Waarom bewaart ze eten in haar wangen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zweedse prinses gr
Bij mij thuis wordt alles lekker klaargemaakt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet lekkerMaar misschien word het bij jou wel goed klaar gemaakt
Schijnen haar balletjes te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom bewaart ze eten in haar wangen?
Goedzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij mij thuis wordt alles lekker klaargemaakt.
Jij praat hele avonden over spaghetti en macaroni?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JR Style houdt niet van wielrennen en niet van Italiaans eten. Ik geloof dat ik in een cafe niet veel gespreksstof zou hebben met deze man
Salmonella is overschat, het is zeker niet fijn om te hebben, maar een gezond mens kan er wel tegen. Daarnaast zal zo'n mens van die extreem vrije uitloop eieren hebben of gewoon zelf kippen, waardoor salmonella sowieso al zeer weinig voor komt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toevallig was dit gisteren nog bij True Life () op MTV trouwens. Raar wijf at alleen ongekookt voedsel en dus ook geen vlees of vis. Maar wel ongekookte eieren
Dat is toch veel ongezonder dan gekookt eitje lijkt me
Toen mijn vrouw nog mijn chica was, bleef ze voor het eerst bij mij thuis slapen. 's Morgens bij het ontbijt zei mijn pa tegen haar: "Meid, je hebt nog wat sperma op je wang hangen". Waarna mijn vrouw heel beschaamd over haar wangen begint te wrijven, waarop mijn pa zegt: "Nee, aan de binnenkant".quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijnen haar balletjes te zijn.
misschien is sushi en bukkake wel zijn dingquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JR Style houdt niet van wielrennen en niet van Italiaans eten. Ik geloof dat ik in een cafe niet veel gespreksstof zou hebben met deze man
Pasta in 't algemeen man. Eten ze daar ook niet als hoofdgerecht en is 100x zo lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit eerlijk gezegd. Spaghetti is ook zo een gerecht. Dat is in Italië zo verschrikkelijk veel anders dan die aids die je hier normaal krijgt.
Misschien zit hij ook in de financiële business.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen mijn vrouw nog mijn chica was, bleef ze voor het eerst bij mij thuis slapen. 's Morgens bij het ontbijt zei mijn pa tegen haar: "Meid, je hebt nog wat sperma op je wang hangen". Waarna mijn vrouw heel beschaamd over haar wangen begint te wrijven, waarop mijn pa zegt: "Nee, aan de binnenkant".
Nee ik vind Turks eten meestal wel goed te doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
misschien is sushi en bukkake wel zijn ding
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen mijn vrouw nog mijn chica was, bleef ze voor het eerst bij mij thuis slapen. 's Morgens bij het ontbijt zei mijn pa tegen haar: "Meid, je hebt nog wat sperma op je wang hangen". Waarna mijn vrouw heel beschaamd over haar wangen begint te wrijven, waarop mijn pa zegt: "Nee, aan de binnenkant".
Salmonella zit toch in de uitwerpselen idd?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Salmonella is overschat, het is zeker niet fijn om te hebben, maar een gezond mens kan er wel tegen. Daarnaast zal zo'n mens van die extreem vrije uitloop eieren hebben of gewoon zelf kippen, waardoor salmonella sowieso al zeer weinig voor komt.
En zelfs als er al salmonella is, dan zal de bacterie grotendeels aan de buitenkant van de schil zitten. Als je dan een vers eitje netjes breekt, zal je er weinig van merken.
vergeleken met pasta uit karton zoals hier ja, maar wat let je om het zelf te maken. Zo moeilijk is pasta maken ook weer niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pasta in 't algemeen man. Eten ze daar ook niet als hoofdgerecht en is 100x zo lekker.
Hebben wel allemaal een vrij mannelijke kaaklijn imo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zweedse prinses gr
JR-Style-93 / Mrstylo?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik vind Turks eten meestal wel goed te doen
Te veel gedoe voor 1 persoon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
vergeleken met pasta uit karton zoals hier ja, maar wat let je om het zelf te maken. Zo moeilijk is pasta maken ook weer niet.
Nee hoor, maar denk dat we op andere gebieden ook niet echt "connecten". Welke muziek luister je NU?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij praat hele avonden over spaghetti en macaroni?
een eierschaal is poreus dus uiteindelijk komt het wel in een ei terecht. Dat kan een probleem zijn bij de weken oude eieren in de supermarkt, maar een vers gelegd eitje kan je eigenlijk altijd wel rauw eten, ook als de kip besmet is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Salmonella zit toch in de uitwerpselen idd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |