Pfoeh. Daar ga ik even van bijkomen. Ik denk dat ik daar wel tot na het weekend voor nodig heb. Toedels.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfoeh. Daar ga ik even van bijkomen. Ik denk dat ik daar wel tot na het weekend voor nodig heb. Toedels.
hoe is het in Heinkenszandquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Walcheren en dan vooral Middelburg is wel ok. Zeeuws Vlaanderen gaat ondertussen ook nog wel omdat daar steeds meer Belgen wonen. Goeree, Tholen, Zuid en Noord Beveland en Schouwen word je tegen de muur gezet als je op zondag je muziek aan zet.
Zeeuws-Vlaanderen is prima te doen man, die mensen wonen alleen maar in 't oosten daar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Walcheren en dan vooral Middelburg is wel ok. Zeeuws Vlaanderen gaat ondertussen ook nog wel omdat daar steeds meer Belgen wonen. Goeree, Tholen, Zuid en Noord Beveland en Schouwen word je tegen de muur gezet als je op zondag je muziek aan zet.
Ik geloof dat niet echt duidelijk is hoe dat is ontstaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
blijft toch mooi hoe die verdeeling is
hopelijk gaan ze doorquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
He, atleti moet zo al spelen. Zou Sierd die wedstrijd doen?
is al bezigquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
He, atleti moet zo al spelen. Zou Sierd die wedstrijd doen?
GGMM kan dit beter.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
Vraag: Eet kapiteintje nu perzik yoghurt?
Antwoord: Ja
ik vind het ook een vreemde vraag eigenlijk.quote:
Technisch gezien zowel de eerste als de laatste optie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het ook een vreemde vraag eigenlijk.
Is het perzik en yoghurt, perzik-yoghurtijs, perzikyoghurt, vragen vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |