Watquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt er maar naar uitkijken.
Da's dan ook een kutprovider.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef mrstylo het volgende:
Maar nu zit ze met haar kut kop ook in Online reclames.
Macaroni. Als Nederlanders dat eten...quote:
Gewoon de saus in een blender maken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Macaroni. Als Nederlanders dat eten...Soort van Italiaanse stampot lijkt 't dan vind ik altijd.
pizza's mijn vriendquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Macaroni is ook niet te vretenSowieso Italiaans eten
...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon de saus in een blender maken.
Is nou eenmaal lastig om kind uit huis te plaatsen en dat is ook wel terecht natuurlijk. Vriendin heeft nu een client waarvan kind toen het een maand of 4 was uit huis is geplaatst vanwege onverklaarbare breuken. Rechtszaak vanwege kindermishandeling dit dat. 2 jaar later kregen ze hun kind weer terug omdat het een uiterst zeldzame ziekte bleek te hebben waardoor botten zo ongeveer van suiker waren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ze dat zolang door lieten gaan is echt niet normaal, hij ging niet naar school en kreeg niet normaal te eten.
Is ook compleet vernederlandst. Dat staat zelfs in Urk op de kaart.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Macaroni. Als Nederlanders dat eten...Soort van Italiaanse stampot lijkt 't dan vind ik altijd.
Zo lang 't door Italianen wordt gemaakt vind ik 't heerlijk over 't algemeen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Macaroni heb ik in Italie nog nooit op de menukaart zien staan. Enige fatsoenlijke bereiding is de Amerikaanse Mac 'n' Cheesequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DIt is echt bocht van de bovenste plank man.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Turkse pizza'sBig American Pizza's
Daar ga je fout pik. Lekker tagliatelle met bospaddestoelen. 't Is dat je een jood bent anders had je een keer mogen komen eten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb op mijn vakanties in Italie ook eigenlijk nergens macaroni op de kaart zien staan bedenk ik me net.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is ook compleet vernederlandst. Dat staat zelfs in Urk op de kaart.
GMTAquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Macaroni heb ik in Italie nog nooit op de menukaart zien staan. Enige fatsoenlijke bereiding is de Amerikaanse Mac 'n' Cheese![]()
De Boston Cream Cheese Pizzaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DIt is echt bocht van de bovenste plank man.
't klinkt vreselijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boston Cream Cheese Pizza
Ik ook nog nooit eerlijk gezegd. Spaghetti is ook zo een gerecht. Dat is in Italië zo verschrikkelijk veel anders dan die aids die je hier normaal krijgt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb op mijn vakanties in Italie ook eigenlijk nergens macaroni op de kaart zien staan bedenk ik me net.
Ik vind dat echt niet lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar ga je fout pik. Lekker tagliatelle met bospaddestoelen. 't Is dat je een jood bent anders had je een keer mogen komen eten.
Waarom bewaart ze eten in haar wangen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zweedse prinses gr
Bij mij thuis wordt alles lekker klaargemaakt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet lekkerMaar misschien word het bij jou wel goed klaar gemaakt
Schijnen haar balletjes te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom bewaart ze eten in haar wangen?
Goedzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij mij thuis wordt alles lekker klaargemaakt.
Jij praat hele avonden over spaghetti en macaroni?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JR Style houdt niet van wielrennen en niet van Italiaans eten. Ik geloof dat ik in een cafe niet veel gespreksstof zou hebben met deze man
Salmonella is overschat, het is zeker niet fijn om te hebben, maar een gezond mens kan er wel tegen. Daarnaast zal zo'n mens van die extreem vrije uitloop eieren hebben of gewoon zelf kippen, waardoor salmonella sowieso al zeer weinig voor komt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toevallig was dit gisteren nog bij True Life () op MTV trouwens. Raar wijf at alleen ongekookt voedsel en dus ook geen vlees of vis. Maar wel ongekookte eieren
Dat is toch veel ongezonder dan gekookt eitje lijkt me
Toen mijn vrouw nog mijn chica was, bleef ze voor het eerst bij mij thuis slapen. 's Morgens bij het ontbijt zei mijn pa tegen haar: "Meid, je hebt nog wat sperma op je wang hangen". Waarna mijn vrouw heel beschaamd over haar wangen begint te wrijven, waarop mijn pa zegt: "Nee, aan de binnenkant".quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijnen haar balletjes te zijn.
misschien is sushi en bukkake wel zijn dingquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JR Style houdt niet van wielrennen en niet van Italiaans eten. Ik geloof dat ik in een cafe niet veel gespreksstof zou hebben met deze man
Pasta in 't algemeen man. Eten ze daar ook niet als hoofdgerecht en is 100x zo lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit eerlijk gezegd. Spaghetti is ook zo een gerecht. Dat is in Italië zo verschrikkelijk veel anders dan die aids die je hier normaal krijgt.
Misschien zit hij ook in de financiële business.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen mijn vrouw nog mijn chica was, bleef ze voor het eerst bij mij thuis slapen. 's Morgens bij het ontbijt zei mijn pa tegen haar: "Meid, je hebt nog wat sperma op je wang hangen". Waarna mijn vrouw heel beschaamd over haar wangen begint te wrijven, waarop mijn pa zegt: "Nee, aan de binnenkant".
Nee ik vind Turks eten meestal wel goed te doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
misschien is sushi en bukkake wel zijn ding
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen mijn vrouw nog mijn chica was, bleef ze voor het eerst bij mij thuis slapen. 's Morgens bij het ontbijt zei mijn pa tegen haar: "Meid, je hebt nog wat sperma op je wang hangen". Waarna mijn vrouw heel beschaamd over haar wangen begint te wrijven, waarop mijn pa zegt: "Nee, aan de binnenkant".
Salmonella zit toch in de uitwerpselen idd?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Salmonella is overschat, het is zeker niet fijn om te hebben, maar een gezond mens kan er wel tegen. Daarnaast zal zo'n mens van die extreem vrije uitloop eieren hebben of gewoon zelf kippen, waardoor salmonella sowieso al zeer weinig voor komt.
En zelfs als er al salmonella is, dan zal de bacterie grotendeels aan de buitenkant van de schil zitten. Als je dan een vers eitje netjes breekt, zal je er weinig van merken.
vergeleken met pasta uit karton zoals hier ja, maar wat let je om het zelf te maken. Zo moeilijk is pasta maken ook weer niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pasta in 't algemeen man. Eten ze daar ook niet als hoofdgerecht en is 100x zo lekker.
Hebben wel allemaal een vrij mannelijke kaaklijn imo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zweedse prinses gr
JR-Style-93 / Mrstylo?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik vind Turks eten meestal wel goed te doen
Te veel gedoe voor 1 persoon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
vergeleken met pasta uit karton zoals hier ja, maar wat let je om het zelf te maken. Zo moeilijk is pasta maken ook weer niet.
Nee hoor, maar denk dat we op andere gebieden ook niet echt "connecten". Welke muziek luister je NU?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij praat hele avonden over spaghetti en macaroni?
een eierschaal is poreus dus uiteindelijk komt het wel in een ei terecht. Dat kan een probleem zijn bij de weken oude eieren in de supermarkt, maar een vers gelegd eitje kan je eigenlijk altijd wel rauw eten, ook als de kip besmet is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Salmonella zit toch in de uitwerpselen idd?
Okequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Snel met twee brouwsers naast elkaar postne jajajajajaj
quote:
Hersenspinsel. Turks, Koerdisch, Namen die op elkaar lijken.quote:
Nee hij is PSV'er zie ik. Dat gaat mij echt te verquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Snel met twee brouwsers naast elkaar postne jajajajajaj
Onder de gordel. Homo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Hersenspinsel. Turks, Koerdisch, Namen die op elkaar lijken.
quote:
Lekker man, na 't sporten 3 rauwe eieren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef Adames het volgende:
[..]
een eierschaal is poreus dus uiteindelijk komt het wel in een ei terecht. Dat kan een probleem zijn bij de weken oude eieren in de supermarkt, maar een vers gelegd eitje kan je eigenlijk altijd wel rauw eten, ook als de kip besmet is.
Ik heb echt een super makkelijk, restaurant waardig pasta-gerecht wat je in een kwartiertje op tafel zetquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Te veel gedoe voor 1 persoon.
Ik een keer na het paardrijden, 2 geklutste eieren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker man, na 't sporten 3 rauwe eieren.
nu ben ik wel benieuwdquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb echt een super makkelijk, restaurant waardig pasta-gerecht wat je in een kwartiertje op tafel zetVrouwen beginnen gelijk te soppen als je dat voor ze kookt.
je bent op dreefquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik een keer na het paardrijden, 2 geklutste eieren.
Zo heb ik er ook een. Serveer ik ook altijd als we eters krijgen. Is eerlijk gezegd ook het enige wat ik kan koken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb echt een super makkelijk, restaurant waardig pasta-gerecht wat je in een kwartiertje op tafel zetVrouwen beginnen gelijk te soppen als je dat voor ze kookt.
tell me man.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pasta met witte wijnsaus, gerookte zalm en garnalen. Als er liefhebbers zijn zal ik het eens voor jullie uitschrijven.quote:
Garnalen en zalm is wel lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pasta met witte wijnsaus, gerookte zalm en garnalen. Als er liefhebbers zijn zal ik het eens voor jullie uitschrijven.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pasta met witte wijnsaus, gerookte zalm en garnalen. Als er liefhebbers zijn zal ik het eens voor jullie uitschrijven.
Nu kunnen jullie samen naar het café.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Garnalen en zalm is wel lekker
Graag. En dan in mijn PM zodat ik 'm makkelijk terug kan vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
met saus bedoel je daadwerkelijk gebonden saus op basis van een roux? Of room en witte wijn, of zelfs zonder de room.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet niets. Maar ze zijn naar Roemenië afgereisd, dus kunnen ze ook maar beter een wedstrijdje spelen.quote:
de hoeren daar schijnen ook niet mis te zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet niets. Maar ze zijn naar Roemenië afgereisd, dus kunnen ze ook maar beter een wedstrijdje spelen.
en kuttingenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boerenhol staat er niet eens op.
Blijkbaar wel, want die Roemenen liepen hier vorige week met open ogen over de wallen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de hoeren daar schijnen ook niet mis te zijn
Labia.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Adames het volgende:
ik snap trouwens niet wat grappig is aan labia
Meen je dit nu?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Adames het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Adames het volgende:
quote:
Cockingen ook niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boerenhol staat er niet eens op.
quote:1 Kook de pasta Ik doe meestal fussili ofzo. Of Penne. Als er maar veel saus aan kan blijven plakken.
2. Wok aan met olijfolie. Uitje snipperen. Knoflook hakken/persen en samen in de pan.
3. Beetje fruiten, dan rode peper erin.
Evt 4: je kan nu ook wat lekkere paddestoelen erbij doen, maar dat doe ik niet altijd. Zonder kan prima, maar dan maak ik wel kleine salade voor de groente.
4. 125 mm creme fraiche + witte wijn naar smaak toevoegen.
5. Saus op smaak brengen met zout, peper en dille. Niet teveel zout want gerookte zalm maakt het ook nog wat zouter.
6 Zalmsnippers + Garnalen toevoegen en laten opwarmen. Hoeft nu al niet meer te koken.
Eet smakelijk. Serveren met een lekkere chianti.
quote:
ja maar die roemeense gaan alleen voor de buitenlandersquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want die Roemenen liepen hier vorige week met open ogen over de wallen.
Mja, ik vind dat niet makkelijk eten. Moet ook nog fokken ondertussen he, dus liever iets wat ik alleen met een lepel of vork naar binnen kan werken.quote:
Potgrond.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat niet makkelijk eten. Moet ook nog fokken ondertussen he, dus liever iets wat ik alleen met een lepel of vork naar binnen kan werken.
Ja, in dat hypocriet gereformeerde deel waar jij vandaan komt zou dat nooit lukken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Zeeuws Vlaanderen liggen nog wel meer van die debiele plaatsjes. Was eigenlijk voorbestemd om de sexshopregio van Nederland te worden.
Schimmelkaas is volgens mij 't enige wat ik niet eet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef Adames het volgende:
ok dan drop ik ook mijn pasta recept, nog geschikt voor vegetariers ook.
Pasta (ik hou van Tagliatelle, houdt de losse ingredienten een beetje bij elkaar), blauwschimmelkaas, peer, champignons en walnoot.
en een smulweb beschrijving erbij:
kook de pasta
kook de rest
gooi bij elkaar
nadeel is dat al die ingredienten dan ertussen uit vallen, eet je eerst vooral pasta met room en kan je erna de zalm en garnalen op gaan rapen op je bord.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat niet makkelijk eten. Moet ook nog fokken ondertussen he, dus liever iets wat ik alleen met een lepel of vork naar binnen kan werken.
Vegetariërsquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef Adames het volgende:
ok dan drop ik ook mijn pasta recept, nog geschikt voor vegetariers ook.
Pasta (ik hou van Tagliatelle, houdt de losse ingredienten een beetje bij elkaar), blauwschimmelkaas, peer, champignons en walnoot.
en een smulweb beschrijving erbij:
kook de pasta
kook de rest
gooi bij elkaar
Als je een zachte neemt zoals Danish Blue is het wel lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schimmelkaas is volgens mij 't enige wat ik niet eet.
Ik ben niet van Tholen manquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, in dat hypocriet gereformeerde deel waar jij vandaan komt zou dat nooit lukken.
Bef je je chick daarna toch nog een keer. Heb jij ook je zin.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vegetariërs
Je hebt pas gevreten als er dood dier door je slokdarm is gegaan.
Is toch allemaal 't zelfde daar? Overal zwarte kousen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben niet van Tholen man
Ik weet niet hoe lang de schaamlippen van jouw wijf zijn, maar bij die van mij gaan ze niet door mijn slokdarm tijdens het beffen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bef je je chick daarna toch nog een keer. Heb jij ook je zin.
ik hou van goed vlees, maar eerlijk gezegd hoef ik niet altijd vlees. Bij sommige gerechten hoeft het gewoon niet. Bij zoiets zou je prima nog een neutraal stuk vlees als kipfilet kunnen toevoegen, maar dat vind ik zo'n saai inspiratieloos stukje vlees.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vegetariërs
Je hebt pas gevreten als er dood dier door je slokdarm is gegaan.
Ben jij van Zeeland ja?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben niet van Tholen man
Echte baas doet paddestoelenpasta met paddo'squote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.oesterzwammen.(...)es-room-en-basilicum
Deze is
okquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang de schaamlippen van jouw wijf zijn, maar bij die van mij gaan ze niet door mijn slokdarm tijdens het beffen.
okquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang de schaamlippen van jouw wijf zijn, maar bij die van mij gaan ze niet door mijn slokdarm tijdens het beffen.
waarvan aktequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mwa. Walcheren en dan vooral Middelburg is wel ok. Zeeuws Vlaanderen gaat ondertussen ook nog wel omdat daar steeds meer Belgen wonen. Goeree, Tholen, Zuid en Noord Beveland en Schouwen word je tegen de muur gezet als je op zondag je muziek aan zet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is toch allemaal 't zelfde daar? Overal zwarte kousen.
Pfoeh. Daar ga ik even van bijkomen. Ik denk dat ik daar wel tot na het weekend voor nodig heb. Toedels.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfoeh. Daar ga ik even van bijkomen. Ik denk dat ik daar wel tot na het weekend voor nodig heb. Toedels.
hoe is het in Heinkenszandquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Walcheren en dan vooral Middelburg is wel ok. Zeeuws Vlaanderen gaat ondertussen ook nog wel omdat daar steeds meer Belgen wonen. Goeree, Tholen, Zuid en Noord Beveland en Schouwen word je tegen de muur gezet als je op zondag je muziek aan zet.
Zeeuws-Vlaanderen is prima te doen man, die mensen wonen alleen maar in 't oosten daar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Walcheren en dan vooral Middelburg is wel ok. Zeeuws Vlaanderen gaat ondertussen ook nog wel omdat daar steeds meer Belgen wonen. Goeree, Tholen, Zuid en Noord Beveland en Schouwen word je tegen de muur gezet als je op zondag je muziek aan zet.
Ik geloof dat niet echt duidelijk is hoe dat is ontstaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
blijft toch mooi hoe die verdeeling is
hopelijk gaan ze doorquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
He, atleti moet zo al spelen. Zou Sierd die wedstrijd doen?
is al bezigquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
He, atleti moet zo al spelen. Zou Sierd die wedstrijd doen?
GGMM kan dit beter.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
Vraag: Eet kapiteintje nu perzik yoghurt?
Antwoord: Ja
ik vind het ook een vreemde vraag eigenlijk.quote:
Technisch gezien zowel de eerste als de laatste optie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het ook een vreemde vraag eigenlijk.
Is het perzik en yoghurt, perzik-yoghurtijs, perzikyoghurt, vragen vragen
oh heb je Almhoff dan? Die hebben echt perzik er in ja, andere merken wil ik niet weten wat het is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Technisch gezien zowel de eerste als de laatste optie.
Wtf, die had ik ook maar gewoon met appel dacht ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
oh heb je Almhoff dan? Die hebben echt perzik er in ja, andere merken wil ik niet weten wat het is.
Ik had vorige een Peijenburg Appel/Kaneel Ontbijtkoek volgens grootmoeders recept gekocht. Met geconfijte meloen ipv appel
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wtf, die had ik ook maar gewoon met appel dacht ik
Nee AH perzikyoghurt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
oh heb je Almhoff dan? Die hebben echt perzik er in ja, andere merken wil ik niet weten wat het is.
Ik had vorige een Peijenburg Appel/Kaneel Ontbijtkoek volgens grootmoeders recept gekocht. Met geconfijte meloen ipv appel
dat vruchtvlees? Lijkt me sterk, aardappelzetmeel lost op en bindt enorm. Maar het nog zomaar kunnen ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee AH perzikyoghurt.
Hoorde laatst ook dat de 'stukjes' sinaasappel in sinaasappelsap ook op smaak gebrachte aardappelschilfers zijn.
Hoorde 't van een mattie, die had 't in een docu gezien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:35 schreef Adames het volgende:
[..]
dat vruchtvlees? Lijkt me sterk, aardappelzetmeel lost op en bindt enorm. Maar het nog zomaar kunnen ook
http://www.playstationpur(...)6-Wist-je-dat/page66quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoorde 't van een mattie, die had 't in een docu gezien.
quote:De KNVB meldt middels een officieel statement dat de tuchtcommissie zich zal buigen over een aantal uitspraken van trainer Gertjan Verbeek van AZ. Het rechtsorgaan van de KNVB doet dat op verzoek van de aanklager betaald voetbal, dat de zaak niet zelf wil onderzoeken, omdat veel uitspraken over hem zelf gaan. De aanklager heeft verder verzocht de zaak schriftelijk af te handelen.
Maak er een topic over.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
done
VBL / Verbeek vs KNVB: Er komt geen einde aan
Hopelijk niet, dat zou betekenen dat er niks meer in de weg ligt voor een EL overwinning van Ajax. Niemand kan ze stoppen dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hopelijk gaan ze doorKOEKOEK
Vervoersproblemen. Is toch sap van concentraat, dus dat vruchtvlees zullen ze later pas toevoegen als ze het daadwerkelijke sap gaan maken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:39 schreef Adames het volgende:
maar ik zit me het voordeel af te vragen van aardappel (of mais). Wat doe je dan met het vruchtvlees van de sinaasappels? Het zal dan niet kostentechnisch zijn.
ja klopt, dat vruchtvlees verwerk je dan ter plekke in veevoer oid.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vervoersproblemen. Is toch sap van concentraaat, dus dat vruchtvlees zullen ze later pas toevoegen als ze het daadwerkelijke sap gaan maken.
Ajax heeft het ook lastig tegen Rubin Kazan en Zenit hoor. Die Oostblokploegjes, maar met meer niveau als Steauaquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk niet, dat zou betekenen dat er niks meer in de weg ligt voor een EL overwinning van Ajax. Niemand kan ze stoppen dan.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
btw ik bijt net op zo'n stukje perzik, maar 't heeft wel echt de structuur van perzik (uit blik) Adames. Zou 't dan toch?
Zou mooi zijn . Maar eerst vanavond maar afwachtenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Rubin Kazan, Levante, Cluj, Lyon, Basel, Liverpool, Gladbach, Genk, Newcastle, Hannover, D. Kiev, Leverkusen, BATE, Viktoria Plzen, Praag moeten door naast ajax
Ik ben geen kloonquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
JR-style, van wie ben jij een kloon btw?
3min3mquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ken je niet en je komt hier ineens meeposten in de SC alsof je 't al maanden doet. Dat kan niet.quote:
Ooh okequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken je niet en je komt hier ineens meeposten in de SC alsof je 't al maanden doet. Dat kan niet.
Rensquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
ik ook hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja dus. Dat vond ik altijd een kutuser man.
Ah daar lijk ik dus opquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja dus. Dat vond ik altijd een kutuser man.
12 of 13 volgens mijquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, dat was een irritant mannetje van een jaar of 14 toch?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo rtl7 aan voor de voorbeschouwing met Genee, Derksen en Gijp
*opgezadeldquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
je word hier continu met je jeugdzonden opgezadelt
Alsof niemand wist dat je Kopsterk bent.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zelfs een kloon waar ik niet zo opzichtig mee post.
Nee, in de verste verten nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof niemand wist dat je Kopsterk bent.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik ben geen kloon. Ik las al lang mee, en ben sinds kort maar gaan posten
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
maar ik ben eerlijk waar geen kloon, hoezo post ik opzichtig dan ?
is ajacied422 dat ja?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof niemand wist dat je Kopsterk bent.
Van een domme mbo'erquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haha, omdat ik gewoon meepraat hierVan wie ben ik dan kloon volgens jullie?
je lijkt wel een wijf, ook zo aandachtsgeil, herhalend en achterlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haha, omdat ik gewoon meepraat hierVan wie ben ik dan kloon volgens jullie?
tyronquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Als je mijn kloonaccount ziet, verwacht je echt niet dat ik daarmee post.
ja en nu?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:56 schreef Adames het volgende:
godver j0rdiii, ik vind geen iso van exchange 2010
Goed dat je 't zegt. Hoe laat begint t?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo rtl7 aan voor de voorbeschouwing met Genee, Derksen en Gijp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
18:00 op RTL7. schakel maar in, meestal een minuutje eerder van startquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed dat je 't zegt. Hoe laat begint t?
*wordtquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
je word hier continu met je jeugdzonden opgezadelt
Naast die albanus of zoiets heb je er nog een?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Als je mijn kloonaccount ziet, verwacht je echt niet dat ik daarmee post.
Niemand leest mee in de SC zonder dat hij er post of gepost heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
maar ik ben eerlijk waar geen kloon, hoezo post ik opzichtig dan ?
Ik had biestang, albanus, behkoftang, en ik bezit nog een die jullie neit wtenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Naast die albanus of zoiets heb je er nog een?
Ik las hier ook niet mee, maar wel in VBL. En toen ging ik hier kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand leest mee in de SC zonder dat hij er post of gepost heeft.
Twee ontzettende reetwedstrijden. Ik krab nog liever mijn ogen eruit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed dat je 't zegt. Hoe laat begint t?
Best stoer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had biestang, albanus, behkoftang, en ik bezit nog een die jullie neit wten
laatst al een keer gekocht voor 89 centquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef mrstylo het volgende:
J0rdiii, Plants vs Zombies is vandaag gratis.
darten vanaf 20:00.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee ontzettende reetwedstrijden. Ik krab nog liever mijn ogen eruit.
Ben al aan 't kijken. Ze zijn laat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
18:00 op RTL7. schakel maar in, meestal een minuutje eerder van start
ja nu beursgelul, dat is een sinus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben al aan 't kijken. Ze zijn laat.
Ja ik ook. Had het niet voor de iPhone, dus wel ff daar op gedownload.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
laatst al een keer gekocht voor 89 cent
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom 'tang'?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niks te doen, lig voor pampus op bed. Moet toch wat he ouwe reus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee ontzettende reetwedstrijden. Ik krab nog liever mijn ogen eruit.
Op Ajax netwerk ben je toch stintos?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de enige was die nog enigszins mijn pijn zou begrijpen
ik vind 'tang' vrij concreet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede vraag.Ik ga vaak voor zeer abstracte namen.
Ja zoietsquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op Ajax netwerk ben je toch stintos?
heb je je laten inspireren door het medisch woordenboek?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit door een mongool geschreven?quote:
mijn msdn accountje is al lang weg helaas. Maar die inderdaad, nergens op nieuwsgroepen te vinden. beetje vreemdquote:
als ik dat bestandje even op wetransfer zet dan kun je het zo downloaden, lukte bij typisch ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn msdn accountje is al lang weg helaas. Maar die inderdaad, nergens op nieuwsgroepen te vinden. beetje vreemd
welk bestandje .. toch niet de hele isoquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
als ik dat bestandje even op wetransfer zet dan kun je het zo downloaden, lukte bij typisch ook
zal wel even downloaden
Wat was dat man?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:04 schreef Typisch het volgende:
Vannacht nog even die PS4 presentatie gezien, ben niet echt onder de indruk geraakt.
Ik heb 't gemist. Was 't niet veel nee?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:04 schreef Typisch het volgende:
Vannacht nog even die PS4 presentatie gezien, ben niet echt onder de indruk geraakt.
nee dat kleine bestand die de download manager opstart zeg maarquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:04 schreef Adames het volgende:
[..]
welk bestandje .. toch niet de hele iso
Nee man, zat maar half te kijken want we waren keihard aan het kaarten en andere kut spelletjes als stef stunt piloot aan het doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't gemist. Was 't niet veel nee?
sony is volgens mij ook niet kleinquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, zat maar half te kijken want we waren keihard aan het kaarten en andere kut spelletjes als stef stunt piloot aan het doen.Zag één game die mij wel geinig leek, beetje kiddy platformer ala mario 64 leek het op. De rest vond ik maar een beetje mwah. Heb meer vertrouwen in microsoft, die hebben ook veel meer doekoecentjes natuurlijk.
Klopt, alleen heeft hebben beide game divisies van sony en ms verlies geleden deze generatie volgens mij. Ik praat nu wat gamejournalisten na hoor, weet er ook het fijne niet van.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:07 schreef Adames het volgende:
[..]
sony is volgens mij ook niet klein
2e Balotelli in wording. Hij is 18 en ging ouwe hoeren toen Balotelli die vrije trap (die hij er in schoot) opeiste werd hij boos.quote:
Bij Sony niet hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, alleen heeft hebben beide game divisies van sony en ms verlies geleden deze generatie volgens mij. Ik praat nu wat gamejournalisten na hoor, weet er ook het fijne niet van.
Oh, dan heb ik het verkeerd onthouden.quote:
Vond de posters van zichzelf grappiger.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Die woont nog gewoon bij moeders, moet kunnen toch.
Had die wedstrijd laatst nog gezien ja, ze legde het wel weer bij omdat Balotelli even aangaf dat hij erin ging.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
2e Balotelli in wording. Hij is 18 en ging ouwe hoeren toen Balotelli die vrije trap (die hij er in schoot) opeiste werd hij boos.
Reactiequote:Op donderdag 21 februari 2013 18:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond de posters van zichzelf grappiger.
Maar zijn zus lijkt echt niet op een half bloedje:
[ afbeelding ]
Straks Balotelli, die nieuwe en El Shaarawy in de basis bij Italië.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had die wedstrijd laatst nog gezien ja, ze legde het wel weer bij omdat Balotelli even aangaf dat hij erin ging.
Bij Sony is de enige divisie die normaal loopt de gamedivisie. Ze gaan dus de gamedivisie als de centraliseren bij Sony.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het verkeerd onthouden.Kreeg in ieder geval mee dat ms meer met geld gaat smijten dan Sony, mede doordat ze beide niet zo'n succesvolle generatie hebben achteraf gezien. Zoiets heb ik onthouden, geen idee of het klopt. En ik heb een voorliefde voor xbox omdat ik ze allebei gehad heb.
?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:14 schreef RubenSosa het volgende:
ajax, twente... nee het was psv... lekker op de hoogte weer .
zusje is van de melkboer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond de posters van zichzelf grappiger.
Maar zijn zus lijkt echt niet op een half bloedje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |