quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Catch22- het volgende:
oke. ik flash zovaak dat ik zulke dingen niet eens meer zo interessant vindt
Ik maak nooit backups meer.quote:
Geen idee, maar als het zo is dan stap ik tzt gewoon over op 4.2quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Het gerucht gaat dat JB voor de Note zo lang uitblijft omdat Samsung meteen 4.2 wil uitbrengen. Klinkt best valide als ik nu al in de gaten heb dat de JB-leak van 4.1 erg stabiel is.
Wat denken jullie?
De enige apps die bij mij wel eens een fc geven zijn Facebook, Pulse en tot nu toe 1 x TouchWiz.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:41 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb best fc op chrome en ook al 3en aantal spontane reboots gehad.. dus ik vraag me af of 4.1 zo klaar is als je denkt
Touchwiz bij mij ook zo nu en dan, jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
De enige apps die bij mij wel eens een fc geven zijn Facebook, Pulse en tot nu toe 1 x TouchWiz.
wat is je bron? Xda?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Het gerucht gaat dat JB voor de Note zo lang uitblijft omdat Samsung meteen 4.2 wil uitbrengen. Klinkt best valide als ik nu al in de gaten heb dat de JB-leak van 4.1 erg stabiel is.
Wat denken jullie?
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Wat denken jullie?
oke.quote:
Chrome op Androidquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
oke.
Mijn fc in chrome treedt op bij filmpjes en als ik tekst copy of cut. Erg raar
heeft een aantal feats die t beter maken dan de rest...quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:02 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Chrome op Android
Chrome op Windows / Mac OS
Zitten daar ook de Samsung apps op zoals s-note e.d. of kan ik die ook ergens los downloadenquote:
Welke accutijd heb je?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:13 schreef Catch22- het volgende:
Paranoid draait goed. accutijd is echt een stuk verbeterd en hij is erg stabiel
Ik dus ookquote:Op woensdag 21 november 2012 21:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik al een tijdje (ongeduldig!) aan het wachten op een 4.2 ROM
zoveel extra biedt 4.2 niet tochquote:
Geen ideequote:Op woensdag 21 november 2012 22:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zoveel extra biedt 4.2 niet toch
Hmhh... die 2.5 uur zijn nog wat mager vergeleken met de 4 uur die SuperNexus me geeft. Daar blijf ik dan voorlopig ook maar bij, haha.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef Catch22- het volgende:
Paranoidrom is aardig stabiel totnogtoe.
En ook nog eens hybride, epic handig
15/2.5 en 4%. Verbeterd misschien nog. Vraag me ook af hoe goed de accu hardwarematig nog is
Hebben jullie al nagedacht over een andere telefoon? Ik kijk zelf uit naar de s4, maar sony trekt me meer en die komen met de odin/yuga.
Als samsung niet wat beter omgaat met t vrijgeven van drivers ga ik sowieso naar sony
Ga vandaag of morgen ook de Note van een andere ROM voorzien en denk aan Super Nexus. Ben wel een beetje gehecht aan de Samsung Agenda en S-Note, en die zitten daar niet in voor zover ik weetquote:Op donderdag 22 november 2012 07:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmhh... die 2.5 uur zijn nog wat mager vergeleken met de 4 uur die SuperNexus me geeft. Daar blijf ik dan voorlopig ook maar bij, haha.
Verder heb ik deze Note pas een maand of 2, 3 (net voor de Note II) dus ik hoop dat ik nog wel een jaar of anderhalf met 'm kan doen
Mocht ik nu, op dit moment, een nieuwe telefoon 'uitkiezen' zou ik denk ik voor de Nexus 4 gaan. Ik hoop dat de Nexus nog een maatje groter wordt (à 5 inch) tegen de tijd dat ik een nieuwe mag uitzoeken.
reguliere agenda is goed genoeg voor mij. Pen ben ik kwijt en die gebruikte ik ook nietquote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga vandaag of morgen ook de Note van een andere ROM voorzien en denk aan Super Nexus. Ben wel een beetje gehecht aan de Samsung Agenda en S-Note, en die zitten daar niet in voor zover ik weet
Ik gebruik de pen dus wel, althans mijn dochtertje om te tekenen e.d.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
reguliere agenda is goed genoeg voor mij. Pen ben ik kwijt en die gebruikte ik ook niet
Nu ja, ik heb een jaar of twee terug een LG Arena gehad en dat was me inderdaad een baggerding! Blij dat ik daar vanaf ben. Mij lijkt echter dat de Nexus toch wel een zeker kwaliteitsniveau heeft, anders zou Google zijn naam daar niet aan durven koppelen toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 08:11 schreef Catch22- het volgende:
Dat is wel beter idd. Ik kijk even hoe het verloopt. Het werkt an sich prima, misschien verbeterd de accu nog.
Ik heb niet zoveel vertrouwen in lg qua bouwkwaliteit. Die sony is 5" met goede specs en het is een mooi ding
Ik hou die ROM in gedachten, als de kleine resterende probleempjes zijn opgelost wil ik hem misschien wel testen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef J.Appleseed het volgende:
Nieuwe XXLSA leak voor 4.1.2 Touchwiz trouwens, met o.a. speed improvements en toggle re-organization. Damn
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2007589
Nicequote:Op donderdag 22 november 2012 21:18 schreef Catch22- het volgende:
Issues:
minikeyboard in multiwindow mode will always write in QWERTY, even if QWERTZ or AZERTY is set as default
zooming issue in video recorder (only in 1080p mode)
no lockscreen toggles --> but you can use method provided by Robbie Hood: [DEV][MOD] Add Lockscreen shortcuts to JellyBean XXLS7 RippleLockScreen
ik film niet in 1080p, gebruik alleen qwerty en die lockscreen toggles boeien me niet. Ben hem nu aan het installeren.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:15 schreef Catch22- het volgende:
Het loopt erg soepel en de batterydrain is onder controle. Multiwindow lijkt ook gewoon goed te werken, browser is stabiel, dit is echt wel bijna de final hoor.
Indd. Maar ik vind de theming van de Ultimate niet zo mooi, en bloatware als CPUspy hoeft voor mij ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:32 schreef Catch22- het volgende:
Hadden ze al, ze hebben nu lsa ipv ls7 toch?
Kreeg net pas de melding binnen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:32 schreef Catch22- het volgende:
Hadden ze al, ze hebben nu lsa ipv ls7 toch?
ik zat op 66% na 10/1.5 uur ofzo. Heb wel de mediascanner uitgezetquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:34 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Indd. Maar ik vind de theming van de Ultimate niet zo mooi, en bloatware als CPUspy hoeft voor mij ook niet
De Eybee ROM heeft bij mij wel bagger batterijduur, na 6 uur (2,5 uur scherm) al 27% met schermhelderheid op laag en 3G aan (WiFi occasineel).
Ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zat op 66% na 10/1.5 uur ofzo. Heb wel de mediascanner uitgezet
Ik heb wel system en data geformat
En hoe kan ik die uitzetten?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef Catch22- het volgende:
Die standaard mediascanner trekt soms nogal veel accu
Oké, en hoe doe ik dat dan handmatig? Ik zet trouwens files via AirDroid / AirSync erop, dus ik weet niet of ik dan ook moet scannen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:28 schreef Catch22- het volgende:
Rescan media root even uit de store plukken
Hij scanned niet automatisg, dus even handmatig doen als je shit op je telefoon zet via usb
Vooral scherm, Android OS en Android system.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:35 schreef Catch22- het volgende:
Geen idee. Maar slurpt de mediascanner accu of komt t ergens anders vandaan?
Heb het al gevondenquote:Op zondag 25 november 2012 10:08 schreef Catch22- het volgende:
Voor het extended power menu heb je een cwm flashable zip, dus dat is zo op te lossen
Degene die ik nu heb ook, nog niet 1 fc gehad en verder werkt het heerlijk voor zover ik tot nu toe heb kunnen ervaren. De accu gaat ook langer mee dus dat is ook een + punt.quote:Op zondag 25 november 2012 16:53 schreef Catch22- het volgende:
Mijn 4.1 leak is echt rockstable. Heerlijk
Iets gemaakt door eyebeequote:Op maandag 26 november 2012 23:56 schreef Catch22- het volgende:
Wat draai je? Heb wel iets gelezen over flashappnogwat die fouten kon geven, is wel een fix voor (in de eyebee rom iig)
Ik heb wel wat vertraging bij typen op fok, gek genoeg
Eens. Ik ga zo even zoekenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:04 schreef Catch22- het volgende:
Die draai ik ook. Als je zoekt op flashin dat topic staat de oplossing er wel bij. Heb dat probleem sowieso niet.
Draait echt heerlijk. Nergens fc of vertraging
Mijn interne SD kaart (jeweetwel, die wat i.c.m. het standaard geheugen 16 GB vormt) kan ik er moeilijk uithalen, hèquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:27 schreef Catch22- het volgende:
T beste is om je sdkaart en sim eruit te halen natuurlijk...maar dat doe ik ook nooit
Eventjes testen... nee, hoor. Had ik met mijn Desire S wel regelmatig last van. Hij laadt bij mij nu wel de helft van de afbeeldingen niet maar dat zal wel tijdelijk zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:46 schreef Catch22- het volgende:
Ah niet goed gelezen.
Is t type bij jullie op fok ook zo traag op de mobile layout
Chrome is bij mij ook héél langzaam met scrollen (scrollen zelf niet, maar met een korte, krachtige bewegingen scrollen zorgt er niet voor dat je een stuk verder scrollt als gewoonlijk).quote:
Ik zal het eens testen. Nee niet traagquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:46 schreef Catch22- het volgende:
Ah niet goed gelezen.
Is t type bij jullie op fok ook zo traag op de mobile layout
Ik snap het probleem niet? De Portrait instelling moet ik altijd in de wallpaper positioneren anders krijg ik boven en onderaan idd zwarte balken dus ik weet niet beter?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
EDIT
Hebben jullie overigens soms ook problemen met een wallpaper instellen?
Bij sommige afbeeldingen snijdt 'ie ze standaard zo bij; als ik ze dan zo instel krijg ik zwarte banden aan weerszijden van het scherm.
Dan moet ik het rechthoekje dus eerst helemaal in de afbeelding zetten.
Erg vervelend.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |