abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43454975
... juist. Dan ben je vast niet de trainer, of wel?

Wij hebben goed gespeeld en gewonnen van de nummer 1
Keihard weggespeeld met 3-0! Jongens natuurlijk euforisch, dik feest, prachtig
pi_43457522
Wij hebben het in de 2e helft weg gegeven 5 mins voor tijd 1-1 tegen CSV Apeldoorn..
pi_43457706
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:16 schreef PAA-053 het volgende:
... juist. Dan ben je vast niet de trainer, of wel?

Wij hebben goed gespeeld en gewonnen van de nummer 1
Keihard weggespeeld met 3-0! Jongens natuurlijk euforisch, dik feest, prachtig
Nee
pi_43460286
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:16 schreef PAA-053 het volgende:
Daarnaast heb ik een spelertje dat echt niet mee kan komen, niet alleen qua voetballend vermogen maar ook qua instelling. Ouders en medespelers beginnen dit te merken en te ventileren. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Ik denk erover om hem volgende week met D3 mee te laten gaan....
Heb je geen jeugdcoordinator met wie je dit soort zaken kunt overleggen. Persoonlijk neig ik erna hem eerst eens met een teruggang naar de D3 te dreigen als hij beter zijn best doet, maar ik ga er eigenlijk al vanuit dat je al met hem (en/of zijn ouders) gesproken hebt. Heeft dat niet geholpen, gewoon een weekje verbannen.

Edit: Vandaag met 2-1 gewonnen na een achterstand. Als ik ze kon verbannen, had ik er volgende week nog 1 over gehad
Zu hause ist alles besser
  zaterdag 11 november 2006 @ 22:35:24 #205
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_43464470
Afgelast
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_43465279
Ja dat gedonder begint ook weer......

Kaput, ik ga er idd maandag met de JC over praten!
pi_43465537
Van ons ook afgelast. Voor niks zo vroeg mn bed uit.
pi_43470249
Nu was het is andersom. Wij werden weggespeeld, maar ons keepertje was in topvorm. Vlak voor tijd nog met 3-2 gewonnen, maar vond het wel jammer dat de jongens niet zo veel met de techniekoefeningen deden gisteren. Misschien komende week is allebei, goed spelen en winnen.
pi_43481012
We hebben eindelijk een keer niet verloren dit weekend .

We lagen namelijk stil .
pi_43588404
Zo, had vandaag een hele beste trainingsdag. Vanaf half 2 's middags trainde ik F9, E7, E3 en D2. Dat is 4 uur en een kwartier achter elkaar

Was erg leuk, maar heb het nu wel gezien
  donderdag 16 november 2006 @ 21:19:56 #211
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_43621285
Dat is best wel zwaar ja...ik draai als tennisleraar wel eens dagen van 10 uur, maar dat is echt bijna niet te doen, dan moet je echt je rustmomenten inlassen en goed eten.
pi_43621519
Dinsdag lekker getraind . Ik was weer eens in m'n eentje (net zoals vorige week, en ook weer komende zaterdag ) maar alle 15 luisterden ze redelijk goed, en ze deden goed mee. Drie kwartier in de regen gestaan, maar toch een geslaagde training.

Hopelijk heeft ie gewerkt, want zaterdag moeten we met ons doelsaldo van -40 uit naar de koploper .

Maar goed, de sfeer is nog steeds opperbest. Het zijn allemaal vriendjes van elkaar, en zaterdag 2 december hebben we een surprise-avond gepland staan . Als het voetballen niet lukt, dan moeten we maar op een andere manier lol hebben .
pi_43635691
gisteren was drama. resultaat: twee jongetjes tijdelijk er langs gezet. Vier huilende koters. Training stil gelegd. gepassioneerde speeche gehouden over teamgeest en ze toen de vraag gesteld wat ze wilden of naar huis of voortaan teamgenoten zijn. Het werd dus het laastste (duh). Daarna ging het redelijk, maar ik krijg er een beetje de schijt van. Kut koters
pi_43635831
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:54 schreef kaputwiehund het volgende:
gisteren was drama. resultaat: twee jongetjes tijdelijk er langs gezet. Vier huilende koters. Training stil gelegd. gepassioneerde speeche gehouden over teamgeest en ze toen de vraag gesteld wat ze wilden of naar huis of voortaan teamgenoten zijn. Het werd dus het laastste (duh). Daarna ging het redelijk, maar ik krijg er een beetje de schijt van. Kut koters
Wat zei je, iets over VOC-mentaliteit?
pi_43666131
2-2 gelijk tegen ZNC D1, de een-na-laatste. 1e helft was gewoon goed, tweede helft was dramatisch. We vergaten helemaal te voetballen. We liepen net in op de koploper, jammer dit. Maar ach, de sfeer is nog steeds goed, de jongens hebben het leuk en leren veel.

Volgende week beter!
pi_43666421
7-1 verloren .

Hetzelfde verhaal als altijds: 3-0 achter bij rust, einduitslag had ik op 6-0 gegokt .

Het werd zelfs 7-0 tijdens de kampioenswedstrijd van de tegenstander, maar de laatste 10 minuten hebben we ze vastgezet op hun eigen helft, en creëerden kans op kans (die we natuurlijk allemaal verneukten ). Maar toen... een paar minuten voor tijd was het eindelijk zover, we scoorden zowaar . De meegereisde fans (ouders) gingen uit hun dak alsof we de wereldbeker wonnen .
pi_43673283
6-0 verloren... alleen dat laatste doelpunt was ik vergeten dus ik had er maar 5 opgeschreven Gelukkig vond de coach van de tegenpartij dat niet zo erg
pi_43680179
3-2 overwinning. Had wel 10-0 kunnen zijn. Het zit er voor ons op voor dit jaar.

We zijn al toe aan de winterstop.Vanaf volgende week gaan we nog maar 1 keer in de week trainen. Heb ik tenminste ook een beetje rust. Ik geloof dat we pas in maart verder gaan. Gaat bij jullie de trainingsfrequentie ook terug gedurende de winterstop?
  zondag 19 november 2006 @ 13:00:46 #219
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_43681545
wow dat is wel een hele lange winterstop....

Normaal is ie niet zo lang toch?
pi_43682042
bij ons begint ie de 23e december en beginnen we weer eind feb
pi_43701216
16 December tot 10 februari, maar we spelen minstens 3 wedstrijden vanaf 20 januari en er zal wel wat in te halen zijn. Ik geef ze van de training wel enkele weken vakantie, niet alle.
pi_44451259
Zo, hier is al lang niet meer gepost!

Na de winst op de koploper hadden wij een mindere periode. In 3 op zich makkelijke wedstrijden slechts 2 punten gehaald. De laatste wedstrijd voor de winterstop echter weer geniaal voetbal en een goede overwinning van 3-1. Zo kan het gaan in jeugdvoetbal!

Nu is het voor ons winterstop. We trainen nog 2x en hebben morgen een oefenwedstrijd tegen een Hoofdklasser. Leuk om te zien waar we tegen zo'n tegenstander staan. De trainingen geef ik lekker losjes, leuke dingen doen en plezier maken.

Tussen kerst en oud&nieuw hebben we een zaalvoetbaltoernooi in Duitsland. Mooie bende

Hoe is het jullie vergaan in de laatste wedstrijden voor de winterstop?
pi_45416807
Vandaag weer voor de eerste keer getraind, dus hoogste tijd voor een kick.

Afgelopen zaterdag een zaaltje gehuurd, en een onderling toernooitje gehouden.
Aanstaande maandag een gesprek over volgend jaar. Ik en mijn mede-trainer willen wel door, en vinden dit team heel leuk. Voetballend houdt het echter niet over (licht uitgedrukt), dus willen we met de beteren van dit team hogerop. Nu nog een stuk of 8/9 andere aardige voetballers aan zien te trekken...
pi_45428002
goede kick

We beginnen dinsdag weer met de trainingen. Zaterdag alweer de eerste wedstrijd. We gaan een paar lastige maanden tegemoet. Om de een of andere reden zijn we fors hoger ingedeeld. Bovendien zijn we verhuist van de regio Noord-Limburg naar Brabant. Een kleine voorspelling voor dit voorjaar. 9 wedstrijden. Nul punten. Vijf doelpunten voor. 87 tegen. Kan het alleen maar meevallen.

Overigens is dit voorlopig mijn laatste seizoen als trainer. Ik heb een andere baan die flink wat tijd in gaat nemen en ga het gewoon niet redden om twee in de week training te geven. Misschien dat ik nog wel iets op zaterdag ga doen.
pi_45432787
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:19 schreef kaputwiehund het volgende:
[...]9 wedstrijden. [...]
Wij spelen meestal een even aantal wedstrijden.

Ontopic: Onze trainingen zijn ook weer begonnen, maar die doe ik niet. Afgelopen zaterdag zouden we een onderling toernooitje houden met de F1, F2, F3 en de mini's, maar vanwege een zeer matige opkomst (de F1 en F2 kwamen niet) hebben we er een training van gemaakt, samen met de wel 3 E4 spelertjes die op waren komen dagen.

A.s. zaterdag gaan we met de hele F en de mini's (als ze nu wel allemaal komen) naar een speelbos en volgende week staat dan de eerste competitiewedstrijd weer op het programma.
pi_45432958
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:58 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Wij spelen meestal een even aantal wedstrijden.
ik heb toch echt maar negen wedstrijden op het programma staan. In de najaarcompetitie had ook niet iedereen hetzelfde aantal wedstrijden gespeeld.
pi_45433014
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 12:04 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

ik heb toch echt maar negen wedstrijden op het programma staan. In de najaarcompetitie had ook niet iedereen hetzelfde aantal wedstrijden gespeeld.
Oh Twee keer tegen elke tegenstander uit de competitie, dan kom ik toch op een even aantal uit
pi_45433079
bij de E hebben we een aparte voor -en najaarscompetitie. We spelen dit voorjaar ook tegen hele andere tegenstanders dan voor de winterstop. We spelen dus maar één keer tegen elke tegenstander. Ik heb het zelf ook niet verzonnen
pi_45433146
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 12:08 schreef kaputwiehund het volgende:
bij de E hebben we een aparte voor -en najaarscompetitie. We spelen dit voorjaar ook tegen hele andere tegenstanders dan voor de winterstop. We spelen dus maar één keer tegen elke tegenstander. Ik heb het zelf ook niet verzonnen
Aha dat verklaart het! Wij hebben ook een aparte voor- en najaarscompetitie, maar dan met 6 teams in een competitie, dus 5 tegenstanders, uit en thuis is dus 10 wedstrijden.
pi_45442681
Zijn hier vorige week al begonnen, maar d'r is niet veel wat je kunt doen met dit weer. In februari beginnen we weer met 2 x in de week. Ben wel benieuwd hoe we ingedeeld worden trouwens, d'r staat nog niks op de knvb-site.
pi_45443663
In de najaarscompetitie zaten we nog met 6 teams in de competitie (in totaal 9 wedstrijden gespeeld, de laatste werd afgelast en is nooit meer ingehaald).

Nu zijn we maar met 4 andere teams ingedeeld, dus staan er slechts 8 wedstrijden op het programma. We spelen (door afgelastingen ivm open dagen middelbare scholen) ook pas in februari het eerste competitieduel.
pi_45450929
wij pas 24 februari!

we zijn al van 2 januari weer aan t voetballen..!
pi_45535441
Zo, dat is al wel heel snel!
Wij zijn alweer bezig vanaf 8 januari, dat is gewoon beleid bij onze selectieteams. Vorige week geweldig gespeeld maar verloren (met 1-4, geflatteerd) van een zeer sterke tegenstander.

Vandaag gewonnen, met 2-1, van De Held D1. Net als wij een 1e klasser. We speelden sterk maar door de extreme wind verbind ik geen enkele waarneming aan deze pot Het was nauwelijks te doen.

Overigens is er 1 jongen naar D1 en hebben wij er 2 voor teruggekregen. De twee nieuwe jongens passen goed in het team en voelden zich direct thuis. Hebben natuurlijk de hele wedstrijd gespeeld, wat in D1 maar heel weinig (lees: nooit) was gebeurd. Zegt zo'n kereltje na de wedstrijd met een big smile: "Mama, ik heb weer eens een hele wedstrijd gespeeld! Echt leuk!"
Daar doe je het voor he
pi_45537084
wij vandaan gewonnen met 6-2 van dvs
pi_45689990
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:28 schreef Dennus-F het volgende:
wij vandaan gewonnen met 6-2 van dvs
Da's trouwens netjes zeg! Vorig seizoen een prima team, dit jaar weer of is het een mindere lichting?

Morgen oefenen tegen een hoofdklasser. Leuke wedstrijd denk ik

En, de indelingen qua trainers voor het komende seizoen beginnen weer. Hebben jullie daar al iets over gehoord?
pi_45703564
Ja, Ik ben gevraagt door vvog om daar wat te gaan doen. Dus het hangt anders af van morgen.
pi_45707023
Onze regio ligt eruit morgen... Maar een keertje uitslapen is ook wel eens leuk.
  zondag 28 januari 2007 @ 13:19:54 #238
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45754020
Ik weet nog niet welk team ik ga trainen, maar ik ben zelf coördinator, dus ben vooral druk met de indeling van de teams. Ik zou F1 ook best een seizoen willen doen.

Als wij bij Be Quick moeten spelen, ben je er bij hè, PAA? Dat is zaterdag 7 april.
pi_45757600
Ik zal mijn best doen!
We moeten dan uit naar Siddeburen dus misschien lukt het wel helemaal niet met de tijd....maar dat zien we wel.

De trainers van BQ hebben een mailtje moeten sturen met hun 'ambitie' voor volgend jaar. Binnenkort worden we uitgenodigd voor gesprekken. Ik ben wel benieuwd

Trouwens, geflatteerd 2-6 verloren van die Hoofdklasser. Onze invalkeeper had zijn dag niet helemaal
  zondag 28 januari 2007 @ 16:31:46 #240
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45761076
Wat heb je opgegeven als jouw 'ambitie' dan?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:10:41 #241
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45832535
PAA.. zie mijn vorige vraag??

Zouden trouwens a.s. zaterdag oefenen tegen Be Quick E1, maar het weer is zo goed dat ingeplande competitie waarschijnlijk gewoon doorgaat.
pi_45833666
quote:
Op zondag 28 januari 2007 15:03 schreef PAA-053 het volgende:

De trainers van BQ hebben een mailtje moeten sturen met hun 'ambitie' voor volgend jaar. Binnenkort worden we uitgenodigd voor gesprekken. Ik ben wel benieuwd
Zo'n gesprek hebben wij vorige week al gehad. Over onze toekomst, en over die van de spelertjes individueel. We hebben een lijstje in moeten vullen, en daarop punten moeten geven voor dingen als schot, spelinzicht, mentaliteit, enz, enz.

Ik en mijn medetrainer willen wel doorgaan, maar niet op deze manier. We hebben een heel leuk team, maar qua voetbal is het gewoon diep triest. Ons voorstel was daarom om met de betere voetballers van dit team naar een D4/5 te gaan, aangevuld met andere aardige voetballertjes. De D-coördinator had hetzelfde idee.

De komende weken gaat ie met alle D-trainers een gesprek aan, en dan zal het balletje gaan rollen...
pi_45833801
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
Ons voorstel was daarom om met de betere voetballers van dit team naar een D4/5 te gaan, aangevuld met andere aardige voetballertjes.
Dat willen ze waarschijnlijk allemaal.
pi_45834351
Laat ik ook maar weer eens reageren. Tijdje niet meer gedaan.

Afgelopen half jaar nipt kampioen geworden in de 1e klasse. Op het veld ging het dus super, tijdens de zaaltoernooien ging het drama.

Maar zoals ik hier lees zijn jullie dus ook al bezig met volgend seizoen. Ik en mijn collegaleider willen dat ook graag al, alleen de technische commissie nog niet. Zaterdag hebben we in ieder geval een gesprek met de technische commissie, en dan zie ik wel of ik me in hun visie wil en kan inpassen.

Zij vinden het op dit moment nog veel te vroeg, maar ik vind het juist belangrijk om nu al dingen te weten, om zo ook al vast naar spelers te gaan kijken voor volgend seizoen.
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
pi_45834362
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:40 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat willen ze waarschijnlijk allemaal.
Wie wil wat allemaal .
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:54:10 #246
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45834405
Je moet wel voorbereiden voor volgend seizoen, maar spelers kunnen zich na de winter ook nog spectaculair ontwikkelen, dus nog geen beslissingen nemen.
pi_45885656
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
PAA.. zie mijn vorige vraag??

Zouden trouwens a.s. zaterdag oefenen tegen Be Quick E1, maar het weer is zo goed dat ingeplande competitie waarschijnlijk gewoon doorgaat.
~

Ik mail je wel zsm. Zit nu in de bieb, want heb thuuis geen internet en heb nog 1 minuut....geen tijd dus
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:23:22 #248
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45945639
Ok cool, ik ben benieuwd.
pi_45945943
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

We hebben eindelijk weer een keer gewonnen, met 7-1 nog wel .

Hulde aan mijn mannen *trots is*.
pi_45948636
Wij hebben de eerste wedstrijd van de nieuwe competitie ook gewonnen! 0-1 van buurman Virtus! Mijn dag was weer helemaal goed! Ondanks dat we nog vele kansen gemist hadden waardoor het nog even spannend werd, mag je over 3 punten toch nooit klagen.

De F1 moest ook tegen Virtus, en die wonnen zelfs met 5-0. Lijkt me duidelijk wie de beste club van Zevenbergen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')