quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Catch22- het volgende:
oke. ik flash zovaak dat ik zulke dingen niet eens meer zo interessant vindt
Ik maak nooit backups meer.quote:
Geen idee, maar als het zo is dan stap ik tzt gewoon over op 4.2quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Het gerucht gaat dat JB voor de Note zo lang uitblijft omdat Samsung meteen 4.2 wil uitbrengen. Klinkt best valide als ik nu al in de gaten heb dat de JB-leak van 4.1 erg stabiel is.
Wat denken jullie?
De enige apps die bij mij wel eens een fc geven zijn Facebook, Pulse en tot nu toe 1 x TouchWiz.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:41 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb best fc op chrome en ook al 3en aantal spontane reboots gehad.. dus ik vraag me af of 4.1 zo klaar is als je denkt
Touchwiz bij mij ook zo nu en dan, jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
De enige apps die bij mij wel eens een fc geven zijn Facebook, Pulse en tot nu toe 1 x TouchWiz.
wat is je bron? Xda?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Het gerucht gaat dat JB voor de Note zo lang uitblijft omdat Samsung meteen 4.2 wil uitbrengen. Klinkt best valide als ik nu al in de gaten heb dat de JB-leak van 4.1 erg stabiel is.
Wat denken jullie?
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Wat denken jullie?
oke.quote:
Chrome op Androidquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
oke.
Mijn fc in chrome treedt op bij filmpjes en als ik tekst copy of cut. Erg raar
heeft een aantal feats die t beter maken dan de rest...quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:02 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Chrome op Android
Chrome op Windows / Mac OS
Zitten daar ook de Samsung apps op zoals s-note e.d. of kan ik die ook ergens los downloadenquote:
Welke accutijd heb je?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:13 schreef Catch22- het volgende:
Paranoid draait goed. accutijd is echt een stuk verbeterd en hij is erg stabiel
Ik dus ookquote:Op woensdag 21 november 2012 21:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik al een tijdje (ongeduldig!) aan het wachten op een 4.2 ROM
zoveel extra biedt 4.2 niet tochquote:
Geen ideequote:Op woensdag 21 november 2012 22:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zoveel extra biedt 4.2 niet toch
Hmhh... die 2.5 uur zijn nog wat mager vergeleken met de 4 uur die SuperNexus me geeft. Daar blijf ik dan voorlopig ook maar bij, haha.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef Catch22- het volgende:
Paranoidrom is aardig stabiel totnogtoe.
En ook nog eens hybride, epic handig
15/2.5 en 4%. Verbeterd misschien nog. Vraag me ook af hoe goed de accu hardwarematig nog is
Hebben jullie al nagedacht over een andere telefoon? Ik kijk zelf uit naar de s4, maar sony trekt me meer en die komen met de odin/yuga.
Als samsung niet wat beter omgaat met t vrijgeven van drivers ga ik sowieso naar sony
Ga vandaag of morgen ook de Note van een andere ROM voorzien en denk aan Super Nexus. Ben wel een beetje gehecht aan de Samsung Agenda en S-Note, en die zitten daar niet in voor zover ik weetquote:Op donderdag 22 november 2012 07:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmhh... die 2.5 uur zijn nog wat mager vergeleken met de 4 uur die SuperNexus me geeft. Daar blijf ik dan voorlopig ook maar bij, haha.
Verder heb ik deze Note pas een maand of 2, 3 (net voor de Note II) dus ik hoop dat ik nog wel een jaar of anderhalf met 'm kan doen
Mocht ik nu, op dit moment, een nieuwe telefoon 'uitkiezen' zou ik denk ik voor de Nexus 4 gaan. Ik hoop dat de Nexus nog een maatje groter wordt (à 5 inch) tegen de tijd dat ik een nieuwe mag uitzoeken.
reguliere agenda is goed genoeg voor mij. Pen ben ik kwijt en die gebruikte ik ook nietquote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga vandaag of morgen ook de Note van een andere ROM voorzien en denk aan Super Nexus. Ben wel een beetje gehecht aan de Samsung Agenda en S-Note, en die zitten daar niet in voor zover ik weet
Ik gebruik de pen dus wel, althans mijn dochtertje om te tekenen e.d.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
reguliere agenda is goed genoeg voor mij. Pen ben ik kwijt en die gebruikte ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |