Nu ja, ik heb een jaar of twee terug een LG Arena gehad en dat was me inderdaad een baggerding! Blij dat ik daar vanaf ben. Mij lijkt echter dat de Nexus toch wel een zeker kwaliteitsniveau heeft, anders zou Google zijn naam daar niet aan durven koppelen toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 08:11 schreef Catch22- het volgende:
Dat is wel beter idd. Ik kijk even hoe het verloopt. Het werkt an sich prima, misschien verbeterd de accu nog.
Ik heb niet zoveel vertrouwen in lg qua bouwkwaliteit. Die sony is 5" met goede specs en het is een mooi ding
Ik hou die ROM in gedachten, als de kleine resterende probleempjes zijn opgelost wil ik hem misschien wel testen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef J.Appleseed het volgende:
Nieuwe XXLSA leak voor 4.1.2 Touchwiz trouwens, met o.a. speed improvements en toggle re-organization. Damn
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2007589
Nicequote:Op donderdag 22 november 2012 21:18 schreef Catch22- het volgende:
Issues:
minikeyboard in multiwindow mode will always write in QWERTY, even if QWERTZ or AZERTY is set as default
zooming issue in video recorder (only in 1080p mode)
no lockscreen toggles --> but you can use method provided by Robbie Hood: [DEV][MOD] Add Lockscreen shortcuts to JellyBean XXLS7 RippleLockScreen
ik film niet in 1080p, gebruik alleen qwerty en die lockscreen toggles boeien me niet. Ben hem nu aan het installeren.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:15 schreef Catch22- het volgende:
Het loopt erg soepel en de batterydrain is onder controle. Multiwindow lijkt ook gewoon goed te werken, browser is stabiel, dit is echt wel bijna de final hoor.
Indd. Maar ik vind de theming van de Ultimate niet zo mooi, en bloatware als CPUspy hoeft voor mij ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:32 schreef Catch22- het volgende:
Hadden ze al, ze hebben nu lsa ipv ls7 toch?
Kreeg net pas de melding binnen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:32 schreef Catch22- het volgende:
Hadden ze al, ze hebben nu lsa ipv ls7 toch?
ik zat op 66% na 10/1.5 uur ofzo. Heb wel de mediascanner uitgezetquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:34 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Indd. Maar ik vind de theming van de Ultimate niet zo mooi, en bloatware als CPUspy hoeft voor mij ook niet
De Eybee ROM heeft bij mij wel bagger batterijduur, na 6 uur (2,5 uur scherm) al 27% met schermhelderheid op laag en 3G aan (WiFi occasineel).
Ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zat op 66% na 10/1.5 uur ofzo. Heb wel de mediascanner uitgezet
Ik heb wel system en data geformat
En hoe kan ik die uitzetten?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef Catch22- het volgende:
Die standaard mediascanner trekt soms nogal veel accu
Oké, en hoe doe ik dat dan handmatig? Ik zet trouwens files via AirDroid / AirSync erop, dus ik weet niet of ik dan ook moet scannen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:28 schreef Catch22- het volgende:
Rescan media root even uit de store plukken
Hij scanned niet automatisg, dus even handmatig doen als je shit op je telefoon zet via usb
Vooral scherm, Android OS en Android system.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:35 schreef Catch22- het volgende:
Geen idee. Maar slurpt de mediascanner accu of komt t ergens anders vandaan?
Heb het al gevondenquote:Op zondag 25 november 2012 10:08 schreef Catch22- het volgende:
Voor het extended power menu heb je een cwm flashable zip, dus dat is zo op te lossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |