Laatste post in het vorige topic.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hey allen,
Ik heb mijn samsung note nu een week en het bevalt me erg. Echter heb ik sinds 2 dagen last van laggingHad voorheen er geen last van. Zoals je kunt zien op het filmpje loopt ie niet echt smooth.. als ik bijvoorbeeld naar galerij wil.. krijg ik eerst een zwart beeld (zie filmpje) ook van menu naar home gaat niet meer smooth. Hij is gewoon geupdate naar laatste firmware versie, heb verder geen rare apps gedownload oid. er draaien ook geen apps op het achtergrond. Waar zou het aan kunnen liggen? Want dit is echt super irritant.
Filmpje in kwestie
quote:Op zondag 30 september 2012 18:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is idd wel zwaar irritant ja. Mijn Note heeft ook lag zoals die van jou, maar lang zo erg niet. Ik hoop dat de update over een tijdje soelaas biedt, anders gaat er een custom ROM op en kijken of het dan beter is.
Voor zover ik weet zou in november de update naar JB uitkomen, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef emil23 het volgende:
Is er al nieuws mbt updates van het Samsung-front?
quote:Samsung Jelly Bean updates. (NOT CONFIRMED BY SAMSUNG YET)
Galaxy S III – End Q3 begin Q4
Galaxy S II – Q4
Galaxy Note – Q4
Galaxy Note II – begin Q4
Dank u.quote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef Bart het volgende:
Topic gereekst, dan kopieert ie namelijk de OP gelijk mee naar een volgend deel.
Wel geinteresseerd, maar heb nog niet zolang de Note (1) dus daar hou ik het nog even bijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:58 schreef Noppie2000 het volgende:
Niemand hier enigszins geinteresseerd in de note 2? Zie niemand erover praten, maar ik vind het echt een prachtding![]()
Ik vind het ontwerp niet zo mooi. De specificaties zijn erg leuk, maar ik vind de blauwige kleur geen mooie textuur hebben (van die lijntjes erin o.i.d.?) en de witte vind ik sowieso al niet mooi omdat je de sensors ziet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:58 schreef Noppie2000 het volgende:
Niemand hier enigszins geinteresseerd in de note 2? Zie niemand erover praten, maar ik vind het echt een prachtding![]()
Klopt maar ik heb pas de note een half jaar ofzo.. ga ik geen deel 2 kopenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:58 schreef Noppie2000 het volgende:
Weinig verschilquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:19 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik vind de note 1 juist verschrikkelijk wua uiterlijk en de note 2 prachtig, ik heb hem dan ook al besteld bij HI!
Can't wait!!
Ik vind 'm door die dunne onder- en bovenranden juist erg fragiel overkomen. De achterkant ziet er wel beter uit inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef Luukiemaster het volgende:
Scherm, hoekjes, achterkant heeft een mooie ronding, overall een stuk slicker!
Persoonlijke voorkeur houden we het maar op (: ik kan in ieder geval niet wachten!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik vind 'm door die dunne onder- en bovenranden juist erg fragiel overkomen. De achterkant ziet er wel beter uit inderdaad.
De originele Note vind ik er gewoon superstrak uitzien, zonder al te veel designfoefjes
vind de note 1 wat zakelijker qua design, verder lijkt me de bezel van de 2e ietsje dikker? of schijn..?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Weinig verschil![]()
Beetje rare opmerking...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het grootste verschil is de kleur.
Precies het woord wat ik zocht, de originele Note is inderdaad zakelijkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
vind de note 1 wat zakelijker qua design, verder lijkt me de bezel van de 2e ietsje dikker? of schijn..?
Klopt maar ik blijf voorlopig bij mijn Note 1 te meer ik anders net op een iPhone fanboy lijkt die gelijk gaga wordt als hij van de 4S naar de 5 gaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef Luukiemaster het volgende:
Scherm, hoekjes, achterkant heeft een mooie ronding, overall een stuk slicker!
Helaas nog niks gehoord vanaf zondag.. HI webcare wil ook geen toezeggingen doen over wanneer de levering begint..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef Rebubbled het volgende:
Ook de Note 2 besteld bij Hi. Het lange lange wachten en F5-en is begonnen. Iemand al nieuws over de levering?
[Samsung Galaxy Note 2] Waar het F5-en bij de orderstatus is begonnen Voor de Note 2-ers! Hoeven we niet meer door alle lag dingen heen te lezen. Heb je lag? Koop een Note 2.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:53 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Helaas nog niks gehoord vanaf zondag.. HI webcare wil ook geen toezeggingen doen over wanneer de levering begint..
IK WIIIL HEEEEM!
Met mijn ParanoidAndroid JB ROM en HydraCore kernel heb ik geen last van lagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:10 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
[Samsung Galaxy Note 2] Waar het F5-en bij de orderstatus is begonnen Voor de Note 2-ers! Hoeven we niet meer door alle lag dingen heen te lezen. Heb je lag? Koop een Note 2.
Ga naar je Google Play Store "Preferences" en dan even een aantal dingetjes uitvinken:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb een vraag aan de Note houders hier.
Ik merk ondanks dat ik dit diverse keren heb uitgezet,dat ik om de zoveel tijd toch weer een melding krijg van Updates die beschikbaar zijn. Hoe dit op te lossen en waar vind ik het?
Hmm, die bliksemschichten hebben volgens mij niks te maken met de Google Play Store.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg net dat ik die opties nou juist heb uitgeschakeld en op een of andere manier krijg ik om de zoveel tijd toch weer zo een logo bovenin te zien (2 bliksemschichten?) dat er updates beschikbaar zijn.
Heb ze nooit gezien op mijn note volgens mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, die bliksemschichten hebben volgens mij niks te maken met de Google Play Store.
Ik ook niet, nee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef emil23 het volgende:
[..]
Heb ze nooit gezien op mijn note volgens mij.
Same here.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:28 schreef emil23 het volgende:
Ik krijg een wit vierkantje met een pijltje omlaag als er updates zijn. Bliksemschichten of zz zegt mij niks.
[Samsung Galaxy Note 2] Waar het F5-en bij de orderstatus is begonnenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef Heremeteit het volgende:
Is er al een note 2 topic? Ik heb 'm gisteren gekocht en wat een heerlijk toestel. Reageert vlot en zelfs het touchscreen typt snel en foutloos. Ik was vroeger vooral van de kleine telefoons maar zie nu de meerwaarde van een groot scherm wel.
Komop jongens, we hebben toch allemaal dezelfde Note 1.0?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:28 schreef emil23 het volgende:
Ik krijg een wit vierkantje met een pijltje omlaag als er updates zijn. Bliksemschichten of zz zegt mij niks.
Maak eens een keer een screenshot vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Komop jongens, we hebben toch allemaal dezelfde Note 1.0?
Bovenin als er updates zijn zie je 2 tegenovergestelde pijlen? lijken op ZZ en er staat als je het menuscherm van bovenin naar beneden trekt: updates beschikbaar. Daar heb ik het over.
Ja, ik heb een note 1. Maar als er updates zijn geeft hij bij mij een wit vierkantje met en pijl omlaag daarin. Is het misschien en update van Samsung apps of zo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Bovenin als er updates zijn zie je 2 tegenovergestelde pijlen? lijken op ZZ en er staat als je het menuscherm van bovenin naar beneden trekt: updates beschikbaar. Daar heb ik het over.
Met de zijkant van je hand van rechts naar links over het beeld bewegen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie het al.We komen er niet uit. We praten compleet langs elkaar heen.
Ik zal proberen een screendump te maken (hoe gaat dat trouwens op de Note?) als ik weer zo een update krijg.
We hebben allemaal dezelfde Note inderdaad, alleen jij lijkt de enige te zijn met die rare symbooltjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef RichardHammond het volgende:
Nou mijn Note heb ik vandaag ingeleverd bij Vodafone en wordt opgestuurd naar Dynafix. Zit echt met klamme handen de komende 2 weken, want het gaat of helemaal mis of ik krijg een vette rekening. Mijn Note gaf sinds een week de melding: "Gestopt met laden, spanning te hoog". En deze melding kreeg ik alleen wanneer hij afgekoppeld was van het stroomnetwerk. Als ik de accu eruit haalde dan was de melding weg, maar na een dag of drie begon het gedonder weer. Verder laadt de telefoon normaal op.
Verder dropte de accu zaterdagavond van 100% naar 30%, kan de gemaakte screenshots alleen zo niet weer vinden.
Als ik de doemverhalen hoor over Dynafix dan vrees ik nu al het ergste, maar het is volgens de winkel de enige optie. Ga de tracking goed in de gaten houden en ik hoop dat ik het toestel snel weer terug heb.
Knopje van de S Pen ingedrukt houden en je pen op je beeldscherm 'drukken'quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie het al.We komen er niet uit. We praten compleet langs elkaar heen.
Ik zal proberen een screendump te maken (hoe gaat dat trouwens op de Note?) als ik weer zo een update krijg.
Heb garantie, maar hij moet gewoon naar Dynafix, toestel is van 14-06-2012. Scheelt wel dat de verkoper binnen het eerste half jaar moet aantonen dat de fout bij de gebruiker ligt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]Heb je geen garantie meer dan?
Ach, denk hieraan: het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Heb garantie, maar hij moet gewoon naar Dynafix, toestel is van 14-06-2012. Scheelt wel dat de verkoper binnen het eerste half jaar moet aantonen dat de fout bij de gebruiker ligt.
Zit me al allerlei doemverhalen in het hoofd te halen: waterschade, fout van de gebruiker etc. Word door iedereen om me heen bang gemaakt met die verhalen. Als ik zoek op tweakers of FOK! naar Dynafix zakt de moed mij al helemaal in de schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |