Kan sowieso pas net om 18u in Amsterdam zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, je reist maar eerst naar Den Haag dan gaan we samen
Vorige keer was er een pre meeting bij dat café er vlak naast. Maar die tent is gesloten meen ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef Toekito het volgende:
Ik twijfel hoelaat ik uit 010 weg ga. Ben half 4 klaar dus kan half 5 al in de trein zitten. Is misschien beetje vroeg.
ONZ / Pssssssssssstquote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Kijk eens in ONZ of GC of er een meet is vantevoren.
Zeker doen! Altijd leuk om bij je eigen film aanwezig te zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:15 schreef Oz het volgende:
Volgens mij kan ik die dag wel aanwezig zijn. Het zou een beetje saai zijn zonder mij...
Ja, dat kan ik me voorstellen. Het is nog een hele reis om vanuit de Wondere wereld van Oz zo maar in Amsterdam (schrijf ik het zo goed?) te geraken...quote:Op zondag 24 februari 2013 23:23 schreef JohnCarter het volgende:
[..]
Zeker doen! Altijd leuk om bij je eigen film aanwezig te zijn.
Die hele tent is wegquote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vorige keer was er een pre meeting bij dat café er vlak naast. Maar die tent is gesloten meen ik.
Kijk eens in ONZ of GC of er een meet is vantevoren.
Vorige keer waren er mensen die gingen pannenkoeken eten en een paar drankjes doen vlak voor de film
In dat Grolsch gebeuren? Daar betaal je acht Euro voor een biertjequote:Op maandag 25 februari 2013 08:08 schreef So_Surreal het volgende:
We kunnen vooraf wel wat met zijn allen drinken in dat café naast de Pathe.
Wilde mijn vriendin meenemen, maar heeft de dag d'r na vroege dienst, dus die blijft liever thuis
Hmm oja dat is ook weer ruk.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In dat Grolsch gebeuren? Daar betaal je acht Euro voor een biertje
Misschien kunnen we met 500 FOK!kers wel een kopje koffie bietsen bij de MediaMarktquote:Op maandag 25 februari 2013 08:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm oja dat is ook weer ruk.
Ik ga even checken wat d'r nog meer open is op dinsdag
Voor 50 cent en dan collectief er op stampen.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met 500 FOK!kers wel een kopje koffie bietsen bij de MediaMarkt
Voor een halve liter neem ik aan? Fris e.d. kost daar gewoon 2.20 oid, neem aan dat bier niet zo duur is..quote:Op maandag 25 februari 2013 08:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In dat Grolsch gebeuren? Daar betaal je acht Euro voor een biertje
De laatste keer dat ik er was, was dat voor 33 cl. Fris kost daar meer, een ijsthee was er ook niet echt schappelijk. (bijna vier Euro, als ik het me goed herinner).quote:Op maandag 25 februari 2013 09:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor een halve liter neem ik aan? Fris e.d. kost daar gewoon 2.20 oid, neem aan dat bier niet zo duur is..
Bedoel jij niet die grote ronde koepel in het midden?quote:Op maandag 25 februari 2013 09:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was, was dat voor 33 cl. Fris kost daar meer, een ijsthee was er ook niet echt schappelijk. (bijna vier Euro, als ik het me goed herinner).
Maar er zitten toch ook nog zat andere tentjes bij de Arena?
Nee, ik bedoel het Grolsch Cinecafé.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Bedoel jij niet die grote ronde koepel in het midden?
De prijzen die je daar opsomt komen mij niet bekend voor... Mja anders kan de pre-meet in jinso, vanzz of ergens anders. Tentjes zat daaroquote:Op maandag 25 februari 2013 09:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het Grolsch Cinecafé.
Gaan we voor een wereldrecord?quote:Op maandag 25 februari 2013 08:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor 50 cent en dan collectief er op stampen.
Oh, misschien ben ik dan in de war met een andere tentquote:Op maandag 25 februari 2013 09:09 schreef xminator het volgende:
[..]
De prijzen die je daar opsomt komen mij niet bekend voor... Mja anders kan de pre-meet in jinso, vanzz of ergens anders. Tentjes zat daaro
quote:Op maandag 25 februari 2013 08:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met 500 FOK!kers wel een kopje koffie bietsen bij de MediaMarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |