Neequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:16 schreef PAA-053 het volgende:
... juist. Dan ben je vast niet de trainer, of wel?
Wij hebben goed gespeeld en gewonnen van de nummer 1
Keihard weggespeeld met 3-0!Jongens natuurlijk euforisch, dik feest, prachtig
![]()
Heb je geen jeugdcoordinator met wie je dit soort zaken kunt overleggen. Persoonlijk neig ik erna hem eerst eens met een teruggang naar de D3 te dreigen als hij beter zijn best doet, maar ik ga er eigenlijk al vanuit dat je al met hem (en/of zijn ouders) gesproken hebt. Heeft dat niet geholpen, gewoon een weekje verbannen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:16 schreef PAA-053 het volgende:
Daarnaast heb ik een spelertje dat echt niet mee kan komen, niet alleen qua voetballend vermogen maar ook qua instelling. Ouders en medespelers beginnen dit te merken en te ventileren. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Ik denk erover om hem volgende week met D3 mee te laten gaan....
Wat zei je, iets over VOC-mentaliteit?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:54 schreef kaputwiehund het volgende:
gisteren was drama. resultaat: twee jongetjes tijdelijk er langs gezet. Vier huilende koters. Training stil gelegd. gepassioneerdespeeche gehouden over teamgeest en ze toen de vraag gesteld wat ze wilden of naar huis of voortaan teamgenoten zijn. Het werd dus het laastste (duh). Daarna ging het redelijk, maar ik krijg er een beetje de schijt van. Kut koters
Wij spelen meestal een even aantal wedstrijden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:19 schreef kaputwiehund het volgende:
[...]9 wedstrijden. [...]
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:58 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wij spelen meestal een even aantal wedstrijden.
Ohquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:04 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]ik heb toch echt maar negen wedstrijden op het programma staan. In de najaarcompetitie had ook niet iedereen hetzelfde aantal wedstrijden gespeeld.
Aha dat verklaart het! Wij hebben ook een aparte voor- en najaarscompetitie, maar dan met 6 teams in een competitie, dus 5 tegenstanders, uit en thuis is dus 10 wedstrijden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:08 schreef kaputwiehund het volgende:
bij de E hebben we een aparte voor -en najaarscompetitie. We spelen dit voorjaar ook tegen hele andere tegenstanders dan voor de winterstop. We spelen dus maar één keer tegen elke tegenstander. Ik heb het zelf ook niet verzonnen
Da's trouwens netjes zeg! Vorig seizoen een prima team, dit jaar weer of is het een mindere lichting?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:28 schreef Dennus-F het volgende:
wij vandaan gewonnen met 6-2 van dvs
Zo'n gesprek hebben wij vorige week al gehad. Over onze toekomst, en over die van de spelertjes individueel. We hebben een lijstje in moeten vullen, en daarop punten moeten geven voor dingen als schot, spelinzicht, mentaliteit, enz, enz.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:03 schreef PAA-053 het volgende:
De trainers van BQ hebben een mailtje moeten sturen met hun 'ambitie' voor volgend jaar. Binnenkort worden we uitgenodigd voor gesprekken. Ik ben wel benieuwd
Dat willen ze waarschijnlijk allemaal.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
Ons voorstel was daarom om met de betere voetballers van dit team naar een D4/5 te gaan, aangevuld met andere aardige voetballertjes.
Wie wil wat allemaalquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat willen ze waarschijnlijk allemaal.![]()
~quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
PAA.. zie mijn vorige vraag??
Zouden trouwens a.s. zaterdag oefenen tegen Be Quick E1, maar het weer is zo goed dat ingeplande competitie waarschijnlijk gewoon doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |