ja maar die roemeense gaan alleen voor de buitenlandersquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want die Roemenen liepen hier vorige week met open ogen over de wallen.
Mja, ik vind dat niet makkelijk eten. Moet ook nog fokken ondertussen he, dus liever iets wat ik alleen met een lepel of vork naar binnen kan werken.quote:
Potgrond.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat niet makkelijk eten. Moet ook nog fokken ondertussen he, dus liever iets wat ik alleen met een lepel of vork naar binnen kan werken.
Ja, in dat hypocriet gereformeerde deel waar jij vandaan komt zou dat nooit lukken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Zeeuws Vlaanderen liggen nog wel meer van die debiele plaatsjes. Was eigenlijk voorbestemd om de sexshopregio van Nederland te worden.
Schimmelkaas is volgens mij 't enige wat ik niet eet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef Adames het volgende:
ok dan drop ik ook mijn pasta recept, nog geschikt voor vegetariers ook.
Pasta (ik hou van Tagliatelle, houdt de losse ingredienten een beetje bij elkaar), blauwschimmelkaas, peer, champignons en walnoot.
en een smulweb beschrijving erbij:
kook de pasta
kook de rest
gooi bij elkaar
nadeel is dat al die ingredienten dan ertussen uit vallen, eet je eerst vooral pasta met room en kan je erna de zalm en garnalen op gaan rapen op je bord.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat niet makkelijk eten. Moet ook nog fokken ondertussen he, dus liever iets wat ik alleen met een lepel of vork naar binnen kan werken.
Vegetariėrsquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef Adames het volgende:
ok dan drop ik ook mijn pasta recept, nog geschikt voor vegetariers ook.
Pasta (ik hou van Tagliatelle, houdt de losse ingredienten een beetje bij elkaar), blauwschimmelkaas, peer, champignons en walnoot.
en een smulweb beschrijving erbij:
kook de pasta
kook de rest
gooi bij elkaar
Als je een zachte neemt zoals Danish Blue is het wel lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schimmelkaas is volgens mij 't enige wat ik niet eet.
Ik ben niet van Tholen manquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, in dat hypocriet gereformeerde deel waar jij vandaan komt zou dat nooit lukken.
Bef je je chick daarna toch nog een keer. Heb jij ook je zin.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vegetariėrs
Je hebt pas gevreten als er dood dier door je slokdarm is gegaan.
Is toch allemaal 't zelfde daar? Overal zwarte kousen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben niet van Tholen man
Ik weet niet hoe lang de schaamlippen van jouw wijf zijn, maar bij die van mij gaan ze niet door mijn slokdarm tijdens het beffen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bef je je chick daarna toch nog een keer. Heb jij ook je zin.
ik hou van goed vlees, maar eerlijk gezegd hoef ik niet altijd vlees. Bij sommige gerechten hoeft het gewoon niet. Bij zoiets zou je prima nog een neutraal stuk vlees als kipfilet kunnen toevoegen, maar dat vind ik zo'n saai inspiratieloos stukje vlees.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vegetariėrs
Je hebt pas gevreten als er dood dier door je slokdarm is gegaan.
Ben jij van Zeeland ja?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben niet van Tholen man
Echte baas doet paddestoelenpasta met paddo'squote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.oesterzwammen.(...)es-room-en-basilicum
Deze is
okquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang de schaamlippen van jouw wijf zijn, maar bij die van mij gaan ze niet door mijn slokdarm tijdens het beffen.
okquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang de schaamlippen van jouw wijf zijn, maar bij die van mij gaan ze niet door mijn slokdarm tijdens het beffen.
waarvan aktequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mwa. Walcheren en dan vooral Middelburg is wel ok. Zeeuws Vlaanderen gaat ondertussen ook nog wel omdat daar steeds meer Belgen wonen. Goeree, Tholen, Zuid en Noord Beveland en Schouwen word je tegen de muur gezet als je op zondag je muziek aan zet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is toch allemaal 't zelfde daar? Overal zwarte kousen.
Pfoeh. Daar ga ik even van bijkomen. Ik denk dat ik daar wel tot na het weekend voor nodig heb. Toedels.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfoeh. Daar ga ik even van bijkomen. Ik denk dat ik daar wel tot na het weekend voor nodig heb. Toedels.
hoe is het in Heinkenszandquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Walcheren en dan vooral Middelburg is wel ok. Zeeuws Vlaanderen gaat ondertussen ook nog wel omdat daar steeds meer Belgen wonen. Goeree, Tholen, Zuid en Noord Beveland en Schouwen word je tegen de muur gezet als je op zondag je muziek aan zet.
Zeeuws-Vlaanderen is prima te doen man, die mensen wonen alleen maar in 't oosten daar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Walcheren en dan vooral Middelburg is wel ok. Zeeuws Vlaanderen gaat ondertussen ook nog wel omdat daar steeds meer Belgen wonen. Goeree, Tholen, Zuid en Noord Beveland en Schouwen word je tegen de muur gezet als je op zondag je muziek aan zet.
Ik geloof dat niet echt duidelijk is hoe dat is ontstaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
blijft toch mooi hoe die verdeeling is
hopelijk gaan ze doorquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
He, atleti moet zo al spelen. Zou Sierd die wedstrijd doen?
is al bezigquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
He, atleti moet zo al spelen. Zou Sierd die wedstrijd doen?
GGMM kan dit beter.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
Vraag: Eet kapiteintje nu perzik yoghurt?
Antwoord: Ja
ik vind het ook een vreemde vraag eigenlijk.quote:
Technisch gezien zowel de eerste als de laatste optie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het ook een vreemde vraag eigenlijk.
Is het perzik en yoghurt, perzik-yoghurtijs, perzikyoghurt, vragen vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |