SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
In welke buurt woon jij dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:57 schreef Paxlie het volgende:
Ik moet om 7 uur trainen, ga daarna direct kaarten hosselen
Dichtbij wonen +1
Monnickendamquote:
Aah. Ik woon bij Strandvlietquote:Op zondag 24 februari 2013 19:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Monnickendam
Maar ik werk regelmatig in Zuid-Oost, 10 minuten wandelen vanaf Pathe Arena
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah. Ik woon bij StrandvlietOok dichtbij
HvA? Ik ben wel regelmatig daar bij dat stationquote:Op zondag 24 februari 2013 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn school staat in Holendrecht.![]()
![]()
Genoeg kakkerlakken te vinden in Bijlmermeer, dus altijd dichtbijquote:
Ja, dat kan. Dan komen ze weer beschikbaar voor iedereen en kan iemand anders ze claimen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik lees iets over dat je de vorige keer (John Carter) je kaarten nog kon annuleren, kan dit nu weer?
Yes. Tot 12 maart 14.00 uur.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Echt waar? Top!
Ik wil namelijk best wel graag, maar dan moet er eerst nog wat geregeld worden. Zou het jammer vinden als het voor mij toch niet door zou gaan en dat die plaats van verspild is
.
Als er voor die tijd niets geregeld is ga ik sowieso niet, dus dat komt wel goed danquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:48 schreef JohnCarter het volgende:
Ik weet nog niet of het me lukt om te komen, vervoer vanaf Mars is een ramp tegenwoordig
Ja mij ook hoorquote:
Nee, je reist maar eerst naar Den Haag dan gaan we samenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
Meer FOK!kers vanuit het Zuuuud-Oosten die gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |