heb je je laten inspireren door het medisch woordenboek?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had biestang, albanus, behkoftang, en ik bezit nog een die jullie neit wten
Is dit door een mongool geschreven?quote:
mijn msdn accountje is al lang weg helaas. Maar die inderdaad, nergens op nieuwsgroepen te vinden. beetje vreemdquote:
als ik dat bestandje even op wetransfer zet dan kun je het zo downloaden, lukte bij typisch ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn msdn accountje is al lang weg helaas. Maar die inderdaad, nergens op nieuwsgroepen te vinden. beetje vreemd
welk bestandje .. toch niet de hele isoquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
als ik dat bestandje even op wetransfer zet dan kun je het zo downloaden, lukte bij typisch ook
zal wel even downloaden
Wat was dat man?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:04 schreef Typisch het volgende:
Vannacht nog even die PS4 presentatie gezien, ben niet echt onder de indruk geraakt.
Ik heb 't gemist. Was 't niet veel nee?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:04 schreef Typisch het volgende:
Vannacht nog even die PS4 presentatie gezien, ben niet echt onder de indruk geraakt.
nee dat kleine bestand die de download manager opstart zeg maarquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:04 schreef Adames het volgende:
[..]
welk bestandje .. toch niet de hele iso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |