Ik heb hem gister gepre-ordered. Er stond telkens op het forum van Hi dat ze niks wisten en dat het nog niet kon. Ook gister hebben ze dat nog gepost. Het is me tijdens de pre-order van mijn S2 ook opgevallen dat Hi zijn werknemers echt 0,0 informeert. Het is bijna schaamtevol. Maar ik las op Tweakers dat er een aantal mensen hem hebben, wellicht uit het buitenland? Ik geloof dat er ook al een aantal Nederlandse zaken zijn die showmodellen hebben, dus de levering zal niet lang op zich laten wachten. Super zin in!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:53 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Helaas nog niks gehoord vanaf zondag.. HI webcare wil ook geen toezeggingen doen over wanneer de levering begint..
IK WIIIL HEEEEM!
Thanksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:21 schreef Rebubbled het volgende:
Sowieso voor een Galaxy S3 of Note 2 gaan. Note 2 heeft natuurlijk wat betere specs, maar verder is het echt een persoonlijke voorkeur. Ik persoonlijk vind de S3 namelijk afschuwelijk lelijk. Ook zag ik niet echt de toegevoegde waarde ten opzichte van mijn S2. Maar vanaf je S1 voelt alles wel als een upgrade.
Hier een uitgebreid vs. verslag: http://www.androidauthori(...)alaxy-note-2-102045/
Over dat balkje, ja ik denk wel dat die uit te zetten is. Deze telefoon heeft echter een zeer goede batterij waar je 14 uur achter elkaar een video mee kunt afspelen. Laat staan als je hem normaal gebruikt. Dat balkje overleef je echt wel.
Even kijken of die geen toestel lease hebben (KPN en dochters hebben dat)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Iemand ervaring met tele2? Prijzen verreweg het goedkoopst qua abo in combinatie met de telefoon, maar het zit redelijk ruim onder de andere aanbieders... Daar moet een soort catch aanzitten lijkt me?
En thanks Rebubbled
Jup. Is jouw orderstatus al veranderd?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef Luukiemaster het volgende:
Jaa ik heb ook wel getwijfeld hoor, uiteindelijk toch maar gedaan aangezien ik bij HI gewoon de beste prijs kon krijgen per maand, ook al is het toestel lease.
Bij tweakers nu idd 2 mensen volgens mij die hem hebben.
Had jij ook een mailtje gekregen met iets van "artikel is niet op voorraad"?
Dat is best wel tof ja, wist niet precies hoe dat moest werken, maarop deze manier voegt het echt wat toe inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:37 schreef Dutchguy het volgende:
Dat in splitscreen apps kunnen draaien is toch wel erg handig:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Samsung Galaxy Note II S Pen features (Korean)
Ik heb even die mail gechecked en er staat idd een ordernummer in, helaas zie ik al op twitter dat de order checker het bij niemand doet :<quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:28 schreef Rebubbled het volgende:
Oh, ik heb hem online besteld, email gehad met link naar ordertool. Tot gisteravond kon ik mijn status bekijken. Nu krijg ik een error. Hoop van harte dat dat betekent dat ze mijn status aan het wijzigen zijn naar 'Natuurlijk beste mw. Rebubbled, u bent onze favoriete klant, hij komt vandaag nog!'
De orderchecker doet het weer. Bestelstatus is echter niet gewijzigd sinds ik hem besteld heb.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:32 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Ik heb even die mail gechecked en er staat idd een ordernummer in, helaas zie ik al op twitter dat de order checker het bij niemand doet :<
Weke kleur?quote:
Wat is je eerste indruk..?quote:
Haha dank je! De 'blauwe', die witte vond ik zelf niet zo mooi, deze oogt meer high-tech imo.quote:
Groot in tegenstelling tot mijn HTC Desire HD, maar dat is een kwestie van wennen. Verder is het echt een fan-tas-tisch toestel. Het werkt natuurlijk erg fijn vanwege het grote scherm en vooral de extra mogelijkheden met de stylus zijn leuk en nuttig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop