Deze opmerking doet mij pijn. Het spijt me van de vorige keer.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuk! Mij benieuwen of ik door meer FOK!kers dan alleen HW herkend zal worden.
Was zelf ook niet al te spraakzaam na die vage film.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
Deze opmerking doet mij pijn. Het spijt me van de vorige keer.
Ik denk dat je gewoon genaaid bent manquote:Op maandag 25 februari 2013 09:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, misschien ben ik dan in de war met een andere tentmaar inderdaad, zat andere tentjes die wat te bieden hebben
Ik wil graag bij je op schootquote:Op maandag 25 februari 2013 12:54 schreef So_Surreal het volgende:
Wie wil er naast mij zitten ?
Ik beloof bij deze om me minder te misdragen dan vorige keer
had je je de vorige keer misdragen dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:54 schreef So_Surreal het volgende:
Wie wil er naast mij zitten ?
Ik beloof bij deze om me minder te misdragen dan vorige keer
Ja, schofterig gedrag die jongen. Maarja, jij weet dat niet, want jij lag te slapen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
had je je de vorige keer misdragen dan.
in het begin nog niet, en toen was ik ook niet bepaalt een engeltjequote:Op maandag 25 februari 2013 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, schofterig gedrag die jongen. Maarja, jij weet dat niet, want jij lag te slapen.
Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 25 februari 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
De goodiebag is een leuke trouwens!
We gaan niet zeggen wat er in zit, maar tis de moeite.
Een Fleshlight en glijmiddel tochquote:Op maandag 25 februari 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
De goodiebag is een leuke trouwens!
We gaan niet zeggen wat er in zit, maar tis de moeite.
Zeg.. volgens mij zat jij een heel eind uit de buurt van SSBquote:Op maandag 25 februari 2013 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, schofterig gedrag die jongen. Maarja, jij weet dat niet, want jij lag te slapen.
Klopt, ik zat achterinquote:Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg.. volgens mij zat jij een heel eind uit de buurt van SSB
Jij was wel braaf trouwens ... viel me tegen
Dat weet ik, ik zat naast jequote:Op maandag 25 februari 2013 13:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, ik zat achterinen ik ben altijd braaf
anders krijg ik straf van tante Greys
Nee, ik kom vanuit de Wondere wereld van Oz speciaal naar Amsterdam toe.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaan er alleen maar mensen uit de omgeving (randstad) heen?
Dat had ik al gezien, ja! Vast een druk schema.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:58 schreef Oz. het volgende:
[..]
Nee, ik kom vanuit de Wondere wereld van Oz speciaal naar Amsterdam toe.
Randstadquote:Op maandag 25 februari 2013 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaan er alleen maar mensen uit de omgeving (randstad) heen?
Jazeker! Weet iemand waar ik mijn luchtballon kan parkeren?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien, ja! Vast een druk schema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |