abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117586042
Ik heb een vraag aan de Note houders hier.

Ik merk ondanks dat ik dit diverse keren heb uitgezet,dat ik om de zoveel tijd toch weer een melding krijg van Updates die beschikbaar zijn. Hoe dit op te lossen en waar vind ik het?
pi_117586625
Heuj! Mijn gratis Galaxy Note Flip Cover is aangekomen. In het bruin leder, zoals ik had gehoopt :D

Voordeel: ziet er super uit en werkt heel goed.
Nadeel: nu past mijn Note niet meer in mijn Note Docking Station van 40 euro :') 's Avonds in bed dus maar het originele achterkantje erop.

Niet mijn foto's.

quote:
6s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb een vraag aan de Note houders hier.

Ik merk ondanks dat ik dit diverse keren heb uitgezet,dat ik om de zoveel tijd toch weer een melding krijg van Updates die beschikbaar zijn. Hoe dit op te lossen en waar vind ik het?
Ga naar je Google Play Store "Preferences" en dan even een aantal dingetjes uitvinken:

[ Bericht 16% gewijzigd door J.Appleseed op 04-10-2012 17:18:18 ]
pi_117628434
Ik zeg net dat ik die opties nou juist heb uitgeschakeld en op een of andere manier krijg ik om de zoveel tijd toch weer zo een logo bovenin te zien (2 bliksemschichten?) dat er updates beschikbaar zijn.
pi_117630761
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg net dat ik die opties nou juist heb uitgeschakeld en op een of andere manier krijg ik om de zoveel tijd toch weer zo een logo bovenin te zien (2 bliksemschichten?) dat er updates beschikbaar zijn.
Hmm, die bliksemschichten hebben volgens mij niks te maken met de Google Play Store.
pi_117671559
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hmm, die bliksemschichten hebben volgens mij niks te maken met de Google Play Store.
Heb ze nooit gezien op mijn note volgens mij.
pi_117673489
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef emil23 het volgende:

[..]

Heb ze nooit gezien op mijn note volgens mij.
Ik ook niet, nee.
pi_117691006
Ik zei "ze zien eruit als bliksemschichten"en geven aan dat er dus nieuwe updates zijn.
Links boven zie je het. 2 witte zz tekens.
pi_117691133
Ik krijg een wit vierkantje met een pijltje omlaag als er updates zijn. Bliksemschichten of zz zegt mij niks.
pi_117691151
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:28 schreef emil23 het volgende:
Ik krijg een wit vierkantje met een pijltje omlaag als er updates zijn. Bliksemschichten of zz zegt mij niks.
Same here.
pi_117691237
Is het geen malware of spam wat die bliksemschichten veroorzaakt? Dat idee krijg ik wel namelijk.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:43:02 #36
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_117700767
Is er al een note 2 topic? Ik heb 'm gisteren gekocht en wat een heerlijk toestel. Reageert vlot en zelfs het touchscreen typt snel en foutloos. Ik was vroeger vooral van de kleine telefoons maar zie nu de meerwaarde van een groot scherm wel.
  Redactie Games zondag 7 oktober 2012 @ 19:00:10 #37
181272 crew  Noppie2000
pi_117701391
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef Heremeteit het volgende:
Is er al een note 2 topic? Ik heb 'm gisteren gekocht en wat een heerlijk toestel. Reageert vlot en zelfs het touchscreen typt snel en foutloos. Ik was vroeger vooral van de kleine telefoons maar zie nu de meerwaarde van een groot scherm wel.
[Samsung Galaxy Note 2] Waar het F5-en bij de orderstatus is begonnen

;)
pi_117728398
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:28 schreef emil23 het volgende:
Komop jongens, we hebben toch allemaal dezelfde Note 1.0?

Bovenin als er updates zijn zie je 2 tegenovergestelde pijlen? lijken op ZZ en er staat als je het menuscherm van bovenin naar beneden trekt: updates beschikbaar. Daar heb ik het over. :{
pi_117730664
quote:
15s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:04 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Bovenin als er updates zijn zie je 2 tegenovergestelde pijlen? lijken op ZZ en er staat als je het menuscherm van bovenin naar beneden trekt: updates beschikbaar. Daar heb ik het over. :{
Maak eens een keer een screenshot van
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_117731707
quote:

[..]

Ja, ik heb een note 1. Maar als er updates zijn geeft hij bij mij een wit vierkantje met en pijl omlaag daarin. Is het misschien en update van Samsung apps of zo?
pi_117771669
Ik zie het al.We komen er niet uit. We praten compleet langs elkaar heen.
Ik zal proberen een screendump te maken (hoe gaat dat trouwens op de Note?) als ik weer zo een update krijg.
pi_117774102
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef Iwanius het volgende:
Ik zal proberen een screendump te maken (hoe gaat dat trouwens op de Note?) als ik weer zo een update krijg.
Met de zijkant van je hand van rechts naar links over het beeld bewegen.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:55:20 #43
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_117777547
Nou mijn Note heb ik vandaag ingeleverd bij Vodafone en wordt opgestuurd naar Dynafix. Zit echt met klamme handen de komende 2 weken, want het gaat of helemaal mis of ik krijg een vette rekening. Mijn Note gaf sinds een week de melding: "Gestopt met laden, spanning te hoog". En deze melding kreeg ik alleen wanneer hij afgekoppeld was van het stroomnetwerk. Als ik de accu eruit haalde dan was de melding weg, maar na een dag of drie begon het gedonder weer. Verder laadt de telefoon normaal op.

Verder dropte de accu zaterdagavond van 100% naar 30%, kan de gemaakte screenshots alleen zo niet weer vinden.

Als ik de doemverhalen hoor over Dynafix dan vrees ik nu al het ergste, maar het is volgens de winkel de enige optie. Ga de tracking goed in de gaten houden en ik hoop dat ik het toestel snel weer terug heb.

:N
pi_117778088
quote:

[..]

We hebben allemaal dezelfde Note inderdaad, alleen jij lijkt de enige te zijn met die rare symbooltjes.
Je doet nu net alsof wij gek zijn of het verkeerd hebben :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef RichardHammond het volgende:
Nou mijn Note heb ik vandaag ingeleverd bij Vodafone en wordt opgestuurd naar Dynafix. Zit echt met klamme handen de komende 2 weken, want het gaat of helemaal mis of ik krijg een vette rekening. Mijn Note gaf sinds een week de melding: "Gestopt met laden, spanning te hoog". En deze melding kreeg ik alleen wanneer hij afgekoppeld was van het stroomnetwerk. Als ik de accu eruit haalde dan was de melding weg, maar na een dag of drie begon het gedonder weer. Verder laadt de telefoon normaal op.

Verder dropte de accu zaterdagavond van 100% naar 30%, kan de gemaakte screenshots alleen zo niet weer vinden.

Als ik de doemverhalen hoor over Dynafix dan vrees ik nu al het ergste, maar het is volgens de winkel de enige optie. Ga de tracking goed in de gaten houden en ik hoop dat ik het toestel snel weer terug heb.

:N
:o Heb je geen garantie meer dan?
pi_117778659
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef Iwanius het volgende:
Knopje van de S Pen ingedrukt houden en je pen op je beeldscherm 'drukken'
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 16:27:38 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_117778695
of met de zijkant van je hand over het scherm vegen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 17:32:15 #47
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_117780955
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:11 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

:o Heb je geen garantie meer dan?
Heb garantie, maar hij moet gewoon naar Dynafix, toestel is van 14-06-2012. Scheelt wel dat de verkoper binnen het eerste half jaar moet aantonen dat de fout bij de gebruiker ligt.

Zit me al allerlei doemverhalen in het hoofd te halen: waterschade, fout van de gebruiker etc. Word door iedereen om me heen bang gemaakt met die verhalen. Als ik zoek op tweakers of FOK! naar Dynafix zakt de moed mij al helemaal in de schoenen.
pi_117782084
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Heb garantie, maar hij moet gewoon naar Dynafix, toestel is van 14-06-2012. Scheelt wel dat de verkoper binnen het eerste half jaar moet aantonen dat de fout bij de gebruiker ligt.

Zit me al allerlei doemverhalen in het hoofd te halen: waterschade, fout van de gebruiker etc. Word door iedereen om me heen bang gemaakt met die verhalen. Als ik zoek op tweakers of FOK! naar Dynafix zakt de moed mij al helemaal in de schoenen.
Ach, denk hieraan: het kan altijd erger.

Ik met mijn custom kernel, ROM en recovery zal eerst heel wat moeten doen wil ik mijn garantie terugkrijgen :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 09:32:06 #49
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_117843907
Mijn Note is bijna weer klaar! Mobo is vervangen, nu nog de laadpoort vervangen en hij is weer klaar. Hij draait in ieder geval weer :) Laadt alleen dus niet op.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_117844049
Ik heb geen idee wat er tegenwoordig met mijn Note aan de hand is, maar hij wordt random enorm warm en de batterij slurpt binnen een uurtje tientallen procenten weg. Het probleem is alleen op te lossen door in taakbeheer > RAM > wis geheugen te doen. Ik neem aan dat er dan een app op de achtergrond mijn batterij leeg slurpt, maar de standaard batterij-app van ICS geeft aan dat de grootste slurper het beeldscherm is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')