je zult wel zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:07 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha ja dat was lachen
Komt Mono nu ook weer een speach doen trouwen ?
Als je 't lief vraagt mag je misschien naar binnen!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef Oz. het volgende:
[..]
Maar parkeren gaat dan juist niet. Of doen ze het dak speciaal voor mij open en na parkeren weer dicht?
Ik ga op onderzoek uit. Je hoort nog van me!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je 't lief vraagt mag je misschien naar binnen!
Misschien kun je met iemand meerijden?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef Fera het volgende:
Die film lijkt me wel gaaf, maar naar Amsterdam op dinsdag, in een gewone werkweek, geen auto hebbende. Meeeeeeehhhhh.
Hmmm. Ik kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien kun je met iemand meerijden?
Helaas is er weinig plek in mijn luchtballon.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik kan het altijd proberen natuurlijk.
Maakt niet uit, ik heb hoogtevrees.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef Oz. het volgende:
[..]
Helaas is er weinig plek in mijn luchtballon.
Kan Gitaar je niet rijden?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef Fera het volgende:
Die film lijkt me wel gaaf, maar naar Amsterdam op dinsdag, in een gewone werkweek, geen auto hebbende. Meeeeeeehhhhh.
Ik ga niet met Gitaar.quote:
Niemand, vooralsnog.quote:
Nijmegen, ongeveer.quote:
Treinstation is echt super dichtbij hequote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet te hosselen in ieder geval.quote:
Ik moet eerst nog een half uur met de bus vanuit mijn woonplaats, vervolgens anderhalf uur met de trein. Tevens ben ik bang dat de bus na elf uur niet meer rijdt.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Treinstation is echt super dichtbij he
Die bus is idd wel vervelend.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet te hosselen in ieder geval.
[..]
Ik moet eerst nog een half uur met de bus vanuit mijn woonplaats, vervolgens anderhalf uur met de trein. Tevens ben ik bang dat de bus na elf uur niet meer rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |