veel amateurclubs zo hoor.
Juist, het duurde dus iets langer maar hier is het dan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:22 schreef PAA-053 het volgende:
Frits ik heb hier een mooi boek liggen, ik antwoord morgen even uitgebreider met info uit dat boek.
Ik hoop dat je hierdoor iets beter leert hoe kinderen functioneren! Ik betrap mij zelf er ook nog wel eens op dat ik heel veel van tennis weet, maar relatief weinig van kinderen. Misschien hebben meer sporttrainers hier last van.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:07 schreef Solstice het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik dan weer niet. Heb de afgelopen trainingen eerst gezorgd dat ze me eerst aankeken voordat ik wat ging uitleggen. Daar gaat weer tijd inzitten, en dat is alleen maar slecht voor de concentratie heb ik gemerkt. En sommige spelertjes raken er een beetje geïrriteerd door.
Vader rood?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:29 schreef just me het volgende:
Wellicht is een cursus "omgaan met lastige ouders" ook wel essentieel voor een jeugdtrainer
toevoeging: vader (zelf aktief binnen onze club) staat te kijken bij de training van zijn zoon die in de C1 speelt. C1 heeft een nieuwe trainer en vader en de trainer liggen elkaar niet. Zegt vader tegen zoon: "je hoeft niet te luisteren naar die trainer hoor want die blijft hier toch niet lang"
Deze vader had die uitspraak niet "mogen" doen omdat hij in het voetbalbestuur zitquote:
Tot nu toe heb ik je nog geen domme dingen horen zeggen hoor, dus blijf maar rondhangen als je wilt. Best interessant om ook is te horen wat ze vanuit andere sporten met de jeugd doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:57 schreef nickybol het volgende:
Dit zijn maar een paar tips van een tennisleraar (haha lekker relevant dus). Hopelijk kun je er wat mee.
Kut-keeper is dan meteen wel de compleet andere kant van het verhaal. Maak die jongen dan beter, dat is godverpielekes toch je taak! En als je geen verstand hebt van keepen, regel dan iemand die dat wel heeft! Je moet opbouwend kritiek leveren. Afzeikend kritiek heeft niemand wat aan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ja hallo, daar valt gewoon niks positiefs van te maken.
Natuurlijk proberen we ze bij de wedstrijden op te peppen, en ook de slechte spelers positief te coachen. Maar hier mag ik toch wel eerlijk zijn?
Daar zitten we al wel aan te denken jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zou hem uit de selectie zetten!
keeperstraining? Of heb je geen keeper van de selectie die hem wat fijne kneepjes kan bijbrengen of laat hem eens naar een wedstrijd van het 1e of 2e kijken, misschien leert hij daar wat van.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:33 schreef Yeahinho het volgende:
Wat valt er dan in hemelsnaam nog te coachen of beter aan te maken....?
10-0quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen moeten wij voor de beker tegen OJC D1, kunnen er vast geen klote van
Ben geen trainer maar keeper, misschien heb je er iets aan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:33 schreef Yeahinho het volgende:
Al 3 wedstrijden lang roepen we voor, tijdens, in de rust van, weer tijdens, en na de match dat de bal van achteruit naar de zijkant gespeeld moet worden. Maar wat doet onze keeper keeer op keer? De bal laag over de grond uitschieten, dwars door het midden, bij de spits van de tegenstander in zijn voeten.
Wat valt er dan in hemelsnaam nog te coachen of beter aan te maken....?
Gewonnen natuurlijk. Anders stond er geenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef Zjakkie het volgende:
Gewonnen of verloren?
Hij keept omdat ie dat wilquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:53 schreef kaputwiehund het volgende:
Mijn keeper is de beste die er bij zIt. Kan zo in de D mee.
Waarom keept hij eigenlijk? (laat me raden: in voetballen is hij nog slechter?).
D is heel veldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben geen trainer maar keeper, misschien heb je er iets aan.
Zie eens te achterhalen waarom hij dat doet. In de lagere jeugdelftallen was ik ook een "trapper", om de eenvoudige reden dat de bal dan verder van het eigen doel af was, en ik geen vertrouwen in de opbouwende kwaliteiten van de verdediging had. Gelukkig kon ik aardig trappen Bij de D op volledig veld (volgens mij spelen die tegenwoordig half of heb ik dat verkeerd begrepen) haalde ik al de middellijn.
Als het om doeltrappen gaat zou je de laatste man kunnen laten trappen. Ik weet niet hoe actief de backs zich aanbieden? Laat ze echt aan de lijn van het strafschopgebied komen, al roepende naar de keeper, niet van die half slapende backs die de bal eigenlijk niet verwachten en die je als keeper zelf wakker moet roepen. Succes!
Niet toegeven aan gejank, je kunt met hem praten, maar als hij gaat janken moet je hem niet opeens in de goal zetten. Stel gewoon de betere keeper op. Als dat andere keepertje begint te janken, mooi laten janken verder en hem op het veld opstellen. Wil hij dat niet? Ok.. dan niet..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij keept omdat ie dat wil. We hebben dus 2 keepers en die andere kan beter keepen (en minder goed voetballen), dus is onze keus makkelijk... maarja, als ie niet mag keepen dan gaat ie huilen
.
Natuurlijk moet je zo'n jongen ook af en toe eens laten keepen, maar als zo'n jongen verder wil komen moet je hem laten accepteren dat er iemand is die beter op de keeperspositie past. Waarschijnlijk zullen de twee keepers hun hele jeugd bij elkaar in het team zitten en dus met elkaar te maken krijgen. Op een gegeven moment wordt de keuze toch gemaakt, twee keepers is teveelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:39 schreef PAA-053 het volgende:
Nou ja aan de andere kant, Yeahinho heeft geen selectieteam (toch?). En dan vind ik de keuze om iedereen lekker te laten spelen op de plek die hij/zij leuk vindt niet zo'n vreemde, onder het mom van "iedereen betaalt contributie".
Aan de andere kant, je probeert die jongens te leren voetballen en dat lukt niet makkelijker wanneer je bepaalde spelers hebt die gewoon afbreuk doen aan het niveau.
Moeilijke keuze
Dat kun je bij het amateurvoetbal echt niet maken, die spelertjes zitten er niet omdat ze betaald krijgen. Ze betalen zelfs om lid te worden, je kunt hooguit spelers die niet afbellen of zomaar niet op komen dagen op de bank zetten. Of in extreme gevallen uit je team gooien, maar boetes geven gaat echt niet.quote:Op zondag 3 september 2006 16:09 schreef nickybol het volgende:
Dat los je heel simpel op. Als ouder van een f-je draag je de verantwoordelijkheid dat je kind op trainingen en wedstrijden is. Als een kind niet komt opdagen voor een wedstrijd of training zonder af te melden laat je ze een boete betalen (de ouders). Bijvoorbeeld 25 euro bij de 1e keer, 50 euro bij de 2e keer, 75 euro bij de 2e keer. Het moet een boete zijn die ze voelen. Geloof me, je zult nooit meer spelertjes hebben die niet op komen dagen.
Het is gewoon beleefdheid om je af te melden voor een training of wedstrijd als je niet kunt. Als je dat niet doet laat je je team in de steek en ben je heel asociaal tegenover je trainer. Hoe zou jij het vinden als je een training voorbereid hebt voor 12 mensen en er komen er maar 8? Dan ben je als onervaren trainer flink de klos. Ervaren trainers kunnen het meestal wel oplossen. Ze betalen om lid te zijn, maar moeten zich ook realiseren dat er bepaalde plichten aan verbonden zijn. Bij f-jes kun je beter praten over boetes voor de ouders, niet voor de kinderen.quote:Op zondag 3 september 2006 16:23 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat kun je bij het amateurvoetbal echt niet maken, die spelertjes zitten er niet omdat ze betaald krijgen. Ze betalen zelfs om lid te worden, je kunt hooguit spelers die niet afbellen of zomaar niet op komen dagen op de bank zetten. Of in extreme gevallen uit je team gooien, maar boetes geven gaat echt niet.
Dat had ik deze week ook, ik train e-3 en normaal hebben we 8/9 spelers maar er waren d'r ineens 13 door nieuwe aanmeldingen. Ik had een training voorbereid, maar die ging dus niet op voor 13 man, we kwamen trouwens ballen tekort voor die oefeningen. Nou heb ik heel weinig ervaring als trainer, dus het liep allemaal een beetje in de soep. Daar baalde ik na de tijd dus ook verschrikkelijk van, maar van de andere kant toch zelf wel weer bepaalde dingen geleerd. En het zou me een tweede keer ook niet weer overkomen denk ik. De 4 kleinere spelers van het team gaan nu trouwens samen met 4 jongens van de f3(hadden ook 13) een nieuw team vormen. Het zal voor sommige jongens wel een teleurstelling worden denk ik, maar het lijkt me wel beter voor ze. Ook i.v.m. speeltijd, komende zaterdag staat er bijvoorbeeld een compleet team(zonder keeper) wissel.quote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef PAA-053 het volgende:
Even iets anders dan de discussie afmelden en hoe, enz.
Had vandaag 1e training met complete D2 team, was leuk maar ging niet helemaal super. Ik had meer spelers dan ik had vewacht, waardoor mijn organisatie wat minder ging. Heb daarom wat aanpassingen moeten doen maar die kwamen niet helemaal uit de verf.
Het was trouwens niet de 1e keer dat ik de spelers zag, er was maar een echte nieuwe bij, die net terug was van vakantie. Een enorme druktemaker! Vind ik wel leuk altijd
Morgen kijken bij D1 en dan woensdag weer training, voor aanvang daarvan ga ik ook wat regels doen icm de leider.
Wat een toeval, wij ookquote:Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef PAA-053 het volgende:
Eerste wedstrijd gewonnen!
Heb ook nog ff met die jongen gesproken na de tijd, maar wat me nog het ergste stak was dat ie zei dat hij er zelf geen plezier meer aan had. Terwijl het een van de fanatiekste spelers is normaal, maar hij was het gezeik op mekaar gewoon zat.quote:Op maandag 11 september 2006 21:02 schreef Yeahinho het volgende:
Heb ik ook vaak Solstice. In je eentje de boel leiden valt echt niet mee, en ik weet ook nooit of ik het wel goed doe. Soms denk ik dat ze me ondersneeuwen, maar als ik dan strenger optreed dan vind ik mezelf weer zo'n dictator. Vorige week moest ik ook in m'n eentje trainen, en toen kwam ik ook balend thuis. Op dat moment wilde ik er het liefst per direct mee stoppen, erg klote is dat! Zaterdag ging het echter weer erg leuk
.
E-tjes, bijna allemaal 9 jaar. Nou, volgens mij hielp het ook geen flikker. Naja, woensdag gaan we wat vaste regels bespreken met de z'n drieën, de leider, andere trainer en ik. Ik heb ook ff uitgelegd dat ik er nog niks geen ervaring mee heb aan de leider. Op zich heb ik er nou ook wel van geleerd, volgende training is het gewoon wie niet normaal mee wil doen kan eerst 5 minuten aan de kant zitten en dan weer meedoen. Als dat niet helpt kan ie zich gaan douchen.quote:Op maandag 11 september 2006 21:10 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe oud zijn die mannen van jou dan?
Ik heb D-tjes van een jaar of 10/11, daar valt nog niet zo serieus mee te praten eigenlijk.
Ja natuurlijk heb ik die.quote:Op maandag 11 september 2006 21:15 schreef Damzkieee het volgende:
Vooral op het fysieke vlak komen ze veel te kort. Heeft iemand nog tips voor conditionele oefeningen trouwens?
Hoe oud zijn je spelertjes? Voor hun 14e geloof ik, heeft het namelijk nog helemaal geen nut op conditie te trainen. Als ze voor die leeftijd fysiek zwakker zijn is het jammer, maar dan zullen ze het met voetbal op moeten lossen. Hun conditie word al aardig goed met spelvormen enzo trouwens.quote:Op maandag 11 september 2006 21:15 schreef Damzkieee het volgende:
Eerste competitiewedstrijd met 3-2 verloren. We kwamen nog op 0-1, maar werden eigenlijk verrast door de sterke tegenstander. Je kon duidelijk zien dat de jongens niet gewend waren aan tegenstand. Vorig seizoen alles ruim gewonnen (doelsaldo 114-4), dus dit was even goed voor ze.
Vooral op het fysieke vlak komen ze veel te kort. Heeft iemand nog tips voor conditionele oefeningen trouwens?
Dat heb ik ook ooit ergens gelezen. Wat wel heel goed is om ze een goede startsnelheid bij te brengen, door wat korte sprintoefeningen te doen.quote:Op maandag 11 september 2006 21:29 schreef Solstice het volgende:
[..]
Voor hun 14e geloof ik, heeft het namelijk nog helemaal geen nut op conditie te trainen.
Dat is bullshit. Ik coach nu al 4,5 jaar de B2 en ben meegegaan naar de A2 dit zijn jongens echt voor het plezier, een vriendengroep, biertje na de wedstrijd enzovoorts. Ze zijn nu allemaal 18/19 en de helft heeft al een vaste baan.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:34 schreef PAA-053 het volgende:
Kunnen niet-selectieteams een keer veel voetballen, is het weer niet goed.
Lekker dan. Weet je al wat je gaat doen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:45 schreef Yeahinho het volgende:
Straks weer in m'n eentje trainen....
Neequote:Op dinsdag 19 september 2006 12:13 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Lekker dan. Weet je al wat je gaat doen?
Heb ook zwaluwen toernooi gehad. 4 x gespeeld 4 x verloren, dus de jongens waren aardig teleurgesteld achteraf. Voor het toernooi nog moeite gehad om 7 spelers bij elkaar te krijgen, omdat er 1 vrijdagavond om half tien pas afzegde. Een andere kan om de week een keer niet, waar we ook nog niks van afwisten, en weer een ander was een dagje naar het pretpark. Dus we stonden zaterdagochtend eerst met 6 man bij voorwaarts. D'r is uiteindelijk een meisje uit de F-4 na gekomen, zodat we toch met 7 konden voetballen. Dat meisje scoorde ook de enige goal van het toernooi trouwens. Maar een van de jongens liep ook nog constant te klagen op en om het veld, dus ik baalde wel dat ik hem niet kon wisselen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:09 schreef Dennus-F het volgende:
Zaterdag zwaluwen toernooi gehad...
Zwart Wit E1 - VVOG E1 0-0
Zwart WIt E1- Lelystad E1 0-0
Zwart Wit E1 - Unicum E1 1-0
Zwart Wit E1 - Zeewolde E1 0-0
1 keer gescoord maar, moet wel bij zeggen een keer of 5 a6 keer lat en paal geraakt. De wedstrijden waren ook kort 10 mins.. Al met al een aardig resultaat
Ben d'r nu ook mee begonnen, maar ik wil denk ik te veel in een keer. Ik probeerde(tot vandaag) elke week 2 oefeningen in te voeren. Maar omdat het niveau aardig laag is, duurt het wat langer voordat ze het oppikken, zodat andere oefeningen niet aan bod komen. En ze raken een beetje gefrustreerd en verveeld, omdat het niet de leukste en makkelijkste oefeningen zijn in het begin, en ze steeds even stil staan als ik laat zien wat ze fout doen(wat op zich al frustrerend is).quote:Ik ben vandaag vrij en ga maar even de oude dvds van wiel coerver uit de kast halen.
Jij komt uit de buurtquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:09 schreef Dennus-F het volgende:
Zaterdag zwaluwen toernooi gehad...
Zwart Wit E1 - VVOG E1 0-0
Zwart WIt E1- Lelystad E1 0-0
Zwart Wit E1 - Unicum E1 1-0
Zwart Wit E1 - Zeewolde E1 0-0
1 keer gescoord maar, moet wel bij zeggen een keer of 5 a6 keer lat en paal geraakt. De wedstrijden waren ook kort 10 mins.. Al met al een aardig resultaat
Klinkt als een exacte kopie van mijn wedstrijd gisteren. Precies hetzelfde gezeik, maar dan met 5-0 verloren niet met 6-0.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:28 schreef Yeahinho het volgende:
Weer 6-0 verloren. Hier valt gewoon echt niks van te maken ben ik bang...
Rust 1-0 pas, toen effe naar binnen gegaan en een paar minuten wat punten opgenoemd die beter moesten. Geprobeerd om simpele dingen als 'aansluiten naar de middenlijn om ze buitenspel te zetten', 'actief meedoen aan het spel, ook als je de bal niet hebt' en 'kijken waar je heen speelt, niet blind de bal wegschieten' duidelijk te maken. Maar het mooiste is dat ze daar dan niet van willen leren, maar gewoon er tegenin gaan met irrelevante dingen... "ja maar die lange bij hun duwt mij steeds keihard!".
We hielden nog even stand, maar aan het eind werden we compleet overlopen. En dan gewoon net als de profs de scheids de schuld geven. Een keer mag je dat wel zeggen, maar ze bleven maar doorzeiken tot na het douchen toe... ik heb gezegd dat degene die zo onsportief blijft doen er de volgende keer gewoon wissel staat!
Maar goed, gelukkig hebben ze er wel nog allemaal plezier in.
Wel irritant dat je dan niet met de jongens waar je mee traint kunt spelen. Kun je nooit is ergens aan bouwen... Lijkt me voor de jongens die er wel altijd zijn ook niet leuk trouwens.quote:Op zondag 24 september 2006 11:34 schreef Zjakkie het volgende:
Ik had weer 4 afmeldingen, wel allemaal echt afgemeld, de laatste vrijdagmiddag nog. Eén speler is er van de zgn. mini's overgekomen (voor altijd) en een speler van de F2 geleend. De tegenstander was zo aardig om ons ook nog een speler te lenen, zodat we gewoon 7 tegen 7 konden spelen. Bij rust stonden we met 4-0 achter, na rust ging het veel beter en scoorden wij even veel als zij. Uitslag dus 5-1.
Neequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:16 schreef PAA-053 het volgende:
... juist. Dan ben je vast niet de trainer, of wel?
Wij hebben goed gespeeld en gewonnen van de nummer 1
Keihard weggespeeld met 3-0!Jongens natuurlijk euforisch, dik feest, prachtig
![]()
Heb je geen jeugdcoordinator met wie je dit soort zaken kunt overleggen. Persoonlijk neig ik erna hem eerst eens met een teruggang naar de D3 te dreigen als hij beter zijn best doet, maar ik ga er eigenlijk al vanuit dat je al met hem (en/of zijn ouders) gesproken hebt. Heeft dat niet geholpen, gewoon een weekje verbannen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:16 schreef PAA-053 het volgende:
Daarnaast heb ik een spelertje dat echt niet mee kan komen, niet alleen qua voetballend vermogen maar ook qua instelling. Ouders en medespelers beginnen dit te merken en te ventileren. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Ik denk erover om hem volgende week met D3 mee te laten gaan....
Wat zei je, iets over VOC-mentaliteit?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:54 schreef kaputwiehund het volgende:
gisteren was drama. resultaat: twee jongetjes tijdelijk er langs gezet. Vier huilende koters. Training stil gelegd. gepassioneerdespeeche gehouden over teamgeest en ze toen de vraag gesteld wat ze wilden of naar huis of voortaan teamgenoten zijn. Het werd dus het laastste (duh). Daarna ging het redelijk, maar ik krijg er een beetje de schijt van. Kut koters
Wij spelen meestal een even aantal wedstrijden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:19 schreef kaputwiehund het volgende:
[...]9 wedstrijden. [...]
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:58 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wij spelen meestal een even aantal wedstrijden.
Ohquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:04 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]ik heb toch echt maar negen wedstrijden op het programma staan. In de najaarcompetitie had ook niet iedereen hetzelfde aantal wedstrijden gespeeld.
Aha dat verklaart het! Wij hebben ook een aparte voor- en najaarscompetitie, maar dan met 6 teams in een competitie, dus 5 tegenstanders, uit en thuis is dus 10 wedstrijden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:08 schreef kaputwiehund het volgende:
bij de E hebben we een aparte voor -en najaarscompetitie. We spelen dit voorjaar ook tegen hele andere tegenstanders dan voor de winterstop. We spelen dus maar één keer tegen elke tegenstander. Ik heb het zelf ook niet verzonnen
Da's trouwens netjes zeg! Vorig seizoen een prima team, dit jaar weer of is het een mindere lichting?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:28 schreef Dennus-F het volgende:
wij vandaan gewonnen met 6-2 van dvs
Zo'n gesprek hebben wij vorige week al gehad. Over onze toekomst, en over die van de spelertjes individueel. We hebben een lijstje in moeten vullen, en daarop punten moeten geven voor dingen als schot, spelinzicht, mentaliteit, enz, enz.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:03 schreef PAA-053 het volgende:
De trainers van BQ hebben een mailtje moeten sturen met hun 'ambitie' voor volgend jaar. Binnenkort worden we uitgenodigd voor gesprekken. Ik ben wel benieuwd
Dat willen ze waarschijnlijk allemaal.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
Ons voorstel was daarom om met de betere voetballers van dit team naar een D4/5 te gaan, aangevuld met andere aardige voetballertjes.
Wie wil wat allemaalquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat willen ze waarschijnlijk allemaal.![]()
~quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
PAA.. zie mijn vorige vraag??
Zouden trouwens a.s. zaterdag oefenen tegen Be Quick E1, maar het weer is zo goed dat ingeplande competitie waarschijnlijk gewoon doorgaat.
De eindstand (1-1) staat gewoon op de site van de KNVB. Blijkbaar doen ze er niets mee???quote:Op zondag 11 februari 2007 20:13 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat een geouwehoer zeg die spelerspassen. We moesten gister met de B1 tegen de B1 van Excelsior Zetten voetballen. Hun de formulieren ingevuld, dus de scheids (Een leider van de thuisspelende club) wil de spelerspassen zien. Dus hij checkt de namen die met de namen die er op de lijst staan, en het klopte allemaal. Alleen had hij niet naar de leeftijd gekeken. Dus ik vraag aan de leider van Excelsior Zetten of ik het formulier mag zien dat die speler een dispensatie speler is. Hun kwamen met het antwoord dat ze die waren vergeten. Dat heb ik dus op het formulier gezet.
In de eerste helft een hoop geouwehoer, en er word door onze trainer vermoed dat hun met meer A spelers aan het spelen zijn. Ik in de rust even naar de competitie indeling van de KNVB gesurft, en wat blijkt? Dat team blijkt helemaal geen dispensatie team te zijn. Op het formulier staat nu dat die speler geen papieren bij zich had, dus niet speelgerechtig was.
Doet de KNVB hier wat mee?
Kan voorlopig zijn. Loopt er nog een protest of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
De eindstand (1-1) staat gewoon op de site van de KNVB. Blijkbaar doen ze er niets mee???
Nee, er is alleen melding van gemaakt op het wedstrijd formulier. Hun trainer gaf aan dat hij de dispensatiepapieren was vergeten. Maar achteraf bleek dat ze geen dispensatie hebben voor hun elftal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kan voorlopig zijn. Loopt er nog een protest of iets dergelijks?
Vakantie is ook training. Na een week niets doen zie je bij de herstart het nieuwe basisniveau. Daarna knallen tot aan de zomer!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:46 schreef PAA-053 het volgende:
Gelukkig maar
Ik heb de mannetjes de hele week vrij gegeven. Ben zelf ook bij mijn ouders deze week. We beginnen weer op maandag 5 maart.
Ja, gewoon even 4 x 300 posts doorlezen, simpel tochquote:Op zondag 25 februari 2007 19:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gewoon dit topic doorlezen en eventueel vorige, zo moeilijk is het niet.
Je kunt toch snel zien wie regelmatig post. Je formuleert het wat ongelukkig.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja, gewoon even 4 x 300 posts doorlezen, simpel toch.
Doe jij het even?
Dat wel, maar ik weet niet van welk team en welke club iedere Fokker precies trainer is.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je kunt toch snel zien wie regelmatig post. Je formuleert het wat ongelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |