abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123168533
quote:
De KNVB meldt middels een officieel statement dat de tuchtcommissie zich zal buigen over een aantal uitspraken van trainer Gertjan Verbeek van AZ. Het rechtsorgaan van de KNVB doet dat op verzoek van de aanklager betaald voetbal, dat de zaak niet zelf wil onderzoeken, omdat veel uitspraken over hem zelf gaan. De aanklager heeft verder verzocht de zaak schriftelijk af te handelen.
pi_123168628
KNVB :')
Oh.
pi_123168668
Nu al een legendarisch topic.
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:43:52 #4
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_123168789
quote:
AZ-trainer Gertjan Verbeek was het absoluut niet eens met de rode kaart die Nick Viergever kreeg tijdens het duel met Feyenoord (3-1 verlies). "Ik heb van het weekeinde ook weer heerlijk genoten van de Premier League. Waar wij hier in Nederland met elkaar naar toe gaan is een soort wijvensport. Dan zal ik wel weer het vrouwenvoetbal beledigen, maar dat is niet mijn bedoeling" zei Verbeek.
quote:
Verbeek begreep afgelopen zondag sowieso al niet waarom Viergever in de wedstrijd tegen Feyenoord met rood uit het veld werd gestuurd. ,,Het was hoogstens een gele kaart. Maar het heeft bijna geen zin meer om in beroep te gaan. Het is ons-kent-ons in Zeist. De manier waarop je daar als aangeklaagde wordt behandeld, is zonder respect, denigrerend en neerbuigend. Vooral de aanklager is verschrikkelijk en subjectief. Maar we blijven er tegen vechten. Je ergens bij neerleggen terwijl je onrecht is aangedaan, dat moet je nooit doen.''
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_123169037
Verbeek heeft groot gelijk.
pi_123169096
Verbeek _O_
KNVB :')
Snelle Egel
pi_123176907
Verbeek :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')