Okequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Snel met twee brouwsers naast elkaar postne jajajajajaj
quote:
Hersenspinsel. Turks, Koerdisch, Namen die op elkaar lijken.quote:
Nee hij is PSV'er zie ik. Dat gaat mij echt te verquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Snel met twee brouwsers naast elkaar postne jajajajajaj
Onder de gordel. Homo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Hersenspinsel. Turks, Koerdisch, Namen die op elkaar lijken.
quote:
Lekker man, na 't sporten 3 rauwe eieren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef Adames het volgende:
[..]
een eierschaal is poreus dus uiteindelijk komt het wel in een ei terecht. Dat kan een probleem zijn bij de weken oude eieren in de supermarkt, maar een vers gelegd eitje kan je eigenlijk altijd wel rauw eten, ook als de kip besmet is.
Ik heb echt een super makkelijk, restaurant waardig pasta-gerecht wat je in een kwartiertje op tafel zetquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Te veel gedoe voor 1 persoon.
Ik een keer na het paardrijden, 2 geklutste eieren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker man, na 't sporten 3 rauwe eieren.
nu ben ik wel benieuwdquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb echt een super makkelijk, restaurant waardig pasta-gerecht wat je in een kwartiertje op tafel zetVrouwen beginnen gelijk te soppen als je dat voor ze kookt.
je bent op dreefquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik een keer na het paardrijden, 2 geklutste eieren.
Zo heb ik er ook een. Serveer ik ook altijd als we eters krijgen. Is eerlijk gezegd ook het enige wat ik kan koken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb echt een super makkelijk, restaurant waardig pasta-gerecht wat je in een kwartiertje op tafel zetVrouwen beginnen gelijk te soppen als je dat voor ze kookt.
tell me man.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pasta met witte wijnsaus, gerookte zalm en garnalen. Als er liefhebbers zijn zal ik het eens voor jullie uitschrijven.quote:
Garnalen en zalm is wel lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pasta met witte wijnsaus, gerookte zalm en garnalen. Als er liefhebbers zijn zal ik het eens voor jullie uitschrijven.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pasta met witte wijnsaus, gerookte zalm en garnalen. Als er liefhebbers zijn zal ik het eens voor jullie uitschrijven.
Nu kunnen jullie samen naar het café.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Garnalen en zalm is wel lekker
Graag. En dan in mijn PM zodat ik 'm makkelijk terug kan vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
met saus bedoel je daadwerkelijk gebonden saus op basis van een roux? Of room en witte wijn, of zelfs zonder de room.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet niets. Maar ze zijn naar Roemenië afgereisd, dus kunnen ze ook maar beter een wedstrijdje spelen.quote:
de hoeren daar schijnen ook niet mis te zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet niets. Maar ze zijn naar Roemenië afgereisd, dus kunnen ze ook maar beter een wedstrijdje spelen.
en kuttingenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boerenhol staat er niet eens op.
Blijkbaar wel, want die Roemenen liepen hier vorige week met open ogen over de wallen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de hoeren daar schijnen ook niet mis te zijn
Labia.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Adames het volgende:
ik snap trouwens niet wat grappig is aan labia
Meen je dit nu?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Adames het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Adames het volgende:
quote:
Cockingen ook niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boerenhol staat er niet eens op.
quote:1 Kook de pasta Ik doe meestal fussili ofzo. Of Penne. Als er maar veel saus aan kan blijven plakken.
2. Wok aan met olijfolie. Uitje snipperen. Knoflook hakken/persen en samen in de pan.
3. Beetje fruiten, dan rode peper erin.
Evt 4: je kan nu ook wat lekkere paddestoelen erbij doen, maar dat doe ik niet altijd. Zonder kan prima, maar dan maak ik wel kleine salade voor de groente.
4. 125 mm creme fraiche + witte wijn naar smaak toevoegen.
5. Saus op smaak brengen met zout, peper en dille. Niet teveel zout want gerookte zalm maakt het ook nog wat zouter.
6 Zalmsnippers + Garnalen toevoegen en laten opwarmen. Hoeft nu al niet meer te koken.
Eet smakelijk. Serveren met een lekkere chianti.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |