Niemand leest mee in de SC zonder dat hij er post of gepost heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
maar ik ben eerlijk waar geen kloon, hoezo post ik opzichtig dan ?
Ik had biestang, albanus, behkoftang, en ik bezit nog een die jullie neit wtenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Naast die albanus of zoiets heb je er nog een?
Ik las hier ook niet mee, maar wel in VBL. En toen ging ik hier kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand leest mee in de SC zonder dat hij er post of gepost heeft.
Twee ontzettende reetwedstrijden. Ik krab nog liever mijn ogen eruit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed dat je 't zegt. Hoe laat begint t?
Best stoer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had biestang, albanus, behkoftang, en ik bezit nog een die jullie neit wten
laatst al een keer gekocht voor 89 centquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef mrstylo het volgende:
J0rdiii, Plants vs Zombies is vandaag gratis.
darten vanaf 20:00.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee ontzettende reetwedstrijden. Ik krab nog liever mijn ogen eruit.
Ben al aan 't kijken. Ze zijn laat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
18:00 op RTL7. schakel maar in, meestal een minuutje eerder van start
ja nu beursgelul, dat is een sinus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben al aan 't kijken. Ze zijn laat.
Ja ik ook. Had het niet voor de iPhone, dus wel ff daar op gedownload.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
laatst al een keer gekocht voor 89 cent
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom 'tang'?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niks te doen, lig voor pampus op bed. Moet toch wat he ouwe reus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee ontzettende reetwedstrijden. Ik krab nog liever mijn ogen eruit.
Op Ajax netwerk ben je toch stintos?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de enige was die nog enigszins mijn pijn zou begrijpen
ik vind 'tang' vrij concreet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede vraag.Ik ga vaak voor zeer abstracte namen.
Ja zoietsquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op Ajax netwerk ben je toch stintos?
heb je je laten inspireren door het medisch woordenboek?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit door een mongool geschreven?quote:
mijn msdn accountje is al lang weg helaas. Maar die inderdaad, nergens op nieuwsgroepen te vinden. beetje vreemdquote:
als ik dat bestandje even op wetransfer zet dan kun je het zo downloaden, lukte bij typisch ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn msdn accountje is al lang weg helaas. Maar die inderdaad, nergens op nieuwsgroepen te vinden. beetje vreemd
welk bestandje .. toch niet de hele isoquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
als ik dat bestandje even op wetransfer zet dan kun je het zo downloaden, lukte bij typisch ook
zal wel even downloaden
Wat was dat man?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:04 schreef Typisch het volgende:
Vannacht nog even die PS4 presentatie gezien, ben niet echt onder de indruk geraakt.
Ik heb 't gemist. Was 't niet veel nee?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:04 schreef Typisch het volgende:
Vannacht nog even die PS4 presentatie gezien, ben niet echt onder de indruk geraakt.
nee dat kleine bestand die de download manager opstart zeg maarquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:04 schreef Adames het volgende:
[..]
welk bestandje .. toch niet de hele iso
Nee man, zat maar half te kijken want we waren keihard aan het kaarten en andere kut spelletjes als stef stunt piloot aan het doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't gemist. Was 't niet veel nee?
sony is volgens mij ook niet kleinquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, zat maar half te kijken want we waren keihard aan het kaarten en andere kut spelletjes als stef stunt piloot aan het doen.Zag één game die mij wel geinig leek, beetje kiddy platformer ala mario 64 leek het op. De rest vond ik maar een beetje mwah. Heb meer vertrouwen in microsoft, die hebben ook veel meer doekoecentjes natuurlijk.
Klopt, alleen heeft hebben beide game divisies van sony en ms verlies geleden deze generatie volgens mij. Ik praat nu wat gamejournalisten na hoor, weet er ook het fijne niet van.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:07 schreef Adames het volgende:
[..]
sony is volgens mij ook niet klein
2e Balotelli in wording. Hij is 18 en ging ouwe hoeren toen Balotelli die vrije trap (die hij er in schoot) opeiste werd hij boos.quote:
Bij Sony niet hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, alleen heeft hebben beide game divisies van sony en ms verlies geleden deze generatie volgens mij. Ik praat nu wat gamejournalisten na hoor, weet er ook het fijne niet van.
Oh, dan heb ik het verkeerd onthouden.quote:
Vond de posters van zichzelf grappiger.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Die woont nog gewoon bij moeders, moet kunnen toch.
Had die wedstrijd laatst nog gezien ja, ze legde het wel weer bij omdat Balotelli even aangaf dat hij erin ging.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
2e Balotelli in wording. Hij is 18 en ging ouwe hoeren toen Balotelli die vrije trap (die hij er in schoot) opeiste werd hij boos.
Reactiequote:Op donderdag 21 februari 2013 18:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond de posters van zichzelf grappiger.
Maar zijn zus lijkt echt niet op een half bloedje:
[ afbeelding ]
Straks Balotelli, die nieuwe en El Shaarawy in de basis bij Italië.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had die wedstrijd laatst nog gezien ja, ze legde het wel weer bij omdat Balotelli even aangaf dat hij erin ging.
Bij Sony is de enige divisie die normaal loopt de gamedivisie. Ze gaan dus de gamedivisie als de centraliseren bij Sony.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het verkeerd onthouden.Kreeg in ieder geval mee dat ms meer met geld gaat smijten dan Sony, mede doordat ze beide niet zo'n succesvolle generatie hebben achteraf gezien. Zoiets heb ik onthouden, geen idee of het klopt. En ik heb een voorliefde voor xbox omdat ik ze allebei gehad heb.
?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:14 schreef RubenSosa het volgende:
ajax, twente... nee het was psv... lekker op de hoogte weer .
zusje is van de melkboer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond de posters van zichzelf grappiger.
Maar zijn zus lijkt echt niet op een half bloedje:
[ afbeelding ]
Ah, dope. Ik wacht sowieso wel effe de eerste periode af, dan maak ik wel een keuze.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Sony is de enige divisie die normaal loopt de gamedivisie. Ze gaan dus de gamedivisie als de centraliseren bij Sony.
Dus ik verwacht juist veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |