Heb ook nog ff met die jongen gesproken na de tijd, maar wat me nog het ergste stak was dat ie zei dat hij er zelf geen plezier meer aan had. Terwijl het een van de fanatiekste spelers is normaal, maar hij was het gezeik op mekaar gewoon zat.quote:Op maandag 11 september 2006 21:02 schreef Yeahinho het volgende:
Heb ik ook vaak Solstice. In je eentje de boel leiden valt echt niet mee, en ik weet ook nooit of ik het wel goed doe. Soms denk ik dat ze me ondersneeuwen, maar als ik dan strenger optreed dan vind ik mezelf weer zo'n dictator. Vorige week moest ik ook in m'n eentje trainen, en toen kwam ik ook balend thuis. Op dat moment wilde ik er het liefst per direct mee stoppen, erg klote is dat! Zaterdag ging het echter weer erg leuk
.
E-tjes, bijna allemaal 9 jaar. Nou, volgens mij hielp het ook geen flikker. Naja, woensdag gaan we wat vaste regels bespreken met de z'n drieën, de leider, andere trainer en ik. Ik heb ook ff uitgelegd dat ik er nog niks geen ervaring mee heb aan de leider. Op zich heb ik er nou ook wel van geleerd, volgende training is het gewoon wie niet normaal mee wil doen kan eerst 5 minuten aan de kant zitten en dan weer meedoen. Als dat niet helpt kan ie zich gaan douchen.quote:Op maandag 11 september 2006 21:10 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe oud zijn die mannen van jou dan?
Ik heb D-tjes van een jaar of 10/11, daar valt nog niet zo serieus mee te praten eigenlijk.
Ja natuurlijk heb ik die.quote:Op maandag 11 september 2006 21:15 schreef Damzkieee het volgende:
Vooral op het fysieke vlak komen ze veel te kort. Heeft iemand nog tips voor conditionele oefeningen trouwens?
Hoe oud zijn je spelertjes? Voor hun 14e geloof ik, heeft het namelijk nog helemaal geen nut op conditie te trainen. Als ze voor die leeftijd fysiek zwakker zijn is het jammer, maar dan zullen ze het met voetbal op moeten lossen. Hun conditie word al aardig goed met spelvormen enzo trouwens.quote:Op maandag 11 september 2006 21:15 schreef Damzkieee het volgende:
Eerste competitiewedstrijd met 3-2 verloren. We kwamen nog op 0-1, maar werden eigenlijk verrast door de sterke tegenstander. Je kon duidelijk zien dat de jongens niet gewend waren aan tegenstand. Vorig seizoen alles ruim gewonnen (doelsaldo 114-4), dus dit was even goed voor ze.
Vooral op het fysieke vlak komen ze veel te kort. Heeft iemand nog tips voor conditionele oefeningen trouwens?
Dat heb ik ook ooit ergens gelezen. Wat wel heel goed is om ze een goede startsnelheid bij te brengen, door wat korte sprintoefeningen te doen.quote:Op maandag 11 september 2006 21:29 schreef Solstice het volgende:
[..]
Voor hun 14e geloof ik, heeft het namelijk nog helemaal geen nut op conditie te trainen.
Dat is bullshit. Ik coach nu al 4,5 jaar de B2 en ben meegegaan naar de A2 dit zijn jongens echt voor het plezier, een vriendengroep, biertje na de wedstrijd enzovoorts. Ze zijn nu allemaal 18/19 en de helft heeft al een vaste baan.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:34 schreef PAA-053 het volgende:
Kunnen niet-selectieteams een keer veel voetballen, is het weer niet goed.
Lekker dan. Weet je al wat je gaat doen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:45 schreef Yeahinho het volgende:
Straks weer in m'n eentje trainen....
Neequote:Op dinsdag 19 september 2006 12:13 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Lekker dan. Weet je al wat je gaat doen?
Heb ook zwaluwen toernooi gehad. 4 x gespeeld 4 x verloren, dus de jongens waren aardig teleurgesteld achteraf. Voor het toernooi nog moeite gehad om 7 spelers bij elkaar te krijgen, omdat er 1 vrijdagavond om half tien pas afzegde. Een andere kan om de week een keer niet, waar we ook nog niks van afwisten, en weer een ander was een dagje naar het pretpark. Dus we stonden zaterdagochtend eerst met 6 man bij voorwaarts. D'r is uiteindelijk een meisje uit de F-4 na gekomen, zodat we toch met 7 konden voetballen. Dat meisje scoorde ook de enige goal van het toernooi trouwens. Maar een van de jongens liep ook nog constant te klagen op en om het veld, dus ik baalde wel dat ik hem niet kon wisselen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:09 schreef Dennus-F het volgende:
Zaterdag zwaluwen toernooi gehad...
Zwart Wit E1 - VVOG E1 0-0
Zwart WIt E1- Lelystad E1 0-0
Zwart Wit E1 - Unicum E1 1-0
Zwart Wit E1 - Zeewolde E1 0-0
1 keer gescoord maar, moet wel bij zeggen een keer of 5 a6 keer lat en paal geraakt. De wedstrijden waren ook kort 10 mins.. Al met al een aardig resultaat
Ben d'r nu ook mee begonnen, maar ik wil denk ik te veel in een keer. Ik probeerde(tot vandaag) elke week 2 oefeningen in te voeren. Maar omdat het niveau aardig laag is, duurt het wat langer voordat ze het oppikken, zodat andere oefeningen niet aan bod komen. En ze raken een beetje gefrustreerd en verveeld, omdat het niet de leukste en makkelijkste oefeningen zijn in het begin, en ze steeds even stil staan als ik laat zien wat ze fout doen(wat op zich al frustrerend is).quote:Ik ben vandaag vrij en ga maar even de oude dvds van wiel coerver uit de kast halen.
Jij komt uit de buurtquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:09 schreef Dennus-F het volgende:
Zaterdag zwaluwen toernooi gehad...
Zwart Wit E1 - VVOG E1 0-0
Zwart WIt E1- Lelystad E1 0-0
Zwart Wit E1 - Unicum E1 1-0
Zwart Wit E1 - Zeewolde E1 0-0
1 keer gescoord maar, moet wel bij zeggen een keer of 5 a6 keer lat en paal geraakt. De wedstrijden waren ook kort 10 mins.. Al met al een aardig resultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |