quote:
AZ-trainer Gertjan Verbeek was het absoluut niet eens met de rode kaart die Nick Viergever kreeg tijdens het duel met Feyenoord (3-1 verlies). "Ik heb van het weekeinde ook weer heerlijk genoten van de Premier League. Waar wij hier in Nederland met elkaar naar toe gaan is een soort wijvensport. Dan zal ik wel weer het vrouwenvoetbal beledigen, maar dat is niet mijn bedoeling" zei Verbeek.
quote:
Verbeek begreep afgelopen zondag sowieso al niet waarom Viergever in de wedstrijd tegen Feyenoord met rood uit het veld werd gestuurd. ,,Het was hoogstens een gele kaart. Maar het heeft bijna geen zin meer om in beroep te gaan. Het is ons-kent-ons in Zeist. De manier waarop je daar als aangeklaagde wordt behandeld, is zonder respect, denigrerend en neerbuigend. Vooral de aanklager is verschrikkelijk en subjectief. Maar we blijven er tegen vechten. Je ergens bij neerleggen terwijl je onrecht is aangedaan, dat moet je nooit doen.''
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D