Degene die ik nu heb ook, nog niet 1 fc gehad en verder werkt het heerlijk voor zover ik tot nu toe heb kunnen ervaren. De accu gaat ook langer mee dus dat is ook een + punt.quote:Op zondag 25 november 2012 16:53 schreef Catch22- het volgende:
Mijn 4.1 leak is echt rockstable. Heerlijk
Iets gemaakt door eyebeequote:Op maandag 26 november 2012 23:56 schreef Catch22- het volgende:
Wat draai je? Heb wel iets gelezen over flashappnogwat die fouten kon geven, is wel een fix voor (in de eyebee rom iig)
Ik heb wel wat vertraging bij typen op fok, gek genoeg
Eens. Ik ga zo even zoekenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:04 schreef Catch22- het volgende:
Die draai ik ook. Als je zoekt op flashin dat topic staat de oplossing er wel bij. Heb dat probleem sowieso niet.
Draait echt heerlijk. Nergens fc of vertraging
Mijn interne SD kaart (jeweetwel, die wat i.c.m. het standaard geheugen 16 GB vormt) kan ik er moeilijk uithalen, hèquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:27 schreef Catch22- het volgende:
T beste is om je sdkaart en sim eruit te halen natuurlijk...maar dat doe ik ook nooit
Eventjes testen... nee, hoor. Had ik met mijn Desire S wel regelmatig last van. Hij laadt bij mij nu wel de helft van de afbeeldingen niet maar dat zal wel tijdelijk zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:46 schreef Catch22- het volgende:
Ah niet goed gelezen.
Is t type bij jullie op fok ook zo traag op de mobile layout
Chrome is bij mij ook héél langzaam met scrollen (scrollen zelf niet, maar met een korte, krachtige bewegingen scrollen zorgt er niet voor dat je een stuk verder scrollt als gewoonlijk).quote:
Ik zal het eens testen. Nee niet traagquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:46 schreef Catch22- het volgende:
Ah niet goed gelezen.
Is t type bij jullie op fok ook zo traag op de mobile layout
Ik snap het probleem niet? De Portrait instelling moet ik altijd in de wallpaper positioneren anders krijg ik boven en onderaan idd zwarte balken dus ik weet niet beter?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
EDIT
Hebben jullie overigens soms ook problemen met een wallpaper instellen?
Bij sommige afbeeldingen snijdt 'ie ze standaard zo bij; als ik ze dan zo instel krijg ik zwarte banden aan weerszijden van het scherm.
Dan moet ik het rechthoekje dus eerst helemaal in de afbeelding zetten.
Erg vervelend.
[ afbeelding ]
Zover als ik weet heeft Android altijd de wallpaper aangepast zodat de portait modus de volledige hoogte van de wallpaper bevat. I could be wrong, though.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet? De Portrait instelling moet ik altijd in de wallpaper positioneren anders krijg ik boven en onderaan idd zwarte balken dus ik weet niet beter?
Volgens mij heb jij idd gelijk nu ik zo eens mijn oude brein hard laat werken en eens goed nadenkquote:Op woensdag 28 november 2012 08:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zover als ik weet heeft Android altijd de wallpaper aangepast zodat de portait modus de volledige hoogte van de wallpaper bevat. I could be wrong, though.
ben jij dat in je fobo bij obama?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij idd gelijk nu ik zo eens mijn oude brein hard laat werken en eens goed nadenk
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ben jij dat in je fobo bij obama?
Dude...quote:
Eyebee @ XDAquote:LOL....it is 1:1 the same as the dumped from last week, so don't tell people about 'differences'...it is just packaged to ODIN flashable. It has all the same little issues, then the dumped one...so really not "FULLY TESTED...and works perfectly"
Btw, please never write me any PM again in future and asking for releasing on your 'commercial' site first - the answer would be always a NO as it was the last time..
The good thing is, that people have a ODIN one now - lots just wanna flash with ODIN, so it is fine.
Dat is een officiële release van Samsung? Of moet die nog komen?quote:Op donderdag 29 november 2012 08:10 schreef Catch22- het volgende:
Vannacht is lsa gelekt, direct van samsung. Is wel dezelfde build dus ik denk niet dat het iets uitmaakt met de vorige leak, maar we zullen zien
[..]
Eyebee @ XDA
Indrukwekkend! Welke ROM draai je?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef Juup© het volgende:
Accu houdt het aardig uit vind ik:
[ afbeelding ]
Oké. Dat opladen had ik ook al in de gaten, hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:25 schreef Juup© het volgende:
Ik zie nu dat de accu af en toe wat opgeladen is, dus mijn meting klopt niet helemaal. Ik zal een deze dagen eens een nieuwe meting doen en de Note dan niet in de carkit hangen![]()
Het is trouwens de eybee ROM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |