abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42043870
Moet te doen zijn, Vitesse. Zijn een jaartje jonger he.......als je tenminste met 2ejaars speelt en dat doe jij niet helemaal toch?
pi_42043934
nee, drie 2e jaars. Ik ben benieuwd in februari spelen we ook nog tegen Feyenoord en in april spelen we een toernooi bij Lisse met ajax feyenoord psv etc..! ik ga pauze houden
pi_42082775
0-1 verloren van FC Lewenborg D1. Eerste verlies van het seizoen, maar 40 min. lang waren we gewoon veel beter. Zij hadden echt een engeltje op de lat!

We speelden beter, speelden voor onszelf ook gewoon goed, goede inzet ook bij de jongens.....dat verlies is jammer maar maakt me weinig uit; ik ben trots op hoe ze gevoetbald hebben!
pi_42082794
En jullie?
pi_42084137
Weer 6-0 verloren . Hier valt gewoon echt niks van te maken ben ik bang...

Rust 1-0 pas, toen effe naar binnen gegaan en een paar minuten wat punten opgenoemd die beter moesten. Geprobeerd om simpele dingen als 'aansluiten naar de middenlijn om ze buitenspel te zetten', 'actief meedoen aan het spel, ook als je de bal niet hebt' en 'kijken waar je heen speelt, niet blind de bal wegschieten' duidelijk te maken. Maar het mooiste is dat ze daar dan niet van willen leren, maar gewoon er tegenin gaan met irrelevante dingen... "ja maar die lange bij hun duwt mij steeds keihard!" .

We hielden nog even stand, maar aan het eind werden we compleet overlopen. En dan gewoon net als de profs de scheids de schuld geven . Een keer mag je dat wel zeggen, maar ze bleven maar doorzeiken tot na het douchen toe... ik heb gezegd dat degene die zo onsportief blijft doen er de volgende keer gewoon wissel staat!

Maar goed, gelukkig hebben ze er wel nog allemaal plezier in .
pi_42087153
5-2 verloren, matig gevoetbalt. verschrikkelijk rubberveld + scheids 1 wedstrijd ooit van hem
pi_42087633
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:28 schreef Yeahinho het volgende:
Weer 6-0 verloren . Hier valt gewoon echt niks van te maken ben ik bang...

Rust 1-0 pas, toen effe naar binnen gegaan en een paar minuten wat punten opgenoemd die beter moesten. Geprobeerd om simpele dingen als 'aansluiten naar de middenlijn om ze buitenspel te zetten', 'actief meedoen aan het spel, ook als je de bal niet hebt' en 'kijken waar je heen speelt, niet blind de bal wegschieten' duidelijk te maken. Maar het mooiste is dat ze daar dan niet van willen leren, maar gewoon er tegenin gaan met irrelevante dingen... "ja maar die lange bij hun duwt mij steeds keihard!" .

We hielden nog even stand, maar aan het eind werden we compleet overlopen. En dan gewoon net als de profs de scheids de schuld geven . Een keer mag je dat wel zeggen, maar ze bleven maar doorzeiken tot na het douchen toe... ik heb gezegd dat degene die zo onsportief blijft doen er de volgende keer gewoon wissel staat!

Maar goed, gelukkig hebben ze er wel nog allemaal plezier in .
Klinkt als een exacte kopie van mijn wedstrijd gisteren. Precies hetzelfde gezeik, maar dan met 5-0 verloren niet met 6-0.
pi_42089046
Ik had weer 4 afmeldingen, wel allemaal echt afgemeld, de laatste vrijdagmiddag nog. Eén speler is er van de zgn. mini's overgekomen (voor altijd) en een speler van de F2 geleend. De tegenstander was zo aardig om ons ook nog een speler te lenen, zodat we gewoon 7 tegen 7 konden spelen. Bij rust stonden we met 4-0 achter, na rust ging het veel beter en scoorden wij even veel als zij. Uitslag dus 5-1.
pi_42107706
Ik ben zelf niet wezen kijken in verband met een familieweekend , maar van de leiders begreep ik dat het een 3-0 overwinning was. Dat is 9 uit 3. Langzamerhand beginnen ze een beetje naast de schoenen te lopen. Dat wordt nog leuk naar de winterstop als het zo doorgaat. Lekker drie klasses hoger worden ingedeeld.
Zu hause ist alles besser
pi_42134238
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:34 schreef Zjakkie het volgende:
Ik had weer 4 afmeldingen, wel allemaal echt afgemeld, de laatste vrijdagmiddag nog. Eén speler is er van de zgn. mini's overgekomen (voor altijd) en een speler van de F2 geleend. De tegenstander was zo aardig om ons ook nog een speler te lenen, zodat we gewoon 7 tegen 7 konden spelen. Bij rust stonden we met 4-0 achter, na rust ging het veel beter en scoorden wij even veel als zij. Uitslag dus 5-1.
Wel irritant dat je dan niet met de jongens waar je mee traint kunt spelen. Kun je nooit is ergens aan bouwen... Lijkt me voor de jongens die er wel altijd zijn ook niet leuk trouwens.

Gisteravond liep de training bij mij ook weer is naar de kloten. Ik was zelf een beetje afwezig en legde de dingen niet goed uit, en was de controle een beetje kwijt. Moest ook snel weer wat oefenvormen veranderen omdat m'n collega-trainer voor die avond me aan het begin van de avond vertelde dat ie vlak na half zeven weg moest(beginnen om 6). En de techniekvormen liepen weer niet echt lekker, maar dat pak ik de volgende keer dan ook anders aan. Tot nu toe in ieder geval elke week nog wat bijgeleerd .
pi_42135202
Vanavond lekker trainer, op ons mooie nieuwe grassmasterveld. Eindelijk een echt vlak veld.

woensdag een wedstrijdje. Vanavond even weer wat dingen aanhalen die zaterdag minder goed gingen
pi_42197403
Is dat niet veel zo kort achter mekaar, een training en een wedstrijd?
pi_42198143
Zaterdag waarschijnlijk geen wedstrijd.

Er is een manneke van 8 overleden (ik heb geen idee hoe en wat), en nou zit de helft van mijn team in de klas van het broertje van het gestorven jongetje. Ze gaan met heel de klas naar de uitvaart (logisch), maar nu heb ik dus nog maar 8 spelers over...

Hoe moet ik de wedstrijd uit laten stellen enzo?
pi_42198205
Moet het bestuur dat niet doen? Ik zou gewoon iemand van het jeugdbestuur of de wedstrijdsecretaris is opbellen om te vragen wat je moet doen.
pi_42198305
Gewoon even je secretaris bellen, die regelt dat zo voor je.

Verder Solstice, maakt niet zo veel uit hoor, er werd gister nog gevraagt of we aub vandaag ook nog konden gaan trainen. Dat werdt even te veel dacht ik zo.

De wedstrijd is trouwens met 10-0 gewonnen..
pi_42266285
Ben trots op mijn mannen. We speelden weer erg goed maar pakten nu ook de punten
1-2 gewonnen van de concurrent HS '88. Stijgen ws. weer een plek op de ranglijst en blijven bij de eerste 4.

Jullie? Wellicht iets meer dan een uitslag posten, klein verslagje?
pi_42266682
Wij hebben vandaag met 9-8 gewonnen van Eefde E1. Ja, je leest het goed, een echte korfbal/waterpolo uitslag. De wedstrijd was wel 1 groot foutenfestijn, maar dat maakt me niet uit.

Ook was er nog een scout van FC Zwolle. 1: ik ben anti-zwolle 2: waarom worden jochies van 8 gescout? 2 jochies van mijn team worden nu gevolgd door Zwolle, en 2 andere door Vitesse/Agovv. Zelf ben ik er niet echt een voorstander van, maar voor de jochies is het natuurlijk wel leuk.
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:36:51 #168
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_42268023
De trainer is anti-zwolle dus gun je het je leerlingen niet om eens in een goed opleidingssysteem terechte komen? Jochies van 8 worden gescout omdat als je ze in die leeftijd in een goed opleidingssysteem zet, je ze het meest kunt leren. Topsport begint jong. Ik ben zelf tennistrainer en werk ook in de bondsjeugdopleiding. Kinderen van 8 kunnen bij eens niet eens op de voorspeeldag komen. Te oud. Wij scouten vooral 5 en 6 jarigen.
pi_42269260
Vandaag met 9-1 op broek van de medekoploper.En het was nog verdiend ook. Ze liepen echt als kippen zonder kop over het veld. Mijn keeper melde zich gisteren af, waardoor ik mijn spelverdeler in het doel moest zetten, maar dat was niet de oorzaak voor de nederlaag. Dit jaar geen kampioensschap
pi_42276164
Wij hebben 3-3 gespeeld, en daarmee het eerste punt gehaald in de hoofdklasse. Ook bij ons stond er een scout langs de lijn van FC Utrecht, deze man heeft ook het nodige geschreven over mijn team.

Dinsdag moeten we tegen Vitesse, ik ben benieuwd!
pi_42485297
Gisteren met 8-1 gewonnen. We staan nu 2e en de sfeer is echt super. Hartstikke leuk allemaal
pi_42485795
Wij hebben gister met 3-0 gewonnen van Sportclub Deventer E1, en staan nu op doelsaldo 2e. De hele wedstrijd speelden we redelijk, maar nog te nonchalant. Onze verdediging kwam meedere keren met 2 tegen 4 te staan, maar konden dat telkens makkelijk oplossen.

Voorin daarentegen waren we totaal niet scherp. Ook stond er een kleine maar best wel goed lijnkeeper op goal. En onze jongens kregen de bal maar niet hoog in het doel.

Over het algemeen was ik tevreden met de overwinning (van het team van een vriend van mij). Volgende week hebben we een lastige thuiswedstrijd tegen de nummer 4, Sallandia. Meestal zijn dat wat fysiekere jongens, dus daar gaan we ze deze week maar op voorbereiden.

Nog een vraag: weet iemand of in de 1e klasse er een halve competitie of een hele competitie wordt gespeeld. Dit omdat het allemaal is veranderd (van 6 naar 12 teams), maar er op de KNVB-site nog wel steeds over voor- en najaar wordt gesproken.
pi_42486782
Gisteren voor het eerst in onze nieuwe sponsor-tenues gespeeld . Vooraf de sponsor (het bedrijf van een vader van die mannen) bedankt; praatje en bloemetje van de club, en ik had samen met mijn mede-trainer een flinke pot drop (daar scheen ie van te houden) gegeven.

De aanvoerder, keeper en zoon van de sponsor hadden het tenue al aangedaan vóór het bedankje, als 'presentatie' kwamen zij toen de sponsorruimte (jaja, zelfs die hebben wij ) inlopen, waar alle ouders en overige spelers wachtten .

Daarna de wedstrijd... sja daar heb ik het liever niet over . We moesten tegen de onderste, waar we uit met 0-8 hadden gewonnen. Ze hebben nieuwe spelers erbij (getuige de gelijke spelen die ze behaalden tegen een middenmoter en 1 van de 2 bovensten), maar toch speelden wij de hele 1e helft op hun helft. Rust echter 0-0, en 2e helft kregen zíj de wind mee. Toen dus gelijkopgaand, maar uitslag? 0-3 .

We kunnen gewoon echt niet beter, maar als we maar plezier houden . Al wordt dat de komende weken wel lastig ben ik bang, aangezien dit de enige wedstrijd was die we voor de winterstop nog kónden winnen .
pi_42498488
maikel, je speelt 2 competities!
pi_42692877
Wij speelden gisteren een goede eerste helft, maar in de tweede helft speelden we niet meer ons eigen spel. We lieten ons (meer nog dan in de 1e helf) meeslepen in het fysieke spel van de tegenstander.

Op basis van de voorsprong uit de 1e helft hebben we met 2-1 gewonnen. De jongens hebben met man en macht de voorsprong verdedigd, en de keeper blonk uit. Echt een overwinning op karakter
pi_42694275
Ik ben trots op mijn mannekes! Vorige week speelden we tegen Unitas'30 een kansloze wedstrijd, 0-14 verloren. Gisteren moesten we tegen dezelfden. Nu had onze keeper zich afgemeld, die er toch niks van kan dus dat was al een voordeel. Nog 2 andere spelertjes konden ook niet aanwezig zijn, die wel wat beter zijn dus dat was jammer. Maar de F2 was vrij, daar hebben we 2 goede spelertjes van geleend. Bovendien ging de coach van de F2 ook mee, die al wat meer ervaring met het coachen van kleine kindertjes heeft. En een van de beste spelers van de tegenstander, een negertje die 2x zo groot was als de rest.

Hierdoor kregen we een totaal andere wedstrijd dan vorige week. Wij begonnen veel beter en hadden ook recht op een overwinning. We kwamen ook twee keer voor, maar uiteindelijk verloren we heel lullig met 3-2.
pi_42702524
Het was weer zover gisteren... het begin van de wedstrijd niks de mindere, uit een corner zelfs een mooie kopbal (!!) die op de lat uiteen spatte. Maar we scoren weer niet, dus valt ie aan de andere kant wel. Twee keer zelfs, rust 0-2.

Toen in de kleedkamer gezegd dat we op moesten letten, want meestal geven we in het 1e stuk na rust de wedstrijd weg. Ja, natuurlijk zouden ze er op letten . Maar nee hoor, binnen 10 minuten was het dus 0-6 .

Gelukkig zijn we niet voor de 5e wedstrijd op rij doelpuntloos gebleven: de jongen die voor rust op de lat kopte, maakte er hierna nog twee. 2-6 dus, voor de verandering weer een keer verloren... dat het maar snel winterstop mag worden, en we daarna zo laag mogelijk ingedeeld worden!!
pi_42703568
Wij hebben in een hele lastige wedstrijd met 4-3 gewonnen van Sallandia. Uit eerdere wedstrijd wist ik dat dit nog wel eens een fysieke wedstrijd kon worden met veel duwen/trekken/schoppen van hun, en dat bleek ook waar te zijn. We kwamen 2x op voorsprong, maar gaven dat ook weer uit handen. 4 minuten voor tijd stonden we nog met 3-2 achter, maar met wat fantastische schoten maakten we gelukkig toch nog de 4-3.

Totaal nu dus 5 gespeeld, 5 gewonnen. We staan nu denk ik 2e, want Schalkhaar heeft (waarschijnlijk) evenveel punten, maar een beter doelsaldo.
pi_42714844
12-2 nederlaag tegen de E5 van een dorp bij ons uit de gemeente. Ik weet niet wat er de laatste weken aan de hand is, maar het loopt voor geen kant. Iedereen loopt als een kip zonder kop over het veld heen. Deze week geen trainingen i.v.m. de herfstvakantie, maar vanaf volgende week ga ik de nadruk leggen op het tactische verhaal. Leuk dat ze een balletje in de kruising kunnen trappen, maar als ik in de wedstrijd tot vier keer toe mijn rechtsbak, linksvoorin zie lopen klopt er toch iets niet. Iemand ervaringen met het uitleggen op een magneetbord bij E-tjes?
pi_42716385
Ik denk dat je die gastjes op zoveel mogelijk posities moet laten spelen. Als ze ergens spelen dan moeten ze die wedstrijd wel de 'verantwoordelijkheden' voor dat plekkie oppakken.

Misschien wil die rechtsback heel graag linksvoor spelen. Zet hem dan ook zeker daar een paar keer neer. Maar staat hij rechtsback, dan zal hij rechtsback moeten spelen ook.

Magneetbord kun je gebruiken, maar ik denk dat die spelertjes heel goed weten waar hun positie is, alleen lopen ze daar niet omdat ze dat simpelweg niet willen.
pi_42717235
Wij gaan altijd voor de thuiswedstrijden de bestuurskamer in, en daar schrijf ik opmerkingen op het whiteboard, maar ook voorbeelden. Dus hoe de corners genomen moeten worden (indraaiend, 5 mtr van de goal, en dat iedereen moet inlopen), maar ook met het doorschuiven van spelers bij het opbouwen. Dus dat de 2e verdediger er niet achter blijft lopen.

Dit gaat bij mij al wel 2 jaar goed, maar dan heb ik het ook over een hoofdklasse-team, en dit jaar 1e klasse, en dan weet ik niet helemaal in hoeverre dit van toepassing is op een lager E-team. Maar je kunt het toch altijd proberen.

Ook handig is om een goedkoop whiteboardje te kopen bij de Kwantum, en tijdens de wedstrijd jongens te wisselen, en het dan uit leggen.
pi_42742156
Ja ga ik misschien ook wel doen, zo'n whiteboardje aanschaffen. Wat kost dat ongeveer?
Nu werk ik soms met van die grote vellen papier. Is wel handig maar je krijgt het nauwelijks goed mee, en je moet ze vantevoren maken en de info is niet aan te passen.

Gisteravond oefenwedstrijdje gespeeld tegen vv De Weide D2, team van een kennis van me. Was leuke wedstrijd over 3x20 minuten. Met 1-4 gewonnen en de 2e en 3e periode echt goed gespeeld. Veel jongens op nieuwe posities uitgeprobeerd met hele verrassende, positieve uitkomsten.
pi_42742487
Probeer het eens bij KWD, en daar kost het geloof ik 17 euro daar heb ik ook zo'n bordje gekocht!
pi_42850495
Ik heb de catalogus inmiddels binnen, ziet er goed uit

Morgen heb ik de jongens vrij gegeven, maandag weer trainen. We hadden geen competitie en ik ga een lang weekend terug naar huis, en maar weer eens een kijkje nemen bij mijn oude club.

Jullie wel competitie?
pi_42851283
Ja ik speel tegen AGOVV E1. Had je de KWD Catalogus aangevraagt¤?
pi_43028825
Jup, best aardig, schaf dat ding binnenkort denk ik wel ff aan.

Gisteren slecht gespeeld en verdiend verloren , met 0-1 van Siddeburen D1. Overigens een dubieuze penalty, die goal
Zij stonden 3e en wij 2e, dat was dus een belangrijke pot....
pi_43030385
Ik heb met mijn F3 de wedstrijd van het jaar gewonnen! Buurman Virtus werd met 2-0 verslagen.

Ik heb ze ooit beloofd dat ze een snoepzak zouden krijgen als ze wonnen, maar als ze van Virtus winnen krijgen ze er zelfs 2, zei ik.

Tot nu toe stonden we nog onderaan met 0 punten (de tegenstander van wie we gewonnen hadden is uit de competitie gestapt), uit verloren we ook nog van ze met 7-1. Nu bleek dat ze toch iets geleerd hadden van ons, en er werd heel goed gespeeld. De verdediging liet niks door, waardoor onze (matige) keeper gelukkig alleen maar uittrappen te doen kreeg. Verder is er een nieuw manneke lid geworden, die al gelijk liet zien dat ie ook talent had.

Al met al ben ik zeer blij met deze overwinning. Op naar de volgende
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:31:17 #188
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_43030646
Gisteren zo weinig spelers en toch nog een 4-4 weten te pakken bij het altijd lastige Excelsior '31 C4. Met 3 spelers uit NEO C6 (zelf C4), die er werkelijk niets van begrepen hebben we het toch nog op een gelijkspelletje weten te houden
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_43031571
Wij hebben weer eens verloren, voor de verandering met 0-6 .

Wat we ook proberen, er is echt gewoon niks van te maken... terwijl ze het toch echt wel kunnen, want ook deze keer zei de trainer van de tegenstander "de eerste 10 minuten waren jullie beter, en dacht ik dat we het lastig zouden krijgen". Maarja, dan valt de 0-1.. en wordt het automatisch 0-2, 0-3, 0-4, enz...
pi_43031583
Wij gister de eerste echte overwinning van het jaar tegen Sparta Nijkerk E1, nu kijken of we de stijgende lijn van afgelopen weken door kunnen zetten!
pi_43032586
Zo, da's knap! Vorig jaar was Sparta zeer sterk, nu mindere lichting of hebben jullie ze gewoon overklast?
pi_43036412
Mindere lichting denk ik:)

Ook waren wij natuurlijk aardig sterk
pi_43253497
2-0 gewonnen. Was ik erg blij mee na het verlies van vorige week, ivm zelfvertrouwen en dergelijke. Eerste helft speelden we goed, tweede helft absoluut niet. Lees over een paar uurtjes het verslag op www.bequick1887.nl en dan D2.

Wat hebben jullie gedaan?
pi_43253673
Verloren met 0-4. Weer hetzelfde als de laatste weken eigenlijk, veel kansen gecreëerd maar alles mis. Mijn spelers zijn technisch wel steeds beter, maar bij de tegenstander blijft iedereen vaak goed op de plek staan, en wordt er meer overgepassed. Dat terwijl die van mij toch vaak zelf een actie gaan maken. Is niks mis mee natuurlijk, want ik zie zelfs de minste voetballers steeds technisch beter worden en mannetjes uitkappen. Alleen jammer dat je zo wel veel wedstrijden verliest.
pi_43254805
Dat gevoel ken, wij zijn ook vaak beter maar helaas verliezen we nog te veel!
pi_43263901
Ik denk dat de spelers d'r later wel voordeel van hebben, als ze nu technisch zo veel mogelijk leren. Tactiek en slimmigheid kan altijd nog komen.
pi_43264007
Weer hetzelfde verhaal.... lang 0-0 en aardig gevoetbald, daarna valt de 0-1 en binnen 10 minuten is het 0-3. Na rust kans op kans voor de tegenpartij, maar het bleef 'gelukkig' 0-4 .
pi_43264310
Het gaat de goede kant op. Er moeten alleen nog wat meer kansen afgemaakt worden. 3-2 gewonnen van DIOZ F2, zij hadden 3 kansen waar ze (mede door onze slechte keeper) er 2 van benutten, wij hadden er veel meer en scoorden er maar 3. Maar 6 punten uit 2 wedstrijden is iets om trots op te zijn!
pi_43442237
Morgen spelen wij tegen de nummer 1. Wij staan nog steeds 2e, nu wel gedeeld. Het wordt dus een belangrijke, spannende en leuke wedstrijd!

De afgelopen week hebben we maandag echt zeer slecht getraint. Dit lag aan de instelling van enkele jongens, die zich ondanks de wedstrijd niet konden motiveren. Het lullige is dat dit maar een paar jongens zijn, terwijl het merendeel wel echt heel graag wil. Deze jongens heb ik dat wel even laten weten, de woensdagtraining was dan ook stukken beter. Zij beginnen morgen overigens niet in de basis (aangezien woensdag nog steeds niet echt goed was).

Daarnaast heb ik een spelertje dat echt niet mee kan komen, niet alleen qua voetballend vermogen maar ook qua instelling. Ouders en medespelers beginnen dit te merken en te ventileren. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Ik denk erover om hem volgende week met D3 mee te laten gaan....
pi_43453344
GVD. Net met 6-1 verloren, we speelden verdomme met een hele andere opstelling!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')