In dat Grolsch gebeuren? Daar betaal je acht Euro voor een biertjequote:Op maandag 25 februari 2013 08:08 schreef So_Surreal het volgende:
We kunnen vooraf wel wat met zijn allen drinken in dat café naast de Pathe.
Wilde mijn vriendin meenemen, maar heeft de dag d'r na vroege dienst, dus die blijft liever thuis
Hmm oja dat is ook weer ruk.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In dat Grolsch gebeuren? Daar betaal je acht Euro voor een biertje
Misschien kunnen we met 500 FOK!kers wel een kopje koffie bietsen bij de MediaMarktquote:Op maandag 25 februari 2013 08:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm oja dat is ook weer ruk.
Ik ga even checken wat d'r nog meer open is op dinsdag
Voor 50 cent en dan collectief er op stampen.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met 500 FOK!kers wel een kopje koffie bietsen bij de MediaMarkt
Voor een halve liter neem ik aan? Fris e.d. kost daar gewoon 2.20 oid, neem aan dat bier niet zo duur is..quote:Op maandag 25 februari 2013 08:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In dat Grolsch gebeuren? Daar betaal je acht Euro voor een biertje
De laatste keer dat ik er was, was dat voor 33 cl. Fris kost daar meer, een ijsthee was er ook niet echt schappelijk. (bijna vier Euro, als ik het me goed herinner).quote:Op maandag 25 februari 2013 09:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor een halve liter neem ik aan? Fris e.d. kost daar gewoon 2.20 oid, neem aan dat bier niet zo duur is..
Bedoel jij niet die grote ronde koepel in het midden?quote:Op maandag 25 februari 2013 09:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was, was dat voor 33 cl. Fris kost daar meer, een ijsthee was er ook niet echt schappelijk. (bijna vier Euro, als ik het me goed herinner).
Maar er zitten toch ook nog zat andere tentjes bij de Arena?
Nee, ik bedoel het Grolsch Cinecafé.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Bedoel jij niet die grote ronde koepel in het midden?
De prijzen die je daar opsomt komen mij niet bekend voor... Mja anders kan de pre-meet in jinso, vanzz of ergens anders. Tentjes zat daaroquote:Op maandag 25 februari 2013 09:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het Grolsch Cinecafé.
Gaan we voor een wereldrecord?quote:Op maandag 25 februari 2013 08:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor 50 cent en dan collectief er op stampen.
Oh, misschien ben ik dan in de war met een andere tentquote:Op maandag 25 februari 2013 09:09 schreef xminator het volgende:
[..]
De prijzen die je daar opsomt komen mij niet bekend voor... Mja anders kan de pre-meet in jinso, vanzz of ergens anders. Tentjes zat daaro
quote:Op maandag 25 februari 2013 08:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met 500 FOK!kers wel een kopje koffie bietsen bij de MediaMarkt
Deze opmerking doet mij pijn. Het spijt me van de vorige keer.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuk! Mij benieuwen of ik door meer FOK!kers dan alleen HW herkend zal worden.
Was zelf ook niet al te spraakzaam na die vage film.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
Deze opmerking doet mij pijn. Het spijt me van de vorige keer.
Ik denk dat je gewoon genaaid bent manquote:Op maandag 25 februari 2013 09:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, misschien ben ik dan in de war met een andere tentmaar inderdaad, zat andere tentjes die wat te bieden hebben
Ik wil graag bij je op schootquote:Op maandag 25 februari 2013 12:54 schreef So_Surreal het volgende:
Wie wil er naast mij zitten ?
Ik beloof bij deze om me minder te misdragen dan vorige keer
had je je de vorige keer misdragen dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:54 schreef So_Surreal het volgende:
Wie wil er naast mij zitten ?
Ik beloof bij deze om me minder te misdragen dan vorige keer
Ja, schofterig gedrag die jongen. Maarja, jij weet dat niet, want jij lag te slapen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
had je je de vorige keer misdragen dan.
in het begin nog niet, en toen was ik ook niet bepaalt een engeltjequote:Op maandag 25 februari 2013 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, schofterig gedrag die jongen. Maarja, jij weet dat niet, want jij lag te slapen.
Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 25 februari 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
De goodiebag is een leuke trouwens!
We gaan niet zeggen wat er in zit, maar tis de moeite.
Een Fleshlight en glijmiddel tochquote:Op maandag 25 februari 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
De goodiebag is een leuke trouwens!
We gaan niet zeggen wat er in zit, maar tis de moeite.
Zeg.. volgens mij zat jij een heel eind uit de buurt van SSBquote:Op maandag 25 februari 2013 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, schofterig gedrag die jongen. Maarja, jij weet dat niet, want jij lag te slapen.
Klopt, ik zat achterinquote:Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg.. volgens mij zat jij een heel eind uit de buurt van SSB
Jij was wel braaf trouwens ... viel me tegen
Dat weet ik, ik zat naast jequote:Op maandag 25 februari 2013 13:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, ik zat achterinen ik ben altijd braaf
anders krijg ik straf van tante Greys
Nee, ik kom vanuit de Wondere wereld van Oz speciaal naar Amsterdam toe.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaan er alleen maar mensen uit de omgeving (randstad) heen?
Dat had ik al gezien, ja! Vast een druk schema.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:58 schreef Oz. het volgende:
[..]
Nee, ik kom vanuit de Wondere wereld van Oz speciaal naar Amsterdam toe.
Randstadquote:Op maandag 25 februari 2013 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaan er alleen maar mensen uit de omgeving (randstad) heen?
Jazeker! Weet iemand waar ik mijn luchtballon kan parkeren?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien, ja! Vast een druk schema.
FOK!kers hebben fatsoen om zich tijdens een film te gedragen zodat het voor anderen ook leuk blijft, who would have known!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg.. volgens mij zat jij een heel eind uit de buurt van SSB
Jij was wel braaf trouwens ... viel me tegen
Nee, ligt aan mij, ik ben echt vet slecht met dit soort dingenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een indrukken laat ik achter
Middenstip Arena, meneer Oz!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:00 schreef Oz. het volgende:
[..]
Jazeker! Weet iemand waar ik mijn luchtballon kan parkeren?
GC / [premeet] FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Een Fleshlight en glijmiddel toch?
Ik vind het wel leuk dat dit weer geregeld wordten dat het weer in Amsterdam is, 10 minuten van mijn werk af, echt top !
Hoe laat vindt de pre-meet plaats trouwens ?
Op het dak?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:00 schreef Oz. het volgende:
[..]
Jazeker! Weet iemand waar ik mijn luchtballon kan parkeren?
Ben jij er ook (weer) bij?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
FOK!kers hebben fatsoen om zich tijdens een film te gedragen zodat het voor anderen ook leuk blijft, who would have known!
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ligt aan mij, ik ben echt vet slecht met dit soort dingen
Gewoon doenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookik weet niet eens je echte naam
![]()
Zag ik je van het weekend lopen op het plein. Ik nog denken kan wel even hoi roepen, maar dat staat zo stom als ik alleen maar HEY roep of Hey Hork
Doen we!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! Ik zou het niet willen missen!
Zullen we samen op de foto
Naast jou lijk ik wel zes keer zo breed, maar dat heb ik er wel voor overquote:
Okquote:Op maandag 25 februari 2013 14:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon doen"HORK!" Dit is dé manier om te communiceren met mede-FOK!kers.
Neeeejoh! Je bent prachtig,quote:Op maandag 25 februari 2013 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Naast jou lijk ik wel zes keer zo breed, maar dat heb ik er wel voor over
Ik vond het echt geweldig, iedereen had vooraf en na afloop onwijs veel fun, maar tijdens de film zelf was het gewoon stil. Gewoon zoals het hoort naar de mede-filmkijkers en naar de mensen van FOK! en Disney die het georganiseerd hadden. Da's ook zeker de reden dat het nu weer kan plaatsvinden, omdat het de vorige keer zo enorm leuk gingquote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij viel het ook wel mee hoor, ik heb me ook gedragen
Ik moest alleen zo nodig zeiken van het bier van die pre-meet, maar durfde gewoon niet op te staan
Haha ja dat was lachenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het echt geweldig, iedereen had vooraf en na afloop onwijs veel fun, maar tijdens de film zelf was het gewoon stil. Gewoon zoals het hoort naar de mede-filmkijkers en naar de mensen van FOK! en Disney die het georganiseerd hadden. Da's ook zeker de reden dat het nu weer kan plaatsvinden, omdat het de vorige keer zo enorm leuk ging![]()
Toen Breuls in zijn toespraak zei over kraken met de popcornzakken en er op dat moment een enorm popcornzak-kraak-concert kwam
Het was een gedichtquote:Op maandag 25 februari 2013 14:07 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha ja dat was lachen
Komt Mono nu ook weer een speach doen trouwen ?
Ik heb d'r weer zin in
Dank, mevrouw! Ik las dat ze daar voetbalden een dicht dak. Kan ik dan nog wel mijn luchtballon achterlaten?quote:
Goede tip, mevrouw. Ik ben alleen bang dat mijn zandzakken en anker het niet houden met de straffe noordoostenwind.quote:
Juist, kan niemand er mee wegvliegen!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:12 schreef Oz. het volgende:
[..]
Dank, mevrouw! Ik las dat ze daar voetbalden een dicht dak. Kan ik dan nog wel mijn luchtballon achterlaten?
Maar parkeren gaat dan juist niet. Of doen ze het dak speciaal voor mij open en na parkeren weer dicht?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juist, kan niemand er mee wegvliegen!
Ja ik kom.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:42 schreef Breuls het volgende:
Laat even op Facebook weten of je komt!
https://www.facebook.com/events/162421157243690/
Euh?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:17 schreef stefanhaan het volgende:
Vorige keer was wel tof, alleen niks van de film meegekregenWel breuls en Danny na afloop nog gezien
je zult wel zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:07 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha ja dat was lachen
Komt Mono nu ook weer een speach doen trouwen ?
Als je 't lief vraagt mag je misschien naar binnen!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef Oz. het volgende:
[..]
Maar parkeren gaat dan juist niet. Of doen ze het dak speciaal voor mij open en na parkeren weer dicht?
Ik ga op onderzoek uit. Je hoort nog van me!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je 't lief vraagt mag je misschien naar binnen!
Misschien kun je met iemand meerijden?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef Fera het volgende:
Die film lijkt me wel gaaf, maar naar Amsterdam op dinsdag, in een gewone werkweek, geen auto hebbende. Meeeeeeehhhhh.
Hmmm. Ik kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien kun je met iemand meerijden?
Helaas is er weinig plek in mijn luchtballon.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik kan het altijd proberen natuurlijk.
Maakt niet uit, ik heb hoogtevrees.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef Oz. het volgende:
[..]
Helaas is er weinig plek in mijn luchtballon.
Kan Gitaar je niet rijden?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef Fera het volgende:
Die film lijkt me wel gaaf, maar naar Amsterdam op dinsdag, in een gewone werkweek, geen auto hebbende. Meeeeeeehhhhh.
Ik ga niet met Gitaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |