Laatste post in het vorige topic.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hey allen,
Ik heb mijn samsung note nu een week en het bevalt me erg. Echter heb ik sinds 2 dagen last van laggingHad voorheen er geen last van. Zoals je kunt zien op het filmpje loopt ie niet echt smooth.. als ik bijvoorbeeld naar galerij wil.. krijg ik eerst een zwart beeld (zie filmpje) ook van menu naar home gaat niet meer smooth. Hij is gewoon geupdate naar laatste firmware versie, heb verder geen rare apps gedownload oid. er draaien ook geen apps op het achtergrond. Waar zou het aan kunnen liggen? Want dit is echt super irritant.
Filmpje in kwestie
quote:Op zondag 30 september 2012 18:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is idd wel zwaar irritant ja. Mijn Note heeft ook lag zoals die van jou, maar lang zo erg niet. Ik hoop dat de update over een tijdje soelaas biedt, anders gaat er een custom ROM op en kijken of het dan beter is.
Voor zover ik weet zou in november de update naar JB uitkomen, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef emil23 het volgende:
Is er al nieuws mbt updates van het Samsung-front?
quote:Samsung Jelly Bean updates. (NOT CONFIRMED BY SAMSUNG YET)
Galaxy S III – End Q3 begin Q4
Galaxy S II – Q4
Galaxy Note – Q4
Galaxy Note II – begin Q4
Dank u.quote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef Bart het volgende:
Topic gereekst, dan kopieert ie namelijk de OP gelijk mee naar een volgend deel.
Wel geinteresseerd, maar heb nog niet zolang de Note (1) dus daar hou ik het nog even bijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:58 schreef Noppie2000 het volgende:
Niemand hier enigszins geinteresseerd in de note 2? Zie niemand erover praten, maar ik vind het echt een prachtding![]()
Ik vind het ontwerp niet zo mooi. De specificaties zijn erg leuk, maar ik vind de blauwige kleur geen mooie textuur hebben (van die lijntjes erin o.i.d.?) en de witte vind ik sowieso al niet mooi omdat je de sensors ziet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:58 schreef Noppie2000 het volgende:
Niemand hier enigszins geinteresseerd in de note 2? Zie niemand erover praten, maar ik vind het echt een prachtding![]()
Klopt maar ik heb pas de note een half jaar ofzo.. ga ik geen deel 2 kopenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:58 schreef Noppie2000 het volgende:
Weinig verschilquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:19 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik vind de note 1 juist verschrikkelijk wua uiterlijk en de note 2 prachtig, ik heb hem dan ook al besteld bij HI!
Can't wait!!
Ik vind 'm door die dunne onder- en bovenranden juist erg fragiel overkomen. De achterkant ziet er wel beter uit inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef Luukiemaster het volgende:
Scherm, hoekjes, achterkant heeft een mooie ronding, overall een stuk slicker!
Persoonlijke voorkeur houden we het maar op (: ik kan in ieder geval niet wachten!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik vind 'm door die dunne onder- en bovenranden juist erg fragiel overkomen. De achterkant ziet er wel beter uit inderdaad.
De originele Note vind ik er gewoon superstrak uitzien, zonder al te veel designfoefjes
vind de note 1 wat zakelijker qua design, verder lijkt me de bezel van de 2e ietsje dikker? of schijn..?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Weinig verschil![]()
Beetje rare opmerking...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het grootste verschil is de kleur.
Precies het woord wat ik zocht, de originele Note is inderdaad zakelijkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
vind de note 1 wat zakelijker qua design, verder lijkt me de bezel van de 2e ietsje dikker? of schijn..?
Klopt maar ik blijf voorlopig bij mijn Note 1 te meer ik anders net op een iPhone fanboy lijkt die gelijk gaga wordt als hij van de 4S naar de 5 gaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef Luukiemaster het volgende:
Scherm, hoekjes, achterkant heeft een mooie ronding, overall een stuk slicker!
Helaas nog niks gehoord vanaf zondag.. HI webcare wil ook geen toezeggingen doen over wanneer de levering begint..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef Rebubbled het volgende:
Ook de Note 2 besteld bij Hi. Het lange lange wachten en F5-en is begonnen. Iemand al nieuws over de levering?
[Samsung Galaxy Note 2] Waar het F5-en bij de orderstatus is begonnen Voor de Note 2-ers! Hoeven we niet meer door alle lag dingen heen te lezen. Heb je lag? Koop een Note 2.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:53 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Helaas nog niks gehoord vanaf zondag.. HI webcare wil ook geen toezeggingen doen over wanneer de levering begint..
IK WIIIL HEEEEM!
Met mijn ParanoidAndroid JB ROM en HydraCore kernel heb ik geen last van lagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:10 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
[Samsung Galaxy Note 2] Waar het F5-en bij de orderstatus is begonnen Voor de Note 2-ers! Hoeven we niet meer door alle lag dingen heen te lezen. Heb je lag? Koop een Note 2.
Ga naar je Google Play Store "Preferences" en dan even een aantal dingetjes uitvinken:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb een vraag aan de Note houders hier.
Ik merk ondanks dat ik dit diverse keren heb uitgezet,dat ik om de zoveel tijd toch weer een melding krijg van Updates die beschikbaar zijn. Hoe dit op te lossen en waar vind ik het?
Hmm, die bliksemschichten hebben volgens mij niks te maken met de Google Play Store.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg net dat ik die opties nou juist heb uitgeschakeld en op een of andere manier krijg ik om de zoveel tijd toch weer zo een logo bovenin te zien (2 bliksemschichten?) dat er updates beschikbaar zijn.
Heb ze nooit gezien op mijn note volgens mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, die bliksemschichten hebben volgens mij niks te maken met de Google Play Store.
Ik ook niet, nee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef emil23 het volgende:
[..]
Heb ze nooit gezien op mijn note volgens mij.
Same here.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:28 schreef emil23 het volgende:
Ik krijg een wit vierkantje met een pijltje omlaag als er updates zijn. Bliksemschichten of zz zegt mij niks.
[Samsung Galaxy Note 2] Waar het F5-en bij de orderstatus is begonnenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef Heremeteit het volgende:
Is er al een note 2 topic? Ik heb 'm gisteren gekocht en wat een heerlijk toestel. Reageert vlot en zelfs het touchscreen typt snel en foutloos. Ik was vroeger vooral van de kleine telefoons maar zie nu de meerwaarde van een groot scherm wel.
Komop jongens, we hebben toch allemaal dezelfde Note 1.0?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:28 schreef emil23 het volgende:
Ik krijg een wit vierkantje met een pijltje omlaag als er updates zijn. Bliksemschichten of zz zegt mij niks.
Maak eens een keer een screenshot vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Komop jongens, we hebben toch allemaal dezelfde Note 1.0?
Bovenin als er updates zijn zie je 2 tegenovergestelde pijlen? lijken op ZZ en er staat als je het menuscherm van bovenin naar beneden trekt: updates beschikbaar. Daar heb ik het over.
Ja, ik heb een note 1. Maar als er updates zijn geeft hij bij mij een wit vierkantje met en pijl omlaag daarin. Is het misschien en update van Samsung apps of zo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Bovenin als er updates zijn zie je 2 tegenovergestelde pijlen? lijken op ZZ en er staat als je het menuscherm van bovenin naar beneden trekt: updates beschikbaar. Daar heb ik het over.
Met de zijkant van je hand van rechts naar links over het beeld bewegen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie het al.We komen er niet uit. We praten compleet langs elkaar heen.
Ik zal proberen een screendump te maken (hoe gaat dat trouwens op de Note?) als ik weer zo een update krijg.
We hebben allemaal dezelfde Note inderdaad, alleen jij lijkt de enige te zijn met die rare symbooltjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef RichardHammond het volgende:
Nou mijn Note heb ik vandaag ingeleverd bij Vodafone en wordt opgestuurd naar Dynafix. Zit echt met klamme handen de komende 2 weken, want het gaat of helemaal mis of ik krijg een vette rekening. Mijn Note gaf sinds een week de melding: "Gestopt met laden, spanning te hoog". En deze melding kreeg ik alleen wanneer hij afgekoppeld was van het stroomnetwerk. Als ik de accu eruit haalde dan was de melding weg, maar na een dag of drie begon het gedonder weer. Verder laadt de telefoon normaal op.
Verder dropte de accu zaterdagavond van 100% naar 30%, kan de gemaakte screenshots alleen zo niet weer vinden.
Als ik de doemverhalen hoor over Dynafix dan vrees ik nu al het ergste, maar het is volgens de winkel de enige optie. Ga de tracking goed in de gaten houden en ik hoop dat ik het toestel snel weer terug heb.
Knopje van de S Pen ingedrukt houden en je pen op je beeldscherm 'drukken'quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie het al.We komen er niet uit. We praten compleet langs elkaar heen.
Ik zal proberen een screendump te maken (hoe gaat dat trouwens op de Note?) als ik weer zo een update krijg.
Heb garantie, maar hij moet gewoon naar Dynafix, toestel is van 14-06-2012. Scheelt wel dat de verkoper binnen het eerste half jaar moet aantonen dat de fout bij de gebruiker ligt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]Heb je geen garantie meer dan?
Ach, denk hieraan: het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Heb garantie, maar hij moet gewoon naar Dynafix, toestel is van 14-06-2012. Scheelt wel dat de verkoper binnen het eerste half jaar moet aantonen dat de fout bij de gebruiker ligt.
Zit me al allerlei doemverhalen in het hoofd te halen: waterschade, fout van de gebruiker etc. Word door iedereen om me heen bang gemaakt met die verhalen. Als ik zoek op tweakers of FOK! naar Dynafix zakt de moed mij al helemaal in de schoenen.
Dat scherm is ook een slurpert.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:40 schreef iBenny het volgende:
Ik heb geen idee wat er tegenwoordig met mijn Note aan de hand is, maar hij wordt random enorm warm en de batterij slurpt binnen een uurtje tientallen procenten weg. Het probleem is alleen op te lossen door in taakbeheer > RAM > wis geheugen te doen. Ik neem aan dat er dan een app op de achtergrond mijn batterij leeg slurpt, maar de standaard batterij-app van ICS geeft aan dat de grootste slurper het beeldscherm is.
Klaas Kippegaasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:49 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Dat scherm is ook een slurpert.
Heb je je scherm wel op automatische helderheid staan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:40 schreef iBenny het volgende:
Ik heb geen idee wat er tegenwoordig met mijn Note aan de hand is, maar hij wordt random enorm warm en de batterij slurpt binnen een uurtje tientallen procenten weg. Het probleem is alleen op te lossen door in taakbeheer > RAM > wis geheugen te doen. Ik neem aan dat er dan een app op de achtergrond mijn batterij leeg slurpt, maar de standaard batterij-app van ICS geeft aan dat de grootste slurper het beeldscherm is.
Maar daardoor hoort je batterij nog niet zo ontiegelijk warm te wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:49 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Dat scherm is ook een slurpert.
Yupquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heb je je scherm wel op automatische helderheid staan?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef RichardHammond het volgende:
Jippie!
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 9-10-2012 13:12:47
Service-aanmelding - Bevestigd 9-10-2012 13:12:57
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 10-10-2012 11:46:35
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 11-10-2012 2:45:59
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 11-10-2012 2:46:00
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 11-10-2012 7:31:06
Reparatie repair center - In behandeling 11-10-2012 13:18:51
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 11-10-2012 15:22:53
Reparatie repair center - Voltooid 11-10-2012 15:22:53
Logistiek - Product klaar voor retourzending 11-10-2012 17:33:35
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant 11-10-2012 20:32:57
Servicehandeling: Onderdeel vervangen
![]()
![]()
Ik draai een AOKP ROM met de standaard Android browser. Werkt primaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef Iwanius het volgende:
Zijn er meer mensen die de internetbrowser van de Note (hoe heet die eigenlijk) vervangen hebben door Chrome? Ik wel sinds kort nadat ik merkte dat mijn browser niet meer een pagina helemaal laadt en tot 3/4 gaat en dan mij een zwart scherm geef en de tekst: Internet gestopt.
Chrome gedownload en alles laadt zich van zelf.
Geen problemen mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef Iwanius het volgende:
Zijn er meer mensen die de internetbrowser van de Note (hoe heet die eigenlijk) vervangen hebben door Chrome? Ik wel sinds kort nadat ik merkte dat mijn browser niet meer een pagina helemaal laadt en tot 3/4 gaat en dan mij een zwart scherm geef en de tekst: Internet gestopt.
Chrome gedownload en alles laadt zich van zelf.
Na 2 uur al?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:04 schreef dribbel79 het volgende:
Vrijdag de Note 2 gekregen van m'n werkgever, fantastische vervangert voor de BB Bold waar ik mee moest "opereren"
Alle widgets eraf gegooid, gesynct met m'n gmail account, daarna 620 losse contacten verwijderd
10,3 Gig aan mp3's op de micro sc gemikt en nu wat apps erop gesmeten...
aangezien ik een aardige Note n00b ben: wat is onmisbaar (qua app, actie of iets in die richting?)
PS: na 2 uur m'n Note op de parkeerplaats laten stuiteren, is er een soort rubberen rand achtig hoesje? hoef geen hele cover of mapje, een randje will do the trick...
[Samsung Galaxy Note 2] Waar het F5-en bij de orderstatus is begonnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:04 schreef dribbel79 het volgende:
Vrijdag de Note 2 gekregen van m'n werkgever, fantastische vervangert voor de BB Bold waar ik mee moest "opereren"
Alle widgets eraf gegooid, gesynct met m'n gmail account, daarna 620 losse contacten verwijderd
aangezien ik een aardige Note n00b ben: wat is onmisbaar (qua app, actie of iets in die richting?)
PS: na 2 uur m'n Note op de parkeerplaats laten stuiteren, is er een soort rubberen rand achtig hoesje? hoef geen hele cover of mapje, een randje will do the trick...
Dat dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:55 schreef Catch22- het volgende:
Ik wacht wel even op een officiele leak, heb genoeg instabiele/incomplete ROM's gehad, maar het is voor mij een goed teken, omdat het nooit meer lang kan duren voor Samsung zelf met een ROM komt.
Dit is een officiële leak in zoverre dat dit gewoon een originele Samsung-build is. Sommige dingetjes werkten niet helemaal maar dat is geloof ik helemaal verholpen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:55 schreef Catch22- het volgende:
Ik wacht wel even op een officiele leak, heb genoeg instabiele/incomplete ROM's gehad, maar het is voor mij een goed teken, omdat het nooit meer lang kan duren voor Samsung zelf met een ROM komt.
snap ik, ik heb liever alleen een echt goed werkende rom. Hou t sowieso in de gaten. ben echt heel benieuwd naar de performancequote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dit is een officiële leak in zoverre dat dit gewoon een originele Samsung-build is. Sommige dingetjes werkten niet helemaal maar dat is geloof ik helemaal verholpen.
Crash heeft zijn ROM nu al af en is hem aan het uploaden... ben benieuwd hoelang het duurt.
Hij doet 't GEWELDIGquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
snap ik, ik heb liever alleen een echt goed werkende rom. Hou t sowieso in de gaten. ben echt heel benieuwd naar de performance
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1953508quote:
Jep. Batterijduur is ook geweldig btw - na een uurtje pas 5% weg, en ik ben alleen maar bezig geweest met van alles in te stellen enzo (scherm dus toujours aan, WiFi ook en GPS ook grotendeels)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef Catch22- het volgende:
Hm. Ik heb nu alles stock. Moet eerst een andere kernel en cwm flashen dus.
De moeite zeker waardquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:13 schreef Catch22- het volgende:
Ben nu een nandroid backup aan het maken, toch maar even proberen
Hmm, die doet het bij mij ook gewoon goed. Cache al even leeggegooid?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:53 schreef Catch22- het volgende:
Mijn god... Het werkt als een trein...
behalve de gallerij. Die naait vast
Kutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:15 schreef Catch22- het volgende:
softbrick, yeey.. Kan de EFS niet mounten. Crash maakt een backup, maar die kan ik niet terugvinden
Kom je nog in de recovery? Als je CWM hebt (neem ik aan want safe kernel) zou je eens een full wipe + reinstall kunnen proberen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:28 schreef Catch22- het volgende:
jawel. ik zat in de ROM en hij rebootte uitzichzelf en ik kwam niet meer voorbij het samsung logo. Of nog wel 1x, maar geen mobiel netwerk en daarna rebootte ik en kwam hij niet meer verder
ga nu proberen de stock 4.0 te flashen hoop dat hij het dan weer doet... Hij kwam
Allereerst gefeliciteerd met je eerste Note en de versie 2.0.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:04 schreef dribbel79 het volgende:
En, is 't onderhand wel gelukt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:18 schreef Catch22- het volgende:
Het note 2 topic is een deurtje verder
Nu een Nandroid backup aan het terugzetten
Full wipe enzo al geprobeerd?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:
Nope... Net via CWM een zip geflashed, start niet door.
Via ODIN geprobeerd N7000XXLRG_N7000DBTLRG_DBT te flashen, ging al mis in ODIN.
Net wel die nandroid teruggekregen, maar daar kreeg ik geen root op (na het flashen van de CWM kernel bootte hij ook niet meer). Had root nodig voor de EFS fix app. Niet best dit.
Tering, zeg... en bij Odin heb je 'm wel in Download modus gezet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef Catch22- het volgende:
Jep... Wipe Data/Factory reset - Wipe Cache - Wipe Dalvik
Naja, hij doet 't in elk geval weer. Je zou eens op XDA kunnen vragen hoe je dat met die EFS moet doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:42 schreef Catch22- het volgende:
nice.
Ik heb nu wel weer ICS draaien, maar nog steeds geen mobiel netwerk. Heb geen idee hoe ik de EFS nu kan fiksen...
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:22 schreef Catch22- het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=33272079
Ik ben fucked...
Er is een manier maar dan moet jij dus wel aan een andere efs komen.quote:Or.... Use the method posted earlier today to modify another Qualcomm /efs and push it to your device
Ah, oké. Nu is zoiets bij mij nog nooit voorgekomen (wel een softbrick, bootloop bij mijn Desire S maar dat was omdat ik mijn kernel had vergeten te flashen) maar ik zal i.i.g. wel back-ups gaan maken vandaag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:14 schreef Catch22- het volgende:
nou beter doet iedereen dat.
Tijdens het flashen ging het niet mis. Ik was in Jelly Bean, de boel liep vast, hij rebootte, startte niet door... Bij een reboot in recovery zag ik "could not mount /efs" oid.
Dat is het probleem - op de Crash-ROM kon ik dat gewoon doen met Root File Explorer maar die geeft alleen een zwart scherm (en FC) op de Eybee ROM (terwijl ik die wel wil hebben omdat -bijna- alles out-of-the-box functioneert).quote:
Same herequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:11 schreef Catch22- het volgende:
forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1953847
Die gelekte staat nu op mijn telefoon. Nu een uurtje aan het draaien en het loopt echt lekker. Multiview werkt ook. Nu even kijken hoe het accutechnisch zit. Ls2 was niet superzuinig
Welk nummer? YouTube-linkje?quote:Op maandag 12 november 2012 00:52 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe heet dat nummer vn die commercial in NL?
Die reclame die op tv wordt uitgezonden, kon hem nog niet vinden op Youtube. Het maakt me vrolijkquote:
Van de Galaxy Note II, neem ik dan aan?quote:Op maandag 12 november 2012 08:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die reclame die op tv wordt uitgezonden, kon hem nog niet vinden op Youtube. Het maakt me vrolijk
Je zit hier in het topic voor de originele Note, niet de Note IIquote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef stoeltafel het volgende:
Check http://www.leka-trading.c(...)41_90&product_id=145
Deze accu is twee zo groot als de originele en de prijs is maar 20e.
Kennen mensen deze accu en winkel? Betrouwbaar? Mijn accu laadt heel slecht op dus dit lijkt me een mooi alternatief. Ben sinds twee weken de originele lader kwijt. Normaal niet zo erg omdat mijn htc lader ook prima de Note 2 kan opladen alleen gaat dit sinds 2 dagen heel langzaam. Vannacht heeft die maar tot 63% opgeladen.
de note lader heeft 2A... de meeste andere 1Aquote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef stoeltafel het volgende:
Check http://www.leka-trading.c(...)41_90&product_id=145
Deze accu is twee zo groot als de originele en de prijs is maar 20e.
Kennen mensen deze accu en winkel? Betrouwbaar? Mijn accu laadt heel slecht op dus dit lijkt me een mooi alternatief. Ben sinds twee weken de originele lader kwijt. Normaal niet zo erg omdat mijn htc lader ook prima de Note 2 kan opladen alleen gaat dit sinds 2 dagen heel langzaam. Vannacht heeft die maar tot 63% opgeladen.
Nee. De lader die bij mijn Note zit heeft als output 5V DC en 1,0A.quote:Op maandag 12 november 2012 20:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de note lader heeft 2A... de meeste andere 1A
Ik denk dat sommige mensen dit topic verwarren met het topic van de Note II.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee. De lader die bij mijn Note zit heeft als output 5V DC en 1,0A.
[ afbeelding ]
ik reageerde ook op die note 2 kerelquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:42 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen dit topic verwarren met het topic van de Note II.
Ja, daarom. De Note II heeft 2A en de originele Note heeft 1A. Daarom hoorde die vraag eigenlijk in het Note II topicquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik reageerde ook op die note 2 kerel
quote:Anybody knows if the charger for the Note 10.1 will in the long run damage the Note II. From what I can see both have an output of 5V at around 2A.
Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1970219
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:42 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen dit topic verwarren met het topic van de Note II.
Juist dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik reageerde ook op die note 2 kerel
Ligt eraan wat voor een ROM je draait. Gingerbread, Ice Cream Sandwich, Jelly Bean? AOSP of Touchwiz?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:35 schreef Juup© het volgende:
Welke kernel kan ik het beste flashen op mijn Note? Ik wil af van de standaard kernel ivm de beperkingen die deze heeft, maar wil de boel niet nog eens bricken
ICSquote:Op woensdag 14 november 2012 17:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een ROM je draait. Gingerbread, Ice Cream Sandwich, Jelly Bean? AOSP of Touchwiz?
De lag in S Planner is trouwens geheel weg nu, ik draai 4.1.2 Touchwiz (Ultimate ROM v4).
Nu ook Multi Window hack dus alle apps werken
En het Swype keyboard werkt ook! Beste ROM ooit
[ afbeelding ]
AOSP of Touchwiz?quote:
Touchwizquote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
AOSP of Touchwiz?
EDIT
Ik ben er nu dus ook achter waarom de 'home' knop op Touchwiz ROMs altijd een paar seconden lagt na het indrukken. Blijkbaar ligt dat aan S Voice die geactiveerd wordt. Die instellingen moet je dus 'even' uitzetten in de S Voice settings.
Ik zit nu in de trein dus zodra ik mijn computer bij de hand heb zoek ik een ODIN-flashable kernel opquote:
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 15 november 2012 08:01 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein dus zodra ik mijn computer bij de hand heb zoek ik een ODIN-flashable kernel op
Hmm dat is weer minder dan, alhoewel ik nu met de standaard ROM ook regelmatig fc's heb.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:49 schreef Catch22- het volgende:
Efs backup en nandroid backup maken en dan kan er weinig misgaan inderdaad.
De jelly bean leak heeft wel nadelen: accutijd, browser instabiel, wat rare fc's soms
Meh, accutijd is niet slechter dan op de officiële ICS. Die zuigt ookquote:Op donderdag 15 november 2012 08:49 schreef Catch22- het volgende:
Efs backup en nandroid backup maken en dan kan er weinig misgaan inderdaad.
De jelly bean leak heeft wel nadelen: accutijd, browser instabiel, wat rare fc's soms
Dank uquote:Op donderdag 15 november 2012 10:07 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Meh, accutijd is niet slechter dan op de officiële ICS. Die zuigt ook
Anyways, hier is een goede universele kernel. Wel alleen in CWM te flashen, dus misschien eerst dan maar een pre-rooted ICS of JB ROM flashen van hier. Zodra je deze kernel hebt kun je gewoon custom ROMs beginnen te installeren.
Al gedaanquote:Op donderdag 15 november 2012 10:48 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
En vergeet de Nandroid / EFS backup niet! Better safe than sorry
Haha, nice!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al gedaanZowel intern als extern als op Laptop opgeslagen
Kernel staat erop. Als ik straks nog zin en energie heb maak ik van diverse app's nog wat back-ups en dan kwak ik er een andere ROM op.
Los van dat vind ik de Note de beste keuze aan mobiele telefoon die ik in geen tijden meer heb gemaakt. Hij overschaduwt in technisch en uiterlijk op zich de iPhone 5 (trouwens alle Phones) en valt uiteindelijk ontzettend mee in handelbaarheid (grootte)quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:15 schreef Juup© het volgende:
Ik vind dat de prestaties van het toestel flink zijn verbeterd met JB.
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:41 schreef Catch22- het volgende:
welke instellingen bedoel je? Dat een bepaalde actie met een bepaalde app wordt uitgevoerd? Want dat kan je wel clearen
Ik heb bewust nog nooit iets van Apple gehad (op een iPod Nano na in een grijs verleden) gehad dus kan daar niet over mee praten, verder had ik iets meer verwacht van de Note in eerste instantie, want hij was net zo snel/traag als de HTC Desire. Maar nu komt merendeels van het toestel tot zijn recht vind ik met JB, en ben ik er gewoon meer dan tevreden mee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Los van dat vind ik de Note de beste keuze aan mobiele telefoon die ik in geen tijden meer heb gemaakt. Hij overschaduwt in technisch en uiterlijk op zich de iPhone 5 (trouwens alle Phones) en valt uiteindelijk ontzettend mee in handelbaarheid (grootte)
Als je naar die app gaat in de applijst bij instellingen staat er een kopje "Standaard starten" (Deze app wordt standaard geopend bij bepaalde acties). Dan staat er een knop "Standaardinstellingen wissen"quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ik bedoel het volgende: Als voorbeeld het instellen van de achtergrond van het startscherm:
Ik kies een wallpaper uit die ik gedownload heb, en er wordt mij de keuze geboden om deze te croppen of een andere mogelijkheid, en om deze actie eenmalig of elke maal te gebruiken. Kies ik elke maal (wat ik per ongeluk gedaan heb), dan kan ik dat alleen herstellen door bij Instellingen - Applicatiebeheer te kiezen voor Appvoorkeuren opnieuw instellen. maar dan worden ALLE voorkeuren gereset voor de standaard acties van apps, en dat wil ik juist niet ik wil het maar van een paar apps.
Lang en wazig verhaal maar zo is het
Het apple ecosysteem is wel beter. Daarbij is het OS over het algemeen iets stabieler.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb bewust nog nooit iets van Apple gehad (op een iPod Nano na in een grijs verleden) gehad dus kan daar niet over mee praten, verder had ik iets meer verwacht van de Note in eerste instantie, want hij was net zo snel/traag als de HTC Desire. Maar nu komt merendeels van het toestel tot zijn recht vind ik met JB, en ben ik er gewoon meer dan tevreden mee.
Klopt, alleen is de mogelijkheid tot standaard instellingen wissen niet beschikbaar bij de app SecWallpaperChooser, dus dan houdt het al snel op (ik kan geen andere app vinden die er voor zorgt dat ik kan kiezen wat voor wallpaper ik wil hebben op vergrendel en/of startscherm).quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je naar die app gaat in de applijst bij instellingen staat er een kopje "Standaard starten" (Deze app wordt standaard geopend bij bepaalde acties). Dan staat er een knop "Standaardinstellingen wissen"
dat wil je toch?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Catch22- het volgende:
oke. ik flash zovaak dat ik zulke dingen niet eens meer zo interessant vindt
Ik maak nooit backups meer.quote:
Geen idee, maar als het zo is dan stap ik tzt gewoon over op 4.2quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Het gerucht gaat dat JB voor de Note zo lang uitblijft omdat Samsung meteen 4.2 wil uitbrengen. Klinkt best valide als ik nu al in de gaten heb dat de JB-leak van 4.1 erg stabiel is.
Wat denken jullie?
De enige apps die bij mij wel eens een fc geven zijn Facebook, Pulse en tot nu toe 1 x TouchWiz.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:41 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb best fc op chrome en ook al 3en aantal spontane reboots gehad.. dus ik vraag me af of 4.1 zo klaar is als je denkt
Touchwiz bij mij ook zo nu en dan, jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
De enige apps die bij mij wel eens een fc geven zijn Facebook, Pulse en tot nu toe 1 x TouchWiz.
wat is je bron? Xda?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Het gerucht gaat dat JB voor de Note zo lang uitblijft omdat Samsung meteen 4.2 wil uitbrengen. Klinkt best valide als ik nu al in de gaten heb dat de JB-leak van 4.1 erg stabiel is.
Wat denken jullie?
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Wat denken jullie?
oke.quote:
Chrome op Androidquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
oke.
Mijn fc in chrome treedt op bij filmpjes en als ik tekst copy of cut. Erg raar
heeft een aantal feats die t beter maken dan de rest...quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:02 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Chrome op Android
Chrome op Windows / Mac OS
Zitten daar ook de Samsung apps op zoals s-note e.d. of kan ik die ook ergens los downloadenquote:
Welke accutijd heb je?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:13 schreef Catch22- het volgende:
Paranoid draait goed. accutijd is echt een stuk verbeterd en hij is erg stabiel
Ik dus ookquote:Op woensdag 21 november 2012 21:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik al een tijdje (ongeduldig!) aan het wachten op een 4.2 ROM
zoveel extra biedt 4.2 niet tochquote:
Geen ideequote:Op woensdag 21 november 2012 22:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zoveel extra biedt 4.2 niet toch
Hmhh... die 2.5 uur zijn nog wat mager vergeleken met de 4 uur die SuperNexus me geeft. Daar blijf ik dan voorlopig ook maar bij, haha.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef Catch22- het volgende:
Paranoidrom is aardig stabiel totnogtoe.
En ook nog eens hybride, epic handig
15/2.5 en 4%. Verbeterd misschien nog. Vraag me ook af hoe goed de accu hardwarematig nog is
Hebben jullie al nagedacht over een andere telefoon? Ik kijk zelf uit naar de s4, maar sony trekt me meer en die komen met de odin/yuga.
Als samsung niet wat beter omgaat met t vrijgeven van drivers ga ik sowieso naar sony
Ga vandaag of morgen ook de Note van een andere ROM voorzien en denk aan Super Nexus. Ben wel een beetje gehecht aan de Samsung Agenda en S-Note, en die zitten daar niet in voor zover ik weetquote:Op donderdag 22 november 2012 07:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmhh... die 2.5 uur zijn nog wat mager vergeleken met de 4 uur die SuperNexus me geeft. Daar blijf ik dan voorlopig ook maar bij, haha.
Verder heb ik deze Note pas een maand of 2, 3 (net voor de Note II) dus ik hoop dat ik nog wel een jaar of anderhalf met 'm kan doen
Mocht ik nu, op dit moment, een nieuwe telefoon 'uitkiezen' zou ik denk ik voor de Nexus 4 gaan. Ik hoop dat de Nexus nog een maatje groter wordt (à 5 inch) tegen de tijd dat ik een nieuwe mag uitzoeken.
reguliere agenda is goed genoeg voor mij. Pen ben ik kwijt en die gebruikte ik ook nietquote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga vandaag of morgen ook de Note van een andere ROM voorzien en denk aan Super Nexus. Ben wel een beetje gehecht aan de Samsung Agenda en S-Note, en die zitten daar niet in voor zover ik weet
Ik gebruik de pen dus wel, althans mijn dochtertje om te tekenen e.d.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
reguliere agenda is goed genoeg voor mij. Pen ben ik kwijt en die gebruikte ik ook niet
Nu ja, ik heb een jaar of twee terug een LG Arena gehad en dat was me inderdaad een baggerding! Blij dat ik daar vanaf ben. Mij lijkt echter dat de Nexus toch wel een zeker kwaliteitsniveau heeft, anders zou Google zijn naam daar niet aan durven koppelen toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 08:11 schreef Catch22- het volgende:
Dat is wel beter idd. Ik kijk even hoe het verloopt. Het werkt an sich prima, misschien verbeterd de accu nog.
Ik heb niet zoveel vertrouwen in lg qua bouwkwaliteit. Die sony is 5" met goede specs en het is een mooi ding
Ik hou die ROM in gedachten, als de kleine resterende probleempjes zijn opgelost wil ik hem misschien wel testen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef J.Appleseed het volgende:
Nieuwe XXLSA leak voor 4.1.2 Touchwiz trouwens, met o.a. speed improvements en toggle re-organization. Damn
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2007589
Nicequote:Op donderdag 22 november 2012 21:18 schreef Catch22- het volgende:
Issues:
minikeyboard in multiwindow mode will always write in QWERTY, even if QWERTZ or AZERTY is set as default
zooming issue in video recorder (only in 1080p mode)
no lockscreen toggles --> but you can use method provided by Robbie Hood: [DEV][MOD] Add Lockscreen shortcuts to JellyBean XXLS7 RippleLockScreen
ik film niet in 1080p, gebruik alleen qwerty en die lockscreen toggles boeien me niet. Ben hem nu aan het installeren.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:15 schreef Catch22- het volgende:
Het loopt erg soepel en de batterydrain is onder controle. Multiwindow lijkt ook gewoon goed te werken, browser is stabiel, dit is echt wel bijna de final hoor.
Indd. Maar ik vind de theming van de Ultimate niet zo mooi, en bloatware als CPUspy hoeft voor mij ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:32 schreef Catch22- het volgende:
Hadden ze al, ze hebben nu lsa ipv ls7 toch?
Kreeg net pas de melding binnen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:32 schreef Catch22- het volgende:
Hadden ze al, ze hebben nu lsa ipv ls7 toch?
ik zat op 66% na 10/1.5 uur ofzo. Heb wel de mediascanner uitgezetquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:34 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Indd. Maar ik vind de theming van de Ultimate niet zo mooi, en bloatware als CPUspy hoeft voor mij ook niet
De Eybee ROM heeft bij mij wel bagger batterijduur, na 6 uur (2,5 uur scherm) al 27% met schermhelderheid op laag en 3G aan (WiFi occasineel).
Ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zat op 66% na 10/1.5 uur ofzo. Heb wel de mediascanner uitgezet
Ik heb wel system en data geformat
En hoe kan ik die uitzetten?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef Catch22- het volgende:
Die standaard mediascanner trekt soms nogal veel accu
Oké, en hoe doe ik dat dan handmatig? Ik zet trouwens files via AirDroid / AirSync erop, dus ik weet niet of ik dan ook moet scannen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:28 schreef Catch22- het volgende:
Rescan media root even uit de store plukken
Hij scanned niet automatisg, dus even handmatig doen als je shit op je telefoon zet via usb
Vooral scherm, Android OS en Android system.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:35 schreef Catch22- het volgende:
Geen idee. Maar slurpt de mediascanner accu of komt t ergens anders vandaan?
Heb het al gevondenquote:Op zondag 25 november 2012 10:08 schreef Catch22- het volgende:
Voor het extended power menu heb je een cwm flashable zip, dus dat is zo op te lossen
Degene die ik nu heb ook, nog niet 1 fc gehad en verder werkt het heerlijk voor zover ik tot nu toe heb kunnen ervaren. De accu gaat ook langer mee dus dat is ook een + punt.quote:Op zondag 25 november 2012 16:53 schreef Catch22- het volgende:
Mijn 4.1 leak is echt rockstable. Heerlijk
Iets gemaakt door eyebeequote:Op maandag 26 november 2012 23:56 schreef Catch22- het volgende:
Wat draai je? Heb wel iets gelezen over flashappnogwat die fouten kon geven, is wel een fix voor (in de eyebee rom iig)
Ik heb wel wat vertraging bij typen op fok, gek genoeg
Eens. Ik ga zo even zoekenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:04 schreef Catch22- het volgende:
Die draai ik ook. Als je zoekt op flashin dat topic staat de oplossing er wel bij. Heb dat probleem sowieso niet.
Draait echt heerlijk. Nergens fc of vertraging
Mijn interne SD kaart (jeweetwel, die wat i.c.m. het standaard geheugen 16 GB vormt) kan ik er moeilijk uithalen, hèquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:27 schreef Catch22- het volgende:
T beste is om je sdkaart en sim eruit te halen natuurlijk...maar dat doe ik ook nooit
Eventjes testen... nee, hoor. Had ik met mijn Desire S wel regelmatig last van. Hij laadt bij mij nu wel de helft van de afbeeldingen niet maar dat zal wel tijdelijk zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:46 schreef Catch22- het volgende:
Ah niet goed gelezen.
Is t type bij jullie op fok ook zo traag op de mobile layout
Chrome is bij mij ook héél langzaam met scrollen (scrollen zelf niet, maar met een korte, krachtige bewegingen scrollen zorgt er niet voor dat je een stuk verder scrollt als gewoonlijk).quote:
Ik zal het eens testen. Nee niet traagquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:46 schreef Catch22- het volgende:
Ah niet goed gelezen.
Is t type bij jullie op fok ook zo traag op de mobile layout
Ik snap het probleem niet? De Portrait instelling moet ik altijd in de wallpaper positioneren anders krijg ik boven en onderaan idd zwarte balken dus ik weet niet beter?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
EDIT
Hebben jullie overigens soms ook problemen met een wallpaper instellen?
Bij sommige afbeeldingen snijdt 'ie ze standaard zo bij; als ik ze dan zo instel krijg ik zwarte banden aan weerszijden van het scherm.
Dan moet ik het rechthoekje dus eerst helemaal in de afbeelding zetten.
Erg vervelend.
[ afbeelding ]
Zover als ik weet heeft Android altijd de wallpaper aangepast zodat de portait modus de volledige hoogte van de wallpaper bevat. I could be wrong, though.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet? De Portrait instelling moet ik altijd in de wallpaper positioneren anders krijg ik boven en onderaan idd zwarte balken dus ik weet niet beter?
Volgens mij heb jij idd gelijk nu ik zo eens mijn oude brein hard laat werken en eens goed nadenkquote:Op woensdag 28 november 2012 08:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zover als ik weet heeft Android altijd de wallpaper aangepast zodat de portait modus de volledige hoogte van de wallpaper bevat. I could be wrong, though.
ben jij dat in je fobo bij obama?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij idd gelijk nu ik zo eens mijn oude brein hard laat werken en eens goed nadenk
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ben jij dat in je fobo bij obama?
Dude...quote:
Eyebee @ XDAquote:LOL....it is 1:1 the same as the dumped from last week, so don't tell people about 'differences'...it is just packaged to ODIN flashable. It has all the same little issues, then the dumped one...so really not "FULLY TESTED...and works perfectly"
Btw, please never write me any PM again in future and asking for releasing on your 'commercial' site first - the answer would be always a NO as it was the last time..
The good thing is, that people have a ODIN one now - lots just wanna flash with ODIN, so it is fine.
Dat is een officiële release van Samsung? Of moet die nog komen?quote:Op donderdag 29 november 2012 08:10 schreef Catch22- het volgende:
Vannacht is lsa gelekt, direct van samsung. Is wel dezelfde build dus ik denk niet dat het iets uitmaakt met de vorige leak, maar we zullen zien
[..]
Eyebee @ XDA
Indrukwekkend! Welke ROM draai je?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef Juup© het volgende:
Accu houdt het aardig uit vind ik:
[ afbeelding ]
Oké. Dat opladen had ik ook al in de gaten, hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:25 schreef Juup© het volgende:
Ik zie nu dat de accu af en toe wat opgeladen is, dus mijn meting klopt niet helemaal. Ik zal een deze dagen eens een nieuwe meting doen en de Note dan niet in de carkit hangen![]()
Het is trouwens de eybee ROM.
Op dit moment 1 uur 55 minuten en 58 seconden, dus jouw schermtijd is flink wat langerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oké. Dat opladen had ik ook al in de gaten, haha
Hoeveel schermtijd heb je?
Hmm, inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op dit moment 1 uur 55 minuten en 58 seconden, dus jouw schermtijd is flink wat langer
Ik zal hem morgen eens helemaal opladen en dan veel gebruiken en kijken wat dan de resultaten zijn,quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:17 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad
Ik had het idee dat jouw batterijduur een stuk beter was dan de mijne
De LSA ROM van Eybee die ik nu gebruik werkt op zich goed dus ik blijf nog wel even bij die ROM denk ik, ben wel benieuwd wanneer Samsung nu eindelijk eens met een eigen update gaat komen.quote:Op zondag 2 december 2012 12:32 schreef J.Appleseed het volgende:
Blijkbaar is er alweer een nieuwe LSC ROM uitgelekt
Er is nog geen ROM naar mijn voorkeuren beschikbaar (met MultiWindow hack, zonder bloatware zoals Beats) dus ik blijf gewoon nog op mijn LSA.
EDIT
Maar alweer die superlelijke standaard 2.3 wallpapers
Wanneer gooien ze die er eens uit?
Inderdaad. Duurt erg lang...quote:Op zondag 2 december 2012 14:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
De LSA ROM van Eybee die ik nu gebruik werkt op zich goed dus ik blijf nog wel even bij die ROM denk ik, ben wel benieuwd wanneer Samsung nu eindelijk eens met een eigen update gaat komen.
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb gewoon die kale Stockrom, voldoet prima moet ik zeggen
oud nieuwsquote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
Samsung Galaxy Note krijgt met update features Note II
Ohwquote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
oud nieuwsdat is al twee maanden bekend
Kun jij nagaan hoe lang wij al wachten.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
oud nieuwsdat is al twee maanden bekend
ik wacht nergens opquote:Op donderdag 27 december 2012 23:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kun jij nagaan hoe lang wij al wachten.
Dus Samsung, schiet op met die officiële update!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef Catch22- het volgende:
Nee. Alles is beter aan 4.1 Er is geen reden om bij 4.0 te blijven
Nee, niet waardeloos hoor. Gewoon 'normaal' bij mijquote:Op zondag 6 januari 2013 21:58 schreef Catch22- het volgende:
Supernexus![]()
Batterylife zal wel waardeloos zijn,maarja.
Even de 1-2 maanden doorkomen tot de xperia z uitkomt!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:30 schreef Catch22- het volgende:
Laatste dagje met de noteen
![]()
Neem een s3 over
zal dit topic wel blijven lezen voor het geval ik iemand kan helpenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zal dit topic wel blijven lezen voor het geval ik iemand kan helpen![]()
Een vriend van me bood hem me aan voor een prijsje die ik niet kon weigerenBen benieuwd.
HAha klopt, zag waarschijnlijk de #3 als S3.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef Catch22- het volgende:
uhm? Dit is het note topic en daar is niets aan te doen.
Die kans heeft zich jammer genoeg nog niet voorgedaan, maar mocht dat wel gebeuren dan weet ik i.i.g. wat te doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:46 schreef Iwanius het volgende:
Een hele goeiemiddag Note gebruikers. Hoe bevalt het vliegkamschip onder de mobieltjes?
Grijnzen wij nog steeds als iPhone 5 gebruikers komen patsen met hun nieuwste aanwinst
en grote scherm?![]()
Ik wel i.i.g.
Geen dag spijt dat ik'm vorig jaar kocht.(los)
Is het echt de groene?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef merino het volgende:
Hallo Note gebruikers
Ik heb deze week een SGP Spigen cover besteld en ontvangen. Helaas bleek dit een cover voor de originele Note te zijn terwijl ikzelf een Note 2 heb. Omdat aanschaf via ebay was en terugsturen nogal prijzig gaat worden hoop ik hem alsnog ergens te kunnen verkopen.
Dus bij deze in de aanbieding een SGP Spigen Note Wallet Cover Valentinus Series
[ afbeelding ]
Aanschafprijs: 50 euro
Vraagprijs: 40 euro
Ja het is degene op het plaatje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Is het echt de groene?ben al heel lang aan het zoeken naar een beige / bruine.
Ik heb de hoop al opgegeven. Draai 4.2.1 nu, lekker dan Samsung.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:16 schreef Juup© het volgende:
Die f#cking update naar 4.1.2 mag nu zo onderhand wel eens verschijnen. De LSA ROM die in nu draai werkt wel goed, maar heb het liefst de officiële update.
Welke ROM is dat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb de hoop al opgegeven. Draai 4.2.1 nu, lekker dan Samsung.
Hmmmm, misschien ga ik die ook wel eens testenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
ParanoidAndroid, draait heel smooth. Beter dan de originele van Samsung (GB / ICS / JB).
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
http://www.phonearena.com(...)e-2-in-April_id39393
Precies, beloof dan niksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:16 schreef Ordos20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
In die orde. nou weet ik dat je niet moet klagen over service want het updaten naar een neiuwere versie, gratis, is gewoon een service. Maar al dit beloven, en daarna weer doorschuiven is natuurlijk ronduit pissen op je klanten. Beloof dan niks.
je koopt een telefoon met de verwachting dat ze blijven updaten... dat is part of the deal en dus geen gratis service.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:16 schreef Ordos20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
In die orde. nou weet ik dat je niet moet klagen over service want het updaten naar een neiuwere versie, gratis, is gewoon een service. Maar al dit beloven, en daarna weer doorschuiven is natuurlijk ronduit pissen op je klanten. Beloof dan niks.
Ik heb elke nacht constant mijn scherm aanstaan als klok... niets van inbranden te zien bij mij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:13 schreef Juup© het volgende:
Toestel is nog geen 5 maanden oud of het scherm begint al in te branden
Ik heb onderaan 5 snelkoppelingen staan en tegen een lichte achtergrond kan ik de contouren gewoon zien, het is niet zo dat het scherm vaak aanstaat. Slecht dus. Ik zie het nog even aan en dan mag hij fijn gerepareerd worden.
Heel fijn en aardig, maar ik zit onderhand al op 4.2.1 en ben daar enorm tevreden mee. Samsung heeft voor mij toch wel afgedaan na talloze keren uitstellenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:00 schreef Ordos20 het volgende:
Als nuttige bijdrage:
http://tweakers.net/nieuw(...)it-in-nederland.html
Blijf ik nieuwsgierig: een custom rom, maar dan wel zomakkelijk als de Samsung, is daar ook iets voor voor de Note die gewoon goed werkt (en niet de CM10.1 dark dat er toch weer heel anders uit ziet)
Ik twijfel tussen het proberen van PA en Jellybam.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heel fijn en aardig, maar ik zit onderhand al op 4.2.1 en ben daar enorm tevreden mee. Samsung heeft voor mij toch wel afgedaan na talloze keren uitstellen
Ik ben voorlopig van PA afgestapt door die rottige Pie. Ik wil gewoon de meest pure Android experience, daarom gebruik ik SuperNexus. Ook zéker het overwegen waardquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen het proberen van PA en Jellybam.
Pie is voor mij ook een struikelblok, SuperNexus is idd ook een ideequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig van PA afgestapt door die rottige Pie. Ik wil gewoon de meest pure Android experience, daarom gebruik ik SuperNexus. Ook zéker het overwegen waard
Ben nu toch de officiële ROM aan het flashen trouwensde Eybee versie. Ben toch benieuwd naar wat er precies veranderd is sinds de bèta's. Heb een nandroid gemaakt dus als 'ie me niet bevalt ga ik terug naar SuperNexus.
Ook schijnt PA nu *de* bug te hebben, waarbij de homeknop (zowel fysiek als on-screen) totaal nutteloos wordt en er vanalles misloopt in het systeem (custom toetsenbord weg, etc.).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pie is voor mij ook een struikelblok, SuperNexus is idd ook een idee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |