Watquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt er maar naar uitkijken.
Da's dan ook een kutprovider.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef mrstylo het volgende:
Maar nu zit ze met haar kut kop ook in Online reclames.
Macaroni. Als Nederlanders dat eten...quote:
Gewoon de saus in een blender maken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Macaroni. Als Nederlanders dat eten...Soort van Italiaanse stampot lijkt 't dan vind ik altijd.
pizza's mijn vriendquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Macaroni is ook niet te vretenSowieso Italiaans eten
...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon de saus in een blender maken.
Is nou eenmaal lastig om kind uit huis te plaatsen en dat is ook wel terecht natuurlijk. Vriendin heeft nu een client waarvan kind toen het een maand of 4 was uit huis is geplaatst vanwege onverklaarbare breuken. Rechtszaak vanwege kindermishandeling dit dat. 2 jaar later kregen ze hun kind weer terug omdat het een uiterst zeldzame ziekte bleek te hebben waardoor botten zo ongeveer van suiker waren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ze dat zolang door lieten gaan is echt niet normaal, hij ging niet naar school en kreeg niet normaal te eten.
Is ook compleet vernederlandst. Dat staat zelfs in Urk op de kaart.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Macaroni. Als Nederlanders dat eten...Soort van Italiaanse stampot lijkt 't dan vind ik altijd.
Zo lang 't door Italianen wordt gemaakt vind ik 't heerlijk over 't algemeen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Macaroni heb ik in Italie nog nooit op de menukaart zien staan. Enige fatsoenlijke bereiding is de Amerikaanse Mac 'n' Cheesequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DIt is echt bocht van de bovenste plank man.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Turkse pizza'sBig American Pizza's
Daar ga je fout pik. Lekker tagliatelle met bospaddestoelen. 't Is dat je een jood bent anders had je een keer mogen komen eten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb op mijn vakanties in Italie ook eigenlijk nergens macaroni op de kaart zien staan bedenk ik me net.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is ook compleet vernederlandst. Dat staat zelfs in Urk op de kaart.
GMTAquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Macaroni heb ik in Italie nog nooit op de menukaart zien staan. Enige fatsoenlijke bereiding is de Amerikaanse Mac 'n' Cheese![]()
De Boston Cream Cheese Pizzaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DIt is echt bocht van de bovenste plank man.
't klinkt vreselijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boston Cream Cheese Pizza
Ik ook nog nooit eerlijk gezegd. Spaghetti is ook zo een gerecht. Dat is in Italië zo verschrikkelijk veel anders dan die aids die je hier normaal krijgt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb op mijn vakanties in Italie ook eigenlijk nergens macaroni op de kaart zien staan bedenk ik me net.
Ik vind dat echt niet lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar ga je fout pik. Lekker tagliatelle met bospaddestoelen. 't Is dat je een jood bent anders had je een keer mogen komen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |