quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh wat leuk! Lekker tijdstip ook, ik wil.
In agenda gekeken, 's avonds tentamen. Asdfggfd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh wat leuk! Lekker tijdstip ook, ik wil.
Kon niet anders in dit gevalquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh zonde dat het in amsterdam is
haha snap ik welquote:
Is goed mogelijk. Ik hoop dat het leuk aansluit op wat 'we' kennen van Dorothy's verhaal, dat hier chronologisch na volgt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:52 schreef Arcee het volgende:
Ziet er uit als een samenraapsel van gelijksoortige films van de laatste jaren.
Oh, een soort prequel van Wizard of Oz dus?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:54 schreef Breuls het volgende:
Is goed mogelijk. Ik hoop dat het leuk aansluit op wat 'we' kennen van Dorothy's verhaal, dat hier chronologisch na volgt.
Zeker!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:13 schreef donroyco het volgende:
Lijkt me leuk en wat een mooie landingspagina!
Yes. Het wordt alleen niet echt een date dan, want je zit met 498 andere FOK!kers in de zaalquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:18 schreef ArtistA het volgende:
Ik mag dus een introducé meenemen die (nog) niet aangesloten is bij FOK!?
Dit zie ik wel zitten
Ja, geen probleemquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:18 schreef ArtistA het volgende:
Ik mag dus een introducé meenemen die (nog) niet aangesloten is bij FOK!?
Dit zie ik wel zitten
... die zich destijds KEURIG hebben gedragen tijdens de filmquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yes. Het wordt alleen niet echt een date dan, want je zit met 498 andere FOK!kers in de zaal
Ik heb verdorie geen rust gekregen tijdens die vorige filmquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
... die zich destijds KEURIG hebben gedragen tijdens de film
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb verdorie geen rust gekregen tijdens die vorige film
Was je er de vorige keer bij?quote:
Moet er niet aan denkenquote:
Yup.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, een soort prequel van Wizard of Oz dus?
Ik niet. Ik schrok me rot van de bende. Maar de Pathéërs vonden het normaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Was je er de vorige keer bij?
Degenen van Pathé die na afloop de zaal moesten schoonmaken waren ontzettend onder de indruk van hoe netjes het was gebleven. De Disney mensen waren ook impressed
Ja die zeiden dat het bij reguliere voorstellingen tien keer zo erg wasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik niet. Ik schrok me rot van de bende. Maar de Pathéërs vonden het normaal.
Reken op circa 21.15 uur.quote:
De film duurt 130 minuten, dus reken op een 2,5 uur (incl. trailers). 21.30 uur dus.quote:
En speech van Breulsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
De film duurt 130 minuten, dus reken op een 2,5 uur (incl. trailers).
Want je vergeet dit:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:41 schreef Bart het volgende:
2 uur en 7 minuten inclusief aftiteling. Maar 21.30 voor de vellige kant
.
quote:
Valt mee dus, gemiddeldquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:41 schreef Bart het volgende:
2 uur en 7 minuten inclusief aftiteling. Maar 21.30 voor de vellige kant
.
vorige keer was het een goede speech dus kom maar op!quote:
Dat vond ik anders behoorlijk meevallen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vorige keer was het een goede speech dus kom maar op!
Van mij mag hij. Als hij even de geschiedenis van Disney, Oz, FOK!, James Franco en Mila Kunis behandelt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vorige keer was het een goede speech dus kom maar op!
Niet zo bescheiden joh.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat vond ik anders behoorlijk meevallen.
Er werd gelachen om je grappen, iets dat Wilko Terwijn niet luktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat vond ik anders behoorlijk meevallen.
Seth Gaaikema-grappen?quote:
Hier is er een voor jequote:
die is wel vakr op meets hoorquote:
quote:
nounou, zo blij dat ik kom?quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[..]
nounou, zo blij dat ik kom?
Oeh MissHobje, wat doe je me nou?quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Muis006 het volgende:
Afhankelijk van of meneerMuis kan ben ik er ook bij
Die haal je wel hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik de trein van 23u heb kan ik thuiskomen, hmmm hmm. Op het randje.
Wordt wel krap allemaal denk ikquote:
Anderhalf uur, de trein stopt voor de deur.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wordt wel krap allemaal denk ik.
Ga je 3Den?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Muis006 het volgende:
Afhankelijk van of meneerMuis kan ben ik er ook bij
Met een film van twee uur en tien minuten, een starttijd van 19:00 plus vertraging en een treintijd van 23:00 past alles wel in elkaar hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wordt wel krap allemaal denk ik.
metquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:19 schreef Rockfire het volgende:
John Carter was leuk, dus deze keer probeer ik er weer bij te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |