Dat scherm is ook een slurpert.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:40 schreef iBenny het volgende:
Ik heb geen idee wat er tegenwoordig met mijn Note aan de hand is, maar hij wordt random enorm warm en de batterij slurpt binnen een uurtje tientallen procenten weg. Het probleem is alleen op te lossen door in taakbeheer > RAM > wis geheugen te doen. Ik neem aan dat er dan een app op de achtergrond mijn batterij leeg slurpt, maar de standaard batterij-app van ICS geeft aan dat de grootste slurper het beeldscherm is.
Klaas Kippegaasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:49 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Dat scherm is ook een slurpert.
Heb je je scherm wel op automatische helderheid staan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:40 schreef iBenny het volgende:
Ik heb geen idee wat er tegenwoordig met mijn Note aan de hand is, maar hij wordt random enorm warm en de batterij slurpt binnen een uurtje tientallen procenten weg. Het probleem is alleen op te lossen door in taakbeheer > RAM > wis geheugen te doen. Ik neem aan dat er dan een app op de achtergrond mijn batterij leeg slurpt, maar de standaard batterij-app van ICS geeft aan dat de grootste slurper het beeldscherm is.
Maar daardoor hoort je batterij nog niet zo ontiegelijk warm te wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:49 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Dat scherm is ook een slurpert.
Yupquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heb je je scherm wel op automatische helderheid staan?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef RichardHammond het volgende:
Jippie!
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 9-10-2012 13:12:47
Service-aanmelding - Bevestigd 9-10-2012 13:12:57
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 10-10-2012 11:46:35
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 11-10-2012 2:45:59
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 11-10-2012 2:46:00
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 11-10-2012 7:31:06
Reparatie repair center - In behandeling 11-10-2012 13:18:51
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 11-10-2012 15:22:53
Reparatie repair center - Voltooid 11-10-2012 15:22:53
Logistiek - Product klaar voor retourzending 11-10-2012 17:33:35
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant 11-10-2012 20:32:57
Servicehandeling: Onderdeel vervangen
![]()
![]()
Ik draai een AOKP ROM met de standaard Android browser. Werkt primaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef Iwanius het volgende:
Zijn er meer mensen die de internetbrowser van de Note (hoe heet die eigenlijk) vervangen hebben door Chrome? Ik wel sinds kort nadat ik merkte dat mijn browser niet meer een pagina helemaal laadt en tot 3/4 gaat en dan mij een zwart scherm geef en de tekst: Internet gestopt.
Chrome gedownload en alles laadt zich van zelf.
Geen problemen mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef Iwanius het volgende:
Zijn er meer mensen die de internetbrowser van de Note (hoe heet die eigenlijk) vervangen hebben door Chrome? Ik wel sinds kort nadat ik merkte dat mijn browser niet meer een pagina helemaal laadt en tot 3/4 gaat en dan mij een zwart scherm geef en de tekst: Internet gestopt.
Chrome gedownload en alles laadt zich van zelf.
Na 2 uur al?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:04 schreef dribbel79 het volgende:
Vrijdag de Note 2 gekregen van m'n werkgever, fantastische vervangert voor de BB Bold waar ik mee moest "opereren"
Alle widgets eraf gegooid, gesynct met m'n gmail account, daarna 620 losse contacten verwijderd
10,3 Gig aan mp3's op de micro sc gemikt en nu wat apps erop gesmeten...
aangezien ik een aardige Note n00b ben: wat is onmisbaar (qua app, actie of iets in die richting?)
PS: na 2 uur m'n Note op de parkeerplaats laten stuiteren, is er een soort rubberen rand achtig hoesje? hoef geen hele cover of mapje, een randje will do the trick...
[Samsung Galaxy Note 2] Waar het F5-en bij de orderstatus is begonnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:04 schreef dribbel79 het volgende:
Vrijdag de Note 2 gekregen van m'n werkgever, fantastische vervangert voor de BB Bold waar ik mee moest "opereren"
Alle widgets eraf gegooid, gesynct met m'n gmail account, daarna 620 losse contacten verwijderd
10,3 Gig aan mp3's op de micro sc gemikt en nu wat apps erop gesmeten...
aangezien ik een aardige Note n00b ben: wat is onmisbaar (qua app, actie of iets in die richting?)
PS: na 2 uur m'n Note op de parkeerplaats laten stuiteren, is er een soort rubberen rand achtig hoesje? hoef geen hele cover of mapje, een randje will do the trick...
Dat dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:55 schreef Catch22- het volgende:
Ik wacht wel even op een officiele leak, heb genoeg instabiele/incomplete ROM's gehad, maar het is voor mij een goed teken, omdat het nooit meer lang kan duren voor Samsung zelf met een ROM komt.
Dit is een officiële leak in zoverre dat dit gewoon een originele Samsung-build is. Sommige dingetjes werkten niet helemaal maar dat is geloof ik helemaal verholpen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:55 schreef Catch22- het volgende:
Ik wacht wel even op een officiele leak, heb genoeg instabiele/incomplete ROM's gehad, maar het is voor mij een goed teken, omdat het nooit meer lang kan duren voor Samsung zelf met een ROM komt.
snap ik, ik heb liever alleen een echt goed werkende rom. Hou t sowieso in de gaten. ben echt heel benieuwd naar de performancequote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dit is een officiële leak in zoverre dat dit gewoon een originele Samsung-build is. Sommige dingetjes werkten niet helemaal maar dat is geloof ik helemaal verholpen.
Crash heeft zijn ROM nu al af en is hem aan het uploaden... ben benieuwd hoelang het duurt.
Hij doet 't GEWELDIGquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
snap ik, ik heb liever alleen een echt goed werkende rom. Hou t sowieso in de gaten. ben echt heel benieuwd naar de performance
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1953508quote:
Jep. Batterijduur is ook geweldig btw - na een uurtje pas 5% weg, en ik ben alleen maar bezig geweest met van alles in te stellen enzo (scherm dus toujours aan, WiFi ook en GPS ook grotendeels)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef Catch22- het volgende:
Hm. Ik heb nu alles stock. Moet eerst een andere kernel en cwm flashen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |