abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123069720

De Samsung Galaxy Note (N7000, i9220) is een hybride smartphone-tablet (ook wel 'phablet' genoemd) met een groot en helder 5,3-inch superAMOLED HD-display, het Android 4.1 Jelly Bean-besturingssysteem en de TouchWiz UX Nature-interface, zoals bekend van de Samsung Galaxy SIII.

Bijzonder aan de Galaxy Note is de meegeleverde 'S Pen', een digitale stylus pen waarmee je zeer natuurlijk op het display schrijft. Meegeleverd zijn onder meer de 'S Note' (multimedia)- en 'S Planner' (agenda)-functionaliteiten. De 'S Pen' ondersteunt handschriftherkenning waarmee je via Samsungs ChatON-messenger applicatie handgeschreven berichten kan versturen.

Verder kan je onder meer rekenen op een 8-megapixel camera met een 1080p Full HD-videorecorder, een 2-megapixel webcam, 3G/4G-ondersteuning, WiFi, WiFi-hotspotfunctionaliteit, WiFi-Direct, Exchange ActiveSync, Bluetooth 3.0, DLNA, GPS en een krachtige 1,4GHz ARM Cortex A9-processor.

Polaris Office laat je gelijk Office-bestanden bekijken en bewerken.

Het geheugen van de Note bedraagt 16GB en is uitbreidbaar via microSD.

Apparaat & afmetingen
De Samsung Galaxy Note is een 5,3-inch smartphone-tablet met een gewicht van 178 gram.
De afmetingen van de smartphone zijn 14,70 x 9,30 x 1,00 centimeter.
De spreektijd bedraagt (onder ideale omstandigheden) 810 minuten.
De standbytijd bedraagt onder deze omstandigheden 820 uur.

Bel- & datafuncties

De Samsung Galaxy Note ondersteunt GSM 1800 en 1900 MHz netwerken.
Met de Galaxy Note kan je razendsnel mobiel internetten dankzij de HSDPA en UMTS ondersteuning. De snelheid van HSDPA heft het verschil tussen thuis en onderweg op.

Met de Samsung Galaxy Note kunnen zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes verstuurd en ontvangen worden. Dankzij de emailondersteuning kan je ook gewoon je eigen emails lezen.

Trilalarm en polyfone of mp3 beltonen behoren uiteraard tot de standaarduitrusting.

De Samsung Galaxy Note heeft 16 GB intern geheugen (Flash). Er is in totaal 1 slot voor extern MicroSD geheugen beschikbaar.

Je kan data door middel van USB overzetten van en naar je PC. De Galaxy Note heeft verder nog Bluetooth (voor draadloze communicatie met andere Bluetooth apparaten, zoals headsets) en WiFi (voor draadloze communicatie met thuis- of bedrijfsnetwerken).

Multimedia
Met de Samsung Galaxy Note kan je zowel audio (MP3, WAV, eAAC+, AC3 en FLAC) als video (MP4, DivX, XviD, WMV, H.264 en H.263) bestanden mobiel luisteren en bekijken.

De Samsung Galaxy Note heeft twee ingebouwde camera's. De hoofdcamera heeft een resolutie van 8.00 megapixel, waar je ook video's mee kan opnemen. De frontcamera, bijvoorbeeld voor videogesprekken, heeft een resolutie van 2.0 megapixel.

Foto's maken in het donker is mogelijk dankzij de aanwezige flitser.

Scherm & bediening
De bediening van de smartphone vindt plaats op het apparaat zelf (touchscreen). Dit scherm heeft een resolutie van 1280 x 800 pixels.

De Samsung Galaxy Note draait op Android 2.3 Gingerbread, 4.0 Ice Cream Sandwich of 4.1 Jelly Bean. Android is Google's mobiele besturingssysteem. Android 4.1 Jelly Bean is de op één na nieuwste Android-versie met onder andere Google Now en Project Butter. Tevens zal de Galaxy Note in het tweede kwartaal van 2013 voorzien worden van Samsung's zogenaamde "Premium Suite"

HIER is de OP te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door J.Appleseed op 19-02-2013 13:52:54 ]
pi_123069796
OP even wat opgefleurd en bijgewerkt :)

Overigens ben ik verrast door de officiële Jelly Bean ROM. Alles gaat erg vloeiend en snel, dit i.t.t. de leaks waarbij denk ik nog geen Project Butter geïmplementeerd was.

Wat betreft batterijduur kan ik op het moment nog niks zeggen uiteraard.

[ Bericht 50% gewijzigd door J.Appleseed op 19-02-2013 13:45:48 ]
pi_123070805
Eindelijk weer een nette TT :D
pi_123070891
Plaatjes zijn wel interessant, maar ik kan geen bladzijden uit mijn telefoon toveren om om te slaan?

;)
pi_123070932
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:02 schreef Juup© het volgende:
Plaatjes zijn wel interessant, maar ik kan geen bladzijden uit mijn telefoon toveren om om te slaan?

[ afbeelding ]

;)
Oh echt? Dan moet je een defect toestel hebben ;(

Heb je 'm al geprobeerd aan en uit te zetten? :D
pi_123071073
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Oh echt? Dan moet je een defect toestel hebben ;(

Heb je 'm al geprobeerd aan en uit te zetten? :D
>:)

Heb deze maar eens besteld

Altijd handig denk ik.
pi_123071101
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:05 schreef Juup© het volgende:

[..]

>:)

Heb deze maar eens besteld

[ afbeelding ]

Altijd handig denk ik.
Is dat dat debug-kitje voor als je 'm brickt?
pi_123076598
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Is dat dat debug-kitje voor als je 'm brickt?
USB Jig idd.
pi_123080383
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:09 schreef Juup© het volgende:

[..]

USB Jig idd.
Nice. Mag 't kosten?
pi_123082324
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef J.Appleseed het volgende:
OP even wat opgefleurd en bijgewerkt :)

Overigens ben ik verrast door de officiële Jelly Bean ROM. Alles gaat erg vloeiend en snel, dit i.t.t. de leaks waarbij denk ik nog geen Project Butter geïmplementeerd was.

Wat betreft batterijduur kan ik op het moment nog niks zeggen uiteraard.
grappig, maar niet voor de XEN versie mag ik aannemen?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_123082539
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Nice. Mag 't kosten?
¤1.20 :D
pi_123082569
Jammer dat ik de s-pen niet kan gebruiken bij SuperNexus ;(
pi_123082907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:21 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

grappig, maar niet voor de XEN versie mag ik aannemen?
Eybee's versie is gebaseerd op de Duitse. Geen idee wat de code daar precies van is, LSZ of zo? Heb 'm gewoon geflashed via CWM want ik wil mijn root wel graag behouden :D

quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:28 schreef Juup© het volgende:

[..]

¤1.20 :D
Verrek, da's niks. Maar leg eens uit, hoe werkt dat dan? En bij wat? Softbrick, hardbrick, ...?

quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat ik de s-pen niet kan gebruiken bij SuperNexus ;(
Klopt, hoewel ik dat ding toch nauwelijks gebruikte. Nu met S Note is het wel weer handig :)
pi_123083155
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Eybee's versie is gebaseerd op de Duitse. Geen idee wat de code daar precies van is, LSZ of zo? Heb 'm gewoon geflashed via CWM want ik wil mijn root wel graag behouden :D

[..]

Verrek, da's niks. Maar leg eens uit, hoe werkt dat dan? En bij wat? Softbrick, hardbrick, ...?

[..]

Klopt, hoewel ik dat ding toch nauwelijks gebruikte. Nu met S Note is het wel weer handig :)
Bij beide bricks heb ik begrepen. De USB JIG vervangt de toetsencombinatie om het toestel in Odin download mode te krijgen. Bij een brick werken de toetsen niet meer en kun je dus niet meer in de download mode komen om de boel te herstellen, en de JIG doet hardwarematig wat de toetsen anders doen zeg maar.
pi_123091503
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bij beide bricks heb ik begrepen. De USB JIG vervangt de toetsencombinatie om het toestel in Odin download mode te krijgen. Bij een brick werken de toetsen niet meer en kun je dus niet meer in de download mode komen om de boel te herstellen, en de JIG doet hardwarematig wat de toetsen anders doen zeg maar.
Oh, zo. Nice! Ook maar zo'n dingetje bestellen dan :) Heb je de jouwe bij DealXtreme gehaald?

En hoe werkt dat dan? Gewoon dat ding in de micro-USB aansluiting douwen?
pi_123092036
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Oh, zo. Nice! Ook maar zo'n dingetje bestellen dan :) Heb je de jouwe bij DealXtreme gehaald?

En hoe werkt dat dan? Gewoon dat ding in de micro-USB aansluiting douwen?
Ja en ja en dan inschakelen.
pi_123104413
Ik ben van LSZ terug gegaan naar de LSC leak, accuduur is bij de LSC leak beduidend beter bij mij.
pi_123104767
Dit lijkt mij handig gezien het gemis aan een notificatie LED bij de Note: [MOD] bLED button LED notification for Galaxy Note

Ben benieuwd wat het aan accu slurpt, ga het eens testen.

Laat maar, bij het installeren ging het al fout. Waarschijnlijk door de custom kernel die ik draai: "This MOD has been tested on KKA kernel, but it should support all stock kernels (seems like none of custom kernels are supported)".

[ Bericht 16% gewijzigd door Juup© op 20-02-2013 08:25:50 ]
pi_123116958
Ik draai nog Android 2.3.6 op m'n Note, enig reden om over te stappen op 4.x.x? M'n telefoon is geroot etc. :s)
pi_123119022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik draai nog Android 2.3.6 op m'n Note, enig reden om over te stappen op 4.x.x? M'n telefoon is geroot etc. :s)
Ik draai nu heel even 2.3.5. :D Ben met diverse ROM's aan het klooien.
pi_123356493
Is die update er ondertussen al?
pi_123393822
Is dit het topic voor de Note 2? Ik zie geen andere?

Hoe dan ook ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die van de S2 overgestapt zijn naar de Note 1/2. Ik overweeg deze zelf aan te schaffen, maar in ieder geval niet voor de zomervakantie, misschien over een jaar... Nu heb ik het geld niet en ik heb de S2 net iets meer dan een jaar. Vooral het typen lijkt me zeer comfortabel op de Note.
pi_123398168
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef cupcake33 het volgende:

Hoe dan ook ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die van de S2 overgestapt zijn naar de Note 1/2. Ik overweeg deze zelf aan te schaffen, maar in ieder geval niet voor de zomervakantie, misschien over een jaar... Nu heb ik het geld niet en ik heb de S2 net iets meer dan een jaar. Vooral het typen lijkt me zeer comfortabel op de Note.
Alles werkt comfortabel op een Note. Het grote scherm is echt een voordeel, ondanks dat daar vaak aan getwijfeld wordt door mensen die geen note bezitten. (Dit is btw het update topic van de note 1)
pi_123398833
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef cupcake33 het volgende:

Goed zoeken: DIG / [Samsung Galaxy Note 2] Waar het F5-en bij de orderstatus is begonnen
pi_123426189
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:05 schreef Juup© het volgende:
Is die update er ondertussen al?
Ja, hoor, draai 'm al een tijdje. Een enorme batterijslurper maar draait wel lekker snel, alles is vloeiend.
pi_123427804
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, hoor, draai 'm al een tijdje. Een enorme batterijslurper maar draait wel lekker snel, alles is vloeiend.
Aha dank je. Ik blijf dan maar bij de leak die ik draai, want die is lekker zuinig ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Juup© op 28-02-2013 09:15:43 (Typo) ]
pi_123444567
Iemand een idee hoe ik het zoeken via de homebutton uit kan schakelen? Spraakzoeken is al uitgeschakeld, maar als ik dubbelklik op de Homebutton dan krijg ik nog de normale zoekoptie en die wil ik ook weghebben.
pi_123444628
Ik heb sinds kort mijn note geupdate naar jellybean via Odin. Alleen ben ik niet echt te spreken over de perfomance, soms beetje traag en mijn internet verbinding is nu echt ruk. Sommige apps zoals NU.nl of facebook etc. werken niet goed of helemaal niet op mijn thuis wifi. Ik had daar hier voor totaal geen last van. Als ik mijn wifi uit zet en op het internet ga duurt het echt lang voor dat ik een keer verbinding heb.. en het 3G logo verdwijnt dan en dan zie je alleen G zie screenshot

ook hier had ik eerst geen last van. Weet iemand een hoe ik weer terug ga naar oude firmware? of sterker nog wie weet een betere jellybean versie? Ik heb trouwens de asia version.

alvast bedankt
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_123454182
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:18 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik heb sinds kort mijn note geupdate naar jellybean via Odin. Alleen ben ik niet echt te spreken over de perfomance, soms beetje traag en mijn internet verbinding is nu echt ruk. Sommige apps zoals NU.nl of facebook etc. werken niet goed of helemaal niet op mijn thuis wifi. Ik had daar hier voor totaal geen last van. Als ik mijn wifi uit zet en op het internet ga duurt het echt lang voor dat ik een keer verbinding heb.. en het 3G logo verdwijnt dan en dan zie je alleen G zie screenshot
[ afbeelding ]
ook hier had ik eerst geen last van. Weet iemand een hoe ik weer terug ga naar oude firmware? of sterker nog wie weet een betere jellybean versie? Ik heb trouwens de asia version.

alvast bedankt
Ik draai momenteel de Duitse versie van Eybee - performance is super (alleen gallery wilde aanvankelijk nog wel eens traag zijn) en internetverbinding ook. Batterijduur niet, though :P
pi_123455189
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:58 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik draai momenteel de Duitse versie van Eybee - performance is super (alleen gallery wilde aanvankelijk nog wel eens traag zijn) en internetverbinding ook. Batterijduur niet, though :P
Is dat een bekende kwaal bij jellybean? dat die internet verbinding niet goed werkt ?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_123455328
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

Is dat een bekende kwaal bij jellybean? dat die internet verbinding niet goed werkt ?
Nee, naar wat ik heb begrepen niet. Heb ik nooit last van gehad iig. Kan het niet (tijdelijk?) aan de dekking van je provider liggen?
pi_123455554
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Nee, naar wat ik heb begrepen niet. Heb ik nooit last van gehad iig. Kan het niet (tijdelijk?) aan de dekking van je provider liggen?
hm oke, nou lijkt me sterk. Valt gewoon erg op nadat ik nwe firmware erop heb gezet dat mijn i.net veel minder is. Kun je bij de duitse versie ook meerdere talen kiezen? of alleen tussen engels en duits? PM me anders even
pi_123457331
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

hm oke, nou lijkt me sterk. Valt gewoon erg op nadat ik nwe firmware erop heb gezet dat mijn i.net veel minder is. Kun je bij de duitse versie ook meerdere talen kiezen? of alleen tussen engels en duits? PM me anders even
Alle talen zijn daar gewoon bij ingebakken. Dat is bij elke ROM zo als ik het goed heb :)
pi_123464023
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

Geen last van.
pi_123477145
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Die is batterij die gaat gewoon leeg zonder iets te doen.
De batterij ging na iedere update steeds minder lang mee maar nu is het gewoon extreem imo

Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar oudere firmware? :@
pi_123482275
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Alle talen zijn daar gewoon bij ingebakken. Dat is bij elke ROM zo als ik het goed heb :)
niet de ROM die ik heb
pi_123491341
quote:
8s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Die is batterij die gaat gewoon leeg zonder iets te doen.
De batterij ging na iedere update steeds minder lang mee maar nu is het gewoon extreem imo

Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar oudere firmware? :@
Ik draai nu de LSA leak en die is stabiel en gaat veel langer mee dan de laatste Samsung update.
pi_123491356
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:01 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

niet de ROM die ik heb
En dat is een officiële ROM of een custom?
pi_123491524
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:00 schreef Juup© het volgende:

[..]

En dat is een officiële ROM of een custom?
officiële
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123491718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:07 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

officiële
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt vreemd dan. Bij elke officiële ROM heb ik minimaal de Nederlandse, Duitse, Engelse en Franse taal bij zitten (en nog veeeel meer). En de laatste ROM (de Germany versie) die bij SamMobile te downloaden is ondersteund bij mij dus al die vele talen.
pi_123499928
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

Echt vreemd dan. Bij elke officiële ROM heb ik minimaal de Nederlandse, Duitse, Engelse en Franse taal bij zitten (en nog veeeel meer). En de laatste ROM (de Germany versie) die bij SamMobile te downloaden is ondersteund bij mij dus al die vele talen.
Ja ik dus alleen Engels en Chinees :') maar goed SamMobile.. ik ga daar ff checken. Thanks
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:33:48 #42
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_123500267
Werkt Jelly Bean met root+CWM? Geen zin om die honderden ongeordende topics te lezen op xda :')
Oh en kan je zonder problemen een CWM backup draaien om terug te gaan naar 2.3.6? Ik kan me herinneren dat mensen hun telefoon compleet hadden gebricked door een bug :P
pi_123528282
In de OP staat dat de Note 1800 en 1900MHz ondersteunt, maar hij ondersteunt meer netwerken.

GSM&EDGE Band Quad Band (850 / 900 / 1.800 / 1.900 Mhz)

Netwerk en gegevens
GPRS (850 / 900 / 1.800 / 1.900 Mhz)
EDGE (850 / 900 / 1.800 / 1.900 Mhz)
3G HSPA+ 21 Mbps / 4G LTE

[ Bericht 32% gewijzigd door Juup© op 02-03-2013 08:19:26 (Info) ]
pi_123529449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hallo, oud 2.3.6 gebruiker hier met een Note. 4.xx is zeker de moeite waard en aan te bevelen.
De allernieuwste versie,Jellybean?, heb ik nog niet geïnstalleerd dus daar kan ik nog niks over zeggen.

@ Max-Westerman

Ik zou als je Note niet te oud is (minder dan 1/2 jaar) terugbrengen waar je hem hebt gekocht zodat de winkel deze kan opsturen en dan zal men bij Samsung automatisch je Note updaten met de nieuwste OS en gelijk alles wat niet goed is repareren. Uiteraard gratis want consumentenwet zegt dat binnen 6 maanden je zonder enige vorm van kosten een deugdelijk apparaat moet hebben w.o. dus een goed werkende batterij.

Ik heb dit gedaan en heb een uitstekend werkende Note met idem dito batterij en netwerk.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2013 10:32:41 ]
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:11:05 #45
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_123545070
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 10:29 schreef Iwanius het volgende:
Hallo, oud 2.3.6 gebruiker hier met een Note. 4.xx is zeker de moeite waard en aan te bevelen.
De allernieuwste versie,Jellybean?, heb ik nog niet geïnstalleerd dus daar kan ik nog niks over zeggen.
:D :'( :D
Goeie grap, na 15 minuten weer een CWM backup gedraait om 2.3.6 terug te krijgen, als er bugs in de software zitten mbt het bereik kunnen ze optyfen, wat een pure bagger.
pi_123546083
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

:D :'( :D
Goeie grap, na 15 minuten weer een CWM backup gedraait om 2.3.6 terug te krijgen, als er bugs in de software zitten mbt het bereik kunnen ze optyfen, wat een pure bagger.
Ik draai nog steeds de JB LSA leak en die geeft geen problemen wat ontvangst en bereik e.d. betreft. Het enige minpuntje van die ROM (en de reden dat ik de stock ROM toch eens volledig ga testen) is dat de camera soms hangt en ik dan niets anders kan doen dan de boel rebooten.
pi_123551388
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik draai nog steeds de JB LSA leak en die geeft geen problemen wat ontvangst en bereik e.d. betreft. Het enige minpuntje van die ROM (en de reden dat ik de stock ROM toch eens volledig ga testen) is dat de camera soms hangt en ik dan niets anders kan doen dan de boel rebooten.
Hmm, de camera doet het bij mij prima. Om de één of andere reden slaat 'ie de "snelkoppelingen" wel nooit op als ik ze aanpas - dat deed 'ie in GB niet, in ICS niet en nu ook in JB niet. Hebben jullie daar ook last van?
pi_123564949
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hmm, de camera doet het bij mij prima. Om de één of andere reden slaat 'ie de "snelkoppelingen" wel nooit op als ik ze aanpas - dat deed 'ie in GB niet, in ICS niet en nu ook in JB niet. Hebben jullie daar ook last van?
Daar heb nog nooit problemen mee gehad, zo lijkt het bij iedereen wel weer iets anders :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Juup© op 03-03-2013 19:34:50 ]
pi_123564955

[ Bericht 100% gewijzigd door Juup© op 03-03-2013 19:34:41 (Vreemde edit ?) ]
pi_123576009
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:00 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik draai nu de LSA leak en die is stabiel en gaat veel langer mee dan de laatste Samsung update.
Hoewel ik al een jaar een Android telefoon heb heb ik geen idee wat een LSA leak precies is.
Is dat een zogenaamde custom rom ofzo?

Maar is het voor mij nog mogelijk om iets anders dan jellybean 4.1.2 op mijn note te zetten?
pi_123585299
quote:
8s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Hoewel ik al een jaar een Android telefoon heb heb ik geen idee wat een LSA leak precies is.
Is dat een zogenaamde custom rom ofzo?

Maar is het voor mij nog mogelijk om iets anders dan jellybean 4.1.2 op mijn note te zetten?
De XXLSA leak is niets anders dan een uitgelekte ROM van (een van) eerste testversies van Samsung mbt JB op de Note. Na die versie zijn er nog meer versies gekomen tot aan de huidige versie welke de definitieve versie is en die officieel door Samsung is vrijgegeven.
pi_123613026
Mensen ik merk heel af en toe ( laten we zeggen 2 keer in de maand?) dat mijn Note op het scherm een " verstand verbijstering " heeft doordat het scherm plotseling alle kleuren van de regenboog toont en zichzelf daarna herstelt als ik de restart knop zoek of gewoon aansluit op het netwerk. Kortom even in mijn hand houd.

Ik merk het pas sinds kort en misschien heeft het te maken met de kou van de laatste weken en is het een temperatuurverschil waarop gereageerd wordt? Of toch iets anders? En zo ja,beste oplossing? Reparatie? Verder werkt hij prima!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2013 12:47:39 ]
pi_123635595
quote:
15s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Iwanius het volgende:
Mensen ik merk heel af en toe ( laten we zeggen 2 keer in de maand?) dat mijn Note op het scherm een " verstand verbijstering " heeft doordat het scherm plotseling alle kleuren van de regenboog toont en zichzelf daarna herstelt als ik de restart knop zoek of gewoon aansluit op het netwerk. Kortom even in mijn hand houd.

Ik merk het pas sinds kort en misschien heeft het te maken met de kou van de laatste weken en is het een temperatuurverschil waarop gereageerd wordt? Of toch iets anders? En zo ja,beste oplossing? Reparatie? Verder werkt hij prima!
Ik heb afgelopen weken ook 2 keer gehad. Scherm uit- en inschakelen was de remedie.
pi_123645329
quote:

Ik had daar ook paar keer last van.. misschien idd iets met temperatuurverschil.
pi_123652255
quote:

Geen last van gehad. Die van mij flikkert af en toe wel met z'n scherm (variërende helderheid dus) als de batterij <1% komt :P
pi_123652555
quote:

Had ik inderdaad ook (gebeurde op de Note van m'n vrouw ook). 'Kostte' ook elke keer enkele procenten van m'n batterij, overigens. Heel apart...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_123701253
Ik krijg nog steeds de 4.1.2. update niet binnen via Samsung, telefoon blijft nog op 4.0.3. draaien officieel gezien. Dan de Duitse JB ROM er maar op :)
pi_123701311
quote:

In tegenstelling tot mijzelf heeft mijn Note geen last van vlagen van verstandsverbijstering 8-) , mijn HTC Desire die ik voor de Note had had wel dezelfde klacht overigens.
pi_123735832
quote:
99s.gif Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef Juup© het volgende:
Ik krijg nog steeds de 4.1.2. update niet binnen via Samsung, telefoon blijft nog op 4.0.3. draaien officieel gezien. Dan de Duitse JB ROM er maar op :)
Zag dat gister de uitrol in Slowakije was gestart en vandaag Italie. Dus ik neem aan dat wij binnenkort toch ook wel aan de beurt zijn.
pi_123736016
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:43 schreef emil23 het volgende:

[..]

Zag dat gister de uitrol in Slowakije was gestart en vandaag Italie. Dus ik neem aan dat wij binnenkort toch ook wel aan de beurt zijn.
Dat weet je maar nooit bij Samsung :)

Ik heb overigens de eyebee1970 JB ROM erop gezet, misschien blijf ik daar wel bij.
pi_123779122
Ik zie op twitter dat de NL update beschikbaar is via kies. Iemand die dat kan bevestigen?
pi_123780082
En inderdaad, update naar 4.1.2 is geslaagd. Op naar 4.2.......
pi_123782778
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:16 schreef emil23 het volgende:
Ik zie op twitter dat de NL update beschikbaar is via kies. Iemand die dat kan bevestigen?
Yep. Is nu ook op SamMobile te downloaden.
pi_123782909
Het voelt soepeltjes aan na de update. Batterijverbruik kan ik nog niks over zeggen.
pi_123783767
Hoe kan ik JB installeren op mijn Note jongens?
pi_123783962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:40 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe kan ik JB installeren op mijn Note jongens?
Update loopt via kies. Dus je note aan de pc hangen, kies starten, je even ergeren aan kies en klaar is Kees.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 12:12:19 #67
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_123785007
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:45 schreef emil23 het volgende:

[..]

Update loopt via kies. Dus je note aan de pc hangen, kies starten, je even ergeren aan kies en klaar is Kees.
Je moet hem nog wel eerst zelf van de site afhalen lijkt mij??
Thans.. bij mij gaat ie niet spontaan updaten na kies te hebben gestart :')
pi_123785294
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:12 schreef Duzzy het volgende:

[..]

Je moet hem nog wel eerst zelf van de site afhalen lijkt mij??
Thans.. bij mij gaat ie niet spontaan updaten na kies te hebben gestart :')
Heb je wel een Nederlandse, unbranded Note?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 12:22:16 #69
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_123785346
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:20 schreef emil23 het volgende:

[..]

Heb je wel een Nederlandse, unbranded Note?
Ja, er zit alleen een andere accu in.. zal dat het zijn?
En de USB poort is een keer vervangen..

Er stond vanmorgen wel het teken dat de update er was.. toen ging ik hem aanzetten.. volgende keer dat ik keek.. was er helemaal niets meer..
pi_123785700
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:45 schreef emil23 het volgende:

[..]

Hmmm heb hem gekoppeld maar volgens Kies is mijn Note niet geschikt voor update, softwareupdate via de telefoon zelf geeft hij trouwens aan dat er geen software-update beschikbaar is.

Maat van mij heeft een Nexus en die kan ook gewoon updaten via zijn toestel. Raar dat dat bij de Note via usb moet. :{
pi_123785724
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:22 schreef Duzzy het volgende:

[..]

Ja, er zit alleen een andere accu in.. zal dat het zijn?
En de USB poort is een keer vervangen..

Er stond vanmorgen wel het teken dat de update er was.. toen ging ik hem aanzetten.. volgende keer dat ik keek.. was er helemaal niets meer..
Heb ik ook last van maar vraag me af of het aan je usb-poorten ligt? Geeft soms random een of andere hardware ID error, maar altijd en alleen als ik met mijn foon bezig ben :')
pi_123786538
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:32 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Hmmm heb hem gekoppeld maar volgens Kies is mijn Note niet geschikt voor update, softwareupdate via de telefoon zelf geeft hij trouwens aan dat er geen software-update beschikbaar is.

Maat van mij heeft een Nexus en die kan ook gewoon updaten via zijn toestel. Raar dat dat bij de Note via usb moet. :{
In het begin is de update enkel via Kies beschikbaar. Update OTA zal wel snel volgen. Weet je zeker dat je een NL note hebt? De toestellen die via belsimpel e.d. worden verkocht hebben vaak een Poolse landcode. Eindigt je softwareversie op XEN?
pi_123786822
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:56 schreef emil23 het volgende:

[..]

In het begin is de update enkel via Kies beschikbaar. Update OTA zal wel snel volgen. Weet je zeker dat je een NL note hebt? De toestellen die via belsimpel e.d. worden verkocht hebben vaak een Poolse landcode. Eindigt je softwareversie op XEN?
Waar zie je dat precies?

Ik heb Baseband-versie N7000XXLPT
Kernelversie: N7000XXLPY
Buildnummer: IML74K.XXLPY
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:05:19 #74
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_123786876
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:03 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Waar zie je dat precies?

Ik heb Baseband-versie N7000XXLPT
Kernelversie: N7000XXLPY
Buildnummer: IML74K.XXLPY
Die heb ik ook.. mijne komt gewoon bij de Phonehouse vandaan..
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:49:45 #75
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_123788786
Zal deze werken als ik hem erop parkeer?

GT-N7000_____EUR_____GT-N7000_JB_Opensource.zip
pi_123789100
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef Duzzy het volgende:
Zal deze werken als ik hem erop parkeer?

GT-N7000_____EUR_____GT-N7000_JB_Opensource.zip
Linkje?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:01:29 #77
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_123789315
http://opensource.samsung.com/

Mobile => Mobile phone => 1/3 naar beneden scrollen..
pi_123789435
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:01 schreef Duzzy het volgende:
http://opensource.samsung.com/

Mobile => Mobile phone => 1/3 naar beneden scrollen..
Interessant, ga eens even testen zo ben aan t downloaden
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:27:14 #79
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_123790453
of nog beter..
http://www.sammobile.com/(...)0&pcode=XEN#firmware

Maar die is meteen 764 MB :')
  vrijdag 8 maart 2013 @ 16:12:37 #80
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_123795007
Oke.. ik deed Kies updaten
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP

En toen deed ie het wel :')
pi_123798129
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:12 schreef Duzzy het volgende:
Oke.. ik deed Kies updaten
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP

En toen deed ie het wel :')
Ik was er blindelings vanuit gegaan dat je de meest recente Kies had.
pi_123804202
Ah, ik weet niet of het de LSA-leak is, maar ik kom er net achter dat je niet meer makkelijk foto's kunt delen naar andere applicaties. Handig....

Inmiddels gevonden dat het op een andere manier gaat...
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:42:53 #83
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_123808833
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 17:32 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik was er blindelings vanuit gegaan dat je de meest recente Kies had.
Er wordt nergens aangegeven dat er een nieuwere pc versie van Kies nodig is.. of bestaat..
pi_123814432
Heb volgensmij behoorlijk last van een battery drain. Lijkt te worden veroorzaakt door chrome dat maar op de achtergrond blijft draaien. Meer mensen met dit probleem?
pi_123819621
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:45 schreef emil23 het volgende:
Heb volgensmij behoorlijk last van een battery drain. Lijkt te worden veroorzaakt door chrome dat maar op de achtergrond blijft draaien. Meer mensen met dit probleem?
Nee, en ik gebruik geen Chrome.
pi_123819947
Weet niet of dit is toegestaan en of mensen er uberhaupt belang bij hebben hier maar heb een filmpje dat kort uitlegt hoe je je toestel kan rooten zonder hem.aan de computer te hoeven hangen.

Draai nu dus ook custom 4.2.2.
pi_123824586
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:45 schreef emil23 het volgende:
Ik heb wel Chrome (bèta) en die werkt prima.

Even wat anders; is er hier iemand die de oordopjes van zijn Note niet gebruikt?
De mijne zijn kapot (of ja, ééntje geeft geen geluid meer tenzij de kabel in een bepaalde positie wordt gehouden. Ik denk dus een kabelbreuk) en ik vind 't heel fijne oortjes die op al mijn apparaten werken (waar andere oordopjes dat niet altijd doen).

Mocht iemand (eventueel tegen een kleine vergoeding) zijn oordopjes aan me willen afstaan hoor ik 't graag :)
pi_123826833
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:09 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik heb wel Chrome (bèta).
Ik ben inmiddels terug naar boat. Chrome blijft op de achtergrond draaien en trekt echt mijn batterij leeg. Ik krijg chrome ook niet fatsoenlijk afgesloten. Dus ik ram gewoon op de home knop met het gevolg dat ie op de achtergrond gewoon blijft draaien. Kan me niet voorstellen dat dat zo hoort.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:56:28 #89
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_123829036
Heb de laatste tijd erg veel problemen met m'n Note mbt het uitvallen. Ik trek dus die achterkant open, ik zie niks bijzonders, ik haal ff die batterij er uit en ik wil hem weer er in doen. Hoor ik die accu een beetje kraken en moeilijk doen...

M'n accu is dus gewoon opgezwollen :? Wtf...Dat is toch niet normaal dat bij een stock accu dat ding opzwelt :N
Geen wonder dat m'n Note het niet goed doet :N

-edit-

Ook op Tweakers mensen met hetzelfde probleem.
M'n note is ongeveer 1 jaar en 2 maanden oud...

[ Bericht 8% gewijzigd door ClapClapYourHands op 09-03-2013 16:06:08 ]
pi_123829411
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heb de laatste tijd erg veel problemen met m'n Note mbt het uitvallen. Ik trek dus die achterkant open, ik zie niks bijzonders, ik haal ff die batterij er uit en ik wil hem weer er in doen. Hoor ik die accu een beetje kraken en moeilijk doen...

M'n accu is dus gewoon opgezwollen :? Wtf...Dat is toch niet normaal dat bij een stock accu dat ding opzwelt :N
Geen wonder dat m'n Note het niet goed doet :N

-edit-

Ook op Tweakers mensen met hetzelfde probleem.
M'n note is ongeveer 1 jaar en 2 maanden oud...
Mja, hoor het ook wel vaker bij MacBooks e.d. dus ongebruikelijk is het niet. Ongewoon? Dat zeker.

Ik heb de mijne nu een dik half jaar... hopelijk houdt 'ie het twee jaar lang (hoewel, misschien wel langer met die nieuwe abo's van Vodafone :') ) vol.
pi_123862528
Ik heb het nu wel echt gehad met de Touchwiz ROMs :{

Gisteren even SIM-kaart swappen, blijkbaar de batterij eruitgedaan nog voordat het toestel helemaal uit was. Komt 't ding vast te zitten in een bootloop, een bekende fout bij Samsung ROMs.

Daarom nu maar weer overgegaan op SuperNexus met 4.2.2 :)
pi_123876464
het vermeende batterijprobleem van 4.0.3 is ook niet opgelost. sterker nog, ik heb het idee dat de batterij nog sneller leeg raakt.
pi_123881933
Nou ik heb ook weer ééntje hoor :') ik heb de NL firmware versie erop gezet en nu merk ik als mensen mij bellen, dat er geen namen in beeld komt te staan. Ik zie dus alleen telefoonnummers. Als ik dan naar oproep lijst ga, zie ik ook alleen maar telefoonnummers in beeld en staat er dan onder (niet opgeslagen)
Wat erg vreemd is want als ik gewoon naar mijn contacten ga dan zie ik iedereen erin staan met naam en al :? In whatsapp zie ik ook gewoon de namen van contactpersonen staan maar bij smsjes alleen telefoonnummers.

Waar zou het aan kunnen liggen? iemand bekend hiermee?
pi_123881971
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef GrupoBalanca het volgende:
Nou ik heb ook weer ééntje hoor :') ik heb de NL firmware versie erop gezet en nu merk ik als mensen mij bellen, dat er geen namen in beeld komt te staan. Ik zie dus alleen telefoonnummers. Als ik dan naar oproep lijst ga, zie ik ook alleen maar telefoonnummers in beeld en staat er dan onder (niet opgeslagen)
Wat erg vreemd is want als ik gewoon naar mijn contacten ga dan zie ik iedereen erin staan met naam en al :? In whatsapp zie ik ook gewoon de namen van contactpersonen staan maar bij smsjes alleen telefoonnummers.

Waar zou het aan kunnen liggen? iemand bekend hiermee?
Dat was toch een bekende bug?
pi_123882002
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat was toch een bekende bug?
Niet dat ik weet
pi_123899898
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb het nu wel echt gehad met de Touchwiz ROMs :{

Gisteren even SIM-kaart swappen, blijkbaar de batterij eruitgedaan nog voordat het toestel helemaal uit was. Komt 't ding vast te zitten in een bootloop, een bekende fout bij Samsung ROMs.

Ik ben best tevreden met de laatste update met TW, maar toch knaagt er iets. Ik zou meer vrijheid willen hebben om b.v. Pdroid of een variant ervan te installeren, maar die ondersteunen (nog) geen TW en ik wil juist van de S-pen gebruik blijven maken.
pi_123902928
Ik probeerde mijn contacten te synchroniseren met google. Maar nu staat er Synchronisatiefout
Momenteel problemen met synchroniseren. Binnenkort weer in bedrijf :?
pi_123905942
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik probeerde mijn contacten te synchroniseren met google. Maar nu staat er Synchronisatiefout
Momenteel problemen met synchroniseren. Binnenkort weer in bedrijf :?
Had ik op dezelfde tijd met de agenda. Zal wel iets bij Google zijn denk ik.
pi_123909207
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:41 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels terug naar boat. Chrome blijft op de achtergrond draaien en trekt echt mijn batterij leeg. Ik krijg chrome ook niet fatsoenlijk afgesloten. Dus ik ram gewoon op de home knop met het gevolg dat ie op de achtergrond gewoon blijft draaien. Kan me niet voorstellen dat dat zo hoort.
Raar dat je zo te werk gaat en dit meemaakt.

Ik ben juist af van de standaard browser op mijn Note (boat?) en gebruik nu standaard Chrome en met plezier.

Vwb dat iets blijft draaien op de achtergrond dat moet je gewoon even naar je taakbeheer gaan en de sectie actieve applicaties kiezen en dan op afsluiten drukken.
pi_123922334
quote:
15s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:46 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Raar dat je zo te werk gaat en dit meemaakt.

Ik ben juist af van de standaard browser op mijn Note (boat?) en gebruik nu standaard Chrome en met plezier.

Vwb dat iets blijft draaien op de achtergrond dat moet je gewoon even naar je taakbeheer gaan en de sectie actieve applicaties kiezen en dan op afsluiten drukken.
Het is toch vreemd dat je constant in taakbeheer programma's moet afsluiten omdat ze anders je batterij leeg trekken? ik heb wel vaker dat ik per ongeluk iets niet goed sluit en dat dat dan in de achtergrond blijft draaien. Maar bij chrome is dat elke keer zo na gebruik en in het geval van chrome vreet dat ook nog eens enorm veel stroom.
pi_124001686
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[...]

Ben hem aan het downloaden nu, ga die ergens de komende dagen eens installeren. Daarna OpenPDroid eens testen.

Welke kernel heb jij geïnstalleerd voor gebruik met SuperNexus?

[ Bericht 5% gewijzigd door Juup© op 13-03-2013 13:24:48 ]
pi_124002463
Weet iemand hoe je in kan stellen dat alleen de titel van je bericht in Gmail in beeld komt?
Nu verschijnt het halve bericht op mijn scherm bij mededelingen sinds de update naar JB.
pi_124005295
quote:
99s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ben hem aan het downloaden nu, ga die ergens de komende dagen eens installeren. Daarna OpenPDroid eens testen.

Welke kernel heb jij geïnstalleerd voor gebruik met SuperNexus?
Gewoon de standaard. Ik denk wel dat ik eens de nieuwste PhilZ ga flashen, batterijduur en performance kan wat mij betreft toch nog een tikkeltje beter
pi_124013377
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Gewoon de standaard. Ik denk wel dat ik eens de nieuwste PhilZ ga flashen, batterijduur en performance kan wat mij betreft toch nog een tikkeltje beter
Ik heb de laatste PhilZ erop staan, maar in de OP van SuperNexus staat dat je beter geen PhilZ kunt gebruiken omdat er wel eens problemen mee zijn icm SuperNexus. Misschien toch gewoon proberen, en anders flash ik er wel een andere kernel op.
pi_124054490
Ik heb deze er nu op staan: Kernel_CM10.1_20130309_n7000_CWM

Vraagje. Weet iemand hoe ik bij SuperNexus-2.0-n7000-BUILD3 die irritante Google zoekbalk boven aan het scherm weg krijg?
pi_124061345
quote:
99s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:09 schreef Juup© het volgende:
Ik heb deze er nu op staan: Kernel_CM10.1_20130309_n7000_CWM

Vraagje. Weet iemand hoe ik bij SuperNexus-2.0-n7000-BUILD3 die irritante Google zoekbalk boven aan het scherm weg krijg?
Custom launcher. SuperNexus is nl. helemaal standaard ("de Nexus ervaring") en alles wat je wil customizen moet je met launchers e.d. doen :)
pi_124068532
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Custom launcher. SuperNexus is nl. helemaal standaard ("de Nexus ervaring") en alles wat je wil customizen moet je met launchers e.d. doen :)
Dank u ;)
pi_124718153
Maar hopen dat dit klopt :D

Heb mijn telefoon overigens teruggezet naar de stock NL Jelly Bean ROM. Batterijduur was een beetje bagger, hopen dat dit 't beter doet.

Ben benieuwd of ik de root ga missen :P
pi_125534154
Volgens mij is mijn note een beetje aan het sterven.
Sinds 4.1.2 heb ik dus last van een batterij die snel leeg gaat.

Sinds een tijdje begon het scherm ook soms te flikkeren en dan viel de note uit..
Als ik hem dan opnieuw deed opstarten had ik opeens nog maar 10% batterij.

Maar dan begon het scherm ook weer raar te doen en viel de note dus weer uit, en als ik hem dan weer deed aanzetten had ik opeens weer 50% batterij en even later was het bijvoorbeeld weer 60% uit het niets :')

Vandaag was het ongemogelijk om mijn note normaal te gebruiken en ik ging een beetje zoeken op google en zag dat bij veel mensen een nieuwe batterij de oplossing was..

Dus ik de hele stad afgezocht voor een batterij uiteindelijk een nieuwe gevonden maar nu heb ik nog steeds het zelfde probleem :(
pi_125536712
quote:
8s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:

Sinds een tijdje begon het scherm ook soms te flikkeren en dan viel de note uit..

Maar dan begon het scherm ook weer raar te doen en viel de note dus weer uit, en als ik hem dan weer deed aanzetten had ik opeens weer 50% batterij en even later was het bijvoorbeeld weer 60% uit het niets :')

Vandaag was het ongemogelijk om mijn note normaal te gebruiken en ik ging een beetje zoeken op google en zag dat bij veel mensen een nieuwe batterij de oplossing was..

Dus ik de hele stad afgezocht voor een batterij uiteindelijk een nieuwe gevonden maar nu heb ik nog steeds het zelfde probleem :(
Heb je nog garantie? Zo ja: claimen.
pi_125549300
quote:
8s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:

Heel herkenbaar. Lees even mijn ervaring hiermee en de aangedragen oplossing.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2013 11:53:05 ]
pi_125579925
quote:
Vorige keer dus over je post heen gelezen :+

Maar ik denk dat ik komende week maar eens terug ga naar de winkel.
Ik heb de note nu iets van 1 jaar en 3 maanden.
En ik heb hem in Duitsland gekocht bij de Mediamarkt, maar volgens mij hebben ze in Duitsland ongeveer dezelfde regels qua garantie als in Nederland toch?

Vandaag ging het toch iets beter, ik heb geen last van flikkerend beeld gehad alleen begon het net volgens mij weer een beetje (batterij is bijna leeg) en toen ik nog rond de 50% batterij had begon hij toch weer sneller leeg te lopen..

Ik heb hier 2 screenshots van het batterijverbruik van vandaag

Door dit soort verbruik moet de batterij het normaal toch langer volhouden?
pi_125595006
Yup.

iets anders: Is er een manier om je voicemail op de Note uit te schakelen?
pi_126061862
De micro usb connector begint kuren te vertonen. Ik twijfel of ik het toestel opstuur of zelf repareer. Ik heb nog 1,5 jaar garantie, maar dan ben ik het toestel weer tig weken kwijt en dat wil ik niet.
pi_126062661
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:43 schreef Juup© het volgende:
De micro usb connector begint kuren te vertonen. Ik twijfel of ik het toestel opstuur of zelf repareer. Ik heb nog 1,5 jaar garantie, maar dan ben ik het toestel weer tig weken kwijt en dat wil ik niet.
Hmm, maar als je het verneukt dat ben je wel de zak hè?
pi_126070610
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:08 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hmm, maar als je het verneukt dat ben je wel de zak hè?
Dat is mijn dillema ook :(

Ik zal maandag eerst eens naar een servicepunt gaan en kijken of ze hem daar kunnen repareren.
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:10:15 #118
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_126229251
Vanaf net ook in het bezit van een Note 2. Ik kom van een iPhone 4S af. Wat wen verschil in grootte! :D

Iemand nog tips/must haves voor de telefoon?
pi_126251460
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:10 schreef Tinos85 het volgende:
Vanaf net ook in het bezit van een Note 2. Ik kom van een iPhone 4S af. Wat wen verschil in grootte! :D

Iemand nog tips/must haves voor de telefoon?
Het is ook echt belachelijk hoe snel je gaat wennen aan dit formaat. Moet je over 2 weken is terug gaan naar je iPhone, dan is dat gewoon klein :D
pi_126275353
Weet iemand of er een manier is om de lens van de achter camera van binnen schoon te maken?
Mijn foto's worden steeds slechter en volgens mij zit er stof van binnen
pi_126339014
Kijk eens de hoeveelheid aan oplossingen.

Ontopic

Wat (of welke App) moet ik activeren om een Note 1 met een Samsung tv te laten syncen en komt er wifi aan te pas? Ik ben later op de dag bij iemand die ik bepaalde foto's en films wil laten zien en ik weet dat hij een Samsung tv heeft met al die share opties waarvan ik als App een op mijn Note heb.

Als iemand zo aardig wil zijn even stapsgewijs mij dit uit te leggen wat ik aan moet aanzetten op mijn telefoon (en hij op zijn tv ) zodat uiteindelijk wat ik op mijn mobiel heb, ook te zien zal zijn op zijn tv dan zou ik daar zeer erkentelijk voor zijn.
pi_126546454
ik heb mijn note zaterdag verneukt :') wou er een custom rom op zetten maar heb iets verkeerd gedaan. Nu blijft hij elke keer staan bij de zwarte opstartscherm met note logo
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
pi_126553021
quote:
Bedankt voor de link maar ik heb mijn Note zaterdag weggebracht omdat ik het zo zat was dat die snel leeg ging en de foto's ook steeds slechter werden.
Ik ben benieuwd of ik een beter werkende Note terug krijg.
pi_126952024
Vandaag bericht ontvangen van de Duitse Mediamarkt...
De schade valt niet onder de garantie en mag ik dus eventueel zelf betalen, maar ik ga geen 198,79 euro betalen.

Mijn Duits is niet zo best maar bij schade staat "display Unterschale" dat is volgens mij iets van het moederbord ofzo als ik foto's op Google bekijk.
En er staat ook "akkufachdeckel" ik neem aan dat dit gewoon de achterkant van de telefoon is :? Maar naar mijn weten was daar niks mee
pi_128001838
Daar ben ik weer..
Na veel gedoe gister mijn telefoon terug gekregen na reparatie die ik dus toch niet hoefde te betalen door de extra verzekering.

Vandaag ben ik de note dus weer gaan gebruiken maar de batterij loopt nog steeds leeg terwijl ik hem niet gebruik :')
pi_129947172
Heb ik weer.
Note is gerepareerd (nieuw scherm en micro USB connector), er is gelijk blijkbaar (was mijns inziens niet nodig geweest) een verse ROM op gezet. Nu werkt sindsdien de screenshot mogelijkheid niet meer (met handpalm over het scherm gaan :().

Wat wel weer een enorm voordeel is, is dat de bediening van de Note nog nooit zo soepel en snel geweest is met het nieuwe scherm :)

Deze week eens een custom ROM testen en kijken of de functie dan wel werkt.
pi_130011285
quote:
16s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef Juup© het volgende:
Heb ik weer.
Note is gerepareerd (nieuw scherm en micro USB connector), er is gelijk blijkbaar (was mijns inziens niet nodig geweest) een verse ROM op gezet. Nu werkt sindsdien de screenshot mogelijkheid niet meer (met handpalm over het scherm gaan :().

Wat wel weer een enorm voordeel is, is dat de bediening van de Note nog nooit zo soepel en snel geweest is met het nieuwe scherm :)

Andere ROM maakt dus helemaal niets uit, nu twijfel ik of ik ga klagen over de reparatie want stel dat het toestel dan weer een aantal weken weg moet daar heb ik geen zin in. En een screenshot app kan ik er ook opzetten en dan hoeft het toestel niet weg.
pi_130011534
Ik snap mijn Note niet meer. Hij geeft aan dat hij leeg is, stop hem in het stopcontact en hij geeft 52% aan.

Daarnaast kan hij random uit gaan (eerst gaat het beeld trillen, even later valt de verbinding volledig weg/geeft aan dat SIM geplaatst moet worden). De enige manier om het te voorkomen is snel het scherm uitzetten, ff laten rusten en hopen dat het niet gebeurd als ik hem weer aan zet.

Factory resetje doen?
pi_130012297
Mijn vriendin had dit met haar S2 -- de oplossing was tergend simpel. Een nieuwe batterij
pi_130012403
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef Ordos20 het volgende:
Mijn vriendin had dit met haar S2 -- de oplossing was tergend simpel. Een nieuwe batterij
Dan gaan we die bestellen. Thanks ^O^

Edit: Als ik hem kan vinden

[ Bericht 7% gewijzigd door Benny op 13-08-2013 12:10:07 ]
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:14:12 #131
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130012880
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:58 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dan gaan we die bestellen. Thanks ^O^

Edit: Als ik hem kan vinden
koop geen imitatiemeuk!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130012901
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:14 schreef Catch22- het volgende:

[..]

koop geen imitatiemeuk!
http://www.gsmbatterij.nl(...)268vucstd-p-105.html
pi_130013245
Aangezien mijn batterijduur ook niet je van het is (als het scherm ongeveer 1.5 uur aan is geweest issie al bijna helemaal leeg) even met een app gekeken hoeveel lading hij nog vast kan houden.

Ouch. Zou dit kloppen? Hij komt net van de oplader af ;(

pi_130014233
FAIL, zal zelf ff me note 2 testen.
pi_130015554
Oké, na een volledige benchmark geeft 'ie iets meer dan 2000 mAh aan. Nog wel te doen, denk ik :P

pi_130029586
quote:
16s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef Juup© het volgende:
Heb ik weer.

Al opgelost, had niet goed gekeken bij de instellingen |:( Maar heb nu wel de recentste RocketRom erop staan :P
pi_130029610
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef J.Appleseed het volgende:
Oké, na een volledige benchmark geeft 'ie iets meer dan 2000 mAh aan. Nog wel te doen, denk ik :P

[ afbeelding ]
Ik zal straks eens kijken wat de benchmark bij mij aangeeft :)
pi_130029638
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:41 schreef Juup© het volgende:

[..]

Al opgelost, had niet goed gekeken bij de instellingen |:(
"Gestures" niet aangezet? :D

Ik doe het trouwens veel liever met de home+powerknop, de 'gesture' vind ik niet altijd even betrouwbaar.

Laat me weten hoe de RocketRom bevalt. Is dat een TW-based ROM?
Heb momenteel weer een originele, non-rooted NL Jelly Bean ROM erop staan.
pi_130034867
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:43 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

"Gestures" niet aangezet? :D

Ik doe het trouwens veel liever met de home+powerknop, de 'gesture' vind ik niet altijd even betrouwbaar.

Laat me weten hoe de RocketRom bevalt. Is dat een TW-based ROM?
Heb momenteel weer een originele, non-rooted NL Jelly Bean ROM erop staan.
Idd ja die had ik nog uitstaan :@ wat een beginnersfout :P
Yep is een TW based ROM met alle shit er nog in zeg maar. Eerlijk gezegd merk ik geen verschil met de standaard ROM, maar wat betreft accuduur zal ik dat eerst een paar dagen moeten testen.

[ROM] ROCKET ROM Reloaded v1 / XXLSZ / Fast - Smooth - Batteryfriendly / 13.04.02 ''

Ben nu de Nova Benchmark aan het draaien.
pi_130035089
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef Juup© het volgende:

[..]

Idd ja die had ik nog uitstaan :@ wat een beginnersfout :P
Yep is een TW based ROM met alle shit er nog in zeg maar. Eerlijk gezegd merk ik geen verschil met de standaard ROM, maar wat betreft accuduur zal ik dat eerst een paar dagen moeten testen.

[ROM] ROCKET ROM Reloaded v1 / XXLSZ / Fast - Smooth - Batteryfriendly / 13.04.02 ''

Ben nu de Nova Benchmark aan het draaien.
Hou me op de hoogte wat de batterijduur aangaat inderdaad, ik wil eventueel ook wel weer rooten dan.
pi_130039487
Nova crashte na twee uur bij mij -- wel leuk dat hij eerst aangeeft dat de batterij 750 mAh is, en tijdens de benchmark 5879 mAh
pi_130103145
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hou me op de hoogte wat de batterijduur aangaat inderdaad, ik wil eventueel ook wel weer rooten dan.
Ik heb de ROM nu een aantal dagen geprobeerd, en ik merk geen verschil met de standaard ROM wat betreft accuduur en snelheid. Ik weet niet of het aan een van mijn instellingen ligt, maar ik heb de indruk dat mijn WiFi ontvangst nu iets slechter is dan met de standaard ROM (al zou dit niet het geval mogen zijn aangezien daar niet aan gesleuteld is volgens mij). Ik heb door het hele huis heen (op de keuken na, want daar is het 3 streepjes) doorgaans vol ontvangst, maar nu vaak maar drie streepjes zeg maar.

Ik blijf de ROM voorlopig wel gebruiken, al is het maar voor het 4 Way Reboot menu :)

pi_130103233
quote:
16s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:19 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik heb de ROM nu een aantal dagen geprobeerd, en ik merk geen verschil met de standaard ROM wat betreft accuduur en snelheid. Ik weet niet of het aan een van mijn instellingen ligt, maar ik heb de indruk dat mijn WiFi ontvangst nu iets slechter is dan met de standaard ROM (al zou dit niet het geval mogen zijn aangezien daar niet aan gesleuteld is volgens mij). Ik heb door het hele huis heen (op de keuken na, want daar is het 3 streepjes) doorgaans vol ontvangst, maar nu vaak maar drie streepjes zeg maar.

Ik blijf de ROM voorlopig wel gebruiken, al is het maar voor het 4 Way Reboot menu :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zou toch niet klagen met zo'n batterijduur ^O^
pi_130103365
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb de Note dan ook niet bijzonder veel gebruikt de afgelopen 18 uur. Maar ik vergelijk het wel met eerdere metingen waar ik de Note niet bijzonder veel gebruikte op de originele ROM, en die komen overeen.
Als ik de Note intensief gebruik, dan haal ik de 18 uur niet. Dat wil wel zeggen dat ik het scherm veel aan heb, veel internet, foto's en films maak e.d.. Het scherm is toch de grootste gebruiker van de energie en die staat bij mij vaak op z'n helderst :P
pi_130131666
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef iBenny het volgende:
Ik snap mijn Note niet meer. Hij geeft aan dat hij leeg is, stop hem in het stopcontact en hij geeft 52% aan.

Daarnaast kan hij random uit gaan (eerst gaat het beeld trillen, even later valt de verbinding volledig weg/geeft aan dat SIM geplaatst moet worden). De enige manier om het te voorkomen is snel het scherm uitzetten, ff laten rusten en hopen dat het niet gebeurd als ik hem weer aan zet.

Factory resetje doen?
Ja en anders even langs de winkel gaan en vragen of de repairdienst ernaar kijkt.(gratis)

Niet laten afschepen met allerlei verhalen over "hun voorwaarden"die haaks staan op de
wettelijke consumentenvoorwaarden want bedrijven hebben nogal het handje ervan om
daar niks van aan te trekken.Ook een veel gehoorde eerste opmerking: "heeft u het al
een update gegeven?"moet je langs je heen laten gaan want dat heeft in deze niks met
jouw probleem te maken.
pi_130132139
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ja en anders even langs de winkel gaan en vragen of de repairdienst ernaar kijkt.(gratis)

Niet laten afschepen met allerlei verhalen over "hun voorwaarden"die haaks staan op de
wettelijke consumentenvoorwaarden want bedrijven hebben nogal het handje ervan om
daar niks van aan te trekken.Ook een veel gehoorde eerste opmerking: "heeft u het al
een update gegeven?"moet je langs je heen laten gaan want dat heeft in deze niks met
jouw probleem te maken.
Inmiddels doet hij het al helemaal niet meer.

De afgelopen dagen ging het beeld op random momenten flitsen, werd het scherm heel fel en viel hij vervolgens uit. Gister liep de Note zelfs helemaal leeg terwijl hij aan de stroom hing. Vannacht heeft hij de hele nacht aan de stroom gelegen, maar zodra ik hem aan probeerde te doen kreeg ik die draaiende circle(die voordat de opladende batterij in beeld verschijnt), waarna hij vervolgens weer flink begon te flitsen/knipperen en meteen weer uit ging. Paar keer opnieuw geprobeerd en nu doet hij helemaal niks meer.

Zojuist Hi gebeld. Volgens het contract zou ik binnen een dag de reparatieservice over de vloer moeten hebben. Indien die ter plekke het probleem niet zou kunnen oplossen zou ik een vervangend toestel krijgen. Dat geintje gaat niet door. Ik moet namelijk tot volgende week vrijdag wachten totdat ze langs komen. Tot die tijd zit ik dus zonder telefoon Of moet ik op zoek naar een vervangende telefoon. (Die ik helaas niet meer heb, omdat ik die laatst nog allemaal heb weggebracht voor het goede doel :') ).

Jij zegt dus dat ik wel gewoon langs de winkel moet gaan? Ondanks dat er al een afspraak staat?

Edit: Het is daar nog drukker. Zou ik het via hun opsturen zou het 3-4 weken duren ivm de vakantieperiode en de vele (daarbij horende) kapotte en gestolen telefoons. Ze zagen wel dat er probleem mee was.

[ Bericht 4% gewijzigd door Benny op 16-08-2013 16:29:03 ]
pi_130135358
En ik maar klagen op Android omdat ik de Lockscreen buttons niet gewijzigd kreeg, blijkt het (net als heel Android mijns inziens) zo simpel te zijn dat ik er gewoon overheen keek :D
pi_130135495
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef iBenny het volgende:

[..]

Inmiddels doet hij het al helemaal niet meer.

De afgelopen dagen ging het beeld op random momenten flitsen, werd het scherm heel fel en viel hij vervolgens uit. Gister liep de Note zelfs helemaal leeg terwijl hij aan de stroom hing. Vannacht heeft hij de hele nacht aan de stroom gelegen, maar zodra ik hem aan probeerde te doen kreeg ik die draaiende circle(die voordat de opladende batterij in beeld verschijnt), waarna hij vervolgens weer flink begon te flitsen/knipperen en meteen weer uit ging. Paar keer opnieuw geprobeerd en nu doet hij helemaal niks meer.

Zojuist Hi gebeld. Volgens het contract zou ik binnen een dag de reparatieservice over de vloer moeten hebben. Indien die ter plekke het probleem niet zou kunnen oplossen zou ik een vervangend toestel krijgen. Dat geintje gaat niet door. Ik moet namelijk tot volgende week vrijdag wachten totdat ze langs komen. Tot die tijd zit ik dus zonder telefoon Of moet ik op zoek naar een vervangende telefoon. (Die ik helaas niet meer heb, omdat ik die laatst nog allemaal heb weggebracht voor het goede doel :') ).

Jij zegt dus dat ik wel gewoon langs de winkel moet gaan? Ondanks dat er al een afspraak staat?

Edit: Het is daar nog drukker. Zou ik het via hun opsturen zou het 3-4 weken duren ivm de vakantieperiode en de vele (daarbij horende) kapotte en gestolen telefoons. Ze zagen wel dat er probleem mee was.
Da's mooi klote dan :( Samsung verzocht mij om een reparatiemelding te doen bij SolidVision, en als de onderdelen op voorraad waren zou het toestel 2 werkweken na ontvangst gerepareerd geretourneerd worden aan mij. Helaas was de display niet op voorraad, dus duurde het ipv 2 weken ongeveer 3 weken, maar het is wel netjes en redelijk snel opgelost vind ik. En je hoeft echt niet speciaal naar Samsung te bellen, de reparatie aanbieden bij SolidVision (GSMRepareren.nl) kan zonder tussenkomst van Samsung of de provider of de verkoper is mij door een telefoonmiep van Samsung verteld.
pi_130590413
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Zo ziet de accu status eruit bij intensief gebruik (veel internetten, foto's maken en bewerken en uploaden, zowel WiFi als mobiel internet, kwartiertje telefoneren, scherm constant op 100% helderheid.

Dus dan gaat het snel ;)

pi_130590537
quote:
16s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:16 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zo ziet de accu status eruit bij intensief gebruik (veel internetten, foto's maken en bewerken en uploaden, zowel WiFi als mobiel internet, kwartiertje telefoneren, scherm constant op 100% helderheid.

Dus dan gaat het snel ;)

[ afbeelding ]
Klopt ja :P
pi_130591477
En over hoeveel uur spreken we dan? 12 uur? 24 uur?

Ik heb met J.Appleseed hierover achter de schermen een kort gesprek gehad en mijn ervaringen met de Note. En ik doe alles wat jij hierop somt ook. Apart.
pi_130602693
quote:
15s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:53 schreef Iwanius het volgende:
En over hoeveel uur spreken we dan? 12 uur? 24 uur?

Ik heb met J.Appleseed hierover achter de schermen een kort gesprek gehad en mijn ervaringen met de Note. En ik doe alles wat jij hierop somt ook. Apart.
Ik ben met een volle accu de deur uitgegaan rond 18:00 uur, en zoals jij kunt zien is de screenshot genomen op 00:10 uur. Dus reken maar uit ;)
pi_130625236
Ik kan waarschijnlijk een galaxy note overnemen van iemand voor 190 euro. Is dit nog de moeite waard?
Religie is een mentale ziekte.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:20:35 #155
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_130625311
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef Tommelaer het volgende:
Ik kan waarschijnlijk een galaxy note overnemen van iemand voor 190 euro. Is dit nog de moeite waard?
ja!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_131085506
Ik denk dat ik toch eens de cm 10.1 rc ga proberen icm GMD Spen Control. Het zal een behoorlijke overstap zijn omdat ik TW gewend ben, maar misschien bevalt het mij wel :)
  donderdag 12 september 2013 @ 08:35:31 #157
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131085874
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef Tommelaer het volgende:
voor 200/250 heb je een veel snellere nexus 4 he
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131089140
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja of je koopt de Galaxy Note 3 voor 750 euro, die is nog sneller. Lui zijn knettergek geworden, zowel Apple als Samsung. Ik ga lekker een smartphone kopen bij de Wibra. (8>
  donderdag 12 september 2013 @ 11:26:01 #159
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131089256
quote:
11s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef AaalbersB het volgende:

[..]

Ja of je koopt de Galaxy Note 3 voor 750 euro, die is nog sneller. Lui zijn knettergek geworden, zowel Apple als Samsung. Ik ga lekker een smartphone kopen bij de Wibra. (8>
dit slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131089780
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels de Note 2 kunnen aanschaffen, zo goed als nieuw. Zeer prettig telefoontje. Zeker als je ook ebooks wilt kunnen lezen.
pi_131090250
quote:
11s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dit slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel.
Nee maar de Nexus 4 en Note zijn ook compleet verschillend, dus dat is ook een kromme vergelijking.
  donderdag 12 september 2013 @ 11:58:23 #162
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131090278
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:57 schreef AaalbersB het volgende:

[..]

Nee maar de Nexus 4 en Note zijn ook compleet verschillend, dus dat is ook een kromme vergelijking.
nou dat valt ook wel mee. De Nexus is 4x zo snel, iets kleiner scherm
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131090736
quote:
11s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:58 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Geen S Pen JWZ ouwe.
pi_131090809
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef Tommelaer het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels de Note 2 kunnen aanschaffen, zo goed als nieuw. Zeer prettig telefoontje. Zeker als je ook ebooks wilt kunnen lezen.
Fijnste toestel dat ik gehad heb. Ik denk dat ik hierna blind naar de Note3 overstap.
pi_131092160
Ik ben niet heel erg enthousiast over de Note 3, vind 'm zo op de foto's niet erg mooi. Misschien moet ik hem eerst in de winkel zien, maar zoals ik het nu zie stap ik straks over naar de Galaxy Mega.
pi_131092219
quote:
11s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:58 schreef Catch22- het volgende:

En je neemt geen Samsung Note vanwege zijn kleine formaat.... :')
De Note neem je vanwege zijn grootte en ...(voor mij) geweldige accuduur.

Oke...ook een beetje om die iPhone boys te pesten die met de 5 ook voor het eerst een groot scherm ervaren. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 13:16:37 ]
pi_131119829
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Fijnste toestel dat ik gehad heb. Ik denk dat ik hierna blind naar de Note3 overstap.
Ik ben er ook erg tevreden mee tot nu toe. Ik heb er woensdag snel ff een muvit klaphoesje bij gekocht.
De app Nightclock van Ned Fox erop om als wekker te gebruiken, Perfect! Wakker worden met eigen muziek.

Ik verwacht dat ik over een paar jaar ook overstap op de volgende Note. (Note 4/5??).
De intentie is toch wel minstens 2 jaar met een toestel te doen net als mijn vorige Galaxy S2.
pi_131124144
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik ben niet heel erg enthousiast over de Note 3, vind 'm zo op de foto's niet erg mooi. Misschien moet ik hem eerst in de winkel zien, maar zoals ik het nu zie stap ik straks over naar de Galaxy Mega.
Ik moet hem ook eerst zien hoor maar dat kunstlederen achterkantje vind ik wel chique eigenlijk. Maar het zijn vooral de specs die het hem doen. :)
pi_131124154
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:24 schreef Tommelaer het volgende:

[..]

Ik ben er ook erg tevreden mee tot nu toe. Ik heb er woensdag snel ff een muvit klaphoesje bij gekocht.
De app Nightclock van Ned Fox erop om als wekker te gebruiken, Perfect! Wakker worden met eigen muziek.

Ik verwacht dat ik over een paar jaar ook overstap op de volgende Note. (Note 4/5??).
De intentie is toch wel minstens 2 jaar met een toestel te doen net als mijn vorige Galaxy S2.
Nightclock ga ik dan ook gelijk even proberen. Goeie tip. :)
pi_131126081
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:20 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik moet hem ook eerst zien hoor maar dat kunstlederen achterkantje vind ik wel chique eigenlijk. Maar het zijn vooral de specs die het hem doen. :)
Het zal wel een kwestie van tijd zijn wanneer er ook van die achterkantjes voor de Note 2 verschijnen.
Ik vind het ook wel wat hebben maar zal het niet gaan kopen omdat ik mijn toestel toch in een flipcase heb zitten.(Ook van leer )
pi_131126785
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef Tommelaer het volgende:

[..]

Het zal wel een kwestie van tijd zijn wanneer er ook van die achterkantjes voor de Note 2 verschijnen.
Ik vind het ook wel wat hebben maar zal het niet gaan kopen omdat ik mijn toestel toch in een flipcase heb zitten.(Ook van leer )
Heb er nu ook eentje van leer, die van Krusell. Ik vind die originele flipcases mooier maar heb toch liever wat extra bescherming.
pi_131201683
ADW Launcher werk lekker vind ik, nu werkt landscape tenminste ook op het startscherm e.d.. Reageert ook veel sneller is mijn indruk. TW zuigt wat dat betreft, maar goed hetzelfde gezever had ik op mijn vorige telefoon (HTC Desire) ook.
pi_131201856
Ik heb de flipcase al van dag 1 dat ik hem heb in de lade liggen, vind het een onding en bovendien past de telefoon dan niet in de autolader/carkut ding 8-).
Ik gebruik een casemate, en gezien mijn onhandigheid en nonchalance is het geen overbodige luxe geweest :P

[ Bericht 11% gewijzigd door Juup© op 15-09-2013 17:07:27 (Typo) ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 15 september 2013 @ 19:42:10 #174
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_131207863
ik heb een krusell en een flipcover.
Momenteel bevalt de flipcover nog steeds. Mocht ik echte krasjes gaat zien op de achterkant dan ga ik de krusell weer gebruiken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_131233155
Ik gebruik nu al geruime tijd de eerste Note en zoals een oud gezegde luidt: " If it ain't broke,don't fix it. " maar gezien de specificaties & verdere mogelijkheden van de Samsung Note III is het misschien eens raadzaam een nieuwe te kopen. O-) Hopelijk kan ik 'm ergens voor +/- ¤450,- o.i.d. op de kop tikken.(los dus)
pi_131271007
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Ik gebruik nu al geruime tijd de eerste Note en zoals een oud gezegde luidt: " If it ain't broke,don't fix it. " maar gezien de specificaties & verdere mogelijkheden van de Samsung Note III is het misschien eens raadzaam een nieuwe te kopen. O-) Hopelijk kan ik 'm ergens voor +/- ¤450,- o.i.d. op de kop tikken.(los dus)
Als ik de features etyc van je link lees wordt ik nog niet echt enthousiast om mijn Note 2 te vervangen door een Note 3. Er zit volgens mij vrij weinig verschil tussen de twee.
De leren achterkant ziet er leuk uit maar is het echt leer of is het kunstleer? Ik verwacht het laatste.
Zijn de stiksels van dat leer echt of er op geperst? Laten die stiksels snel los of niet?
Een vervangende achterkant zal naar mijn verachting duurder zijn als het vervangen van de achterkant van de Note 2.

Een leuke feature is Air Command maar dat is een kwestie van tijd tot dat die geport is naar de Note 2.

Al met al vraag ik mij het af of het vervangen door de Note 3 de moeite is of dat ik beter kan wachten tot de Note 4 of 5 uitkomt.
Voor mij geldt in iedergeval het laatste omdat ik mijn Note 2 net een week heb. B)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 17 september 2013 @ 10:59:16 #177
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_131272245
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Iwanius het volgende:
mwa als ik hem voor een 200 kan krijgen zeg ik ja, maar niet meer. De note2 werkt prima en wat Tommelaer aangeeft er zit niet heel erg veel verschil tussen de twee apparaten.
Heb hem nu bijna een jaar en zie geen andere reden om hem te vervangen dan alleen voor de heb :)
pi_131314058
Maar jullie hebben allemaal de Note 2 lees ik en ik niet. Het verschil tussen Note 1 en III is volgens mij ook groter dan die tussen Note 2 en 3....toch?
pi_131315009
quote:
6s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Maar jullie hebben allemaal de Note 2 lees ik en ik niet. Het verschil tussen Note 1 en III is volgens mij ook groter dan die tussen Note 2 en 3....toch?
Ik heb de Note 1, en voorlopig nog geen zin om over te stappen naar de Note 3.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 18 september 2013 @ 18:30:21 #180
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_131321004
quote:
6s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
mijn zus heeft de note1 en ik kan ook niet superveel verschil tussen de 1 en de 2 vinden hoor.

Maar goed iedereen maakt zijn eigen afweging toch of die het er wel of niet voor over heeft of nog even met de oude telefoon blijft spelen......
pi_131373054
Op XDA zijn al verscheidende note3 mods te vinden.
pi_131374466
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:39 schreef Tommelaer het volgende:
Op XDA zijn al verscheidende note3 mods te vinden.
URL's?
pi_131394121
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:01 schreef Juup© het volgende:

[..]

URL's?
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1796

https://db.tt/IJ3lCG7A

[ Bericht 7% gewijzigd door Tommelaer op 20-09-2013 21:46:07 (https://db.tt/IJ3lCG7A) ]
pi_131546094
Iemand de Galaxy Note 3 nog gekocht? Ik zat net even die abonnementen te bekijken, maar die prijzen gaan echt helemaal nergens meer over.
pi_131546698
quote:
13s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:37 schreef AaalbersB het volgende:
Iemand de Galaxy Note 3 nog gekocht? Ik zat net even die abonnementen te bekijken, maar die prijzen gaan echt helemaal nergens meer over.
Ik blijf voorlopig nog wel een tijdje met de Note 2 doen. Samsung komt ook met de Galaxy F-lijn. Dat moet echt het topsegment worden schijnt met top-of-the bill toestellen in aluminium. Even aankijken wat dat gaat doen.
pi_131552162
Samsung verkoopt veertig miljoen Galaxy Notes:
http://www.nu.nl/tech/358(...)en-galaxy-notes.html

Moet zeggen dat ik ze in het straatbeeld ook steeds vaker tegenkom. :)
pi_131577334
quote:
Er zit zo weinig verschil in dat ik het de moeite niet waard vindt. De features van de 3 komen gauw genoeg naar de 2. Dat zag je ook met de S2 en de S3.
pi_131583457
quote:
Ja,maar wat wil je. Het is gewoon big business die hele telefoonhype.

Iedereen wil tegenwoordig het mooiste,nieuwste mobieltje hebben om als status symbool te gebruiken t.o.v. anderen. En zolang mensen er grof geld voor neertellen ongeacht de gevolgen voor hun zelf (te weinig geld over o.i.d.) zal men dus deze hoge prijzen handhaven.

Ik wacht altijd het moment af dat men leuke acties heeft om iets te overwegen zoals dus de Media Markt deed, een jaar of wat terug in 1 weekend met de Note 1 (¤ 450,- zonder abonnement) die toen net uit was. Gelijk mijn slag geslagen en nog steeds geen spijt van.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2013 13:00:48 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 22:13:27 #191
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_134804619
Nog geen Note 3 topic?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_134812865
Geen idee. Ik heb laatst in ieder geval een Note II gekocht, aangezien mijn Note het geen hele dag meer volhield op één accu.

Nu krijg ik met gemak 8 uur scherm aan tijd op één lading, kan me niets beters wensen.

Wat een geweldige telefoons zijn dit _O_
pi_134852511
We weten wel wanneer we een toptelefoon herkennen.. ;)

Ik blijf het altijd vermakelijk vinden als je iPhone gebruikers nerveus ziet rondkijken in de middag ( of vragen) omdat hun iPhone inmiddels nog maar een paar % aan batterijduur heeft..

Zag laatst ook een Chinees joch met zijn iPhone spelen en hij had een wit blok (waarschijnlijk batterij) waarin zijn iPhone aan bevestigd was. Wit met een blauw lampje. Leek veel op een zeepdoosje.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 22:29:10 ]
pi_134852607
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef Iwanius het volgende:
We weten wel wanneer we een toptelefoon herkennen.. ;)

Ik blijf het altijd vermakelijk vinden als je iPhone gebruikers nerveus ziet rondkijken in de middag ( of vragen) omdat hun iPhone inmiddels nog maar een paar % aan batterijduur heeft..
Zo was het met mijn Note I aan het eind ook ;(
En inderdaad, hoewel mijn iPad en laptop een batterijduur hebben waar je u tegen zegt valt dat met een iPhone eigenlijk vies tegen. Vreemd eigenlijk.
  maandag 30 december 2013 @ 00:12:57 #195
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_134859105
Ik heb zojuist 3,5 dag zonder op te laden en 3 uur schermtijd. Fijn dat als je je tel niet volop gebruikt je hem niet iedere dag aan de lader hoeft te leggen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_134875572
Mja, ik gebruik mijn telefoon inderdaad aardig veel. Maar even wat anders; ik heb nu nog een origineel Samsung Desktop Dock over, aangezien de Note is overgegaan naar mijn vader en hij 't ding niet gebruikt en mijn nieuwe Note II daar niet goed in past (te smal).

Ik dacht, zet ik 'm hier eerst even neer voordat ik overga op V&A/Marktplaats :P Iemand interesse?

quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef Iwanius het volgende:
Zag laatst ook een Chinees joch met zijn iPhone spelen en hij had een wit blok (waarschijnlijk batterij) waarin zijn iPhone aan bevestigd was. Wit met een blauw lampje. Leek veel op een zeepdoosje.
Oh je bedoelt zoiets? Ja, je moet toch iets hè. Nu vind ik wel dat dit nog beter uitziende oplossingen zijn dan de gedrochten die er voor Droids zijn :r

[ Bericht 9% gewijzigd door J.Appleseed op 30-12-2013 15:07:21 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 30 december 2013 @ 15:46:40 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_134877877
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 14:52 schreef J.Appleseed het volgende:
Mja, ik gebruik mijn telefoon inderdaad aardig veel. Maar even wat anders; ik heb nu nog een origineel Samsung Desktop Dock over, aangezien de Note is overgegaan naar mijn vader en hij 't ding niet gebruikt en mijn nieuwe Note II daar niet goed in past (te smal).

Ik dacht, zet ik 'm hier eerst even neer voordat ik overga op V&A/Marktplaats :P Iemand interesse?

[ afbeelding ]

[..]

kostda?
en ik neem aan oplader en datakabel? als in ik kan Kies er ook mee starten? (heb een doc gehad die alleen aan opladen deed).
pi_134878272
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2013 15:46 schreef Nizno het volgende:

[..]

kostda?
en ik neem aan oplader en datakabel? als in ik kan Kies er ook mee starten? (heb een doc gehad die alleen aan opladen deed).
Bedoel je of er een datakabel bij zit? Die zat er niet bij. Er wordt verwacht dat je de originele datakabel gebruikt, die bij je telefoon zat, denk ik. Ik zal zo even kijken of je er ook data mee kan uitwisselen. Het is een origineel Samsung-accessoire dus ik ga uit van wel :)

Heb er 40 euro voor betaald bij bol.com dus ik zou zeggen: 25 euro inclusief? Originele verpakking is nog aanwezig :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 30 december 2013 @ 15:58:44 #199
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_134878436
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Bedoel je of er een datakabel bij zit? Die zat er niet bij. Er wordt verwacht dat je de originele datakabel gebruikt, die bij je telefoon zat, denk ik. Ik zal zo even kijken of je er ook data mee kan uitwisselen. Het is een origineel Samsung-accessoire dus ik ga uit van wel :)

Heb er 40 euro voor betaald bij bol.com dus ik zou zeggen: 25 euro inclusief? Originele verpakking is nog aanwezig :)
neuj ik bedoel dat als ik er een datakabel in druk ik dan ook de data opties krijg en niet puur de oplaadopties.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nizno op 30-12-2013 16:25:11 ]
pi_134880633
Dat bleek niet het geval. Andere geïnteresseerden zijn welkom! Ik gebruikte 'm 's nachts op mijn nachtkastje. Een app zoals doubleTwist alarmclock (met gedimde klok ideaal dankzij 't AMOLED scherm) en dan heb je een fijne wekker :)

Voor de geïnteresseerden dus: V&A / [TK] Desktop Dock voor o.a. Samsung GALAXY Note

[ Bericht 7% gewijzigd door J.Appleseed op 30-12-2013 18:42:15 ]
pi_138933545
Kutterdekut :(

Ik had de Note als reservetelefoon, maar nu is de digitizer naar de knoppen. Ik ga geen nieuwe kopen op eBay, dat is Note niet meer waard.

Jammer, dan speelt mijn dochter maar met haar tablet ipv de Note.
pi_147671150
Zijn er nog note 2 gebruikers?
Gebruik hem nu nog steeds vanaf het begin. Batterij nog steeds perfect gaat 2 dagen mee :)

Blijft een bazentoestel :D En hij is lang zo absurd groot niet meer. Ja even groot als altijd, maar de vergelijking met andere telefoons is nu wat minder. Die jaloerse blikken in het begin mis ik zelfs :')

Of zijn de andere al overgestapt naar een 3 of 4? of andere telefoon natuurlijk :P

SPOILER
pi_147673455
quote:
4s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:19 schreef fotostarter het volgende:
Gebruik hem nu nog steeds vanaf het begin. Batterij nog steeds perfect gaat 2 dagen mee :)

Blijft een bazentoestel :D En hij is lang zo absurd groot niet meer. Ja even groot als altijd, maar de vergelijking met andere telefoons is nu wat minder. Die jaloerse blikken in het begin mis ik zelfs :')

Of zijn de andere al overgestapt naar een 3 of 4? of andere telefoon natuurlijk :P

SPOILER
Ik ben inmiddels alweer een tijdje overgestapt naar een Note 3. Ik vond de Note 2 ook een heerlijk toestel maar de Note 3 is net wat scherper qua scherm. Maar erg veel plezier van de Note 2 gehad.
pi_147674488
quote:
4s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:19 schreef fotostarter het volgende:

SPOILER
Ben na de Note II overgestapt naar de OnePlus One. Lekker hetzelfde formaat maar toch flink wat sneller en 'standaard' Android ( O+ ). Door mijn Notes heeft mijn vader inmiddels wel een Note 3 -- ook echt een toptelefoon, maar Touchwiz vind ik echt zwaar "meh" onderhand. Alleen het pennetje mis ik nog wel eens af en toe ;(

Heb mijn originele Note wel nog, hoewel de glazen screen protector los begint te laten. Misschien kan ik daar eens CM11 op zetten of zo :P
pi_147674797
Ok. Ik kon destijds ook kiezen voor een nieuw toestel, maar aangezien ik altijd zuinig ben heb ik ervoor gekozen een sim-only te pakken.
Heb er nu 1 minuscuul krasje opzitten verder nog niets :)
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:39 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels alweer een tijdje overgestapt naar een Note 3. Ik vond de Note 2 ook een heerlijk toestel maar de Note 3 is net wat scherper qua scherm. Maar erg veel plezier van de Note 2 gehad.
Is de note 3 een hele vooruitgang? zitten er features op die je miste bij de 2?
Hij is inderdaad wat sneller, en soepeler en oogt wat strakker :)
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:12 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ben na de Note II overgestapt naar de OnePlus One. Lekker hetzelfde formaat maar toch flink wat sneller en 'standaard' Android ( O+ ). Door mijn Notes heeft mijn vader inmiddels wel een Note 3 -- ook echt een toptelefoon, maar Touchwiz vind ik echt zwaar "meh" onderhand. Alleen het pennetje mis ik nog wel eens af en toe ;(

Heb mijn originele Note wel nog, hoewel de glazen screen protector los begint te laten. Misschien kan ik daar eens CM11 op zetten of zo :P
Touchwizz ben ik ook nooit geen voorstander van geweest, maar werkt tot nu toe nog goed :)
pi_147675871
Als je Note II het nog prima doet zie ik absoluut geen reden om over te stappen. De batterijduur was voor mij helemaal top, camera ditto en met 2GB RAM kun je tegenwoordig nog prima vooruit.

De Note 3 krijgt wel nog Android 5.0 binnenkort maar KitKat is absoluut geen slecht OS. Ik vind 't zelfs wat verfijnder nog, je merkt dat de UI in 5.0 nog wat ruwe kantjes heeft (en nadat Samsung er Touchwiz overheen gooit wordt dat nog een tikkeltje erger).
pi_147679621
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:02 schreef J.Appleseed het volgende:
Als je Note II het nog prima doet zie ik absoluut geen reden om over te stappen. De batterijduur was voor mij helemaal top, camera ditto en met 2GB RAM kun je tegenwoordig nog prima vooruit.

De Note 3 krijgt wel nog Android 5.0 binnenkort maar KitKat is absoluut geen slecht OS. Ik vind 't zelfs wat verfijnder nog, je merkt dat de UI in 5.0 nog wat ruwe kantjes heeft (en nadat Samsung er Touchwiz overheen gooit wordt dat nog een tikkeltje erger).
Ok, duidelijk :)
Voor zo ver ik weet krijgt de Note 2 ook Android 5. Alleen is er geen datum van bekend
pi_147690278
quote:
4s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:23 schreef fotostarter het volgende:
Is de note 3 een hele vooruitgang? zitten er features op die je miste bij de 2?
Hij is inderdaad wat sneller, en soepeler en oogt wat strakker :)
Hij is een stuk sneller wat je met games vooral merkt. Verder viel me naast de scherpte van het scherm vooral de helderheid van het scherm op in positieve zin.
Verder een paar kleine veranderingen zoals hover view met de S-Pen die wat handiger werkt.
Op zich zou als je geen zware games speelt de Note 2 in de meeste situaties ook nog uitstekend voldoen denk ik.
pi_147707453
ok bedankt . ik speel amper spelletjes dus kan dus gewoon de Note2 blijven gebruiken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')