quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh wat leuk! Lekker tijdstip ook, ik wil.
In agenda gekeken, 's avonds tentamen. Asdfggfd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh wat leuk! Lekker tijdstip ook, ik wil.
Kon niet anders in dit gevalquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh zonde dat het in amsterdam is
haha snap ik welquote:
Is goed mogelijk. Ik hoop dat het leuk aansluit op wat 'we' kennen van Dorothy's verhaal, dat hier chronologisch na volgt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:52 schreef Arcee het volgende:
Ziet er uit als een samenraapsel van gelijksoortige films van de laatste jaren.
Oh, een soort prequel van Wizard of Oz dus?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:54 schreef Breuls het volgende:
Is goed mogelijk. Ik hoop dat het leuk aansluit op wat 'we' kennen van Dorothy's verhaal, dat hier chronologisch na volgt.
Zeker!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:13 schreef donroyco het volgende:
Lijkt me leuk en wat een mooie landingspagina!
Yes. Het wordt alleen niet echt een date dan, want je zit met 498 andere FOK!kers in de zaalquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:18 schreef ArtistA het volgende:
Ik mag dus een introducé meenemen die (nog) niet aangesloten is bij FOK!?
Dit zie ik wel zitten
Ja, geen probleemquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:18 schreef ArtistA het volgende:
Ik mag dus een introducé meenemen die (nog) niet aangesloten is bij FOK!?
Dit zie ik wel zitten
... die zich destijds KEURIG hebben gedragen tijdens de filmquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yes. Het wordt alleen niet echt een date dan, want je zit met 498 andere FOK!kers in de zaal
Ik heb verdorie geen rust gekregen tijdens die vorige filmquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
... die zich destijds KEURIG hebben gedragen tijdens de film
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb verdorie geen rust gekregen tijdens die vorige film
Was je er de vorige keer bij?quote:
Moet er niet aan denkenquote:
Yup.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, een soort prequel van Wizard of Oz dus?
Ik niet. Ik schrok me rot van de bende. Maar de Pathéërs vonden het normaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Was je er de vorige keer bij?
Degenen van Pathé die na afloop de zaal moesten schoonmaken waren ontzettend onder de indruk van hoe netjes het was gebleven. De Disney mensen waren ook impressed
Ja die zeiden dat het bij reguliere voorstellingen tien keer zo erg wasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik niet. Ik schrok me rot van de bende. Maar de Pathéërs vonden het normaal.
Reken op circa 21.15 uur.quote:
De film duurt 130 minuten, dus reken op een 2,5 uur (incl. trailers). 21.30 uur dus.quote:
En speech van Breulsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
De film duurt 130 minuten, dus reken op een 2,5 uur (incl. trailers).
Want je vergeet dit:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:41 schreef Bart het volgende:
2 uur en 7 minuten inclusief aftiteling. Maar 21.30 voor de vellige kant
.
quote:
Valt mee dus, gemiddeldquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:41 schreef Bart het volgende:
2 uur en 7 minuten inclusief aftiteling. Maar 21.30 voor de vellige kant
.
vorige keer was het een goede speech dus kom maar op!quote:
Dat vond ik anders behoorlijk meevallen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vorige keer was het een goede speech dus kom maar op!
Van mij mag hij. Als hij even de geschiedenis van Disney, Oz, FOK!, James Franco en Mila Kunis behandelt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vorige keer was het een goede speech dus kom maar op!
Niet zo bescheiden joh.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat vond ik anders behoorlijk meevallen.
Er werd gelachen om je grappen, iets dat Wilko Terwijn niet luktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat vond ik anders behoorlijk meevallen.
Seth Gaaikema-grappen?quote:
Hier is er een voor jequote:
die is wel vakr op meets hoorquote:
quote:
nounou, zo blij dat ik kom?quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[..]
nounou, zo blij dat ik kom?
Oeh MissHobje, wat doe je me nou?quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Muis006 het volgende:
Afhankelijk van of meneerMuis kan ben ik er ook bij
Die haal je wel hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik de trein van 23u heb kan ik thuiskomen, hmmm hmm. Op het randje.
Wordt wel krap allemaal denk ikquote:
Anderhalf uur, de trein stopt voor de deur.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wordt wel krap allemaal denk ik.
Ga je 3Den?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Muis006 het volgende:
Afhankelijk van of meneerMuis kan ben ik er ook bij
Met een film van twee uur en tien minuten, een starttijd van 19:00 plus vertraging en een treintijd van 23:00 past alles wel in elkaar hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wordt wel krap allemaal denk ik.
metquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:19 schreef Rockfire het volgende:
John Carter was leuk, dus deze keer probeer ik er weer bij te zijn
Hier werkt het filmpje niet? Er komt niks te staan en als ik het probeer te quoten staat er [code verwijderd]?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vergeet vooral niet de fipo te bekijken voor een filmpje van de vorige exclusieve FOK!voorpremiere!
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!
ik ben blijkbaar een van de weinige mensen die wel een pluging/codec van windows mediaplayer heeft.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier werkt het filmpje niet? Er komt niks te staan en als ik het probeer te quoten staat er [code verwijderd]?
Nu moet ie het doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ben blijkbaar een van de weinige mensen die wel een pluging/codec van windows mediaplayer heeft.zal de link naar hetzelfde filmpje op de FP wel even zoeken.
Hebbes!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ben blijkbaar een van de weinige mensen die wel een pluging/codec van windows mediaplayer heeft.zal de link naar hetzelfde filmpje op de FP wel even zoeken.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Rockfire het volgende:
[..]![]()
Ja met Rockwife
![]()
(mits het met haar werk te regelen valt)
yesh, ik ben er zeker bij.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hebbes!![]()
Geinig filmpje! Ga je zelf ook? Kan me jou nog herinneren van een Arnhem-meet,.
Jaa klopt! Haha. Ben d'r al jaren niet meer geweest - altijd tentamens dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
yesh, ik ben er zeker bij.![]()
Dat is wel heel erg lang geleden. meet met epische verhalen.![]()
heb je ook nog een keer op de Elf Fantasy Fair gezien.
o jammer want ik ben erquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In agenda gekeken, 's avonds tentamen. Asdfggfd.![]()
Why meee.
Erg jammer weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Niet veelquote:Op zondag 24 februari 2013 00:16 schreef xminator het volgende:
Hoeveel no-show waren er bij john carter?
Dit keer ga ik geen dom gezicht trekkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
Tof, ben er bij! Hoop dat het net zo tof gaat worden als john carter
niets mis met die chick!quote:Op zondag 24 februari 2013 04:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dit keer ga ik geen dom gezicht trekken
En weer dezelfde chick mee zoals altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
In welke buurt woon jij dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:57 schreef Paxlie het volgende:
Ik moet om 7 uur trainen, ga daarna direct kaarten hosselen
Dichtbij wonen +1
Monnickendamquote:
Aah. Ik woon bij Strandvlietquote:Op zondag 24 februari 2013 19:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Monnickendam
Maar ik werk regelmatig in Zuid-Oost, 10 minuten wandelen vanaf Pathe Arena
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah. Ik woon bij StrandvlietOok dichtbij
HvA? Ik ben wel regelmatig daar bij dat stationquote:Op zondag 24 februari 2013 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn school staat in Holendrecht.![]()
![]()
Genoeg kakkerlakken te vinden in Bijlmermeer, dus altijd dichtbijquote:
Ja, dat kan. Dan komen ze weer beschikbaar voor iedereen en kan iemand anders ze claimen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik lees iets over dat je de vorige keer (John Carter) je kaarten nog kon annuleren, kan dit nu weer?
Yes. Tot 12 maart 14.00 uur.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Echt waar? Top!
Ik wil namelijk best wel graag, maar dan moet er eerst nog wat geregeld worden. Zou het jammer vinden als het voor mij toch niet door zou gaan en dat die plaats van verspild is
.
Als er voor die tijd niets geregeld is ga ik sowieso niet, dus dat komt wel goed danquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:48 schreef JohnCarter het volgende:
Ik weet nog niet of het me lukt om te komen, vervoer vanaf Mars is een ramp tegenwoordig
Ja mij ook hoorquote:
Nee, je reist maar eerst naar Den Haag dan gaan we samenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
Meer FOK!kers vanuit het Zuuuud-Oosten die gaan?
Kan sowieso pas net om 18u in Amsterdam zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, je reist maar eerst naar Den Haag dan gaan we samen
Vorige keer was er een pre meeting bij dat café er vlak naast. Maar die tent is gesloten meen ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef Toekito het volgende:
Ik twijfel hoelaat ik uit 010 weg ga. Ben half 4 klaar dus kan half 5 al in de trein zitten. Is misschien beetje vroeg.
ONZ / Pssssssssssstquote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Kijk eens in ONZ of GC of er een meet is vantevoren.
Zeker doen! Altijd leuk om bij je eigen film aanwezig te zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:15 schreef Oz het volgende:
Volgens mij kan ik die dag wel aanwezig zijn. Het zou een beetje saai zijn zonder mij...
Ja, dat kan ik me voorstellen. Het is nog een hele reis om vanuit de Wondere wereld van Oz zo maar in Amsterdam (schrijf ik het zo goed?) te geraken...quote:Op zondag 24 februari 2013 23:23 schreef JohnCarter het volgende:
[..]
Zeker doen! Altijd leuk om bij je eigen film aanwezig te zijn.
Die hele tent is wegquote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vorige keer was er een pre meeting bij dat café er vlak naast. Maar die tent is gesloten meen ik.
Kijk eens in ONZ of GC of er een meet is vantevoren.
Vorige keer waren er mensen die gingen pannenkoeken eten en een paar drankjes doen vlak voor de film
In dat Grolsch gebeuren? Daar betaal je acht Euro voor een biertjequote:Op maandag 25 februari 2013 08:08 schreef So_Surreal het volgende:
We kunnen vooraf wel wat met zijn allen drinken in dat café naast de Pathe.
Wilde mijn vriendin meenemen, maar heeft de dag d'r na vroege dienst, dus die blijft liever thuis
Hmm oja dat is ook weer ruk.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In dat Grolsch gebeuren? Daar betaal je acht Euro voor een biertje
Misschien kunnen we met 500 FOK!kers wel een kopje koffie bietsen bij de MediaMarktquote:Op maandag 25 februari 2013 08:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm oja dat is ook weer ruk.
Ik ga even checken wat d'r nog meer open is op dinsdag
Voor 50 cent en dan collectief er op stampen.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met 500 FOK!kers wel een kopje koffie bietsen bij de MediaMarkt
Voor een halve liter neem ik aan? Fris e.d. kost daar gewoon 2.20 oid, neem aan dat bier niet zo duur is..quote:Op maandag 25 februari 2013 08:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In dat Grolsch gebeuren? Daar betaal je acht Euro voor een biertje
De laatste keer dat ik er was, was dat voor 33 cl. Fris kost daar meer, een ijsthee was er ook niet echt schappelijk. (bijna vier Euro, als ik het me goed herinner).quote:Op maandag 25 februari 2013 09:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor een halve liter neem ik aan? Fris e.d. kost daar gewoon 2.20 oid, neem aan dat bier niet zo duur is..
Bedoel jij niet die grote ronde koepel in het midden?quote:Op maandag 25 februari 2013 09:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was, was dat voor 33 cl. Fris kost daar meer, een ijsthee was er ook niet echt schappelijk. (bijna vier Euro, als ik het me goed herinner).
Maar er zitten toch ook nog zat andere tentjes bij de Arena?
Nee, ik bedoel het Grolsch Cinecafé.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Bedoel jij niet die grote ronde koepel in het midden?
De prijzen die je daar opsomt komen mij niet bekend voor... Mja anders kan de pre-meet in jinso, vanzz of ergens anders. Tentjes zat daaroquote:Op maandag 25 februari 2013 09:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het Grolsch Cinecafé.
Gaan we voor een wereldrecord?quote:Op maandag 25 februari 2013 08:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor 50 cent en dan collectief er op stampen.
Oh, misschien ben ik dan in de war met een andere tentquote:Op maandag 25 februari 2013 09:09 schreef xminator het volgende:
[..]
De prijzen die je daar opsomt komen mij niet bekend voor... Mja anders kan de pre-meet in jinso, vanzz of ergens anders. Tentjes zat daaro
quote:Op maandag 25 februari 2013 08:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met 500 FOK!kers wel een kopje koffie bietsen bij de MediaMarkt
Deze opmerking doet mij pijn. Het spijt me van de vorige keer.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuk! Mij benieuwen of ik door meer FOK!kers dan alleen HW herkend zal worden.
Was zelf ook niet al te spraakzaam na die vage film.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
Deze opmerking doet mij pijn. Het spijt me van de vorige keer.
Ik denk dat je gewoon genaaid bent manquote:Op maandag 25 februari 2013 09:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, misschien ben ik dan in de war met een andere tentmaar inderdaad, zat andere tentjes die wat te bieden hebben
Ik wil graag bij je op schootquote:Op maandag 25 februari 2013 12:54 schreef So_Surreal het volgende:
Wie wil er naast mij zitten ?
Ik beloof bij deze om me minder te misdragen dan vorige keer
had je je de vorige keer misdragen dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:54 schreef So_Surreal het volgende:
Wie wil er naast mij zitten ?
Ik beloof bij deze om me minder te misdragen dan vorige keer
Ja, schofterig gedrag die jongen. Maarja, jij weet dat niet, want jij lag te slapen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
had je je de vorige keer misdragen dan.
in het begin nog niet, en toen was ik ook niet bepaalt een engeltjequote:Op maandag 25 februari 2013 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, schofterig gedrag die jongen. Maarja, jij weet dat niet, want jij lag te slapen.
Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 25 februari 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
De goodiebag is een leuke trouwens!
We gaan niet zeggen wat er in zit, maar tis de moeite.
Een Fleshlight en glijmiddel tochquote:Op maandag 25 februari 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
De goodiebag is een leuke trouwens!
We gaan niet zeggen wat er in zit, maar tis de moeite.
Zeg.. volgens mij zat jij een heel eind uit de buurt van SSBquote:Op maandag 25 februari 2013 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, schofterig gedrag die jongen. Maarja, jij weet dat niet, want jij lag te slapen.
Klopt, ik zat achterinquote:Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg.. volgens mij zat jij een heel eind uit de buurt van SSB
Jij was wel braaf trouwens ... viel me tegen
Dat weet ik, ik zat naast jequote:Op maandag 25 februari 2013 13:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, ik zat achterinen ik ben altijd braaf
anders krijg ik straf van tante Greys
Nee, ik kom vanuit de Wondere wereld van Oz speciaal naar Amsterdam toe.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaan er alleen maar mensen uit de omgeving (randstad) heen?
Dat had ik al gezien, ja! Vast een druk schema.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:58 schreef Oz. het volgende:
[..]
Nee, ik kom vanuit de Wondere wereld van Oz speciaal naar Amsterdam toe.
Randstadquote:Op maandag 25 februari 2013 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaan er alleen maar mensen uit de omgeving (randstad) heen?
Jazeker! Weet iemand waar ik mijn luchtballon kan parkeren?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien, ja! Vast een druk schema.
FOK!kers hebben fatsoen om zich tijdens een film te gedragen zodat het voor anderen ook leuk blijft, who would have known!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg.. volgens mij zat jij een heel eind uit de buurt van SSB
Jij was wel braaf trouwens ... viel me tegen
Nee, ligt aan mij, ik ben echt vet slecht met dit soort dingenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een indrukken laat ik achter
Middenstip Arena, meneer Oz!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:00 schreef Oz. het volgende:
[..]
Jazeker! Weet iemand waar ik mijn luchtballon kan parkeren?
GC / [premeet] FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Een Fleshlight en glijmiddel toch?
Ik vind het wel leuk dat dit weer geregeld wordten dat het weer in Amsterdam is, 10 minuten van mijn werk af, echt top !
Hoe laat vindt de pre-meet plaats trouwens ?
Op het dak?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:00 schreef Oz. het volgende:
[..]
Jazeker! Weet iemand waar ik mijn luchtballon kan parkeren?
Ben jij er ook (weer) bij?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
FOK!kers hebben fatsoen om zich tijdens een film te gedragen zodat het voor anderen ook leuk blijft, who would have known!
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ligt aan mij, ik ben echt vet slecht met dit soort dingen
Gewoon doenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookik weet niet eens je echte naam
![]()
Zag ik je van het weekend lopen op het plein. Ik nog denken kan wel even hoi roepen, maar dat staat zo stom als ik alleen maar HEY roep of Hey Hork
Doen we!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! Ik zou het niet willen missen!
Zullen we samen op de foto
Naast jou lijk ik wel zes keer zo breed, maar dat heb ik er wel voor overquote:
Okquote:Op maandag 25 februari 2013 14:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon doen"HORK!" Dit is dé manier om te communiceren met mede-FOK!kers.
Neeeejoh! Je bent prachtig,quote:Op maandag 25 februari 2013 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Naast jou lijk ik wel zes keer zo breed, maar dat heb ik er wel voor over
Ik vond het echt geweldig, iedereen had vooraf en na afloop onwijs veel fun, maar tijdens de film zelf was het gewoon stil. Gewoon zoals het hoort naar de mede-filmkijkers en naar de mensen van FOK! en Disney die het georganiseerd hadden. Da's ook zeker de reden dat het nu weer kan plaatsvinden, omdat het de vorige keer zo enorm leuk gingquote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij viel het ook wel mee hoor, ik heb me ook gedragen
Ik moest alleen zo nodig zeiken van het bier van die pre-meet, maar durfde gewoon niet op te staan
Haha ja dat was lachenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het echt geweldig, iedereen had vooraf en na afloop onwijs veel fun, maar tijdens de film zelf was het gewoon stil. Gewoon zoals het hoort naar de mede-filmkijkers en naar de mensen van FOK! en Disney die het georganiseerd hadden. Da's ook zeker de reden dat het nu weer kan plaatsvinden, omdat het de vorige keer zo enorm leuk ging![]()
Toen Breuls in zijn toespraak zei over kraken met de popcornzakken en er op dat moment een enorm popcornzak-kraak-concert kwam
Het was een gedichtquote:Op maandag 25 februari 2013 14:07 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha ja dat was lachen
Komt Mono nu ook weer een speach doen trouwen ?
Ik heb d'r weer zin in
Dank, mevrouw! Ik las dat ze daar voetbalden een dicht dak. Kan ik dan nog wel mijn luchtballon achterlaten?quote:
Goede tip, mevrouw. Ik ben alleen bang dat mijn zandzakken en anker het niet houden met de straffe noordoostenwind.quote:
Juist, kan niemand er mee wegvliegen!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:12 schreef Oz. het volgende:
[..]
Dank, mevrouw! Ik las dat ze daar voetbalden een dicht dak. Kan ik dan nog wel mijn luchtballon achterlaten?
Maar parkeren gaat dan juist niet. Of doen ze het dak speciaal voor mij open en na parkeren weer dicht?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juist, kan niemand er mee wegvliegen!
Ja ik kom.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:42 schreef Breuls het volgende:
Laat even op Facebook weten of je komt!
https://www.facebook.com/events/162421157243690/
Euh?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:17 schreef stefanhaan het volgende:
Vorige keer was wel tof, alleen niks van de film meegekregenWel breuls en Danny na afloop nog gezien
je zult wel zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:07 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha ja dat was lachen
Komt Mono nu ook weer een speach doen trouwen ?
Als je 't lief vraagt mag je misschien naar binnen!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef Oz. het volgende:
[..]
Maar parkeren gaat dan juist niet. Of doen ze het dak speciaal voor mij open en na parkeren weer dicht?
Ik ga op onderzoek uit. Je hoort nog van me!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je 't lief vraagt mag je misschien naar binnen!
Misschien kun je met iemand meerijden?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef Fera het volgende:
Die film lijkt me wel gaaf, maar naar Amsterdam op dinsdag, in een gewone werkweek, geen auto hebbende. Meeeeeeehhhhh.
Hmmm. Ik kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien kun je met iemand meerijden?
Helaas is er weinig plek in mijn luchtballon.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik kan het altijd proberen natuurlijk.
Maakt niet uit, ik heb hoogtevrees.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef Oz. het volgende:
[..]
Helaas is er weinig plek in mijn luchtballon.
Kan Gitaar je niet rijden?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef Fera het volgende:
Die film lijkt me wel gaaf, maar naar Amsterdam op dinsdag, in een gewone werkweek, geen auto hebbende. Meeeeeeehhhhh.
Ik ga niet met Gitaar.quote:
Niemand, vooralsnog.quote:
Nijmegen, ongeveer.quote:
Treinstation is echt super dichtbij hequote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet te hosselen in ieder geval.quote:
Ik moet eerst nog een half uur met de bus vanuit mijn woonplaats, vervolgens anderhalf uur met de trein. Tevens ben ik bang dat de bus na elf uur niet meer rijdt.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Treinstation is echt super dichtbij he
Die bus is idd wel vervelend.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet te hosselen in ieder geval.
[..]
Ik moet eerst nog een half uur met de bus vanuit mijn woonplaats, vervolgens anderhalf uur met de trein. Tevens ben ik bang dat de bus na elf uur niet meer rijdt.
De kaarten gaan vanavond om 19.00 uur in de 'geef', dus vooralsnog zijn ze er nog alle 500quote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie zicht op hoeveel kaarten er nog zijn? Want ik twijfel nog.
Ik heb even gekeken voor je in het systeem, er zijn nog 500 kaartjes beschikbaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon gaaan1!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
De laatste gaat om half één. Die daarvoor om elf uur.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die bus is idd wel vervelend.Maar check voor de zekerheid 9292ov, je weet maar nooit!
Als jij gaat, ga ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
Dus het kan! Kan je je niet op laten halen vanaf het station in Nijmegen?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
De laatste gaat om half één. Die daarvoor om elf uur.
Dat is aardig.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jij gaat, ga ik ook.
En dan mag je je achter mijn schouder verstoppen als de film eng wordt![]()
.
Koop zo een trein dagkaart voor 18 euro ofzo..quote:Op maandag 25 februari 2013 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is aardig.Maar ik twijfel want al dure maand qua reiskosten.
Euh, geen idee. M'n moeder zal dan wel op bed liggen, denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus het kan! Kan je je niet op laten halen vanaf het station in Nijmegen?
Ja. Kan je openen hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 15:56 schreef liesje1979 het volgende:
Was er de vorige keer niet ook een topic voor carpoolers?
Als je nou uit de buurt kwam, had je met 40% korting mee kunnen reizenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is aardig.Maar ik twijfel want al dure maand qua reiskosten.
Zijn geen acties op het moment.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Koop zo een trein dagkaart voor 18 euro ofzo..
Monopoly even dmenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn geen acties op het moment.
Oh nice, ga ik doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Monopoly even dmen
Die komt sowieso uit jouw richting en die had volgens mij een kortingskaart waar anderen op kunnen meedoen op de 12e. Schreef ie ook op de FB pagina van dit event.
Kan ik jou in het carpooltopic zetten?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:56 schreef durrrr het volgende:
Als iemand wilt meerijden vanuit alkmaar of daar uit de buurt, kan je met mij mee.
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik jou in het carpooltopic zetten?
Je staat er bij!quote:
Nah.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
Liesje hup gaan jij! Gewoon omdat Liesje.
De wil is er sowieso. Ouders zullen geen probleem zijn (die vinden het tof als ik zoiets ga doen). Enige reden dat ik misschien niet zou gaan is als mijn woensdag nog ontzettend druk wordt (proefwerken etc.) en/of ik niet meer de eerste uren vrij heb dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah.
Weet jij al of je gaat nijn?
kaartje reserveren dus!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De wil is er sowieso. Ouders zullen geen probleem zijn (die vinden het tof als ik zoiets ga doen). Enige reden dat ik misschien niet zou gaan is als mijn woensdag nog ontzettend druk wordt (proefwerken etc.) en/of ik niet meer de eerste uren vrij heb dan.
Doe dan voor
Maar ik acht de kans dat ik erbij ben vrij groot hoor.
Was ik ook van planquote:
tof!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was ik ook van plan!
Was? Ben!
Gratis met popcorn en alquote:Op maandag 25 februari 2013 16:59 schreef Rebbedebje het volgende:
Hmm, klinkt wel leuk eigenlijk
Al heb ik al 2 uitjes die week...
Ik slaap er nog een nachtje, ehm, ik doe er nog een tukje over..
En even kijken of ik iemand kan hosselen, alleen is niet zo leuk natuurlijk
Hoeveel kost het eigenlijk?![]()
Of is het gratis?![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Gratis met popcorn en al
Dat zijn we allemaal wel denk ikquote:Op maandag 25 februari 2013 17:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar iedereen
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:06 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn we allemaal wel denk ik
Of het je beeld verbetert of verslechtert is een 2e natuurlijk
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Verslechteren zal wel meevallen
Zijn dingquote:Op maandag 25 februari 2013 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben die ene, waarvan iedereen zegt "Wat was hij vervelend zeg, met zijn ding de hele tijd"
fapfapfapquote:
Uhuhquote:
Dat maak jij er van. Maar nee, die bedoel ik nietquote:
Je gaat toch niet fappen hè ten overstaande van 499 fokkers?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:13 schreef kanovinnie het volgende:
Dat maak jij er van. Maar nee, die bedoel ik niet
Waarom zou ik dat doen? Breuls is toch degene die gaat "speechen"?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet fappen hè ten overstaande van 499 fokkers?
Of minderquote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet fappen hè ten overstaande van 499 fokkers?
Gelukkig ken ik die nietquote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom zou ik dat doen? Breuls is toch degene die gaat "speechen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |