Klinkt als een exacte kopie van mijn wedstrijd gisteren. Precies hetzelfde gezeik, maar dan met 5-0 verloren niet met 6-0.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:28 schreef Yeahinho het volgende:
Weer 6-0 verloren. Hier valt gewoon echt niks van te maken ben ik bang...
Rust 1-0 pas, toen effe naar binnen gegaan en een paar minuten wat punten opgenoemd die beter moesten. Geprobeerd om simpele dingen als 'aansluiten naar de middenlijn om ze buitenspel te zetten', 'actief meedoen aan het spel, ook als je de bal niet hebt' en 'kijken waar je heen speelt, niet blind de bal wegschieten' duidelijk te maken. Maar het mooiste is dat ze daar dan niet van willen leren, maar gewoon er tegenin gaan met irrelevante dingen... "ja maar die lange bij hun duwt mij steeds keihard!".
We hielden nog even stand, maar aan het eind werden we compleet overlopen. En dan gewoon net als de profs de scheids de schuld geven. Een keer mag je dat wel zeggen, maar ze bleven maar doorzeiken tot na het douchen toe... ik heb gezegd dat degene die zo onsportief blijft doen er de volgende keer gewoon wissel staat!
Maar goed, gelukkig hebben ze er wel nog allemaal plezier in.
Wel irritant dat je dan niet met de jongens waar je mee traint kunt spelen. Kun je nooit is ergens aan bouwen... Lijkt me voor de jongens die er wel altijd zijn ook niet leuk trouwens.quote:Op zondag 24 september 2006 11:34 schreef Zjakkie het volgende:
Ik had weer 4 afmeldingen, wel allemaal echt afgemeld, de laatste vrijdagmiddag nog. Eén speler is er van de zgn. mini's overgekomen (voor altijd) en een speler van de F2 geleend. De tegenstander was zo aardig om ons ook nog een speler te lenen, zodat we gewoon 7 tegen 7 konden spelen. Bij rust stonden we met 4-0 achter, na rust ging het veel beter en scoorden wij even veel als zij. Uitslag dus 5-1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |