En, is 't onderhand wel gelukt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:18 schreef Catch22- het volgende:
Het note 2 topic is een deurtje verder
Nu een Nandroid backup aan het terugzetten
Full wipe enzo al geprobeerd?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:
Nope... Net via CWM een zip geflashed, start niet door.
Via ODIN geprobeerd N7000XXLRG_N7000DBTLRG_DBT te flashen, ging al mis in ODIN.
Net wel die nandroid teruggekregen, maar daar kreeg ik geen root op (na het flashen van de CWM kernel bootte hij ook niet meer). Had root nodig voor de EFS fix app. Niet best dit.
Tering, zeg... en bij Odin heb je 'm wel in Download modus gezet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef Catch22- het volgende:
Jep... Wipe Data/Factory reset - Wipe Cache - Wipe Dalvik
Naja, hij doet 't in elk geval weer. Je zou eens op XDA kunnen vragen hoe je dat met die EFS moet doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:42 schreef Catch22- het volgende:
nice.
Ik heb nu wel weer ICS draaien, maar nog steeds geen mobiel netwerk. Heb geen idee hoe ik de EFS nu kan fiksen...
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:22 schreef Catch22- het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=33272079
Ik ben fucked...
Er is een manier maar dan moet jij dus wel aan een andere efs komen.quote:Or.... Use the method posted earlier today to modify another Qualcomm /efs and push it to your device
Ah, oké. Nu is zoiets bij mij nog nooit voorgekomen (wel een softbrick, bootloop bij mijn Desire S maar dat was omdat ik mijn kernel had vergeten te flashen) maar ik zal i.i.g. wel back-ups gaan maken vandaag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:14 schreef Catch22- het volgende:
nou beter doet iedereen dat.
Tijdens het flashen ging het niet mis. Ik was in Jelly Bean, de boel liep vast, hij rebootte, startte niet door... Bij een reboot in recovery zag ik "could not mount /efs" oid.
Dat is het probleem - op de Crash-ROM kon ik dat gewoon doen met Root File Explorer maar die geeft alleen een zwart scherm (en FC) op de Eybee ROM (terwijl ik die wel wil hebben omdat -bijna- alles out-of-the-box functioneert).quote:
Same herequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:11 schreef Catch22- het volgende:
forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1953847
Die gelekte staat nu op mijn telefoon. Nu een uurtje aan het draaien en het loopt echt lekker. Multiview werkt ook. Nu even kijken hoe het accutechnisch zit. Ls2 was niet superzuinig
Welk nummer? YouTube-linkje?quote:Op maandag 12 november 2012 00:52 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe heet dat nummer vn die commercial in NL?
Die reclame die op tv wordt uitgezonden, kon hem nog niet vinden op Youtube. Het maakt me vrolijkquote:
Van de Galaxy Note II, neem ik dan aan?quote:Op maandag 12 november 2012 08:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die reclame die op tv wordt uitgezonden, kon hem nog niet vinden op Youtube. Het maakt me vrolijk
Je zit hier in het topic voor de originele Note, niet de Note IIquote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef stoeltafel het volgende:
Check http://www.leka-trading.c(...)41_90&product_id=145
Deze accu is twee zo groot als de originele en de prijs is maar 20e.
Kennen mensen deze accu en winkel? Betrouwbaar? Mijn accu laadt heel slecht op dus dit lijkt me een mooi alternatief. Ben sinds twee weken de originele lader kwijt. Normaal niet zo erg omdat mijn htc lader ook prima de Note 2 kan opladen alleen gaat dit sinds 2 dagen heel langzaam. Vannacht heeft die maar tot 63% opgeladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |